Szkolenie: Body Connection™ Practitioner. Moduł 2 - Pełna sesja coachingowa. Zielone kompetencje w pracy coacha.
Szkolenie: Body Connection™ Practitioner. Moduł 2 - Pełna sesja coachingowa. Zielone kompetencje w pracy coacha.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Identyfikatory projektówMałopolski Pociąg do kariery
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane jest dla:
- osób zainteresowanych zawodem coacha oraz rozwojem w zakresie łączenia coachingu i pracy z ciałem.
- specjalistów z zakresu rozwoju osobistego: coachów, psychologów, terapeutów zainteresowanych rozszerzeniem swoich kompetencji w zakresie prowadzenia indywidualnych i grupowych procesów rozwojowych łączących coaching i pracę z ciałem
- specjalistów pracujących z ciałem (masażystów, terapeutów czaszkowo-krzyżowych, terapeutów manualnych, terapeutów przez ruch i oddech itd.) chcących rozwijać się w prowadzeniu transformujących rozmów z klientami.
- osób pragnących zdobyć kluczowe kompetencje dla zrównoważonego rozwoju wzmacniające kapitał ludzki w regionie.
Usługa jest dedykowana również dla Uczestników Projektu MP.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji20-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do samodzielnego przeprowadzenia pełnej sesji coachingowej (zbudowania relacji, precyzyjnego określenia celu na sesję, przeprowadzenia klienta przez etap pogłębiania świadomości i wniosków, ustalenia planu działania i domknięcia sesji) oraz do skutecznego wykorzystywania wyobraźni w procesie coachingowym. Celem szkolenia jest również rozwijanie świadomości ekologicznej oraz nabycie kluczowych kompetencji dla zrównoważonego rozwoju wzmacniających kapitał ludzki w regionie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Przeprowadza pełną sesję coachingową. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje kolejne etapy sesji coachingowej zgodnie ze Strzałą Coachingową. Uwzględnia wszystkie te etapy w prowadzonych sesjach. Zadaje adekwatne pytania do każdego z etapów. Stosuje zasady komunikacji interpersonalnej wspierające przebieg prowadzonych procesów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Efekty uczenia się Przeprowadza proces kontraktowania w coachingu. Precyzyjnie określa cel na sesję coachingową. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje korzyści z przeprowadzonego precyzyjnie kontraktowania w procesie coachingowym. Zadaje pytania klaryfikujące cel. Ustala z klientem jasny cel na sesję. Omawia zasady etyki w pracy coacha. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Efekty uczenia się Buduje proces coachingowy z wykorzystaniem wyobraźni. | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje wyobraźnię w procesie coachingowym. Definiuje i wdraża asocjację i dysocjację w coachingu. Uwzględnia preferencje klienta (wzrokowa, słuchowa, kinestetyczna) w celu maksymalizacji skuteczności coachingu. Stosuje wybrane ramy "Jak gdybyś". | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Efekty uczenia się Korzysta z głosu by zmaksymalizować rezultaty procesu coachingowego. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia tony głosu w coachingu i dostosowuje ton głosu do etapu sesji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Efekty uczenia się Korzysta z informacji płynących z ciała na każdym etapie sesji coachingowej. | Kryteria weryfikacji Wprowadza pytania pozwalające na korzystanie z informacji płynących z ciała na każdym etapie sesji w zależności od potrzeb klienta. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Efekty uczenia się Stosuje zasady zrównoważonegorozwoju w pracy oraz życiu codziennym. | Kryteria weryfikacji Pracuje nadwłasną motywacją i zmianą nawyków dotyczącą stosowania zasad zrównoważonego rozwoju w życiu codziennym oraz w pracy. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się Identyfikuje metodywspierające rozwój zielonych kompetencji w swojej praktyce. | Kryteria weryfikacji Opracowuje indywidualne planydziałania uwzględniające zielone kompetencje. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
23.10. Początkowe sprawdzenie wiedzy i umiejętności.
25.10. Dzień 1:
- Praktyka wprowadzająca w moduł 1.
- Konstrukcje pracy z wyobraźnią - jak budować wizualizację w asocjacji.
- Modalności i preferencje językowe klienta
- Rama "jak gdybyś" - różne opcje pracy z wyobraźnią.
- Sesja demonstracyjna z omówieniem
- Asocjacja i dysocjacja w coachingu w pracy z wyobraźnią.
26.10. Dzień 2:
- Przedstawienie Strzały Coachingowej - pełna struktura sesji.
- Sesja demonstracyjna pełnej sesji coachingowej.
- Włączanie pytań z poziomu ciała na każdym etapie rozmowy coachingowej.
- Praca głosem w coachingu - omówienie tonów głosu.
- Pogłębienie procesu klaryfikacji celu na sesję. Kontraktowanie.
- Kształtowanie postawy związanej z odpowiedzialnością ekologiczną w życiu zawodowym i osobistym. Zielone kompetencje i umiejętności.
- świadomość i szacunek dla środowiska
- promowanie zielonej wiedzy
- działania proekologiczne w życiu codziennym i w pracy
- recykling i segregacja odpadów podstawą świadomości proekologicznej
Zielone kompetencje, działania proekologiczne - nasze postawy na rzecz klimatu oraz przestrzegania zasad zrównoważonego rozwoju w miejscu pracy oraz w życiu codziennym.
19.11. Dzień 3. Sesja pytań i odpowiedzi na bazie doświadczeń z praktyki własnej. Podsumowanie modułu 2.
Program kładzie nacisk na systemowe myślenie, odpowiedzialność środowiskową oraz aktywne działanie w oparciu o ramy zielonych kompetencji GreenComp, rozwijając kluczowe umiejętności niezbędne do wspierania transformacji ekologicznej. Uczestnicy zdobędą wiedzę i narzędzia umożliwiające świadome podejmowanie decyzji zgodnych z zasadami zrównoważonego rozwoju, efektywne zarządzanie zasobami oraz wdrażanie innowacyjnych, proekologicznych rozwiązań w swoich miejscach pracy oraz w życiu codziennym.
Zakres szkolenia i kompetencje , które nabędzie uczestnik są zielone na podstawie bazy danych ESCO - wykazu przykładowych zielonych umiejętności opracowanych przez KE w ramach w ramach klasyfikacji ESCO:
- budowanie świadomości ekologicznej wśród pracowników i promowanie działań proekologicznych
- optymalizacja zużycia energii elektrycznej, ogrzewania oraz wody
- stosowanie zasad recyklingu oraz segregacji odpadów
Szkolenie jest realizowane w godzinach dydaktycznych (1 godzina = 45 min). Przerwy nie są wliczone w czas usługi rozwojowej.
Łącznie szkolenie obejmuje 18,7 godziny.
Walidacja obejmuje łącznie 1,3 godziny.
Teoria obejmuje 30 % czasu szkolenia.
Praktyka obejmuje 70% czasu szkolenia.
Usługa zostanie przeprowadzona w formie zdalnej w czasie rzeczywistym (w tym walidacja w formie arkusza samooceny i testu wiedzy).
Poziom kompetencji zostanie zweryfikowany przed i po usłudze rozwojowej.
Szkolenie będzie prowadzone przez dwóch trenerów: Agata Olszewska-Sarapata oraz Katarzyna Kuzak.
Metody pracy: wykład, uczestnictwo w ćwiczeniach coachingowych, prezentacja sesji przez trenerów w formie demo, praktyka w parach (w pokojach wirtualnych), omówienie doświadczeń i ćwiczeń w parach/w grupach/na forum, dyskusja, sesja pytań i odpowiedzi.
Aby realizacja usługi pozwoliła osiągnąć cel główny, warunkiem jest zaangażowanie uczestnika w proponowane formy pracy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Początkowe sprawdzenie poziomu wiedzy i umiejętności. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Wprowadzenie do modułu 2. Praca z wyobraźnią w asocjacji - praktyka grupowa. | Prowadzący Agata Olszewska-Sarapata | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Przerwa | Prowadzący Agata Olszewska-Sarapata | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Budowanie procesu opartego na wizualizacji. Modalności (preferencje - wzrokowa, słuchowa, kinestetyczna). | Prowadzący Agata Olszewska-Sarapata | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Sesja demonstracyjna z omówieniem. | Prowadzący Agata Olszewska-Sarapata | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Przerwa | Prowadzący Agata Olszewska-Sarapata | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Praca w parach w dwie strony. | Prowadzący Agata Olszewska-Sarapata | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Przerwa | Prowadzący Agata Olszewska-Sarapata | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Asocjacja i dysocjacja w coachingu. Rama "jak gdybyś" - różne opcje pracy z wyobraźnią. | Prowadzący Agata Olszewska-Sarapata | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Przedstawienie Strzały Coachingowej - pełnej struktury sesji. | Prowadzący Agata Olszewska-Sarapata | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Sesja demonstracyjna pełnej sesji coachingowej. Włączanie pytań z poziomu ciała na każdym etapie rozmowy coachingowej - omówienie. | Prowadzący Agata Olszewska-Sarapata | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Przerwa | Prowadzący Agata Olszewska-Sarapata | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Praca w parach | Prowadzący Agata Olszewska-Sarapata | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Omówienie doświadczenia pracy w parach. | Prowadzący Agata Olszewska-Sarapata | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Przerwa obiadowa | Prowadzący Agata Olszewska-Sarapata | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Pogłębienie procesu klaryfikacji celu na sesję. Kontraktowanie. | Prowadzący Agata Olszewska-Sarapata | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Praca głosem w coachingu. | Prowadzący Agata Olszewska-Sarapata | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Przerwa | Prowadzący Agata Olszewska-Sarapata | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Kształtowanie postawy związanej z odpowiedzialnością ekologiczną w życiu zawodowym i osobistym. Zielone kompetencje i umiejętności. | Prowadzący Agata Olszewska-Sarapata | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Sesja pytań i odpowiedzi na bazie doświadczeń z praktyki własnej. Podsumowanie modułu 2. | Prowadzący Agata Olszewska-Sarapata | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Walidacja (arkusz samooceny oraz test). | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Kuzak
Agata Olszewska-Sarapata
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe "Body Connection™ Practitioner. Moduł 2 - Pełna sesja coachingowa. Zielone kompetencje w pracy coacha" w formie pdf do wydruku (skrypt).
Uczestnicy będą mieli również dostęp do platformy kursu, gdzie będą im udostępniane nagrania z prowadzonych sesji demo.
Warunki uczestnictwa
Usługa jest zwolniona z VAT w przypadku, gdy uczestnik uzyskał możliwość dofinansowania udziału w usługach rozwojowych. Zapis z przypisanym ID wsparcia.
W przypadku braku dofinansowania lub przy dofinansowaniu poniżej 70% do ceny usługi zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 23%.
Szkolenie: "Body Connection™ Practitioner. Moduł 2 - Pełna sesja coachingowa. Zielone kompetencje coacha." jest częścią kursu Body Connection™ Practitioner w ramach Szkoły Coachingu Body Connection™. Po każdym module uczestnik otrzyma zaświadczenie o uczestnictwie w danym module kursu. By uzyskać certyfikat ukończenia kursu "Body Connection™ Practitioner" wymagane jest ukończenie modułów 1-5 oraz indywidualnego mentoringu.
Nie ma możliwości uczestnictwa tylko w wybranych modułach.
Informacje dodatkowe
Godzina usługi szkoleniowej = 45 min. Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Program do spotkań online: ZOOM
- Wymagania sprzętowe: System Windows z procesorem Intel Dual-Core o częstotliwości 2.XX GHz lub procesorem AMD (zalecane minimum 2 GB RAM). Mac z systemem MacOS 10.12 lub nowszym na wspieranym urządzeniu z procesorem Intel CPI (zalecane minimum 2 GB RAM).
- Zainstalowany system operacyjny: Windows 7 z dodatkiem Service Pack 1 lub nowszy. Upewnij się, że masz zaktualizowane sterowniki. MacOS 10.12 lub nowszy na wspieranym Macu.
- Zainstalowana przeglądarka internetowa: Ostatnie dwie główne wersje jednej z następujących przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Microsoft Edge.
- Minimalna wymagana przepustowość łącza: Przy transferze wychodzącym - minimum 300 kb/s. Przy transferze przychodzącym - minimum 300 kb/s.
- Kamera, mikrofon i głośniki lub słuchawki.
- Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć się do usługi.
- Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w link wysłany mailem do uczestników kursu przed usługą.