Nowoczesny marketing z wykorzystaniem umiejętności cyfrowych i AI - widoczność i sprzedaż w Internecie
Możliwość dofinansowania
Nowoczesny marketing z wykorzystaniem umiejętności cyfrowych i AI - widoczność i sprzedaż w Internecie
Numer usługi 2025/07/04/144047/2859090
4 500,00 PLN
brutto
4 500,00 PLNnetto
187,50 PLNbrutto/h
187,50 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
- Osoby dorosłe, które chcą zdobyć kompetencje cyfrowe i zwiększyć swoją wartość na rynku pracy
- Osoby chcące przekwalifikować się i rozpocząć pracę w obszarze promocji, marketingu, social media
- Freelancerzy, edukatorzy, twórcy, osoby tworzące marki osobiste
- Osoby chcące promować własne projekty, inicjatywy, produkty i usługi w sieci
- Pracownicy firm, instytucji, fundacji, NGO, samorządów
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji16-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w praktyczne, aktualne kompetencje cyfrowe, pozwalające na samodzielne tworzenie treści marketingowych, prowadzenie profili w social mediach, promocję online oraz korzystanie z narzędzi opartych o sztuczną inteligencję (AI).Szkolenie przygotowuje do pracy zdalnej, działań promocyjnych, budowania marki osobistej, a także prowadzenia komunikacji w internecie dla projektów, usług, produktów i inicjatyw własnych lub firmowych.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Planuje obecność online i dobiera odpowiednie kanały komunikacji. | Kryteria weryfikacji wskazuje funkcje i zastosowania wybranych platform | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji planuje działania widoczności online | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Tworzy i publikuje materiały marketingowe z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych. | Kryteria weryfikacji przygotowuje treści graficzne i wideo | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji edytuje materiały w aplikacjach CapCut i Canva | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Wdraża narzędzia AI w działania promocyjne. | Kryteria weryfikacji tworzy prompty do wykorzystania w ChatGPT | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji wykorzystuje ChatGPT do tworzenia treści marketingowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Opracowuje prostą strategię promocji online. | Kryteria weryfikacji przygotowuje strategię komunikacji i plan publikacji | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji przedstawia swój projekt strategii | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
TAK
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
TAK
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
TAK
Program
Program
Program szkolenia:
Dzień 1 – Fundamenty Widoczności Online:
- Jak działa internetowa widoczność? – przegląd platform (Google, Instagram, Facebook, TikTok, YouTube)
- Budowa obecności online – od czego zacząć i jak to robić systematycznie
- Optymalizacja profilu Google Moja Firma (lokalne SEO)
- Wprowadzenie do AI – jak działa ChatGPT i jak może Ci pomóc
Dzień 2 – Tworzenie treści i sprzedaż:
- Praca z wideo – jak nagrywać rolki telefonem (technika, światło, dźwięk)
- Montaż wideo w CapCut (napisy, dźwięk, cięcia, efekty)
- Budowanie skutecznych postów i opisów w social media (formuły sprzedażowe, CTA)
- Planowanie treści na 30 dni – kalendarz i szablony
Dzień 3 – Strategia i wdrożenie:
- Praca warsztatowa – tworzenie własnej strategii promocyjnej
- Ćwiczenia praktyczne z ChatGPT – przygotowanie własnych promptów, automatyzacja
- Test wiedzy, omówienie wyników, konsultacje indywidualne
- Podsumowanie i certyfikat ukończenia
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 187,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 187,50 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w postaci prezentacji i skryptu zostaną udostępnione dla uczestników podczas usługi oraz po jej realizacji.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem skorzystania z usługi jest bezpośredni zapis na usługę za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych oraz wypełnienie ankiety oceniającej usługę rozwojową.
Adres
Adres
ul. Józefa Piłsudskiego 29
82-500 Kwidzyn
woj. pomorskie
ul. Józefa Piłsudskiego 29
82-500 Kwidzyn
woj. pomorskie
Szkolenie realizowane jest w naszej własnej, w pełni wyposażonej sali szkoleniowej zlokalizowanej w centrum miasta. Lokalizacja jest dobrze skomunikowana – w pobliżu znajdują się przystanki komunikacji miejskiej oraz możliwość wygodnego dojazdu samochodem.
Część teoretyczna odbywa się w komfortowej sali z dostępem do materiałów dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz zaplecza socjalnego dla uczestników (toaleta, kuchnia, miejsce odpoczynku).
82-500 Kwidzyn
woj. pomorskie
Szkolenie realizowane jest w naszej własnej, w pełni wyposażonej sali szkoleniowej zlokalizowanej w centrum miasta. Lokalizacja jest dobrze skomunikowana – w pobliżu znajdują się przystanki komunikacji miejskiej oraz możliwość wygodnego dojazdu samochodem.
Część teoretyczna odbywa się w komfortowej sali z dostępem do materiałów dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz zaplecza socjalnego dla uczestników (toaleta, kuchnia, miejsce odpoczynku).
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Patrycja Mariańska
E-mail
biznes@edu-consulting-szkolenia.pl
Telefon
(+48) 606 341 764