Krytyczne myślenie w projektowaniu UX
Krytyczne myślenie w projektowaniu UX
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Grupa docelowa usługi
Dla osób, które chcą poszerzyć swoje kompetencje projektowe i szukają czegoś więcej niż tylko narzędzia
Dla osób, których interesuje psychologia i motywacja człowieka
Dla osób, które chcą zrozumieć dlaczego jedne produkty są łatwe i intuicyjne a inne trudne dla odbiorcy i z czego to wynika
UX/UI designerów, którzy chcą nauczyć się myślenia projektowego
Zespołów projektowych w szczególności analityków biznesowych, inżynierów wymagań, testerów, menedżerów IT, product ownerów
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji28-11-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Rozwój myślenia projektowego i kompetencji miękkich w oparciu o designNauka dostrzegania zalet i błędów użyteczności w codziennym życiu
Nauka wyciągania wniosków i wskazywania rekomendacji projektowych
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozwój myślenia projektowego i kompetencji miękkich w oparciu o designNauka dostrzegania zalet i błędów użyteczności w codziennym życiu | Kryteria weryfikacji Nauka wyciągania wniosków i wskazywania rekomendacji projektowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie będzie prowadzone zdalnie, w czasie rzeczywistym, na żywo, z trenerem, możliwością zadawania pytań.
Każdego dnia zajęcia w godz. 9:00-17:00, z przerwą na lunch około godz. 13:00
Myślenie projektowe
Generowanie pomysłów i projektowanie
Weryfikacja rozwiązania
Walidacja
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Myślenie projektowe. Generowanie pomysłów i projektowanie | Prowadzący Magdalena Therkildsen | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Weryfikacja rozwiązania | Prowadzący Magdalena Therkildsen | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 908,95 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 365,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 181,81 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 147,81 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Therkildsen
Od 2020 r prowadzi autorskie szkolenia z zakresu UX/UI Design, Krytycznego myślenia w UX, Inteligencji Emocjonalnej oraz Efektywnej Komunikacji w podejściu NVC. W latach 2005 - 2015 odpowiedzialna za branding marek premium w sektorze FMCG.
W roli mentorki wspiera osoby, które szukają swojej drogi w świecie designu. Oprócz pracy z design prowadzi autorskie warsztaty pracy z ciałem i emocjami SomaDance i regularnie asystuje swoim nauczycielom jako space holder. (www.uxowa.pl)
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
część teoretyczna szkolenia, slajdy - zostanie przekazana uczestnikom na szkoleniu w formie pdf.
uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa z opisem nabytych umiejętności
Warunki uczestnictwa
brak wymagań
Informacje dodatkowe
Szkolenie będzie prowadzone zdalnie, w czasie rzeczywistym, na żywo, z trenerem, możliwością zadawania pytań.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
szkolenie na platformie zoom, wymagane:
stabilne połączenie internetowe (zalecane min. 10Mbit/s download i 1Mbit/s upload)
przeglądarka internetowa Chrome
zainstalowana aplikacja Zoom App
dobrej jakości słuchawki oraz mikrofon (opcjonalnie) kamera internetowa
link do szkolenia zostanie przesłany uczestnikom przed szkoleniem i będzie aktywny do końca szkolenia.