CHAT GPT I CANWA- SPRZEDAŻ BEZ TAJEMNIC- SZKOLENIE
CHAT GPT I CANWA- SPRZEDAŻ BEZ TAJEMNIC- SZKOLENIE
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do osób, które nie posiadają lub posiadają w niewielkim stopniu wiedzę i umiejętności z zakresu obsługi programu CANVA i chatu GPT. Adresowane jest do pracowników biurowych, studentów, przedsiębiorców i wszystkich, którzy chcą zdobyć podstwy umiejętności w projektowaniu w programie CANVA oraz zapoznać się z chat GPT w celu sprawnego prowadzenia mediów społecznościowych i podniesieniu wyników sprzedażowych.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji11-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi25
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego kreowania i zarządzania relacjami z klientami przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi takich jak Canva i Chat GPT. Szkolenie prowadzi do efektywnego i skutecznego wykorzystania technik sprzedaży, narzędzi do tworzenia materiałów marketingowych i komunikacji biznesowej. Usługa szkoleniowa umożliwia uczestnikom nauczanie się praktycznego stosowania umiejętności zarządzania czasem, technik negocjacyjnych oraz personalizacji ofert.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zarządza relacjami z klientami wykorzystując narzędzia takie jak Canva i Chat GPT. | Kryteria weryfikacji Wymienia i opisuje funkcje narzędzi wspomagających proces sprzedaży. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Przygotowuje efektywne prompty dla Chat GPT do generowania treści marketingowych i komunikatów do klientów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje techniki sprzedaży i negocjacji do skutecznego komunikowania się z różnymi typami klientów. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje cztery główne typy klientów i opisuje strategie efektywnego z nimi komunikowania | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Omawia techniki negocjacyjne, w tym parafrazowanie i zadawanie pytań otwartych, do zwiększania konwersj | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Opracowuje i realizuje strategie zarządzania czasem dla efektywniejszej pracy. | Kryteria weryfikacji Stosuje macierz Eisenhowera do ustalania priorytetów zadań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Planuje tydzień pracy, uwzględniając czas na rozrywkę i odpoczynek. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje i zarządza "zjadaczami czasu". | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik planuje przygotowywanie materiałów w tym marketingowych za pomocą Chat GPT, | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia propozycję strategii marketingowej organizacji z wykorzystaniem Chat GPT, | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik monitoruje dane dotyczące ESG uwzględniając zastosowanie Chat GPT oraz rozwija umiejętność analityczną i komunikacyjną. | Kryteria weryfikacji Uczestnik komunikuje wyniki analizy w sposób jasny i zrozumiały dla zespołu | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Obsługuje program Canva w zakresie tworzenia grafik na Facebooka na potrzeby Social Media | Kryteria weryfikacji Tworzy prezentacje, grafik, ulotek, loga w programie Canva | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje funkcje Canva PRO i sztucznej inteligencji do automatyzacji i wzbogacenia projektów. | Kryteria weryfikacji Stosuje funkcje PRO: usuwanie tła, wymazywanie elementów, powiększanie zdjęć, wyodrębnianie tekstu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Generuje treści z wykorzystaniem AI: obrazy, teksty, kod, głos, napisy do filmów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wdraża automatyzacje i planuje pracę za pomocą tablic i arkusza w Canva. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia zastosowania i ograniczenia funkcji AI w projektowaniu graficznym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Rejestruje się i ustawia konto w Canva, rozróżnia funkcje dostępne w wersji darmowej i PRO. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje i opisuje podstawowe aplikacje i narzędzia dostępne w Canva. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Legalnie korzysta z zasobów Canvy, uwzględniając prawa autorskie i licencje. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Korzysta z wyszukiwarki w celu znalezienia zdjęć, grafik, gradientów, szablonów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zajęcia odbywają się w godzinach lekcyjnych po 45 min. /godzina lekcyjna/, przerwy wliczone w czas szkolenia.
Forma szkolenia:
- Zajęcia warsztatowe, praktyczne
- Praca w grupach i indywidualnie
- Ćwiczenia, case studies, mini-projekty
- Własne materiały stworzone przez uczestników
-praca na własnych komputerach, nie wymagane dodatkowe oprogramowanie, każdy uczestnik posiada własne stanowisko pracy
- podstwowa znajomość obsługi komputera przez uczestników
Program usługi
Moduł 0:
Wprowadzenie uczestników w cykl szkolenia.
Moduł 1
Nowoczesne Narzędzia Obsługi Klienta
Nauka korzystania z programu Canva (ćwiczenia na własnych laptopach) - zajęcia praktyczne
Projektowanie wybitnych prezentacji które pomogą Ci wyróżnić się na tle konkurencji Tworzenie grafik produktowych.
Stworzenie ofert handlowych.
Użycie AI w narzędziach jak Canva do wspierania procesu sprzedaży.
Moduł 2:
Jak Rozmawiać z Klientem (Warsztaty)
Przećwiczysz budowanie komunikacji „Językiem korzyści” co sprawi że Twój komunikat wskaże realną korzyść dla klienta
Nauka aktywnego słuchania sprawi że klienci poczują się zaopiekowani i docenieni.
Umiejętność zadawania „Pytań otwartych” pozwoli Ci przeprowadzać dogłębną analizę potrzeb i dotrzeć do prawdziwej motywacji zakupowej klienta.
Ćwiczenia z „Parafrazowaniem” nauczą Cię jak upewnić klienta że działasz w Jego interesie.
Typy Klientów i Skuteczne Narzędzia Komunikacyjne
Rozpoznawanie i komunikacja z czterema typami klientów – dowiesz się jak ich rozpoznać i z nimi współpracować by od Ciebie kupowali.
Ćwiczenia rozmów i przedstawienie oferty danej grupie klientów da Tobie
Pisanie Emaili i ofert z danym typem klienta doprowadzi do większej konwersji w sprzedaży
Techniki negocjacyjne, w tym omówienie techniki LASER. Obiekcje już nigdy nie będą czymś przerażającym a staną się przystankiem do finalizacji zakupu!
Moduł 3:
Priorytety i Planowanie Dnia Pracy
Ustalanie priorytetów pracy z wykorzystaniem macierzy Eisenhowera.
Dowiesz się czym są priorytety w Twojej pracy i jak je rozpoznać
Znajdziesz własne „zjadacze czasu”, a następnie zaplanujesz strategie radzenia sobie z nimi Zarządzanie sobą w czasie:
Techniki odwrotnego harmonogramu. Zaplanujesz swój tydzień od rozrywki i zdasz sobie sprawę jak wiele czasu możesz poświęcić na pracę bez wyrzutów sumienia „że za mało dzisiaj zrobione”.
Strategie przeciwdziałania prokrastynacji. Dowiesz się czym jest i jak działa prokreastynacja i jak sobie z nią skutecznie radzić. Dzienny i Tygodniowy puls Energii – czyli kiedy jesteśmy najbardziej wydajni a zarazem sprawczy.
Moduł 4:
Tworzenie Treści i Mentalność Przedsiębiorcy / Handlowca / Freelancera Moduł - Asystent Obsługi Klienta – Czat GPT
Nauka tworzenia promptów dla sztucznej inteligencji. Przetestujesz jak dobrze zrobione prompty usprawnią Twoją pracę i przełożą się na wyniki sprzedażowe. Sprawisz by rozmowa z AI była przyjemna a rezultaty bardzo zadowalające.
Kreatywne wykorzystanie AI do tworzenia treści sprzedażowych zaoszczędzi Ci czas i wykluczy „syndrom pustej kartki” Odpowiednia rozmowa z Chat GPT pozwoli zaplanować Ci kilkadziesiąt ruchów marketingowych by być obecnym w socjal mediach Usprawnisz pisanie Emaili i tekstów z odpowiednimi „słowami klucz” co znacząco wpłynie na pozycjonowanie w sieci
Moduł 5:
Walidacja efektów uczenia się
Harmonogram walidacji ustalany indywidualnie przez walidatora, dostępny do wglądu u dostawcy usługi.
Walidacja polega na wywiadzie swobodnym - luźna rozmowa /15 minut/ oraz obserwacji kandydata w warunkach zbliżonych do rzeczywistych (stworzonych na potrzeby procesu) i pozwala na sprawdzenie efektów uczenia się podczas wykonywania zadań w stymulowanych warunkach pracy /15 minut/. Walidator ocenia umiejętności i kompetencje uczestników, zwracając uwagę na ich zdolność do zastosowania wiedzy teoretycznej i umiejętności przekazywanych podczas zajęć, sporządzając protokół z walidacji.Czas 30 min przeznaczony na jednego uczestnika.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 750,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 750,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 190,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 190,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Trzcińska
*Wyższa Szkoła Bankowa, Poznań– Licencjat październik 1998 – czerwiec 2000 *Wyższa Szkoła Bankowa, Toruń– Magister Ekonomii październik 2000 – czerwiec 2002 *SWPS, Poznań – Studia Podyplomowe październik 2013 – czerwiec 2014
Aranżacja Wnętrz
*liczne kursy i szkolenia zakończone Certyfikatami
DZIAŁALNOŚĆ
*Własna działalność gospodarcza
*Nowomiejska Akademia Kobiet
– Prezes Stowarzyszenia i Założyciel Wrzesień 2020
Obecnie działa jako szkoleniowiec, trener i walidator w takich tematach jak: Zarządzanie zespołem ludzi i aktywowanie ich do działania
Skuteczne rozwiązywanie problemów
Umiejętność dostrzegania w ludziach potencjału i zachęcanie ich do rozwoju i działania Umiejętność ustalania priorytetów i samodzielność
Komunikatywność i praca zespołowa
Prowadzenie fanpage na FB i Instagramie
Pakiet MS Oce, Canva, Chat GPT
Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń od ponad 5 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma niezbędne materiały do realizacji usługi, m.in.: materiały przygotowane przez trenera w formie skryptu.
Uczestnicy pracują na własnym sprzęcie / jeden laptop na dwie osoby/
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub
w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Uczestnikom/-czkom projektu, kosztów dojazdu i zakwaterowania.
Dla osób z niepełnosprawnością ruchowa zapewniamy warunki, aby uczestnik mógł brać udział w szkoleniu .Przewidziana osoba - asystent do pomocy w dotarciu do sali szkoleniowej i poruszaniu się po niej /w przypadku zgłoszenia o takiej potrzebie/.
Informacje dodatkowe
Dysponujemy Salą konferencyjną przygotowaną na 25 osób. Dostępne wi-fi.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- zaplecze gastronomiczno-kateringowe