Zarządzanie różnorodnością i wielokulturowością w organizacji - usługa szkoleniowa realizowana w ramach projektu Akademia HR
Zarządzanie różnorodnością i wielokulturowością w organizacji - usługa szkoleniowa realizowana w ramach projektu Akademia HR
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Identyfikatory projektówAkademia HR
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do firmy z sektora MŚP i dużych firm w ramach projektu „Akademia HR – dostosuj firmę do wymagań jutra". W ramach usługi uczestnikami mogą być:
- właściciele firm z sektora MŚP i dużych firm,
- pracownicy firm z sektora MŚP i dużych firm odpowiedzialni za politykę personalna firmy,
- pracownicy firm z sektora MŚP i dużych firm zatrudnieni na stanowiskach kierowniczych,
- pracownicy firm z sektora MŚP i dużych firm, wobec których właściciele mają plany związane z awansem na stanowisko kierownicze/menadżerskie.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji20-08-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do zrozumienia i pozytywnego wykorzystania czynników kształtujących różnorodność i wielokulturowość (takich jak: pochodzenie etniczne, wiek, płeć, przekonania). Wykorzystania różnorodności organizacyjnej w celu zwiększenia innowacyjności, sprawiedliwości organizacyjnej i osiągnięcia lepszych wyników biznesowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się UMIEJETNOŚĆ: Rozpoznaje sposoby pozytywnego wykorzystania społecznych i gospodarczych czynników kształtujących różnorodność i wielokulturowość (m.in. różne pochodzenie etniczne, wiek, płeć czy przekonania) na gruncie własnej organizacji. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje kluczowe społeczne i gospodarcze czynniki wpływające na różnorodność i wielokulturowość, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje te czynniki w celu wzmocnienia pozytywnego wpływu na organizację. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Kształtuje działania promujące różnorodność w zespole, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Opracowuje strategie, które integrują różnorodne podejścia i perspektywy w codziennych działaniach firmy, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się UMIEJETNOŚĆ: Identyfikuje podstawowe regulacje prawne związane z zapewnieniem równouprawnienia pracowników i wdrażania rozwiązań ukierunkowanych na pozytywne wykorzystanie różnorodności i wielokulturowości. | Kryteria weryfikacji Definiuje podstawowe regulacje prawne dotyczące równouprawnienia i różnorodności, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje odpowiednie regulacje prawne w praktyce zarządzania różnorodnością, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje sposoby komunikowania zasad prawnych w zespole, zapewniając ich przestrzeganie, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Wykazuje pozytywny wpływ różnorodności i wielokulturowości na poziom lojalności i wydajności pracowników . | Kryteria weryfikacji Identyfikuje zależności między różnorodnością a lojalnością i wydajnością pracowników, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje te zależności do wzmacniania lojalności i efektywności zespołu, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Stosuje strategie zwiększające zaangażowanie pracowników na bazie różnorodności, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Analizuje wyniki zespołów pod kątem zróżnicowania i wdraża programy motywacyjne wzmacniające te pozytywne aspekty, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się UMIEJETNOŚĆ: Rozpoznaje specyfikę podejścia do pracy i współpracy osób z różnych kultur. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje różne style pracy i współpracy wynikające z odmiennych kultur, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Definiuje i dostosowuje style zarządzania odpowiednie dla zespołów wielokulturowych, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje empatię w zarządzaniu zespołem, uwzględniając kulturowe różnice, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Projektuje i wdraża procesy, które uwzględniają specyficzne potrzeby kulturowe, poprawiając efektywność współpracy, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się UMIEJETNOŚĆ: Sprawnie wykorzystuje różnorodność i wielokulturowość pracowników w celu zwiększenia poziomu innowacyjności zespołów i całej organizacji. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje korzyści płynące z różnorodności dla innowacyjności, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki zarządzania, które wzmacniają innowacyjność w zróżnicowanych zespołach, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje działania promujące wymianę pomysłów i innowacyjność w zespole, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Kieruje sesjami burzy mózgów w zespołach wielokulturowych, wykorzystując różne perspektywy do generowania nowych pomysłów, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Kształtuje kulturę pracy oraz rozwiązania wspierające, ukierunkowane na zapewnienie równego traktowania pracowników (bez względu na ich pochodzenie, płeć, przekonania itp.) i sprawiedliwości organizacyjnej. | Kryteria weryfikacji Definiuje zasady kształtowania kultury organizacyjnej opartej na równości i sprawiedliwości, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wdraża rozwiązania zapewniające równe traktowanie i sprawiedliwość w organizacji, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje i promuje wartości związane z równością w codziennych działaniach zespołu, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | ||
Kryteria weryfikacji Monitoruje i ocenia skuteczność wdrożonych polityk, wprowadzając niezbędne poprawki, aby utrzymać wysoki standard równości, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się UMIEJETNOŚĆ: Buduje i wdraża rozwiązania zapewniające dobrą komunikację między różnymi grupami pracowników, jak również pełną ich integrację z firmą. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje narzędzia i techniki wspierające skuteczną komunikację w zróżnicowanych zespołach, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Stosuje strategie komunikacyjne sprzyjające integracji pracowników, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje różnorodność w zespole do budowania silnych relacji i lepszej współpracy, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Kształtuje pozytywny wizerunek firmy otwartej na współpracę z pracownikami z różnych środowisk oraz zapewniającej wszystkim możliwości wykorzystania (i rozwoju) ich potencjału. | Kryteria weryfikacji Definiuje kluczowe elementy budujące wizerunek organizacji otwartej na różnorodność, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | ||
Kryteria weryfikacji Wdraża strategie komunikacyjne wspierające wizerunek firmy jako miejsca sprzyjającego różnorodności, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje i promuje wartości organizacji związane z różnorodnością i inkluzywnością, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się WIEDZA: Sprawnie identyfikuje i rozwiązuje wszelkie konflikty, które mogą być związane z różnicą stylów pracy osób z różnych grup kulturowych, wiekowych itp. | Kryteria weryfikacji Definiuje główne źródła konfliktów w zróżnicowanych zespołach, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki rozwiązywania konfliktów dostosowane do specyfiki wielokulturowych zespołów, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje i moderuje konflikty, promując współpracę i zrozumienie w zespole, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Kształtuje wśród pracowników wartości związane z poszanowaniem i pozytywnym wykorzystaniem wewnętrznej różnorodności. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje wartości związane z poszanowaniem różnorodności w miejscu pracy, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | ||
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje te wartości w codziennej pracy zespołu, promując akceptację i współpracę, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje i wzmacnia postawy sprzyjające otwartości i integracji w zespole, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Organizuje szkolenia i warsztaty podkreślające znaczenie różnorodności, angażując pracowników w działania na rzecz inkluzywności, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się UMIEJETNOŚĆ: Wdraża rozwiązania gwarantujące przestrzeganie ważnych dla firmy zasad i wartości przez wszystkich pracowników firmy – niezależnie od ich pochodzenia, płci, wieku, przekonań itp.). | Kryteria weryfikacji Definiuje zasady i wartości firmy kluczowe dla zarządzania różnorodnością, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Stosuje rozwiązania, które zapewniają zgodność działań pracowników z wartościami firmy, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje różnorodność w zespole do budowania zaangażowania wokół wspólnych wartości, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się UMIEJETNOŚĆ: Ułatwia wymianę wiedzy i doświadczeń między pracownikami z różnych środowisk, kultur itp. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje metody wspierające wymianę wiedzy i doświadczeń w zróżnicowanych zespołach, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wdraża strategie, które promują dzielenie się wiedzą i doświadczeniem między pracownikami, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje różnorodność do wzmacniania współpracy i integracji w zespole, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się WIEDZA: Tłumaczy różnice w zakresie stylów funkcjonowania i potrzeb pracowników z różnych kultur. | Kryteria weryfikacji Definiuje różnice w stylach pracy i potrzebach wynikające z różnorodności kulturowej, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Stosuje podejścia komunikacyjne, które tłumaczą i pomagają zrozumieć te różnice w zespole, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje empatię i zrozumienie do budowania zaufania i współpracy w wielokulturowych zespołach, wykorzystując te kryteria. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM RAMOWY SZKOLENIA - Zarządzanie różnorodnością i wielokulturowością w organizacji - usługa szkoleniowa realizowana w ramach projektu Akademia HR
Nazwa kompetencji | Zarządzanie różnorodnością i wielokulturowością w organizacji |
Grupa kompetencji | Kompetencje profesjonalne |
Program ramowy szkolenia:
Moduł I
- Zrozumienie i wykorzystanie różnorodności i wielokulturowości - zajęcia teoretyczne
- Regulacje prawne dotyczące różnorodności i równouprawnienia - zajęcia teoretyczne
- Wpływ różnorodności na lojalność i wydajność - zajęcia praktyczne
Opis: Zajęcia obejmują wprowadzenie do pojęcia różnorodności oraz identyfikację jej kluczowych aspektów, takich jak kultura, płeć czy wiek. Uczestnicy dowiedzą się, jak różnorodność może wzbogacać środowisko pracy i poprawiać kreatywność zespołów. W części praktycznej przewidziano analizę konkretnych przypadków firm, które osiągnęły sukces dzięki wielokulturowym zespołom.
Moduł ten skupia się na analizie obowiązujących przepisów prawnych związanych z równouprawnieniem i przeciwdziałaniem dyskryminacji. Omówione zostaną prawa pracowników oraz obowiązki pracodawców w zakresie tworzenia środowiska sprzyjającego różnorodności. Przykłady obejmują konkretne przypadki sądowe oraz praktyki zgodne z prawem w różnych krajach.
Uczestnicy nauczą się, jak różnorodność wpływa na zaangażowanie pracowników oraz ich efektywność. Podczas zajęć praktycznych zostaną przeprowadzone ćwiczenia pokazujące, jak różnorodność w zespołach przekłada się na ich innowacyjność i wyniki. Analiza przykładów pozwoli na zrozumienie, jak budować lojalność w zróżnicowanych zespołach.
Moduł II
- Specyfika pracy w zespołach wielokulturowych - zajęcia praktyczne
- Innowacyjność dzięki różnorodności - zajęcia praktyczne
- Kształtowanie kultury pracy sprzyjającej równości - zajęcia praktyczne
Opis: Zajęcia praktyczne pomogą zrozumieć wyzwania i korzyści wynikające z pracy w zespołach wielokulturowych. Uczestnicy nauczą się rozpoznawać różnice kulturowe oraz adaptować swoje podejście do współpracy z osobami z różnych środowisk. Przewidziane są symulacje i ćwiczenia mające na celu budowanie efektywnej współpracy w zróżnicowanych grupach.
Moduł pokazuje, jak różnorodność wpływa na kreatywność i innowacyjność zespołów. Uczestnicy będą analizować przykłady firm, które wykorzystują różnorodność jako klucz do wdrażania nowoczesnych rozwiązań. Zajęcia praktyczne obejmą burze mózgów w wielokulturowych grupach, aby pokazać, jak różne perspektywy prowadzą do lepszych wyników.
Uczestnicy dowiedzą się, jak tworzyć środowisko pracy, które promuje równość i inkluzywność. Omówione zostaną strategie wdrażania polityk wspierających różnorodność w codziennej pracy zespołów. Zajęcia praktyczne pozwolą na opracowanie planów działań wspierających równość w miejscu pracy.
Moduł III
- Budowanie komunikacji i integracji w zespołach - zajęcia praktyczne
- Pozytywny wizerunek firmy otwartej na różnorodność - zajęcia praktyczne
- Rozwiązywanie konfliktów związanych z różnorodnością - zajęcia praktyczne
- Wdrażanie wartości związanych z różnorodnością - zajęcia praktyczne
Opis: Zajęcia skupią się na rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych w zróżnicowanych zespołach. Uczestnicy nauczą się budować integrację w grupach poprzez skuteczną komunikację i wzajemne zrozumienie. Przewidziane są ćwiczenia z zakresu aktywnego słuchania i rozwiązywania problemów komunikacyjnych.
Uczestnicy poznają, jak różnorodność wpływa na wizerunek organizacji na rynku pracy i w oczach klientów. Omówione zostaną przykłady kampanii promujących różnorodność oraz działania budujące pozytywny odbiór firmy. Zajęcia praktyczne obejmują opracowanie strategii komunikacyjnych promujących otwartość na różnorodność.
Moduł dotyczy analizy i rozwiązywania konfliktów, które mogą wynikać z różnorodności w zespołach. Uczestnicy nauczą się identyfikować źródła napięć oraz stosować techniki mediacji i negocjacji. Zajęcia praktyczne obejmą symulacje konfliktów oraz opracowywanie strategii ich rozwiązywania.
Moduł koncentruje się na implementacji wartości różnorodności w strategii organizacyjnej. Uczestnicy nauczą się tworzyć plany działań i programy edukacyjne promujące różnorodność w organizacjach. Zajęcia praktyczne obejmą opracowanie propozycji polityk oraz działań promujących inkluzywność w środowisku pracy.
Walidacja
- Walidacja efektów uczenia się - test teoretyczny oraz obserwacja w warunkach symulowanych
Walidacja efektów uczenia się będzie przebiegać dwuetapowo:
- Test teoretyczny – uczestnicy rozwiążą test składający się z minimum 10 pytań w formie Sytuacyjnego Testu Decyzyjnego (Situational Decision Test). Test będzie miał charakter automatyczny, a pytania będą odnosić się do realnych sytuacji związanych z zarządzaniem różnorodnością, wymagających wyboru najlepszego sposobu postępowania.
- Obserwacja w warunkach symulowanych – podczas zajęć praktycznych uczestnicy będą oceniani przez trenera w trakcie wykonywania zadań symulacyjnych. Obserwacja obejmie m.in. współpracę w zespole wielokulturowym, rozwiązywanie konfliktów oraz planowanie działań wspierających różnorodność.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Usługa realizowana przy wykorzystaniu metod aktywizujących uczestników.
- Studium przypadku
- Dyskusje grupowe
- Symulacje i role-playing
- Warsztaty kreatywne
- Interaktywne prezentacje
- Praca w grupach
- Feedback 360°
- Burza mózgów
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Usługa realizowana jest w godzinach zegarowych tj. za godzinę usługi szkoleniowej rozumie się 60 minut. Walidacja i przerwy wliczają się w czas trwania usługi.
- Szkolenie składa się z 12 godz. 10 min. zajęć praktycznych oraz 3 godzin zajęć teoretycznych szczegółowy plan zajęć znajduje się w harmonogramie. Walidacja: 20 min. Przerwy: 30 min.
- Przyjęte metody walidacji w pełni pozwalają na sprawdzenie uzyskania przez uczestnika oczekiwanych kompetencji w obszarze wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne.
- Osiągnięcie efektów uczenia się zostanie zweryfikowane w wymienionych formach walidacji i potwierdzone przez osobę wskazaną do walidacji w niniejszej karcie
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Warunki niezbędne do spełnienia (przez uczestników usługi), aby realizacja usługi pozwoliła na osiągniecie głównego celu:
- minimalny poziom wykształcenia: nie jest wymagane
- Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej
- Osiągnięcie efektów uczenia się zostanie zweryfikowane w wymienionych formach walidacji i potwierdzone przez osobę wskazaną do walidacji w niniejszej karcie
- aktywność w trakcie prowadzenia usługi: udzielania informacji, angażowanie się w realizację usługi
- minimalny poziom obecności na zajęciach 80%
- minimalna liczba pracowników firmy, która powinna wziąć udział w usłudze - zgodnie z kartą
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Zrozumienie i wykorzystanie różnorodności i wielokulturowości - zajęcia teoretyczne | Prowadzący Dorota Ozga | Data realizacji zajęć 21-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Regulacje prawne dotyczące różnorodności i równouprawnienia - zajęcia teoretyczne | Prowadzący Dorota Ozga | Data realizacji zajęć 21-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Wpływ różnorodności na lojalność i wydajność - zajęcia praktyczne | Prowadzący Dorota Ozga | Data realizacji zajęć 21-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Przerwa | Prowadzący Dorota Ozga | Data realizacji zajęć 21-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Wpływ różnorodności na lojalność i wydajność - zajęcia praktyczne | Prowadzący Dorota Ozga | Data realizacji zajęć 21-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Specyfika pracy w zespołach wielokulturowych - zajęcia praktyczne | Prowadzący Dorota Ozga | Data realizacji zajęć 21-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Innowacyjność dzięki różnorodności - zajęcia praktyczne | Prowadzący Dorota Ozga | Data realizacji zajęć 21-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Kształtowanie kultury pracy sprzyjającej równości - zajęcia praktyczne | Prowadzący Dorota Ozga | Data realizacji zajęć 22-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Budowanie komunikacji i integracji w zespołach - zajęcia praktyczne | Prowadzący Dorota Ozga | Data realizacji zajęć 22-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Pozytywny wizerunek firmy otwartej na różnorodność - zajęcia praktyczne | Prowadzący Dorota Ozga | Data realizacji zajęć 22-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Przerwa | Prowadzący Dorota Ozga | Data realizacji zajęć 22-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Rozwiązywanie konfliktów związanych z różnorodnością - zajęcia praktyczne | Prowadzący Dorota Ozga | Data realizacji zajęć 22-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Wdrażanie wartości związanych z różnorodnością - zajęcia praktyczne | Prowadzący Dorota Ozga | Data realizacji zajęć 22-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:40 | Liczba godzin 01:40 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Walidacja efektów uczenia się - test teoretyczny oraz obserwacja w warunkach symulowanych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:40 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:20 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 181,25 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 181,25 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Dorota Ozga
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Dostęp do materiałów online i offline: prezentacje ze szkolenia, skrypt, zestawy ćwiczeń przygotowane przez trenera.
UZUPEŁNIENIE INFORMACJI DODATKOWYCH:
- Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS.
- Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
- Usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills).
- Usługa rozwojowa nie dotyczy kosztów usługi rozwojowej, której obowiązek przeprowadzenia na zajmowanym stanowisku pracy wynika z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, szkolenia okresowe potwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy).
- Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w Projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
- Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową, w szczególności koszty środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, koszty dojazdu i zakwaterowania.
- Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych. Godzina szkoleniowa trwa 60 min, przerwy wliczane są w czas usługi.
- Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej musi zostać potwierdzony przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na udostępnionej przez organizatora liście obecności.
- Usługa nie jest świadczona przez podmiot, z którym pracodawca lub delegowany pracownik korzystający ze wsparcia są powiązani kapitałowo lub osobowo.
- Usługa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Beneficjenta lub partnera w danym projekcie oraz przez podmiot powiązany z Beneficjentem lub partnerem kapitałowo lub osobowo
- Usługodawca oświadcza, że proces walidacji jest zgodny z wytycznymi BUR
Informacje dodatkowe
Uczestnik szkolenia otrzyma:
- Zaświadczenie potwierdzające zdobyte kompetencje po zakończeniu usługi - min 80 % obecności oraz zaliczenia zajęć w formie uzyskania wyniku pozytywnego 80% punktów z testu + pozytywny wynik z walidacji: obserwacja w warunkach symulowanych
- Materiały szkoleniowe - opisane w karcie usług
INFORMACJE DODATKOWE:
- Usługodawca zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027.
- Karta usługi przygotowana została zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR m.in. w zakresie powierzenia usług.
- Usługa rozwojowa będzie realizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym przepisami prawa o VAT
- Cena usługi nie odbiega od cen rynkowych oraz, że cena jest adekwatna do jej zakresu.
Cd. w informacjach o materiałach dla uczestników
Adres
Adres
Warunki organizacyjne dla przeprowadzenia usługi:
Usługa zostanie przeprowadzona w odpowiednio przygotowanej sali konferencyjnej, wyposażonej w klimatyzację, projektor multimedialny oraz flipchart. Pomieszczenie zapewni komfortowe warunki do realizacji zajęć dla wszystkich uczestników.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi