Nowoczesne Przywództwo: Rozwijanie Kompetencji Menedżerskich
Nowoczesne Przywództwo: Rozwijanie Kompetencji Menedżerskich
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób które chcą wzmocnić swoje kompetencje menedżerskie, zwiększyć pewność siebie, efektywnie zarządzać emocjami i poprawić swoje umiejętności komunikacyjne, co przełoży się na lepsze wyniki zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji28-08-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotuje uczestników do efektywnego zarządzania sobą oraz swoimi zespołami w kontekście emocji, komunikacji, czasu i stresu. Uczestnicy będą mieli okazję doskonalić swoje umiejętności w następujących obszarach: Samoocena i Pewność Siebie – Zarządzanie Czasem i Efektywność Osobista, Komunikacja i Asertywność, Zarządzanie Stresem i Emocjami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Stosuje techniki zarządzania czasem w celu efektywnego planowania i priorytetyzacji zadań. | Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednie techniki zarządzania czasem do różnorodnych sytuacji zawodowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Charakteryzuje swoje kompetencje, mocne strony i obszary wymagające rozwoju poprzez przeprowadzenie analizy SWOT. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje elementy analizy SWOT oraz potrafi przyporządkować przykładowe kompetencje, mocne strony i obszary do odpowiednich kategorii analizy (S, W, O, T). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Definiuje podstawowe filary budowania pewności siebie i potrafi je wdrażać w codziennej pracy. | Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednie techniki radzenia sobie z emocjami w trudnych sytuacjach, wykazując elastyczność i zrozumienie emocji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Stosuje metody aktywnego słuchania i udzielania feedbacku, aby wspierać konstruktywną komunikację interpersonalną. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje metody aktywnego słuchania i zasady udzielania konstruktywnego feedbacku oraz potrafi wskazać ich zastosowanie w sytuacjach komunikacji interpersonalnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Charakteryzuje techniki zarządzania stresem, takie jak mindfulness, i potrafi je wykorzystywać w pracy. | Kryteria weryfikacji Dobiera elementy technik relaksacyjnych i mindfulness w celu regulacji stresu, dostosowując je do indywidualnych potrzeb. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1: Samoocena i Budowanie Pewności Siebie
- Warsztat samooceny: Praca nad rozpoznaniem osobistych kompetencji, mocnych stron i obszarów wymagających rozwoju.
- Aktywności: Gry coachingowe, analiza SWOT, refleksja nad systemem wartości jako bazą do podejmowania decyzji.
Moduł 2. Budowanie pewności siebie opartej na 8 filarach
- Rozwój asertywności, stawianie granic, wyrażanie siebie w pracy.
- Umiejętność wyrażania opinii i budowania wewnętrznej pewności, opartej na samoświadomości i zrozumieniu własnych wartości.
Moduł 3: Zarządzanie Czasem i Efektywność Osobista
- Techniki zarządzania czasem: Priorytetyzacja i organizacja zadań.
Moduł 4. Planowanie rozwoju osobistego i kariery.
- Ćwiczenia: Tworzenie indywidualnych planów rozwoju z celami krótko- i długoterminowymi.
Moduł 5: Komunikacja Interpersonalna i Asertywność
- Budowanie skutecznej komunikacji opartej na 4 filarach: (potrzeby, emocje, działania, efekt).
- Ćwiczenia: Praktyka identyfikacji i wyrażania potrzeb oraz emocji w sposób konstruktywny.
Moduł 6. Aktywne słuchanie i feedback:
- Rozwijanie umiejętności zrozumienia innych i udzielania efektywnej informacji zwrotnej.
- Budowanie relacji opartych na szacunku i zrozumieniu w miejscu pracy.
Moduł 7: Zarządzanie Stresem i Równowaga Praca-Życie
- Techniki radzenia sobie ze stresem: Wprowadzenie do technik mindfulness, ćwiczenia relaksacyjne.
Moduł 8. Strategie adaptacji do wyzwań.
- Praktyczne podejście do zarządzania trudnymi emocjami i rozwiązywania problemów.
Moduł 9. Rozpoznawanie Trudnych Emocji
- Wprowadzenie: Omówienie roli emocji w życiu zawodowym i prywatnym oraz ich wpływu na podejmowanie decyzji i relacje.
- Warsztat: Techniki rozpoznawania i nazywania emocji.
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe: Mapowanie emocji, identyfikowanie sygnałów fizycznych i emocjonalnych.
Moduł 10. Akceptacja i Zarządzanie Trudnymi Emocjami
- Teoria: Wprowadzenie do akceptacji emocji jako narzędzia ich regulacji (elementy podejścia ACT – Acceptance and Commitment Therapy).
- Ćwiczenia praktyczne:
- Techniki akceptacji emocji, praca z oddechem i krótkie medytacje mindfulness.
- Ćwiczenia w parach: Dzieląc się swoimi doświadczeniami w radzeniu sobie z trudnymi emocjami.
- Cel: Rozwinięcie umiejętności zarządzania emocjami bez ich tłumienia.
Moduł 11. Praca z Myślami Związanymi z Emocjami
- Wprowadzenie: Jak myśli wpływają na emocje i jak wzorce myślowe mogą pogłębiać trudne emocje.
- Warsztat praktyczny: Technika pracy z myślami negatywnymi i automatycznymi, metoda STOP (Stop, Take a Breath, Observe, Proceed).
- Ćwiczenia: Ćwiczenia indywidualne i dyskusje grupowe nad przykładowymi myślami i reakcjami.
- Cel: Uczestnicy nauczą się zauważać i zmieniać myśli, które wywołują lub wzmacniają trudne emocje.
Moduł 12. Moduł 4: Komunikacja Emocji w Trudnych Sytuacjach
- Wprowadzenie: Rola otwartej komunikacji emocji w rozwiązywaniu konfliktów i budowaniu zaufania.
- Warsztat: Technika „JA-komunikatu” do wyrażania emocji w sposób asertywny i bezpieczny.
- Ćwiczenia: Scenki rodzajowe, symulacje rozmów, praca w parach.
- Cel: Uczestnicy nauczą się skutecznie wyrażać swoje emocje, zachowując asertywność i budując zrozumienie.
Moduł 13. Podsumowanie i Plany Dalszego Rozwoju
- Refleksja: Krótkie omówienie najważniejszych wniosków i narzędzi zdobytych w ciągu dnia.
- Tworzenie indywidualnych planów rozwoju: Jak wdrażać zdobyte umiejętności w codziennym życiu zawodowym.
- Cel: Określenie konkretnych działań na przyszłość, które pomogą uczestnikom lepiej radzić sobie z trudnymi emocjami w pracy i życiu osobistym.
Walidacja - test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie
Metody szkoleniowe: Szkolenie zostanie przeprowadzone metodami interaktywnymi i aktywizującymi (umożliwiającymi uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalającymi uczestnikom na ćwiczenie umiejętności). Metody przewidziane w procesie szkoleniowym to:
1) prezentacja, w tym z wykorzystaniem narzędzi interaktywnych –wprowadzenia do zagadnień lub podsumowania poszczególnych części, porządkujące wiedzę;
2) mini-wykłady prowadzające do działań warsztatowych;
3) gry symulacyjne, mające na celu odwzorowanie sytuacji planowania, zarządzania celami w projektach, nadzorowania harmonogramów;
4) praca w podgrupach, burza mózgów, mapa myśli i mapa przeszkód, metoda 635, scenki rodzajowe.
Prowadzenie aktywnego dialogu z grupą, zbieranie na bieżąco informacji zwrotnych, identyfikacja i reagowanie na potrzeby grupy szkoleniowej zarówno na początku jak i w trakcie procesu szkoleniowego. Zadawanie pytań otwartych podczas całego procesu szkoleniowego.
Wybrana metoda walidacji: test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie, który będzie obejmował sprawdzenie wszystkich nabytych efektów nauczania
Szkolenie realizowane w godzinach zegarowych, przerwy wliczone w czas szkolenia.
24 h szkolenia: w tym 17 godzin 15 minut zajęć praktycznych, 5 h zajęć teoretycznych, 1,5 h godziny czasu stanowią przerwy, oraz 15 minut przeznaczone jest na proces walidacji.
Po zakończeniu usługi uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/ certyfikat, a warunkiem jego uzyskania jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu - 80% poprawnych odpowiedzi.
Dostawca usługi zapewni realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027.
Karta usługi przygotowana została zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR m.in. w zakresie powierzenia usług.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 Moduł 1. Samoocena i Budowanie Pewności Siebie | Prowadzący Anna Kozak | Data realizacji zajęć 29-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 Moduł 2. Budowanie pewności siebie opartej na 8 filarach | Prowadzący Anna Kozak | Data realizacji zajęć 29-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 Przerwa | Prowadzący Anna Kozak | Data realizacji zajęć 29-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 Moduł 3. Zarządzanie Czasem i Efektywność Osobista | Prowadzący Anna Kozak | Data realizacji zajęć 29-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 Moduł 4. Planowanie rozwoju osobistego i kariery | Prowadzący Anna Kozak | Data realizacji zajęć 29-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 Moduł 5. Komunikacja Interpersonalna i Asertywność | Prowadzący Anna Kozak | Data realizacji zajęć 30-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 Moduł 6. Aktywne słuchanie i feedback | Prowadzący Anna Kozak | Data realizacji zajęć 30-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 Przerwa | Prowadzący Anna Kozak | Data realizacji zajęć 30-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 Moduł 7. Zarządzanie Stresem i Równowaga Praca-Życie | Prowadzący Anna Kozak | Data realizacji zajęć 30-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 Moduł 8. Strategie adaptacji do wyzwań | Prowadzący Anna Kozak | Data realizacji zajęć 30-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 Moduł 9. Rozpoznawanie Trudnych Emocji | Prowadzący Anna Kozak | Data realizacji zajęć 31-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 Moduł 10. Akceptacja i Zarządzanie Trudnymi Emocjami | Prowadzący Anna Kozak | Data realizacji zajęć 31-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 Przerwa | Prowadzący Anna Kozak | Data realizacji zajęć 31-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 Moduł 11. Praca z Myślami Związanymi z Emocjami | Prowadzący Anna Kozak | Data realizacji zajęć 31-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 Moduł 12. Komunikacja Emocji w Trudnych Sytuacjach | Prowadzący Anna Kozak | Data realizacji zajęć 31-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 Moduł 13. Podsumowanie i Plany Dalszego Rozwoju | Prowadzący Anna Kozak | Data realizacji zajęć 31-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 Walidacja - test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 175,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 175,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anna Kozak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w wersji elektronicznej oraz papierowej m.in. prezentacja oraz skrypt.
Informacje dodatkowe
Uczestnicy po ukończonym szkoleniu otrzymują zaświadczenia.
W trakcie szkolenia przewidziano przerwy kawowe.
Wymagane 80% obecności.
Ocena efektów uczenia się prowadzona jest za pośrednictwem testu dostępnego online, a wynik jest generowany automatycznie, bez udziału człowieka. Zestaw pytań przygotowuje walidator posiadający niezbędne doświadczenie w tematyce szkolenia. Walidator nie jest obecny fizycznie w trakcie prowadzenia walidacji w ostatnim dniu szkolenia. Zapewniono rozdzielność funkcji trenera oraz walidatora.
Po zakończonej usłudze następuje ocena poprzez wypełnienie ankiety wewnętrznej oraz ankiety w BUR.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi