Indywidualny kurs online z języka angielskiego - FCE First B2 z non native speakerem - 30 x 60 min.
Indywidualny kurs online z języka angielskiego - FCE First B2 z non native speakerem - 30 x 60 min.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Kurs przygotowujący do egzaminu FCE jest przeznaczony dla młodzieży i osób dorosłych posługujących się językiem angielskim na poziomie B1/B2 (średnio-zaawansowanym).
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji29-07-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest wzbogacenie słownictwa z języka ogólnego, utrwalenie wiedzy z gramatyki, rozwijanie wszystkich czterech umiejętności komunikowania się w języku angielskim (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) oraz zapoznanie się ze strukturą egzaminu. Umiejętności te udoskonalane są za pomocą serii ćwiczeń poświęconych komunikowaniu się w sytuacjach życia codziennego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kursant prowadzi konwersację na poziomie egzaminu FCE B2 | Kryteria weryfikacji Rozmowy lektora z uczestnikiem - kursant udziela odpowiedzi na zadane pytania, udziela informacji, zadaje pytania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Przygotowanie do egzaminu Cambridge First Certificate in English. | Kryteria weryfikacji Egzamin próbny na koniec kursu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Poszerzenie i rozwinięcie słownictwa na poziomie B2. | Kryteria weryfikacji Testy jednokrotnego i wielokrotnego wyboru. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozmowy z lektorem. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Utrwalenie wiedzy gramatycznej na poziomie B2. | Kryteria weryfikacji Testy jednokrotnego i wielokrotnego wyboru. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozmowy z lektorem. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Pisanie różnorodnych tekstów niespecjalistycznych ukazujących umiejętnośćargumentowania, wyrażania opinii oraz poglądów za i przeciw, opisywania i relacjonowania zdarzeń. | Kryteria weryfikacji Zadania domowe pisemne. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Czytanie – rozumienie ogólnego sensu tekstu i poszczególnych fragmentów. Wyłapywanie najważniejszych informacji i umiejętne na nie reagowanie. | Kryteria weryfikacji Różnorodne zdania na zajęciach oraz prace domowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Słuchanie – rozumienie ogólnego sensu tekstu i poszczególnych fragmentów. Wyłapywanie najważniejszych informacji i umiejętne na nie reagowanie. | Kryteria weryfikacji Różnorodne zdania na zajęciach oraz prace domowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs jest skierowany do osób, które chcą przygotować się do egzaminu FCE.
Szkolenie w formie indywidualnej tj. całkowicie dopasowanej do potrzeb kursanta m.in. w zakresie terminów spotkań.
Zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym realizowane są w terminach ustalonych z klientem i rozpisanych w harmonogramie.
Walidacja szkolenia - walidacja w formie dwuczłonowej - zdalnej w czasie rzeczywistym /(audyt ustny) oraz zdalnej (test online) zostanie przeprowadzona na ostatnim spotkaniu.
Zajęcia realizowane są w trybie ciągłym tj. spotkania w harmonogramie nie zawierają przerwy.
Program szkolenia - przygotowanie do egzaminu FCE.
Lista przykładowych tematów:
1. Wprowadzenie i strategia egzaminacyjna
- Omówienie formatu egzaminu FCE: części i typy zadań.
- Zrozumienie poziomu B2 (CEFR): wymagania i oczekiwania.
- Strategie zarządzania czasem na egzaminie.
2. Nauka słuchania (Listening)
- Techniki efektywnego słuchania ze zrozumieniem.
- Rozpoznawanie kluczowych informacji w rozmowach i wykładach.
- Rozumienie intencji mówiącego i tonacji.
- Praca z różnymi akcentami angielskiego.
3. Nauka czytania (Reading)
- Skimming i scanning: szybkie przetwarzanie tekstów.
- Rozpoznawanie głównych idei i szczegółów.
- Praca z tekstami użytkowymi: artykuły, e-maile, ulotki.
- Dedukcja znaczenia słów z kontekstu.
4. Nauka pisania (Writing)
- Struktura formalnego i nieformalnego listu.
- Pisanie artykułów: jak zainteresować czytelnika.
- Tworzenie esejów opiniotwórczych.
- Pisanie recenzji: książki, filmy, wydarzenia.
- Jak organizować myśli w spójny sposób.
5. Nauka mówienia (Speaking)
- Budowanie płynności w wyrażaniu opinii.
- Opisywanie zdjęć: techniki porównywania i interpretacji.
- Prowadzenie rozmów: interakcje i współpraca z partnerem.
- Wyrażanie zgody, sprzeciwu i wątpliwości.
- Przygotowanie odpowiedzi na pytania egzaminatora.
6. Nauka gramatyki
- Konstrukcje czasowe: present, past i future w kontekście egzaminu.
- Różnice między czasami perfect i continuous.
- Zdania warunkowe (zero, first, second i third).
- Mowa zależna: raportowanie wypowiedzi.
- Strona bierna: użycie i znaczenie.
7. Rozszerzanie słownictwa
- Synonimy i antonimy: wzbogacanie języka.
- Kolokacje i frazeologizmy w codziennych kontekstach.
- Słownictwo związane z pracą, edukacją i podróżami.
- Wyrażenia idiomatyczne na poziomie B2.
8. Funkcje językowe
- Prośby, propozycje i sugestie: formy formalne i nieformalne.
- Jak wyrażać uczucia i emocje w mowie i piśmie.
- Radzenie sobie w trudnych sytuacjach komunikacyjnych.
- Negocjowanie i rozwiązywanie problemów.
9. Praca z materiałami autentycznymi
- Analiza krótkich artykułów prasowych.
- Praca z ulotkami, reklamami i materiałami informacyjnymi.
- Oglądanie krótkich filmów i wywiadów w języku angielskim.
10. Przygotowanie do części Use of English
- Słowotwórstwo: jak tworzyć nowe formy słów.
- Transformacje zdań: zmiana struktury gramatycznej.
- Uzupełnianie luk w tekstach (open cloze i multiple-choice cloze).
- Praca nad phrasal verbs i ich zastosowaniem.
11. Symulacje egzaminacyjne
- Próbne testy z części słuchania i czytania.
- Symulacje części ustnej: praca w parach.
- Pisanie zadań egzaminacyjnych zgodnie z kryteriami FCE.
12. Rozwijanie naturalności i pewności w języku
- Ćwiczenie wymowy i akcentu.
- Parafrazowanie i wyrażanie tych samych myśli różnymi słowami.
- Techniki budowania pewności siebie w komunikacji ustnej.
13. Doskonalenie strategii egzaminacyjnych
- Analiza typowych błędów i sposoby ich unikania.
- Praca nad płynnością i precyzją wypowiedzi.
- Budowanie efektywnych nawyków uczenia się przed egzaminem.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 Introduction to the FCE exam format and strategies – ćwiczenia, rozmowa na żywo | Prowadzący Aneta Przybułek | Data realizacji zajęć 30-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 Reading Part 1 & 2 – vocabulary building and scanning skills – ćwiczenia, testy | Prowadzący Aneta Przybułek | Data realizacji zajęć 06-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 Use of English: Word formation – gramatyka, ćwiczenia, testy | Prowadzący Aneta Przybułek | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 Listening Part 1 – recognising attitudes and opinions – ćwiczenia, testy | Prowadzący Aneta Przybułek | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Writing: Informal email – structure and useful phrases – ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Aneta Przybułek | Data realizacji zajęć 27-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Speaking: Interview (Part 1) – getting to know you – rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Aneta Przybułek | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 Use of English: Open cloze – grammar focus – ćwiczenia, testy | Prowadzący Aneta Przybułek | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Reading Part 3 – detailed understanding – ćwiczenia, ankiety | Prowadzący Aneta Przybułek | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 Listening Part 2 – note completion practice – ćwiczenia, testy | Prowadzący Aneta Przybułek | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 Writing: Formal letter – tone and organisation – ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Aneta Przybułek | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Speaking: Long turn (Part 2) – comparing pictures – rozmowa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Aneta Przybułek | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Use of English: Multiple-choice cloze – vocabulary and collocations – ćwiczenia, testy | Prowadzący Aneta Przybułek | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Reading Part 4 – matching tasks – ćwiczenia, testy | Prowadzący Aneta Przybułek | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 Listening Part 3 – opinion recognition – ćwiczenia, testy | Prowadzący Aneta Przybułek | Data realizacji zajęć 29-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 Writing: Review – style and useful expressions – ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Aneta Przybułek | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Speaking: Collaborative task (Part 3) – agreeing and disagreeing – rozmowa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Aneta Przybułek | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 Use of English: Key word transformation – gramatyka, ćwiczenia | Prowadzący Aneta Przybułek | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 Reading: Timed practice – ćwiczenia, testy | Prowadzący Aneta Przybułek | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 Listening: Timed full test – ćwiczenia, testy | Prowadzący Aneta Przybułek | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 WALIDACJA SZKOLENIA – rozmowa na żywo, testy | Prowadzący Aneta Przybułek | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 120,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Aneta Przybułek
Prowadzi naukę języka angielskiego w sposób nieprzerwany od września 2018 roku, zarówno w formie stacjonarnej, jak i online. W latach 2018–2023 była zatrudniona jako lektorka języka angielskiego i hiszpańskiego w szkole językowej Profi-Lingua, prowadząc kursy grupowe i indywidualne na różnych poziomach zaawansowania. Od września 2024 roku działa w ramach własnej działalności gospodarczej, współpracując z Uczelnią Łazarskiego (prowadzenie lektoratów) oraz uczniami indywidualnymi.
Specjalizuje się w przygotowaniu do egzaminów językowych, nauczaniu języka ogólnego oraz dostosowywaniu programu nauczania do indywidualnych potrzeb uczniów. Jej doświadczenie obejmuje także nauczanie języka hiszpańskiego, co dodatkowo wspiera jej interdyscyplinarne podejście do dydaktyki językowej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
zawarte w cenie kursu
- interaktywny podręcznik online – 3 miesiące dostępu do naszej platformy e-learningowej Cambridge Online Tutor - https://tutor.cambridgeschool.online
- materiały przygotowane przez nauczyciela
- 3 miesięczny, nielimitowany dostęp do narzędzia Cambridge AI Speech Tutor Pro.
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane jest w godzinach zegarowych (1 jednostka = 60 minut).
Zwolnienie z podatku na podstawie art.43 pkt.1 poz.28 ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.04 (z późn.zmianami)
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Student musi mieć dostęp do Internetu o parametrach minimum 2 mbps download/upload oraz urządzenie elektroniczne (z systemem Windows, MacOS, iOS lub Android) z kamerką i mikrofonem. Zalecamy używanie komputera stacjonarnego/laptopa ale dopuszczalne są również tablety lub telefon.
Zalecane przeglądarki to:
Komputer stacjonarny / laptop: Chrome, Firefox lub Edge (najnowsze wersje)
Mobilny iOS (12.2+): Safari Mobile
Mobilny Android (6.0+): Chrome Mobile
Zajęcia realizowane będą na wybranej platformie typu zoom, teams, googlemeet, skype itp. Szczegóły zostaną ustalone i uzupełnione bliżej terminu startu.