MNIEJ STRESU, WIĘCEJ MOCY. Budowanie marki salonu fryzjerskiego w relacji my z klientami. Jak być asertywnym, jak nie bać się opinii, jak rosnąć w siłę. Rozwój własnej kreatywności.
MNIEJ STRESU, WIĘCEJ MOCY. Budowanie marki salonu fryzjerskiego w relacji my z klientami. Jak być asertywnym, jak nie bać się opinii, jak rosnąć w siłę. Rozwój własnej kreatywności.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
- Uczestnicy to managerowie i właścicielki/właściciele małych firm.
- Część z nich prowadzi własną działalność gospodarczą, część pracuje na etacie, część pełni funkcje liderskie.
- Są to osoby z doświadczeniem zawodowym, często przeciążone obowiązkami i rolami, głownie kobiety.
- Uczestnicy mogą mieć trudność z zachowaniem równowagi między życiem zawodowym a prywatnym, zwłaszcza w sytuacjach reklamacji.
- Charakteryzuje ich wysoka motywacja do zmiany stylu pracy i życia na bardziej zrównoważony.
- Często mają trudność ze stawianiem granic i dbaniem o własny dobrostan, zwłaszcza w sytuacji rynku online.
- Potrzebują pracy z poczuciem wartości, które nie odzwierciedla ich rzeczywistego potencjału.
- Potrzebują narzędzi do lepszego zarządzania emocjami, stresem i presją związaną z odbiorem marki ich firmy oraz w sytuacji konfliktu interesów klient - pracownik - firma.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji06-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Wzmocnienie osób pełniących role liderskie, menedżerskie oraz funkcjonujących w dynamicznym środowisku zawodowym poprzez przećwiczenie strategii sprzyjających wzrostowi marki salonu i marki osobistej w sytuacjach trudnych, związanych z konkurencją lub sprzecznością celów na linii salon - klient lub salon - pracownik.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumie ideę i zastosowanie uważności w codziennym życiu i pracy | Kryteria weryfikacji Nazywanie własnych emocji w konkretnych sytuacjach | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Rozpoznaje swoje potrzeby, wartości i role życiowe | Kryteria weryfikacji Sformułowanie swoich kluczowych wartości | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Umie komunikować swoje granice i potrzeby bez poczucia winy | Kryteria weryfikacji Przeprowadza komunikat asertywny | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Rozumie współczesne modele przywództwa i potrafi dopasować je do sytuacji | Kryteria weryfikacji Nazwa własny styl przywództwa | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Zna zasady budowania efektywnego i zróżnicowanego zespołu | Kryteria weryfikacji Opisuje przykłady zarządzania zespołem z uwzględnieniem różnorodności | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Zwiększa swoją odporność psychiczną | Kryteria weryfikacji Wie czym jest odporność oraz wie jak o nią dbać | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Wzmacnia swoją świadomość emocjonalną | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje swoje emocje oraz emocje innych, nazywa je, wie jak się zachować w niekomfortowych sytuacjach | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Poszerza samoświadomość | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje procesy emocjonalne i komunikacyjne w zespole i w relacjach z klientami, wie jak wykorzystać uważność do analizy sytuacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Wzmacnia skuteczną komunikację | Kryteria weryfikacji Potrafi rozpoznać potrzeby i sformułować adekwatny komunikat | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Podnosi poziom asertywności - umie komunikować swoje potrzeby i granice bez poczucia winy czy wstydu | Kryteria weryfikacji Potrafi sformułować adekwatny komunikat | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Łączny czas szkolenia: 12 godzin zegarowych (1 godzina = 60 minut).
Przerwy są wliczane w czas trwania usługi.
Dzień 1:
- Pierwsza przerwa kawowa 12:00-12:15 (15 minut).
- Przerwa na lunch 14:00-14:30 (30 minut).
- Druga przerwa kawowa 15:30-15:45 (15 minut).
Dzień 2:
- Pierwsza przerwa kawowa 10:15-10:30 (15 minut).
- Przerwa na lunch 12:00-12:30 (30 minut).
- Druga przerwa kawowa 13:45-14:00 (15 minut).
Wyobraź sobie, że budzisz się rano z poczuciem niepokoju i nerwowo sprawdzasz opinie. Zastanawiasz się, co zrobić, aby móc odpoczywać, gdy nie ma Cię w pracy.
I tak co dzień…
Wyobraź sobie teraz , że budzisz się w spokoju. To dziwne, bo wiesz, że konkurencja nie śpi, każdy walczy o klienta i o swoje zyski; wiesz, że klienci mogą chcieć dyktować warunki. Ale wiesz też, co jest dla Ciebie ważne. Wiesz, że masz wyjątkową usługę i wyjątkowy salon. Komunikujesz się z lekkością i pewnością siebie. Masz odwagę przewodzić i kontaktować się z klientami i pokazywać im to. Ten program powstał właśnie po to, by Ci to umożliwić. Nasze szkolenie - to proces, w którym spotkasz się ze sobą i z innymi liderami/ liderkami, by wzmocnić siebie jako lidera i markę swojego salonu.
Co Cię czeka?
Dzień 1 przed południem
Jak jest? Gdzie jestem? Jaki jest mój styl komunikacji i jakie mam naciski? Co jest moim źródłem stresu jako salonu i właściciela? Czego mam się obawiać, a czego się obawiam?
Dzień 1 po południu
Jak wzmacniać siebie? Czym jest odporność psychiczna i jak ją wzmacniać? Co mi sprzyja? Jakie są moje mocne strony jako osoby i jako salonu? Jak budować odporna tarczę wokół siebie?
Co zyskasz po pierwszym dniu?
- Pewność siebie, wynikającą z rzetelnej j analizy rynku i swojej pozycji w nim (analiza SWOT)
- Odwagę do bycia sobą w relacjach i przywództwie.
- Świadomość wartości, na których zbudowana jest Twoja marka.
Dzień 2 przed południem
Samoświadomość i odpowiedzialność = skuteczna komunikacja.
Odsłonisz, co naprawdę kieruje Twoimi decyzjami. Poznasz swoje potrzeby i rolę - nauczysz się działać z poziomu osobistej odpowiedzialności.
Zaczniesz mówić „tak" sobie - bez tłumaczenia się i bez wyrzutów sumienia. Nauczysz się rozmawiać z klientami w sytuacjach konfliktów, nauczysz się komunikować w sposób, który ujawnia i otwiera, a nie walczy, lub zamyka bez poczucia winy - odpowiadanie na reklamacje, na zarzuty i opinie w Internecie.
Dzień 2 po południu
Wdrożenie efektów.
Plan na wdrożenie.
Komunikacja i budowanie marki własnej jak i salonu.
Co zyskasz po drugim dniu?
- Umiejętność stawiania granic i komunikacji z trudnymi klientami i pracownikami.
- Umiejętność konfrontowania się w trudnych sytuacjach - strategia FUKO.
- Umiejętność odwoływania się do zasad w relacjach z pracownikami i klientami.
- Umiejętność modelowania i uczenia pracowników poprawnej komunikacji.
Plan związany z newralgicznymi punktami w obszarze swoich osobistych kompetencji jak i marki salonu - wyzwania do pracy oraz obszary, które należy eksponować.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 Czym jest odporność psychiczna i jak ją budować | Prowadzący Marzanna Farnicka | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 Przerwa kawowa | Prowadzący Marzanna Farnicka | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 Analiza SWOT | Prowadzący Marzanna Farnicka | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 Marka własna a marka salonu | Prowadzący Marzanna Farnicka | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 Przerwa na lunch | Prowadzący Marzanna Farnicka | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 Odwaga w byciu sobą | Prowadzący Marzanna Farnicka | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 Przerwa kawowa | Prowadzący Marzanna Farnicka | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 Asertywność bez wyrzutów sumienia | Prowadzący Marzanna Farnicka | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 Zasady skutecznej komunikacji | Prowadzący Marzanna Farnicka | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 Przerwa kawowa | Prowadzący Marzanna Farnicka | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 Zasady budowania efektywnych zespołów | Prowadzący Marzanna Farnicka | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 Strategia FUKO | Prowadzący Marzanna Farnicka | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 Przerwa na lunch | Prowadzący Marzanna Farnicka | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 Plany do wdrożenia na przyszłość | Prowadzący Marzanna Farnicka | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 Przerwa kawowa | Prowadzący Marzanna Farnicka | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 Wręczenie certyfikatów | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 116,67 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 116,67 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Marzanna Farnicka
Od ponad 20 lat pracuje z ludźmi - szkoli, wspiera, motywuje. Ma duże doświadczenie w pracy z firmami jako coach i trenerka zespołów, w tym również w sektorze luksusowym, gdzie prowadzi szkolenia ze sprzedaży, komunikacji z klientem i radzenia sobie ze stresem.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników programu:
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje kompletny pakiet materiałów edukacyjnych, który wspiera proces uczenia się oraz umożliwia dalszy rozwój po zakończeniu kursu.
W skład materiałów wchodzą:
- Karty ćwiczeń i arkusze pracy - ćwiczenia indywidualne i zespołowe do każdego modułu, karty do pracy z emocjami, przekonaniami, celami i wartościami.
- Zeszyt refleksji własnej - przestrzeń na zapisy z procesów własnych, wglądy i autorefleksję, dedykowane pytania coachingowe do pracy między modułami.
- Certyfikat ukończenia kursu - imienny, z oznaczeniem liczby godzin szkoleniowych i zakresu merytorycznego.
Dla podmiotów/osób uczestniczących w usłudze, które otrzymają dofinansowanie min. 70%, koszt szkolenia jest zwolniony z podatku VAT (podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień: § 3 ust. 1 pkt 14). Dla podmiotów/osób uczestniczących w usłudze, które otrzymają dofinansowanie mniejsze niż 70%, podmiot świadczący usługę wystawi fakturę doliczając 23% VAT.
Warunkiem ukończenia szkolenia jest minimum 80% obecności podczas zajęć. Na zajęciach będzie podpisywana lista obecności.
Adres
Adres
Akademia posiada duży słoneczny taras, a przed budynkiem znajduje się bezpłatny parking.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi