Różnorodność w organizacji - wpływ i zarządzanie wiekiem, różnicami międzypokoleniowymi, wielokulturowością i różnorodnością.
Różnorodność w organizacji - wpływ i zarządzanie wiekiem, różnicami międzypokoleniowymi, wielokulturowością i różnorodnością.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikatory projektówAkademia HR
- Grupa docelowa usługi
Usługa adresowana do:
- właścicieli firm,
- pracowników zatrudnionych na stanowiskach kierowniczych/menadżerskich,
- pracowników objętych planami związanymi z awansem tj. osoby planowane do objęcia stanowiska kierowniczego/menadżerskiego,
- pracowników przedsiębiorcy odpowiedzialnych za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi,
- pracowników zespołu HR
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji07-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem usługi jest nabycie kompetencji: Różnorodność w organizacji - wpływ i zarządzanie wiekiem, różnicami międzypokoleniowymi, wielokulturowością i różnorodnością.Usługa przygotowuje do nabycia kompetencji z zakresu: Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową oraz Zarządzanie różnorodnością i wielokulturowością w organizacji.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Opisuje znaczenie procesów demograficznych, takich jak wchodzenie pracowników wyżu demograficznego w wiek emerytalny czy spadek liczby osób w wieku produkcyjnym na skutek niżu demograficznego. | Kryteria weryfikacji Wymienia fazy rozwoju procesu demograficznego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: rozpoznaje i charakteryzuje potrzeby stabilności i elastyczności zatrudnienia wśród pracowników w wieku rozrodczym planujących założenie rodziny oraz już będących rodzicami, a także nazywa formy wsparcia życia rodzinnego z zachowaniem efektywności pracownika. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje formy elastycznego zatrudnienia oraz udogodnienia dla pracowników planujących założenie rodziny i pracowników-rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Charakteryzuje cechy pracowników znajdujących się w różnych fazach życia rodzinnego. Opisuje wpływ tej sytuacji na styl pracy, organizację pracy zespołu, efektywność, a także rozwiązywanie ewentualnych konfliktów wewnątrz zespołu. | Kryteria weryfikacji Wymienia cechy pracownicze i dopasowuje je do różnych faz życia rodzinnego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Identyfikuje regulacje i rozwiązania prawne dotyczące uprawnień pracowników związanych z rodzicielstwem. | Kryteria weryfikacji Wymienia rodzaje regulacji i rozwiązań prawnych, które przysługują pracownikom będącym w różnych fazach życia rodzinnego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Przygotowuje charakterystykę pracowników z różnych grup wiekowych/ pokoleń. Opisuje wpływ tych różnic na styl pracy i ewentualne nieporozumienia. | Kryteria weryfikacji Wymienia charakterystyczne różnice miedzypokoleniowe i podaje punkty konfliktowe oraz sposoby rozwiązywania ewentualnych nieporozumień. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Identyfikuje regulacje i rozwiązania prawne sprzyjające zatrudnieniu osób starszych, tj. 50+ oraz w wieku emerytalnym. | Kryteria weryfikacji Wymienia regulacje i rozwiązania prawne sprzyjające zatrudnieniu osób starszych, tj. 50+ oraz w wieku emerytalnym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne (postawy): Adaptuje kampanie społeczne związane z wyrównywaniem szans dla osób 50+ i rozumie ich pozytywne skutki. | Kryteria weryfikacji Wymienia sposoby, w jakie adaptowanie kampanii społecznych związanych z wyrównywaniem szans dla osób 50+ może pozytywnie wpłynąć na różnorodność w organizacji, budowanie marki pracodawcy oraz pozytywny odbiór przedsiębiorstwa. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Wdraża rozwiązania ukierunkowane na zachowanie w firmie wiedzy, doświadczeń i kompetencji pracowników w wieku przedemerytalnym. | Kryteria weryfikacji Wymienia rozwiązania ukierunkowane na zachowanie w firmie wiedzy, doświadczeń i kompetencji pracowników w wieku przedemerytalnym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne (postawy): Buduje kulturę pracy opartą o wzajemny szacunek potencjału i postaw pracowników reprezentujących różne pokolenia. | Kryteria weryfikacji Wymienia sposoby budowania kultury pracy opartej o wzajemny szacunek, poszanowanie różnic i różnorodności. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Rozpoznaje sposoby pozytywnego wykorzystania społecznych i gospodarczych czynników kształtujących różnorodność i wielokulturowość (m.in. różne pochodzenie etniczne, wiek, płeć czy przekonania) na gruncie własnej organizacji. | Kryteria weryfikacji Wymienia sposoby pozytywnego wykorzystania różnorodności na gruncie własnej organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Identyfikuje podstawowe regulacje prawne związane z zapewnieniem równouprawnienia pracowników i wdrażania rozwiązań ukierunkowanych na pozytywne wykorzystanie różnorodności i wielokulturowości. | Kryteria weryfikacji Wymienia regulacje prawne, pozwalające i gwarantujące na zapewnienie równouprawnienia pracowników, ukierunkowanych na pozytywne wykorzystanie różnorodności. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Wykazuje pozytywny wpływ różnorodności i wielokulturowości na poziom lojalności i wydajności pracowników. | Kryteria weryfikacji Wymienia pozytywne efekty różnorodności i wielokulturowości w organizacji oraz wpływ na lojalność i wydajność pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Rozpoznaje specyfikę podejścia do pracy i współpracy osób z różnych kultur. | Kryteria weryfikacji Wymienia różnice w podejściu do pracy i współpracy pomiędzy osobami z różnych kultur. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Sprawnie wykorzystuje różnorodność i wielokulturowość pracowników w celu zwiększenia poziomu innowacyjności zespołów i całej organizacji. | Kryteria weryfikacji Potrafi wymienić sposoby wykorzystania różnorodność i wielokulturowość pracowników w celu zwiększenia poziomu innowacyjności zespołów i całej organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Kształtuje kulturę pracy oraz rozwiązania wspierające, ukierunkowane na zapewnienie równego traktowania pracowników (bez względu na ich pochodzenie, płeć, przekonania itp.) i sprawiedliwości organizacyjnej. | Kryteria weryfikacji Wymienia sposoby kształtowania kultury pracy oraz wymienia rozwiązania zapewniające równe traktowanie pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Buduje i wdraża rozwiązania zapewniające dobrą komunikację między różnymi grupami pracowników, jak również pełną ich integrację z firmą. | Kryteria weryfikacji Wymienia możliwe rozwiązania zapewniające dobrą komunikację między różnymi grupami pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Kształtuje pozytywny wizerunek firmy otwartej na współpracę z pracownikami z różnych środowisk oraz zapewniającej wszystkim możliwości wykorzystania (i rozwoju) ich potencjału. | Kryteria weryfikacji Wymienia metody kształtowania wizerunku firmy otwartej na wpółpracę i różnorodność oraz możliwości wykorzystania ich potencjału i zasobów jakie wnoszą z uwagi na przynależność do poszczególnych grup etnicznych, kulturowych, pokoleniowych itp. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Sprawnie identyfikuje i rozwiązuje wszelkie konflikty, które mogą być związane z różnicą stylów pracy osób z różnych grup kulturowych, wiekowych itp. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje i wymienia możliwe rozwiązania ewentualnych konfliktów, wynikających z powodu odmienności i różnorodności. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Kształtuje wśród pracowników wartości związane z poszanowaniem i pozytywnym wykorzystaniem wewnętrznej różnorodności | Kryteria weryfikacji Wymienia sposoby kształtowania wartości związanych z poszanowaniem i pozytywnym odbiorem i wykorzystaniem wewnętrznej różnorodności. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: tłumaczy różnice w zakresie stylów funkcjonowania i potrzeb pracowników z różnych kultur. | Kryteria weryfikacji Wymienia różnice w zakresie stylów funkcjonowania i potrzeb pracowników z różnych kultur. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program ramowy dotyczy kompetencji pn.: Różnorodność w organizacji - wpływ i zarządzanie wiekiem, różnicami międzypokoleniowymi, wielokulturowością i różnorodnością. (Grupa kompetencji: Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową oraz Zarządzanie różnorodnością i wielokulturowością w organizacji.)
- Wprowadzenie - czym są różnorodność, równouprawnienie, dyskryminacja, inkluzywność?
- Wpływ demografii na działanie organizacji - jak dzietność w kraju wpływa na liczbę i efektywność pracowników. Pracownicy o różnym pochodzeniu kulturowym, etnicznym, w różnych grupach wiekowych i różnych fazach życia rodzinnego.
- Rodzicielstwo pracowników - wpływ na efektywność pracownika w różnych fazach życia rodzinnego;
- Rodzicielstwo pracowników - elastyczność form zatrudnienia; uprawnienia i regulacje prawne związane z rodzicielstwem.
- Różnice pokoleniowe - wpływ wieku. Doświadczenie, efektywność, produktywność, energia. Konflikty międzypokoleniowe i sposoby ich rozwiązywania. Style pracy a pokolenie - babyboomersi, millenialsi, zetki na rynku pracy.
- Różnice pokoleniowe - regulacje prawne, rozwiązania i uprawnienia dotyczące pracowników w wieku emerytalnym i przedemerytalnym (50+).
- Różnorodność w organizacji - w jaki sposób zwiększa efektywność, jaki jest pozytywny wpływ różnorodności i wielokulturowości - plusy zatrudnianie pracowników z różnych grup, m,in. wiekowych, kulturowych, etnicznych o różnej płci lub przekonaniach.
- Różnorodność w organizacji - neuroróżnorodność. Specyficzne potrzeby osób ze spektrum autyzmu, ADHD i innych.
- Różnorodność w organizacji - specyfika pracy z różnymi grupami.
- Różnorodność w organizacji - efektywna komunikacja z uwzględnieniem specyficznych potrzeb, różnorodności, wielokulturowości.
- Wspieranie i zagwarantowanie równego traktowania, przeciwdziałanie dyskryminacji.
Weryfikacja efektów uczenia się - walidacja w postaci pre-testu i post-testu teoretycznego. Przeprowadzenie testu teoretycznego zawierającego pytania sytuacyjne i teoretyczne odnoszące się do opisanych w kompetencji efektów uczenia się. Wybrana metoda walidacji umożliwia zweryfikowanie wiedzy.
Walidacja efektów uczenia się - wynik testu teoretycznego na poziomie minimum 80% będzie świadczył o zaliczeniu końcowego testu wiedzy, co uprawnia uczestnika do otrzymania oceny pozytywnej z walidacji. Walidacja obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania efektów uczenia się. Test został przygotowany w taki sposób, że podczas procesu walidacji będzie weryfikował nabycie efektów uczenia się na trzech poziomach tj. wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych (postaw)
Zachowano rozdzielność funkcji pomiędzy procesem kształcenia i walidacji.
Warunki organizacyjne:
Trener prowadzi usługę, w których 1 godzina liczona jest jako godzina zegarowa = 60 minut. Przerwy wliczane są w czas trwania usługi rozwojowej. Uczestnicy w trakcie każdego dnia szkoleniowego trwającego więcej niż 4 godziny mają prawo do co najmniej 1 przerwy, trwającej co najmniej 15 minut.
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia są realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności takimi, jak: ćwiczenia grupowe, burza mózgów, dyskusja, studium przypadku, testy, symulacje, a także zadania do wykonania we własnym zakresie pomiędzy poszczególnymi dniami zajęć, umożliwiające utrwalenie i rozwijanie nabytych umiejętności i wiedzy.
Walidacja szkolenia odbywa się na koniec szkolenia, trwa 60 min, prowadzona jest na podstawie pozytywnego wyniku testu teoretycznego (co najmniej 80%).
Informacje dodatkowe:
- Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS.
- Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
- Usługa rozwojowa nie dotyczy kosztów usługi rozwojowej, której obowiązek przeprowadzenia na zajmowanym stanowisku pracy wynika z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, szkolenia okresowe potwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy).
- Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w Projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
- Zgodnie ze stanowiskiem Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej dotyczącym procesu walidacji nabycia kompetencji w ramach Podmiotowych Systemów Finansowania zostanie zachowana rozdzielność funkcji nauczania od walidacji poprzez przekazanie przez osobę prowadzącą zajęcia testów uczestnikom do rozwiązania, a następnie przekazanie ich osobie walidującej efekty uczenia się do sprawdzenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 Pre-test | Prowadzący Kamila Kozłowska | Data realizacji zajęć 08-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 Wprowadzenie | Prowadzący Kamila Kozłowska | Data realizacji zajęć 08-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 Wpływ demografii na działanie organizacji | Prowadzący Kamila Kozłowska | Data realizacji zajęć 08-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 Przerwa | Prowadzący Kamila Kozłowska | Data realizacji zajęć 08-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Rodzicielstwo pracowników cz 1 | Prowadzący Kamila Kozłowska | Data realizacji zajęć 08-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Rodzicielstwo pracowników cz 1 | Prowadzący Kamila Kozłowska | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 Rodzicielstwo pracowników cz 2 | Prowadzący Kamila Kozłowska | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Przerwa | Prowadzący Kamila Kozłowska | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 Różnice pokoleniowe cz 1 | Prowadzący Kamila Kozłowska | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 Różnice pokoleniowe cz 2 | Prowadzący Kamila Kozłowska | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Różnorodność w organizacji cz 1 | Prowadzący Kamila Kozłowska | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Przerwa | Prowadzący Kamila Kozłowska | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Różnorodność w organizacji cz 1 | Prowadzący Kamila Kozłowska | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 Różnorodność w organizacji - neuroróżnorodność | Prowadzący Kamila Kozłowska | Data realizacji zajęć 22-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 Przerwa | Prowadzący Kamila Kozłowska | Data realizacji zajęć 22-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Różnorodność w organizacji - specyfika pracy | Prowadzący Kamila Kozłowska | Data realizacji zajęć 22-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 04:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 Różnorodność w organizacji - efektywna komunikacja z uwzględnieniem specyficznych potrzeb, różnorodności, wielokulturowości | Prowadzący Kamila Kozłowska | Data realizacji zajęć 25-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 Przerwa | Prowadzący Kamila Kozłowska | Data realizacji zajęć 25-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 Wspieranie i zagwarantowanie równego traktowania, przeciwdziałanie dyskryminacji | Prowadzący Kamila Kozłowska | Data realizacji zajęć 25-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 Walidacja - post-test (test teoretyczny) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 7 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 180,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 180,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Kamila Kozłowska
prowadzenie szkoleń nt. m.in.: coachingu, komunikacji w biznesie, zarządzania zespołem, technik motywacji, rozwiązywania konfliktów w środowisku zawodowym, treningi umiejętności interpersonalnych, różnorodność, równouprawnienie, treningi asertywności, treningi HR
2. Doświadczenie zawodowe
Psycholog/coach - doradztwo i szkolenia dla firm w zakresie zarządzania zespołem, coaching profesjonalny, treningi asertywności, treningi dla HR, Akademia Menadżera, posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu: zarządzania zespołem, rozwiązywania konfliktów (klient biznesowy), budowania relacji w środowisku zawodowym, motywowania pracowników, delegowania zadań, zarządzania zmianą, komunikacji w biznesie, efektywnej komunikacji, coachingu w biznesie, coachingu dla managerów, praca socjalna i opiekuńcza oraz ponad rok doświadczenia w pracy w edukacji formalnej.
3. Wykształcenie
ICF Professional Coaching Skills Studies LEVEL 2 (ACTP) (2022-2022, Instytut Mukoid Komunikacja dla rozwoju) studia podyplomowe: Przygotowanie pedagogiczne (2019–2020, Wyższa Szkoła Nauk Pedagogicznych w Warszawie) studia magisterskie: psychologia kliniczna i zdrowia (2013–2018, WSAP Białystok) Akademia Praktyka CBT TherapyTools® (2020) Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach (TSR) – I stopień (2019) Metody terapii pedagogicznej (2019) Instruktor Terapii Zajęciowej (2019) Szkoła Psychoterapii Systemowej (2022-obecnie)
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników w formie skryptów zostaną przekazane w dniu zajęć.
Warunki uczestnictwa
Po zakończeniu usługi uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie, a warunkiem jego uzyskania jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu wiedzy (na poziomie minimum 80%).
Informacje dodatkowe
Dostawca Usługi potwierdza, że zapewni realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Link umożliwiający udział w szkoleniu będzie ważny w czasie trwania szkolenia. Szkolenie będzie przeprowadzone na platformie WebToLearn. Jest to platforma webinarowa doprezentacji szkoleń, kursów online, spotkań biznesowych i wideokonferencji. Dostęp do internetu minimalne wymagania (wyrażone w prędkości łącza internetowego): Dźwięk - 512 kbps, Dźwięk + obraz SD - 512 kbps + 1 Mbps, Dźwięk + obraz HD - 512 kbps + 2 Mbps, Współdzielenie ekranu (Tryb LiteQ) - 2 Mbps, Współdzielenie ekranu (Tryb HighQ) - 2- 5 Mbps, Współdzielenie ekranu (oparte na przeglądarce) - 1-4 Mbps; Uaktualniona wersja przeglądarki internetowej: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera; Minimalne wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny lub laptop z procesorem dwurdzeniowy 2GHz lub lepszym, Pamięć RAM 4GB lub więcej, System operacyjny Windows 10, Mac OS najnowsza wersja, Linux, Chrome OS; Wbudowane lub zewnętrzne głośniki lub słuchawki (obowiązkowe); Wbudowana lub zewnętrzna klawiatura (obowiązkowe); Mysz lub wbudowany touchpad (obowiązkowe). Dopuszcza się stosowanie innych narzędzi software i hardware wymienionych w rubryce, jeżeli zaproponowane rozwiązania są tej samej jakości lub lepsze od wymienionych powyżej.