Trudne sytuacje i rozwiązywanie konfliktów w zespole
Trudne sytuacje i rozwiązywanie konfliktów w zespole
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Programowanie
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób zainteresowanych tematyką konfiktu w zespole. Menedżerów, team leaderów, osoby aspirujące do tych ról i członków zespołu, którzy czują, że z jakimś konfliktem mają do czynienia i chcą się nauczyć radzić sobie w tej sytuacji.
.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji29-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Poznanie konstruktywnych i destrukcyjnych aspektów konfliktów w środowisku pracyPoznanie wpływu konfliktu na efektywność pracy zespołu i efektywność organizacji
Nabycie umiejętności diagnozy konfliktu i podejmowania działań adekwatnych do rodzaju i fazy konfliktu
Nabycie umiejętności rozwiązywania konfliktów o różnej naturze i zarządzania sytuacją pokonfliktową
Dokonanie autodiagnozy swoich typowych zachowań w sytuacjach konfliktowych i świadomość, kiedy wykorzystywać poszczególne postawy
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Poznanie konstruktywnych i destrukcyjnych aspektów konfliktów w środowisku pracyPoznanie wpływu konfliktu na efektywność pracy zespołu i efektywność organizacji Nabycie umiejętności diagnozy konfliktu i podejmowania działań adekwatnych do rodzaju i fazy konfliktu | Kryteria weryfikacji Nabycie umiejętności rozwiązywania konfliktów o różnej naturze i zarządzania sytuacją pokonfliktowąDokonanie autodiagnozy swoich typowych zachowań w sytuacjach konfliktowych i świadomość, kiedy wykorzystywać poszczególne postawy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie będzie prowadzone zdalnie, w czasie rzeczywistym, na żywo, z trenerem, możliwością zadawania pytań.
Każdego dnia zajęcia w godz. 9:00-17:00, z przerwą na lunch około godz. 13:00
Trudne sytuacje i konflikt – wprowadzenie do tematu
Konflikt – czy to normalne?
Proces konfliktu wg J. Penca
Konflikty w środowisku pracy
O czym świadczy konflikt lub brak konfliktu w zespole i organizacji?
Konflikt konstruktywny i destrukcyjny
Typowe reakcje w sytuacjach konfliktowych
Natura konfliktów
Zarządzanie konfliktem
Zarządzanie sytuacją pokonfliktową
Walidacja
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Trudne sytuacje i konflikt – wprowadzenie do tematu. Konflikt – czy to normalne? Proces konfliktu. Konflikty w środowisku pracy, o czym świadczy konflikt lub brak konfliktu w zespole i organizacji? | Prowadzący Agata Brataniec | Data realizacji zajęć 04-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Konflikt konstruktywny i destrukcyjny. Typowe reakcje w sytuacjach konfliktowych. Natura konfliktów. Zarządzanie konfliktem i sytuacją pokonfliktową | Prowadzący Agata Brataniec | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 908,95 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 365,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 181,81 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 147,81 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Agata Brataniec
Założycielka przestrzeni rozwojowej Powiew Możliwości.
Dzieli się ponad 15-letnim doświadczeniem z zakresu zarządzania zespołami i projektami, które zdobywała w różnych środowiskach, od organizacji pozarządowej, przez małe i średnie przedsiębiorstwa po korporacje. Wspiera organizacje i zespoły w przechodzeniu przez zmianę.
Towarzyszy na drodze odkrywania możliwości i rozwijania potencjału – menedżerów i zespoły. Menedżerom pomaga budować efektywne zespoły i skutecznie nimi zarządzać, a zespołom – korzystać z bogactwa ich różnorodności i budować kulturę efektywnej współpracy.
Prowadzi szkolenia z zakresu rozwoju kompetencji menedżerskich, zarządzania zmianą, zarządzania projektami, efektywności osobistej oraz rozwoju kompetencji interpersonalnych.
Absolwentka:
- Szkoły Trenerów Biznesu Grupy SET,
- Consultancy Academy, Dale Carnegie & Associates, Inc.
- Szkoły Facylitatorów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego,
- Studiów podyplomowych z Zarządzania Projektami na Wyższej Szkole Europejskiej im. Ks. J. Tischnera
Certyfikowany Change Manager (Change Management Practitionner) i Project Manager (IPMA Level D, Agile PM Foundation)
Ukończyła następujące kursy i szkolenia:
- Kurs facylitacji online,
- Kurs moderatora Design Thinking,
- DTMethod Foundations,
- Management 3.0 Fundamentals,
- Scrum Master PSM I.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
część teoretyczna szkolenia, slajdy - zostanie przekazana uczestnikom na szkoleniu w formie pdf.
uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa z opisem nabytych umiejętności
Warunki uczestnictwa
- Brak wymagań.
Informacje dodatkowe
Szkolenie będzie prowadzone zdalnie, w czasie rzeczywistym, na żywo, z trenerem, możliwością zadawania pytań.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
szkolenie na platformie zoom, wymagane:
stabilne połączenie internetowe (zalecane min. 10Mbit/s download i 1Mbit/s upload)
przeglądarka internetowa Chrome
zainstalowana aplikacja Zoom App
dobrej jakości słuchawki oraz mikrofon (opcjonalnie) kamera internetowa
link do szkolenia zostanie przesłany uczestnikom przed szkoleniem i będzie aktywny do końca szkolenia.