Rozmowy z pracownikiem - online
Rozmowy z pracownikiem - online
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie „Rozmowy z pracownikiem” skierowane jest do:
- Managerów i Liderów zespołów - aby poprawić kompetencje komunikacyjne z zespołem oraz umiejętności prowadzenia rozmów z pracownikiem, w tym na trudne tematy.
Usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój”, Wektor, Projekt „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1”.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji14-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Wyposażamy uczestników szkolenia w narzędzia managerskie pomocne w prowadzeniu rozmów z pracownikami, w tym w obliczu trudnych sytuacji. Kładziemy nacisk na praktyczny trening umiejętności podczas szkolenia. Dzięki temu managerowie będą gotowi do prowadzenia konstruktywnych rozmów, które będą kończyć się określonym rezultatem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się • Rozumienie czynników, które sprawiają, że niektóre rozmowy są trudne.• Doskonalenie umiejętności radzenia sobie z obawami i ograniczeniami w komunikacji. • Zwiększenie pewności siebie w prowadzeniu trudnych rozmów w firmie (z pracownikiem, przełożonym, współpracownikiem, sponsorem projektu, interesariuszem). • Świadome kształtowanie roli lidera jako osoby prowadzącej trudne rozmowy. • Umiejętność przeprowadzania trudnych rozmów w sposób wspierający i motywujący. • Skuteczne przekazywanie informacji zwrotnej o niesatysfakcjonujących wynikach. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:• Potrafi zidentyfikować własne obawy i ograniczenia w prowadzeniu trudnych rozmów. Wykazuje gotowość do podejmowania rozmów w różnych kierunkach organizacji (zespół, przełożeni, sponsorzy). • Wykorzystuje odpowiednie strategie, aby prowadzić rozmowy w sposób konstruktywny. • Komunikuje się w sposób jasny, rzeczowy i minimalizuje opór rozmówcy. • Umie przeprowadzić rozmowę korygującą, stosując konstruktywny feedback. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Co powoduje, że niektóre rozmowy postrzegasz jako trudniejsze od innych?
- Rola lidera w prowadzeniu trudnych rozmów.
- Oddzielanie problemu od osoby – jak rozmawiać obiektywnie i rzeczowo?
- Model komunikowania niepopularnych/trudnych decyzji.
- Rozmowa o niekonstruktywnej postawie i niesatysfakcjonujących wynikach.
- Co, gdy pierwsza rozmowa nie przyniosła rezultatów?
- Zebranie od uczestników trudnych sytuacji (mini case study).
- Trening skutecznej komunikacji w trudnych sytuacjach.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Rozmowy z pracownikiem | Prowadzący Dorota Kabat | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 07:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 990,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 990,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 123,75 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 123,75 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Dorota Kabat
Specjalizuję się w tematach związanych z zarządzaniem oraz zwiększaniem efektywności osobistej, zespołowej i organizacyjnej. Szczególnie ważnymi obszarami są dla mnie: przywództwo, zarządzanie zmianą, wiekiem oraz różnorodnością pokoleń, a także innowacyjność i efektywność w biznesie. Prowadzę także szkolenia Train the Trainers.
Jestem certyfikowanym asesorem metodologii Cubiks do prowadzenia AC oraz DC. Posiadam certyfikat N.E.W.S® Navigation - MAT (Manager as a Team Navigator) oraz certyfikat N.E.W.S.® Team Navigation do pracy facylitacyjnej na poziomach zespołu i rozwoju indywidualnego. Jestem także certyfikowanym coachem ICF.
W swoich projektach chętnie korzystam z różnorodnych form rozwojowych, takich jak mentoring, coaching, szkolenia, warsztaty follow up i indywidualne konsultacje.
Klienci, dla których pracowałam to m.in.: Orange, PKO BP, mBank, Santander, NBP, Euro Net, Warta, Prudential, Polskie Sieci Elektroenergetyczne, Grupa NSG, Franke Foods, Flugger, Jeronimo Martins Polska, Neuca, PESA Bydgoszcz, Skoda Auto Polska, MAN Bus, Volvo Car Corporation, Polskie Linie Lotnicze LOT, DPD.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymają materiały - skrypt szkoleniowy z zakresu szkolenia w formie pdf.
Szkolenie jest zwolnione z VAT, jeśli jest finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych.
„Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój”.
"Zawarto umowę z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie w ramach projektu - Małopolski Pociąg do Kariery"
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem platformy MS Teams.
Wymagania:
Komputer z dostępem do Internetu i kamerą, słuchawki lub system audio w laptopie. Pomieszczenie, które umożliwia udział w działaniu online bez bycia rozpraszanym i głośnych dźwięków, które mogą przeszkadzać innym uczestnikom. Posiadanie podczas działań online kartek A4 papieru i/lub notesu. Flamastry/ pisaki do wykonywania ćwiczeń i ich prezentacji via video.