Szkolenie: Pomoc nauczyciela w żłobku oraz przedszkolu.
Szkolenie: Pomoc nauczyciela w żłobku oraz przedszkolu.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Identyfikatory projektówMałopolski Pociąg do kariery
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do osób pracujących jako pomoc nauczyciela w żłobkach i przedszkolach, które chcą poszerzyć swoje kompetencje w zakresie wsparcia edukacji przedszkolnej. Szkolenie skierowane jest do osób pragnących wzbogacić swoje umiejętności pedagogiczne i stosować nowe metody wspierające rozwój dzieci. Uczestnicy powinni być otwarci na naukę i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań oraz kreatywnych metod pracy z dziećmi.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji08-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi53
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do skutecznego wspierania procesu wychowania i edukacji dzieci w przedszkolach oraz żłobkach. Celem edukacyjnym szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne do efektywnego wspierania rozwoju dzieci. Uczestnicy poznają różnorodne metody pracy oraz narzędzia stymulujące rozwój poznawczy, społeczny i emocjonalny dzieci, a także techniki zwiększające ich zaangażowanie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy angażujące materiały edukacyjne wspierające rozwój dzieci. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przygotowuje i prezentuje gry edukacyjne lub materiały dostosowane do poziomu dzieci. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik współpracuje przy realizacji projektów edukacyjnych w zespole. | Kryteria weryfikacji Uczestnik dokumentuje działania grupowe oraz analizuje efekty pracy zespołowej nad projektem edukacyjnym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik indywidualizuje nauczanie, uwzględniając różne potrzeby dzieci. | Kryteria weryfikacji Uczestnik monitoruje i raportuje postępy dzieci oraz dostosowuje materiały do ich indywidualnych potrzeb. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik organizuje warsztaty edukacyjne dla dzieci, wspierające ich rozwój poznawczy i społeczny. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prowadzi warsztaty, podczas których dzieci wykonują zadania związane z obserwacją i dokumentowaniem własnych spostrzeżeń. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy zabawki i pomoce edukacyjne z materiałów codziennego użytku. | Kryteria weryfikacji Uczestnik projektuje i prezentuje własnoręcznie wykonane pomoce edukacyjne i zabawki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik planuje efektywne wykorzystanie materiałów w klasie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje zużycie materiałów w klasie i proponuje sposoby ich racjonalnego użycia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik posiada wiedzę na temat metod i form pracy dydaktycznej dostosowanych do wieku i możliwości dzieci. | Kryteria weryfikacji Uczestnik uzasadnia wybór konkretnych metod i form pracy w kontekście założonych celów edukacyjnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęŁętowski Consulting Szkolenia, Doradztwo, Rozwój Mateusz Łętowski
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoSCIENCE SZKOLENIA I DORADZTWO Grzegorz Kawa
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Dodatkowe pliki
Program
Program
Moduł 1: Wprowadzenie do roli pomocy nauczyciela
Rola i obowiązki pomocy nauczyciela:
- Wsparcie codziennych zadań: Pomoc w realizacji rutynowych zadań, takich jak dbanie o porządek i organizację przestrzeni w klasie, monitorowanie zużycia materiałów oraz wsparcie w planowaniu aktywności, które pomagają w rozwoju dzieci.
- Tworzenie materiałów edukacyjnych: Przygotowywanie pomocy dydaktycznych i prostych gier edukacyjnych, które wspierają naukę dzieci poprzez zabawę, jak modele przyrody czy ilustracje przedstawiające cykle w przyrodzie, np. cykl wody.
Współpraca z nauczycielem i zespołem pedagogicznym:
- Realizacja projektów tematycznych: Organizowanie projektów edukacyjnych, takich jak poznawanie najbliższego otoczenia, np. mapowanie ciekawych miejsc w okolicy czy badanie roślin i zwierząt w najbliższym środowisku.
- Prezentacje edukacyjne: Pomoc w przygotowaniu i prowadzeniu prostych prezentacji na tematy związane z ochroną przyrody lub naukami przyrodniczymi, np. prezentacje o różnych ekosystemach lub roli drzew w środ\owisku.
Komunikacja z dziećmi i rodzicami:
- Edukacja na temat wartości przyrodniczych: Promowanie pozytywnych postaw wobec natury poprzez organizowanie spotkań z rodzicami i dziećmi, gdzie mogą wspólnie omawiać swoje doświadczenia z projektów edukacyjnych. Przygotowywanie regularnych informacji o postępach w zajęciach i ciekawych wydarzeniach związanych z tematyką przyrodniczą.
Moduł 2: Praktyczne aspekty pracy z dziećmi
Planowanie i organizacja pracy z grupą dzieci:
- Warsztaty przyrodnicze: Organizowanie zajęć o tematyce przyrodniczej, np. zajęcia związane z roślinami i ich cyklem życia, gdzie dzieci mogą obserwować wzrost roślin i dokumentować swoje spostrzeżenia w formie tradycyjnych dzienników.
Przygotowywanie materiałów edukacyjnych:
- Tworzenie materiałów o tematyce przyrodniczej: Przygotowywanie plakatów, ilustracji i modeli, które pomagają dzieciom lepiej zrozumieć naturę, np. schematy pokazujące proces fotosyntezy czy model przedstawiający cykl życia motyla.
Metody pracy z dziećmi o różnych potrzebach edukacyjnych:
- Indywidualne podejście do nauki o przyrodzie: Używanie indywidualnych metod, aby dzieci mogły pracować w swoim tempie nad projektami przyrodniczymi, np. sadzenie roślin i obserwowanie ich wzrostu oraz dokumentowanie tych obserwacji w tradycyjny sposób.
Techniki wspierania rozwoju emocjonalnego i społecznego dzieci:
- Budowanie relacji poprzez grupowe projekty przyrodnicze: Wspólne tworzenie albumów ze zdjęciami z projektów na świeżym powietrzu.
- Radzenie sobie z trudnymi zachowaniami poprzez kontakt z przyrodą: Organizowanie zajęć relaksacyjnych na świeżym powietrzu, takich jak słuchanie dźwięków natury, co może pomóc dzieciom się wyciszyć i skupić.
Kreatywne metody pracy z dziećmi:
- Gry i zabawy o tematyce przyrodniczej: Organizowanie prostych gier terenowych i quizów o roślinach i zwierzętach.
- Twórcze zajęcia plastyczne z materiałów przyrodniczych: Tworzenie projektów plastycznych z materiałów dostępnych w przyrodzie (liście, szyszki), które dzieci mogą wykorzystać w swoich pracach.
Moduł 3: Podstawowe kompetencje w edukacji przedszkolnej
Wprowadzenie do kompetencji wspierających rozwój dziecka:
- Definicja i znaczenie różnych kompetencji edukacyjnych: Wprowadzenie dzieci do podstawowych pojęć związanych z otaczającym je światem, takich jak rozpoznawanie kształtów, kolorów, zjawisk przyrody oraz rozwijanie umiejętności obserwacji, zadawania pytań i odkrywania zależności w codziennych sytuacjach.
Praktyczne zastosowanie podstawowych kompetencji:
- Projekty edukacyjne: Realizacja zajęć, które pomagają dzieciom w zdobywaniu nowych umiejętności, np. tworzenie projektów artystycznych lub budowanie modeli, które uczą planowania i wytrwałości.
- Tworzenie zabawek edukacyjnych: Użycie materiałów codziennego użytku, które dzieci mogą wykorzystać do tworzenia własnych zabawek lub modeli, co wspiera kreatywność i zdolności manualne.
Moduł 4: Podsumowanie i ewaluacja szkolenia
Warsztaty praktyczne i symulacje:
- Symulacje edukacyjne: Organizowanie prostych zajęć i zabaw, które uczą dzieci odpowiedzialności i współpracy, np. zabawy symulacyjne dotyczące opieki nad przestrzenią wspólną lub dbania o wyposażenie przedszkola.
- Praktyczne testy wiedzy: Uczestnicy szkolenia będą projektować i przedstawiać własne pomysły na zajęcia edukacyjne wspierające rozwój dzieci, np. zajęcia rozwijające umiejętność współpracy w grupie lub ćwiczenia uczące oszczędnego korzystania z materiałów codziennego użytku.
Egzamin.
Szkolenie kończy się walidacją w ostatnim dniu szkolenia tj. 24-09-2025 r. godzina 20:00 -21:00. Egzamin prowadzony przez wyznaczoną osobę do walidacji. Certyfikacja przez jednostkę uprawnioną do certyfikacji tj. SCIENCE SZKOLENIA I DORADZTWO Grzegorz Kawa.
Szkolenie prowadzone w godzinach zegarowych, w formie zajęć teoretyczno-praktycznych, tzn. Szkolenie w formie zajęć teoretyczno-praktycznych łączy przekazywanie wiedzy teoretycznej z praktycznym jej zastosowaniem.
ROZDZIELNOŚĆ OSOBOWA WALIDACJI: Rozdzielność szkolenia od walidacji - rozdzielność osobowa. Osoba szkoląca nie ocenia wiedzy i umiejętności swoich kursantów w zakresie, w którym nauczała. Końcową walidację prowadzi odrębna osoba.
Podczas szkolenia przeprowadzone zostaną pre-testy oraz post-testy wiedzy, egzamin końcowy.
Egzamin po szkoleniu potwierdza zdobycie kwalifikacji.
Szkolenie trwa 40 godzin zegarowych, czyli 53 godziny dydaktyczne.
Uczestnicy innych projektów również mogą brać udział w tym szkoleniu.
Program spełnia zakres technologii PRT z obszaru technologii informacyjnych i telekomunikacyjnych, w tym m.in.:
- Technologie e-learningowe (4.2.3)
- Technologie informacyjne (4.2)
-Technologie zarządzania wiedzą (4.7.4)
Podczas szkolenia odbędzie się:
- 17 godzin 30 minut zajęć teoretycznych
- 20 godzin zajęć praktycznych
- 10 przerw po 15 minut - przerwy wliczone w czas trwania szkolenia
-1 godzina walidacji
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 31 Moduł 1: Wprowadzenie do roli pomocy nauczyciela. Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. Pre-test. | Prowadzący Sara Kruszyna - Wardęga | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 31 Przerwa | Prowadzący Sara Kruszyna - Wardęga | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 31 Moduł 1: Wprowadzenie do roli pomocy nauczyciela. Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący Sara Kruszyna - Wardęga | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 31 Moduł 1: Wprowadzenie do roli pomocy nauczyciela. Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący Sara Kruszyna - Wardęga | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 31 Przerwa | Prowadzący Sara Kruszyna - Wardęga | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 31 Moduł 1: Wprowadzenie do roli pomocy nauczyciela. Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący Sara Kruszyna - Wardęga | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 31 Moduł 2: Praktyczne aspekty pracy z dziećmi. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący Sara Kruszyna - Wardęga | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 31 Przerwa | Prowadzący Sara Kruszyna - Wardęga | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 31 Moduł 2: Praktyczne aspekty pracy z dziećmi. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący Sara Kruszyna - Wardęga | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 31 Moduł 2: Praktyczne aspekty pracy z dziećmi. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący Sara Kruszyna - Wardęga | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 31 Przerwa | Prowadzący Sara Kruszyna - Wardęga | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 31 Moduł 2: Praktyczne aspekty pracy z dziećmi. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący Sara Kruszyna - Wardęga | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 31 Moduł 2: Praktyczne aspekty pracy z dziećmi. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący Sara Kruszyna - Wardęga | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 31 Przerwa | Prowadzący Sara Kruszyna - Wardęga | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 31 Moduł 2: Praktyczne aspekty pracy z dziećmi. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący Sara Kruszyna - Wardęga | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 31 Moduł 3: Podstawowe kompetencje w edukacji przedszkolnej. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący Sara Kruszyna - Wardęga | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 31 Przerwa | Prowadzący Sara Kruszyna - Wardęga | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 31 Moduł 3: Podstawowe kompetencje w edukacji przedszkolnej. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący Sara Kruszyna - Wardęga | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 31 Moduł 3: Podstawowe kompetencje w edukacji przedszkolnej. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący Sara Kruszyna - Wardęga | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 31 Przerwa | Prowadzący Sara Kruszyna - Wardęga | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 31 Moduł 3: Podstawowe kompetencje w edukacji przedszkolnej. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący Sara Kruszyna - Wardęga | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 31 Moduł 3: Podstawowe kompetencje w edukacji przedszkolnej. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący Sara Kruszyna - Wardęga | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 31 Przerwa | Prowadzący Sara Kruszyna - Wardęga | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 31 Moduł 3: Podstawowe kompetencje w edukacji przedszkolnej. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący Sara Kruszyna - Wardęga | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 31 Moduł 4: Podsumowanie i ewaluacja szkolenia. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący Sara Kruszyna - Wardęga | Data realizacji zajęć 23-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 31 Przerwa | Prowadzący Sara Kruszyna - Wardęga | Data realizacji zajęć 23-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 31 Moduł 4: Podsumowanie i ewaluacja szkolenia. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący Sara Kruszyna - Wardęga | Data realizacji zajęć 23-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 31 Moduł 4: Podsumowanie i ewaluacja szkolenia. Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący Sara Kruszyna - Wardęga | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 31 Przerwa | Prowadzący Sara Kruszyna - Wardęga | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 31 Moduł 4: Podsumowanie i ewaluacja szkolenia. Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący Sara Kruszyna - Wardęga | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 31 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 94,34 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 94,34 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 250,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 250,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Sara Kruszyna - Wardęga
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Opracowania własne trenera, skrypty szkoleniowe, przykładowe plany zajęć.
Informacje dodatkowe
Dla uczestników z dofinansowaniem min. 70% kwoty szkolenia - stawka „zw” – „§ 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień”
Warunki techniczne
Warunki techniczne
iOS: iOS 11
Windows: Windows 10 kompilacja 14393
Android: Android OS 5.0
Funkcje sieci Web. Najnowsza wersja przeglądarki Safari, Internet Explorer 11, Chrome, Edge lub Firefox
Komputer Mac:MacOS 10.13
Połączenie internetowe: wymagane jest połączenie internetowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G, 4G, LTE) o następujących parametrach:
- dla transmisji wideo w jakości HD 720p minimalna przepustowość łącza internetowego wynosi: 1.5Mbps/1.5Mbps (wysyłanie/odbieranie).
- dla transmisji wideo w jakości FullHD 1080p minimalna przepustowość łącza internetowego wynosi: 3Mbps/3Mbps (wysyłanie/odbieranie).
Okres ważności linku: Link będzie ważny w dniach i godzinach wskazanych w harmonogramie usługi.