Szkolenie - Angielski w akcji – buduj pewność siebie w komunikacji.
Szkolenie - Angielski w akcji – buduj pewność siebie w komunikacji.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa usługi to:
osoby fizyczne, osoby dorosłe, które ukończyły 18 rok życia
osoby, które uczą się, pracują lub zamieszkują terytorium wskazane w
regulaminie projektu, do którego aplikuje Uczestnik
osoby chcące z własnej inicjatywy podnieść/uzupełnić swoje
umiejętności, kompetencje lub kwalifikacje
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji05-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi56
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie daje możliwość rozwinięcia umiejętności komunikacyjnych w języku angielskim w kontekście codziennym i zawodowym, prowadzi do poznania technik autoprezentacji, prowadzenia wystąpień publicznych oraz skutecznej komunikacji w środowisku międzynarodowym. Usługa ,również prowadzi do zdobycia wiedzy z zakresu tworzenia prezentacji, prowadzenia rozmów networkingowych i udziału w negocjacjach w języku angielskim.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zapoznaje się z lokalną kulturą i otoczeniem. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi ustnie lub pisemnie opisać, dlaczego chce uczyć się języka. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymienia konkretne obszary, które chce poprawić (np. mówienie, pisanie, słownictwo branżowe). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Odpowiada na pytania trenera dotyczące swoich motywacji i oczekiwań. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stworzy mini-projekt o pierwszych wrażeniach | Kryteria weryfikacji Określa temat i cel projektu w sposób jasny i spójny | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Dobiera adekwatne słownictwo i wyrażenia opisujące emocje, wrażenia i reakcje | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Dobiera adekwatne słownictwo i wyrażenia opisujące emocje, wrażenia i reakcje | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Odegra scenki sytuacyjne i zastosuje język w praktyce | Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednie zwroty i struktury językowe do danej sytuacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Tworzy spójną i logiczną wypowiedź ustną | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Zadaje pytania i utrzymuje przebieg rozmowy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Weźmie udział w dialogach i scenkach sytuacyjnych | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje kontekst sytuacji i rolę, którą odgrywa | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednie zwroty i wyrażenia do sytuacji komunikacyjnej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Reaguje adekwatnie na wypowiedzi partnera w dialogu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Opisuje codzienne sytuacje i porównuje style życia mieszkańców regionu nadmorskiego | Kryteria weryfikacji Opisuje codzienne czynności i zwyczaje w sposób spójny i zrozumiały | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Porównuje styl życia mieszkańców regionu nadmorskiego z innymi stylami życia, wskazując podobieństwa i różnice. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Zna odpowiednie słownictwo oraz poprawne struktury gramatyczne w wypowiedzi | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozwija słownictwo tematyczne związane z zakupami i turystyką | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje i rozumie słownictwo związane z zakupami i turystyką | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje nowe wyrazy i wyrażenia w prostych wypowiedziach ustnych lub pisemnych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Zna odpowiednie zwroty do sytuacji komunikacyjnych typowych dla zakupów i podróży | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się zastosuje poznane wyrażenia w kontekście zakupowym i turystycznym | Kryteria weryfikacji Rozumie znaczenie i funkcję wyrażeń typowych dla sytuacji zakupowych i turystycznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje poznane wyrażenia w odpowiednim kontekście komunikacyjnym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Tworzy spójne wypowiedzi z użyciem wyrażeń zakupowych i turystycznych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Stosuje techniki oddechowe w celu redukcji stresu i osiągnięcia stanu relaksacji | Kryteria weryfikacji Wykonuje techniki oddechowe zgodnie z instrukcją | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki oddechowe w sytuacjach wymagających redukcji napięcia lub osiągnięcia relaksu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Przedstawia się w sposób profesjonalny i tworzy profil zawodowy w języku angielskim | Kryteria weryfikacji Przedstawia siebie, swoje kwalifikacje i doświadczenie w sposób profesjonalny i spójny językowo | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Tworzy poprawny językowo i logicznie zorganizowany profil zawodowy w języku angielskim | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Prowadzi rozmowy networkingowe oraz stosuje techniki autoprezentacji w kontekście zawodowym | Kryteria weryfikacji Prowadzi rozmowę networkingową, nawiązując kontakt i utrzymując relację w sposób profesjonalny | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki autoprezentacji, dostosowując treść i formę wypowiedzi do kontekstu zawodowego | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Rozpoznaje i praktykuje różne formy medytacji, w tym uważność w ruchu, oraz dzieli się własnymi doświadczeniami | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje i praktykuje różne formy medytacji, w tym uważność w ruchu, zgodnie z instrukcjami | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Dzieli się własnymi doświadczeniami z praktyki medytacyjnej w sposób zrozumiały i spójny | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Projektuje strukturę prezentacji, dobierając odpowiednie słownictwo i materiały | Kryteria weryfikacji Projektuje logiczną i przejrzystą strukturę prezentacji, uwzględniając wstęp, rozwinięcie i zakończenie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Dobiera adekwatne słownictwo oraz materiały wspierające przekaz prezentacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Przeprowadza prezentację przed grupą oraz odpowiada na pytania słuchaczy | Kryteria weryfikacji Prezentuje treść w sposób jasny, spójny i angażujący dla słuchaczy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Odpowiada na pytania słuchaczy, wykorzystując zdobyte informacje i utrzymując komunikację | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Otrzymuje i wdraża konstruktywny feedback dotyczący wystąpienia | Kryteria weryfikacji Przyjmuje konstruktywny feedback ze zrozumieniem i otwartością | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Wdraża sugestie i poprawki w kolejnych wystąpieniach lub działaniach | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Poznaje i praktykuje podstawowe pozycje jogi, koncentrując się na oddechu i relaksacji | Kryteria weryfikacji Poznaje i rozumie podstawowe pozycje jogi oraz ich znaczenie dla ciała i umysłu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Praktykuje pozycje jogi z uwzględnieniem prawidłowego oddechu i technik relaksacyjnych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Koncentruje się na oddechu i relaksacji podczas wykonywania ćwiczeń | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Przedstawia swoje opinie i poprze je argumentami podczas dyskusji i debat ekologicznych | Kryteria weryfikacji Formułuje swoje opinie jasno i precyzyjnie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Popiera swoje wypowiedzi logicznymi i przekonującymi argumentami | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Analizuje materiały tekstowe i wideo oraz tworzy ulotkę promującą postawy proekologiczne | Kryteria weryfikacji Analizuje materiały tekstowe i wideo, wyodrębniając kluczowe informacje dotyczące postaw proekologicznych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Tworzy czytelną i atrakcyjną ulotkę, wykorzystując odpowiednie słownictwo i przekaz promujący ekologiczne zachowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Zrozumie wpływ stretchingu na zdrowie, przećwiczy techniki rozciągania i stosuje metody regeneracji, takie jak automasaż i techniki relaksacyjne | Kryteria weryfikacji Rozumie wpływ stretchingu na zdrowie i samopoczucie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Ćwiczy poprawnie techniki rozciągania zgodnie z instrukcjami | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Stosuje metody regeneracji, takie jak automasaż i techniki relaksacyjne, w praktyce | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Wyraża swoje potrzeby i oczekiwania podczas negocjacji oraz rozwiązuje problemy w scenariuszach biznesowych. | Kryteria weryfikacji Wyraża jasno swoje potrzeby i oczekiwania w trakcie negocjacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Rozwiązuje problemy w scenariuszach biznesowych, proponując adekwatne rozwiązania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozwiązuje problemy na podstawie scenariuszy biznesowych | Kryteria weryfikacji Analizuje scenariusze biznesowe, identyfikując kluczowe problemy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Proponuje efektywne rozwiązania dostosowane do sytuacji przedstawionej w scenariuszu | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Przeprowadza symulacje rozmów mediacyjnych, stosując techniki aktywnego słuchania | Kryteria weryfikacji Przeprowadza symulację rozmowy mediacyjnej, stosując odpowiednie techniki aktywnego słuchania | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Reaguje na wypowiedzi rozmówców, okazując zrozumienie i empatię. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Łączy techniki oddechowe, jogę i medytację w spójną praktykę relaksacyjną. | Kryteria weryfikacji Integruje techniki oddechowe, jogę i medytację w jednej, spójnej sesji relaksacyjnej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Praktykuje połączone techniki w sposób płynny i świadomy, dbając o efektywność relaksacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Prezentuje swój projekt końcowy i podsumowuje zdobyte umiejętności oraz postępy. | Kryteria weryfikacji Prezentuje jasno i spójnie główne założenia oraz cele projektu | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Podsumowuje zdobyte umiejętności i wskazuje konkretne obszary własnego rozwoju | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestniczy w refleksji grupowej, dzieli się doświadczeniami i udziela informacji zwrotnej. | Kryteria weryfikacji Dzieli się własnymi doświadczeniami w sposób rzeczowy i odnoszący się do tematu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Udziela konstruktywnej informacji zwrotnej z poszanowaniem perspektywy innych uczestników | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1:
-Integracja i aktywności poznawcze
-Przedstawienie celów i potrzeb językowych
-Zapoznanie z lokalną kulturą
-Mini-projekt: „Moje pierwsze wrażenia”
-Wprowadzenie do technik oddechowych i medytacji
Dzień 2:
-Opisywanie stylu życia mieszkańców regionu nadmorskiego
-Symulacje zakupów i sytuacji turystycznych
-Ćwiczenia z oddechem przeponowym i pranajamą
-Relaksacja prowadzona
Dzień 3 :
-Tworzenie profilu zawodowego
-Rozmowy networkingowe i autoprezentacja
-Medytacje z użyciem mantr i wizualizacji
Dzień 4 :
-Projektowanie prezentacji (struktura, język, materiały)
-Przeprowadzenie wystąpienia przed grupą
-Techniki jogi, oddechu i relaksacji
-Omówienie techniki Savasany
Dzień 5:
-Debaty i dyskusje na tematy ekologiczne
-Tworzenie ulotki promującej postawy ekologiczne
-Stretching, automasaż, techniki regeneracji
Dzień 6 :
-Scenariusze negocjacyjne i mediacyjne
-Symulacje rozmów z technikami aktywnego słuchania
-Zintegrowana sesja: oddech, joga, medytacja
-Refleksja w kręgu
Dzień 7:
-Prezentacja projektu końcowego
-Podsumowanie efektów i refleksja grupowa
-Tworzenie indywidualnego planu wellbeingowego
-Sesja integracyjna: joga i medytacja
Dzień 8:
-Ewaluacja szkolenia (ankiety, rozmowy)
-Ceremonia zamknięcia, rozdanie certyfikatów
-Podziękowania i pożegnanie z grupą
Zajęcia prowadzone w ramach szkolenia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi jako metody umożliwiające uczenie się w
oparciu o doświadczenie pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Szkolenie jest dostosowane do poziomu zaawansowania uczestników i specyfiki działalności firmy, obejmując ćwiczenia praktyczne i wdrożenie
procesów.
Szkolenie składa się z części zarówno teoretycznej jak i praktycznej oraz case study. Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych, a przerwy są wliczone w czas trwania usługi oraz walidacja 1h
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 57 Integracja grupy, cele i potrzeby językowe | Prowadzący Jan Janicki | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 57 Przerwa | Prowadzący Jan Janicki | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 57 Wprowadzenie do kultury lokalnej i mini-projekt | Prowadzący Jan Janicki | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 57 Przerwa | Prowadzący Jan Janicki | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 57 Techniki oddechowe i medytacja wstępna | Prowadzący Jan Janicki | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 57 Styl życia mieszkańców regionu nadmorskiego | Prowadzący Jan Janicki | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 57 Przerwa | Prowadzący Jan Janicki | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 57 Symulacje sytuacji turystycznych i zakupowych | Prowadzący Jan Janicki | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 57 Przerwa | Prowadzący Jan Janicki | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 57 Ćwiczenia z oddechem przeponowym i pranajamą | Prowadzący Jan Janicki | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 57 Przerwa | Prowadzący Jan Janicki | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 57 Sesja relaksacyjna | Prowadzący Jan Janicki | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 57 Tworzenie profilu zawodowego | Prowadzący Piotr Śmigielski | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 57 Przerwa | Prowadzący Piotr Śmigielski | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 57 Networking i autoprezentacja | Prowadzący Piotr Śmigielski | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 57 Przerwa | Prowadzący Piotr Śmigielski | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 57 Medytacja z mantrami i wizualizacjami | Prowadzący Mateusz Stypułkowski | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 57 Przerwa | Prowadzący Mateusz Stypułkowski | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 57 Warsztat: moje wartości i cele | Prowadzący Piotr Śmigielski | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 57 Projektowanie prezentacji (struktura, język, materiały) | Prowadzący Jan Janicki | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 57 Przerwa | Prowadzący Jan Janicki | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 57 Przeprowadzenie wystąpienia przed grupą | Prowadzący Jan Janicki | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 57 Przerwa | Prowadzący Jan Janicki | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 57 Techniki jogi, oddechu i relaksacji | Prowadzący Mateusz Stypułkowski | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 57 Przerwa | Prowadzący Jan Janicki | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 57 Omówienie techniki Savasany | Prowadzący Mateusz Stypułkowski | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 57 Sesja pogłębiająca: joga i oddech | Prowadzący Mateusz Stypułkowski | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 57 Debaty i dyskusje na tematy ekologiczne | Prowadzący Piotr Śmigielski | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 57 Przerwa | Prowadzący Piotr Śmigielski | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 57 Tworzenie ulotki promującej postawy ekologiczne | Prowadzący Piotr Śmigielski | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 57 Przerwa | Prowadzący Piotr Śmigielski | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 57 Stretching i automasaż | Prowadzący Mateusz Stypułkowski | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 57 Przerwa | Prowadzący Piotr Śmigielski | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 57 Techniki regeneracji | Prowadzący Mateusz Stypułkowski | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 57 Rozluźniająca sesja oddechowa | Prowadzący Mateusz Stypułkowski | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 57 Scenariusze negocjacyjne i mediacyjne | Prowadzący Mateusz Stypułkowski | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 57 Przerwa | Prowadzący Mateusz Stypułkowski | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 57 Symulacje rozmów z technikami aktywnego słuchania | Prowadzący Jan Janicki | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 57 Przerwa | Prowadzący Jan Janicki | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 57 Zintegrowana sesja: oddech, joga, medytacja | Prowadzący Mateusz Stypułkowski | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 57 Przerwa | Prowadzący Mateusz Stypułkowski | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 57 Refleksja w kręgu | Prowadzący Mateusz Stypułkowski | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 57 Integracja treści i emocji | Prowadzący Jan Janicki | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 57 Prezentacja projektu końcowego | Prowadzący Jan Janicki | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 57 Przerwa | Prowadzący Jan Janicki | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 57 Podsumowanie efektów i refleksja grupowa | Prowadzący Jan Janicki | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 57 Przerwa | Prowadzący Jan Janicki | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 57 Tworzenie indywidualnego planu wellbeingowego | Prowadzący Jan Janicki | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 57 Przerwa | Prowadzący Jan Janicki | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 57 Sesja integracyjna: joga i medytacja | Prowadzący Mateusz Stypułkowski | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 57 Podsumowanie cyklu i przygotowanie do zamknięcia | Prowadzący Jan Janicki | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 57 Ewaluacja szkolenia ( rozmowy) | Prowadzący Mateusz Stypułkowski | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 57 Przerwa | Prowadzący Mateusz Stypułkowski | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 57 Ceremonia zamknięcia, rozdanie certyfikatów | Prowadzący Mateusz Stypułkowski | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 57 Przerwa | Prowadzący Mateusz Stypułkowski | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 57 Podziękowania i pożegnanie z grupą, ostatnia sesja relaksacyjna | Prowadzący Mateusz Stypułkowski | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 57 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Jan Janicki
Twórca autorskiego programu letnich obozów językowych opartych na zasadzie „learning by doing” – aktywnej, angażującej nauki poprzez zabawę, ruch i współpracę. W swojej pracy łączy wiedzę językową z umiejętnościami trenerskimi, dbając o dobrą atmosferę, budowanie relacji i rozwój pewności siebie uczestników.
Z pasją inspiruje do mówienia, nie oceniania. Uważa, że każdy może nauczyć się języka, jeśli tylko ma przestrzeń do wyrażania siebie. Jego zajęcia cechuje energia, otwartość i pełne zaangażowanie. Posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć zarówno stacjonarnie, jak i w formule wyjazdowej (CAMP-y, warsztaty, treningi językowe w plenerze).
Obszary specjalizacji:
– nauczanie języka angielskiego przez komunikację,
– aktywne metody nauki (gry, scenki, symulacje),
– praca z nieśmiałością i barierą językową,
– wspieranie rozwoju kompetencji miękkich poprzez język.
Co najmniej 120 godzinne doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce, w
ostatnich 24 miesiącach od dnia rozpoczęcia usługi dla osób dorosłych.
Piotr Śmigielski
Kilka lat mieszkał w Stanach Zjednoczonych, gdzie studiował fizykę i grał w drużynie koszykówki. To doświadczenie pozwoliło mu dogłębnie zrozumieć, jak działa język angielski w praktyce – w codziennym, międzynarodowym środowisku. Wie, jak mówić pewnie, naturalnie i bez stresu – i właśnie tego uczy swoich kursantów.
Na jego zajęciach nie odgrywa się ról z podręczników ani nie udaje native speakerów z seriali. Zamiast tego uczestnicy uczą się mówić skutecznie, swobodnie i z luzem – bez oceniania, ale z dużą dawką energii, rozmów i praktyki.
Co najmniej 120 godzinne doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce, w ostatnich 24 miesiącach od dnia rozpoczęcia usługi dla osób dorosłych.
Mateusz Stypułkowski
Pasję do sportu wykuł na światowych matach judo. Jako zawodnik 13-krotny medalista Mistrzostw Polski, wieloletni członek Kadry Narodowej. Po zakończeniu kariery zawodniczej z przyjemnością odkrywa uroki innych dyscyplin sportowych. Pasja do sportu przerodziła się w pracę – jako trener personalny i grup sportowych, zaraża entuzjazmem swoich podopiecznych. Trenowanie innych jest obecnie odskocznią od codziennych obowiązków.
Najbardziej realizuje się w roli managera branży fitness.
General Manager największego centrum sportu w Polsce – Vera Sport
General Manager klubu Jatomi Fitness
Właściciel Fitbreak – pierwszego łódzkiego studia treningów personalnych EMS. Jego głównym zadaniem jest sprzedaż.
Aktualnie niezależny doradca biznesowy branży fitness. Pomaga uruchamiać nowe inwestycje oraz sprawia, żę te już funkcjonujące podnoszą swoją rentowność.
Jego największy projekt – Pierwsze w Polsce Centrum Human Performance – już wkrótce na mapie Łodzi.
Szkolenia:
Ostatnie trenerskie: Elite Performacne Institute, Phasa 2 NCSC I wiele innych
Ostatnie managerskie: Harvard Business School – ICAN Institute – Executive Business Management
Co najmniej 120 godzin doświadczenia w prowadzeniu szkoleń i walidacji o podobnym zakresie i tematyce dla osób dorosłych w ciągu ostatnich 24 miesięcy od dnia rozpoczęcia usługi -doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypty szkoleniowe
Warunki uczestnictwa
Warunkiem ukończenia usługi jest obecność na minimum 80% ilości przewidzianych godzin zajęciowych.
Informacje dodatkowe
Walidacja efektów uczenia się uczestników usługi odbędzie się za pośrednictwem zestawu pytań testowych, zaprojektowanych przez osobę walidującą.
Na zakończenie szkolenia uczestnicy otrzymają od trenera prowadzącego usługę test. Po zakończeniu udzielania odpowiedzi przez uczestników trener zbierze arkusze testowe, a następnie przekaże je osobie walidującej.
Trener nie będzie ingerować w jakiejkolwiek formie w ocenę wyników testu ani w proces jego wypełniania.
Osoba walidująca dokona oceny i weryfikacji efektów uczenia się uczestników, następnie przekaże efekty walidacji.
Walidacja odbędzie się w miejscu realizacji usługi Hotel Galion
ul. Stogi 20,
80-642 Gdańsk Górki Zachodnie
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi