Komunikacja interpersonalna w budowaniu zespołu w przedsiębiorstwie oparta na wspólnych celach i wartościach.
Komunikacja interpersonalna w budowaniu zespołu w przedsiębiorstwie oparta na wspólnych celach i wartościach.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana do MŚP chcących poszerzyć swoją wiedzę, umiejętności oraz kompetencje z zakresu komunikacji interpersonalnej w budowaniu zespołu w przedsiębiorstwie opartej na wspólnych celach i wartościach.
Usługa skierowana do m.in.:
- Pracowników i zespołów, których efekty pracy zależą m.in. od precyzyjnej komunikacji i przekazywania informacji lub poleceń Przełożonych,
- Zarządzających zespołem Pracowników różnych działów współpracujących ze sobą
- Pracowników z zespołów zróżnicowanych pod względem stażu pracy, wieku, kompetencji, zajmowanego stanowiska
- Pracowników kontaktujących się z klientami i/lub współpracownikami
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie do samodzielnego wykorzystania technik komunikacji interpersonalnej w budowaniu zgranego i efektywnego zespołu w przedsiębiorstwie, rozwijania umiejętności tworzenia spójnych relacji między członkami zespołu oraz wspierania współpracy i osiągania wspólnych celów poprzez świadomą i efektywną wymianę informacji oraz aktywne słuchanie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje, co wpływa na efekty wkomunikację, a co w niej przeszkadza. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje kluczowe czynniwpływające na komunikację oraz wymienia przeszkody w procesie komunikacyjnym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje pojęcie asertywnościwykorzystuje je w praktycznych aspektach wykonywanej pracy. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje pojęcie asertywności orazpodaje przykłady jej zastosowania w kontekście zawodowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje rolę i cechy zespołuoraz definiuje, co wpływa na wykonanie określonego zadania. | Kryteria weryfikacji Opisuje kluczowe cechy zespołu orazidentyfikuje czynniki wpływające na skuteczność realizacji zadań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje techniki i określa, jaki styl komunikacji stosować w zależności odtypu odbiorcy. | Kryteria weryfikacji Wskazuje odpowiednie technikikomunikacyjne i styl komunikacji w zależności od profilu odbiorcy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wypracowuje i stosuje podstawowemodele motywacji. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje i stosuje odpowiednimodel motywacyjny w zależności od sytuacji w zespole. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Używa technik skutecznej komunikacjizarówno w przekazywaniu informacji, jak i ich odbiorze. | Kryteria weryfikacji Przekazuje i odbiera informacje,stosując odpowiednie techniki komunikacyjne. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Kreuje rozmowy z „trudnym rozmówcą”– posiada umiejętności zarządzania sytuacją konfliktową, zna narzędzia radzenia sobie z presją i manipulacją. | Kryteria weryfikacji Zarządza sytuacją konfliktową orwykorzystuje narzędzia radzenia sobie z presją i manipulacją. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Stosuje techniki aktywnego słuchania,wyrażania własnego zdania i udzielania informacji zwrotnej. | Kryteria weryfikacji Stosuje techniki aktywnego słuchania,wyraża swoje zdanie oraz udziela konstruktywnej informacji zwrotnej. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Porozumiewa się w sposób efektywny, z nastawieniem na słuchanie,zrozumienie i umiejętne przekazanie informacji zwrotnej. | Kryteria weryfikacji Wykazuje umiejętność efektywnejkomunikacji w różnych sytuacjach społecznych, szczególnie w kontekście pracy zespołowej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Rozróżnia marketing bezpośredni orazpośredni. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia różnice międzymarketingiem bezpośrednim a pośrednim, w tym charakterystykę, cele i metody stosowane w obu typach marketingu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje pojęcie autoprezentacji iwykorzystuje je w teorii oraz w praktyce. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje autoprezentację orazdemonstruje zdolność do stosowania efektywnych technik autoprezentacji w różnych kontekstach zawodowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
BLOK I Skuteczna komunikacja w zespole
- Zasady efektywnej komunikacji w zespole
- Komunikacja interpersonalna w praktyce
- Bariery i błędy komunikacyjne
- Style komunikacji i autodiagnoza własnego stylu
BLOK II Struktury komunikacyjne w zespole
- Techniki skutecznej komunikacji: wyrażanie potrzeb, przekonywanie, negocjowanie, zjednywanie
- Komunikacja ekspresywna a style komunikacji społecznej
- Powiązania między technikami komunikacyjnymi a celami zespołu
- Praktyczne zastosowanie struktur komunikacyjnych w pracy zespołowej
BLOK III Komunikacja w sytuacjach trudnych i konfliktowych
- Efektywna informacja zwrotna w zespole
- Komunikacja w sytuacjach konfliktowych: różnice między komunikatem "Ja" i "Ty"
- Asertywna odmowa i radzenie sobie z presją
- Ćwiczenia praktyczne: zarządzanie sytuacjami konfliktowy
BLOK IV Efektywna praca zespołowa i jej dynamika
- Cechy efektywnego zespołu i ich zastosowanie w praktyce
- Procesy i interakcje w zespole
- Metody uzyskiwania synergii w zespole
- Warsztaty praktyczne: współdziałanie i realizacja celów w zespole
BLOK V Automotywacja – programowanie podświadomości
- Pojęcie podświadomości i jej wpływ na życie codzienne
- Siła sugestii
- Proces afirmacyjny - czynniki warunkujące skuteczność afirmacji
- Techniki relaksu i medytacji dla skutecznego programowania umysłu
Usługa świadczona jest w godzinach ZEGAROWYCH, gdzie jedna godzina odpowiada 60 minutom.
W polu "Liczba godzin usługi" wymiar czasowy szkolenia wyrażony jest w godzinach dydaktycznych.
Przerwy są wliczone w całkowity czas trwania usługi.
Metody aktywizujące: dyskusje grupowe, studia przypadków, obserwacja, ćwiczenia grupowe, analiza przypadków
Warunki organizacyjne: Zajęcia będą odbywały się w jednej grupie bez podziału na podgrupy, firma szkoleniowa zapewnia materiały szkoleniowe niezbędne do realizacji usługi.
Ocena kompetencji pracownika - test
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 22 BLOK I Skuteczna komunikacja w zespole | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 22 PRZERWA | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 22 BLOK I Skuteczna komunikacja w zespole | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 22 PRZERWA | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 22 BLOK I Bariery i błędy komunikacyjne Style komunikacji i autodiagnoza własnego stylu | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 22 BLOK II Struktury komunikacyjne w zespole Techniki skutecznej komunikacji: wyrażanie potrzeb, przekonywanie, negocjowanie, zjednywanie Komunikacja ekspresywna a style komunikacji społecznej | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 22 PRZERWA | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 22 BLOK II Struktury komunikacyjne w zespole Techniki skutecznej komunikacji: wyrażanie potrzeb, przekonywanie, negocjowanie, zjednywanie Komunikacja ekspresywna a style komunikacji społecznej | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 22 PRZERWA | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 22 BLOK II Powiązania między technikami komunikacyjnymi a celami zespołu Praktyczne zastosowanie struktur komunikacyjnych w pracy zespołowej | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 22 EGZAMIN WEWNĘTRZNY | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 22 BLOK III Komunikacja w sytuacjach trudnych i konfliktowych | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 22 PRZERWA | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 22 BLOK III Komunikacja w sytuacjach trudnych i konfliktowych | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 22 PRZERWA | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 22 BLOK III Ćwiczenia praktyczne: zarządzanie sytuacjami konfliktowych | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 22 BLOK IV Efektywna praca zespołowa i jej dynamika | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 22 PRZERWA | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 22 BLOK IV Efektywna praca zespołowa i jej dynamika | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 22 PRZERWA | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 22 BLOK V Automotywacja – programowanie podświadomości | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 22 EGZAMIN WEWNĘTRZNY | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 134,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 222,94 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 181,25 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Andrzej Zdanowski
Aktualizacja wiedzy w obszarze ZIELONYCH KOMPETENCJI CZERWIEC 2024 R.
W ciągu swojej pracy trenerskiej przeszkoliłem kilkaset firm.
Efekty moich metod zarządzania zostały docenione m.in. nagrodą Dyrektora Zarządzającego TP DiTel w konkursie „Najlepszy Szef”, wyróżnieniem/ nagrodą za wyniki sprzedażowe w firmie UNI-FILM Sp. z o.o., nagrodą Zarządu ANB Sp z o.o. za efektywność działań.
Jako trener specjalizuję się w szkoleniach z wspólpracy w zespole opartej na wartościach, budowania zespołów, motywacji oraz przywództwa.
Jestem autorem książki „Typologia osobowości w praktyce, czyli jak ułatwić sobie życie”. Jestem współautorem książki „Sięgaj dalej – scenariusze szkoleń biznesowych”.
Wykładowca na studiach MBA, tematu Self Management - zarządzanie zespołami biznesowymi w praktyce w Wyższa Szkoła Krajowa.
By doskonalić swoje umiejętności i kompetencje, ukończyłem kurs „Trener zmian” (potwierdzony certyfikatem).
W 2015 r., by nadal doskonalić swoje umiejętności, ukończyłem Akademię Profesjonalnego Coachingu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Organizator zapewnia dostępność usługi rozwojowej dla osób ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dostosowujemy nasze usługi do indywidualnych wymagań uczestników, aby zapewnić pełne uczestnictwo i komfort w trakcie szkolenia.
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt materiałów szkoleniowych dostosowanych tematycznie do realizowanej usługi rozwojowej: Komunikacja interpersonalna w budowaniu zespołu w przedsiębiorstwie opartej na wspólnych celach i wartościach. Materiały zawierają pojęcia teoretyczne oraz ćwiczenia praktyczne.
Ocena kompetencji pracownika - test
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi