Standardy i wskaźniki jakości w ochronie zdrowia - studia podyplomowe
Standardy i wskaźniki jakości w ochronie zdrowia - studia podyplomowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Zdrowie publiczne
- Grupa docelowa usługi
Studia podyplomowe „Standardy i wskaźniki jakości w ochronie zdrowia” są odpowiedzią na zapotrzebowanie ze strony systemu ochrony zdrowia i podmiotów leczniczych na specjalistów dobrze rozumiejących i potrafiących w praktyce interpretować i wdrażać normy i przepisy ustanowione w celu zapewnienia i doskonalenia jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych.
Adresowane są do :
- pracowników podmiotów leczniczych, głównie szpitali i placówek podstawowej opieki zdrowotnej (POZ),
- osób chcących aktywnie uczestniczyć we wdrażaniu standardów jakości w swoich jednostkach,
- kandydatów zainteresowanych pracą jako wizytatorzy zewnętrzni – program studiów uwzględnia wymagania formalne stawiane takim osobom,
- zarówno pracowników medycznych, jak i administracyjnych,
- menedżerów oraz pełnomocników ds. jakości w ochronie zdrowia.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji31-10-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi180
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1571, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Studia podyplomowe Standardy i wskaźniki jakości w ochronie zdrowia pozwalają uzyskać poziom ekspercki w dziedzinie standardów jakości Ministerstwa Zdrowia, wskaźników jakości opracowywanych w ramach polskiego systemu ochrony zdrowia, norm jakości dotyczących działalności leczniczej oraz innych dobrych praktyk związanych z doskonaleniem jakości świadczeń zdrowotnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA• Zna standardy jakości ustanowione przez Ministerstwo Zdrowia, zasady autoryzacji NFZ oraz wymagania norm ISO ochronie zdrowia • Rozumie rolę i znaczenie wskaźników jakości w procesie monitorowania i doskonalenia opieki zdrowotnej • Posiada wiedzę na temat narzędzi i procedur oceny jakości świadczeń zdrowotnych • Zna uwarunkowania prawne i instytucjonalne procesu akredytacji, autoryzacji i certyfikacji podmiotów leczniczych | Kryteria weryfikacji • Wymienia obowiązującestandardy i wskaźniki jakości w ochronie zdrowia • opisuje funkcje i znaczenie wskaźników jakości • Interpretuje zapisy norm i regulacji jakościowych • Wyjaśnia procedury akredytacji i certyfikacji podmiotów leczniczych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI• Potrafi wdrażać standardy jakości w praktyce funkcjonowania placówek medycznych • Umie analizować i interpretować dane związane z jakością świadczeń zdrowotnych • Potrafi przygotować placówkę do procesu akredytacji i certyfikacji • Umie posługiwać się narzędziami oceny jakości i dokumentacji procesów medycznych | Kryteria weryfikacji • Przygotowuje raport ocenyjakości świadczeń medycznych • Opracowuje plan działań naprawczych na podstawie analizy danych jakościowych • Przygotowuje harmonogram wdrożenia standardów jakości • Projektuje dokumentację zgodną z wymaganiami akredytacyjnymi | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNEWykazuje postawę odpowiedzialności za jakość i bezpieczeństwo świadczeń zdrowotnych • Ma świadomość etycznego wymiaru działań związanych z oceną i doskonaleniem jakości w ochronie zdrowia • Umie współpracować z zespołem medycznym i administracyjnym przy wdrażaniu rozwiązań jakościowych | Kryteria weryfikacji • Angażuje się w działaniaprojakościowe w placówce • Przejawia świadomość wpływu jakości na dobro pacjenta • Wykazuje gotowość do pracy zespołowej w zakresie poprawy jakości | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Dodatkowe pliki
Program
Program
Program studiów: | |||
Tematyka poszczególnych przedmiotów | Liczba godzin wykładowych | ||
BLOK 1: Jakość w opiece zdrowotnej | |||
Przedmiot 1: Jakość w opiece zdrowotnej w Polsce | 4 | ||
Przedmiot 2: Procesowe podejście do zarządzania | 4 | ||
Przedmiot 3: Normy jakości | 4 | ||
Przedmiot 4: Lean Management | 4 | ||
Przedmiot 5: Uwarunkowania zarządzania w sektorze zdrowia | 4 | ||
Przedmiot 6: Zdarzenia niepożądane i ich konsekwencje | 4 | ||
Przedmiot 7: Organizacja procesu akredytacji | 4 | ||
Przedmiot 8: Wskaźniki jakości i ich monitorowanie | 4 | ||
Przedmiot 9: Autoryzacja | 4 | ||
Spotkanie z ekspertem: Projekty realizowane w ramach CMJ | 4 | ||
Spotkanie z ekspertem: Praktyka wdrożenia polityki jakości w podmiotach leczniczych | 4 | ||
Łącznie: | 44 | ||
BLOK 2: Standardy jakości w ochronie zdrowia | POZ/Szpitale | ||
FARMAKOTERAPIA (FA) oraz LECZENIE ŻYWIENIOWE (LŻ) | 4 | ||
ZABIEGI I ZNIECZULENIA (ZZ) oraz ZAGROŻENIE ŻYCIA (ZŻ) | 4 | ||
OPRAWA JAKOŚCI (PJ) I BEZPIECZEŃSTWA PACJENTA (BP) (analizy) | 4 | ||
FREWENCJA I KONTROLA ZAKAŻEŃ (KZ) | 4 | ||
PRAWA I OBOWIĄZKI PACJENTA (PP), LABORATORIUM (LA), JAKOŚĆ ZARZĄDZANIA (JZ) (część HR) | 4 | ||
POPRAWA JAKOŚCI (PJ) I BEZPIECZEŃSTWA PACJENTA (BP) | 4 | ||
INFORMACJA MEDYCZNA (IM) | 4 | ||
OCENA STANU ZDROWIA (OS) (dokumentacja medyczna) oraz PRAWA I OBOWIĄZKI PACJENTA (PP) (zgody na leczenie) | 4 | ||
JAKOŚĆ ZARZĄDZANIA (JZ) oraz DIAGNOSTYKA OBRAZOWA (DO) | 4 | ||
OPIEKA NAD PACJENTEM (OP) oraz CIĄGŁOŚĆ OPIEKI (CO) | 4 | ||
Łącznie: | 40 | ||
BLOK 3: Praktyczne aspekty wizyty akredytacyjnej | |||
PRZYGOTOWANIE PLACÓWKI DO WIZYTY AKREDYTACYJNEJ | 8 | ||
ARMAKOTERAPIA (FA) oraz LECZENIE ŻYWIENIOWE (LŻ) | 4 | ||
ABIEGI I ZNIECZULENIA (ZZ) oraz ZAGROŻENIE ŻYCIA (ZŻ) | 4 | ||
PRAWA JAKOŚCI (PJ) I BEZPIECZEŃSTWA PACJENTA (BP) (analizy) | 4 | ||
PREWENCJA I KONTROLA ZAKAŻEŃ (KZ) | 4 | ||
PRAWA I OBOWIĄZKI PACJENTA (PP), LABORATORIUM (LA), JAKOŚĆ ZARZĄDZANIA (JZ) (część HR) | 4 | ||
POPRAWA JAKOŚCI (PJ) I BEZPIECZEŃSTWA PACJENTA (BP) | 4 | ||
INFORMACJA MEDYCZNA (IM) | 4 | ||
OCENA STANU ZDROWIA (OS) (dokumentacja medyczna) oraz PRAWA I OBOWIĄZKI PACJENTA (PP) (zgody na leczenie) | 4 | ||
JAKOŚĆ ZARZĄDZANIA (JZ) oraz DIAGNOSTYKA OBRAZOWA (DO) | 4 | ||
OPIEKA NAD PACJENTEM (OP) oraz CIĄGŁOŚĆ OPIEKI (CO) | 4 | ||
Łącznie: | 48 | ||
BLOK 4: Zasady funkcjonowania systemu ochrony zdrowia w Polsce | |||
Przedmiot 1: Ustawa z dnia 16 czerwca 2023 r. o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, Obwieszczenie Ministra Zdrowia z dnia 6 września 2024 r. w sprawie standardów akredytacyjnych dla działalności leczniczej w rodzaju, Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 9 września 2024 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu przeprowadzenia procedury oceniającej spełnienie pojedynczych standardów akredytacyjnych | 4 | ||
Przedmiot 2: Regulacje prawne dotyczące systemu ochrony zdrowia | 20 | ||
Łącznie: | 24 | ||
BLOK 5: Praca dyplomowa – zarys planu dostosowania podmiotu leczniczego do wymagań norm prawnych i standardów jakości | |||
Przedmiot 1: Seminarium dyplomowe | 20 | ||
Przedmiot 1: Prezentacja prac dyplomowych | 8 | ||
Łącznie: | 28 | ||
Organizacja studiów:
Studia hybrydowe – 12 sesji online i 3 sesje stacjonarne (sesje stacjonarne odbywają się w miejscowościach, gdzie zgłoszonych zostanie min. 15 uczestników)
liczba godz. – 180, w tym: 132 godz. zajęć teoretycznych i 48 godz. zajęć praktycznych
1 godz. dydaktyczna trwa - 45 min.
Przerwy wliczone są w harmonogram zajęć.
Godziny zajęć:
08:30 - 10:00
10:15 - 11:45
12:00 - 13:30
14:00 - 15:30
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
|---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 25 Organizacja studiów | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 25 Zarządzanie jakością w ochronie zdrowia - podejście procesowe | Prowadzący mgr, radca prawny Agnieszka Pietraszewska-Macheta | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 25 Doskonalenie jakości poprzez standaryzację 1 | Prowadzący mgr, radca prawny Agnieszka Pietraszewska-Macheta | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 25 Doskonalenie jakości poprzez standaryzację 2 | Prowadzący mgr, radca prawny Agnieszka Pietraszewska-Macheta | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 25 Wątpliwości interpretacyjne dot. standardu (Ciągłość opieki & Prawa i obowiązki pacjenta) | Prowadzący Sylwia Marczewska | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 05:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 25 Doskonalenie jakości poprzez stanadaryzację 3 | Prowadzący mgr, radca prawny Agnieszka Pietraszewska-Macheta | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 25 Akredytacja wg nowych standardów - doświadczenia wizytatora | Prowadzący mgr, radca prawny Agnieszka Pietraszewska-Macheta | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 25 Wątpliwości interpretacyjne dot. standardu - Ocena stanu zdrowia | Prowadzący Sylwia Marczewska | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 25 Wątpliwości interpretacyjne dot. standardu - Laboratorium | Prowadzący Jolanta Czaplińska | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 25 Praktyka realizacji wizyty akredytacyjnej | Prowadzący Jolanta Czaplińska | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 25 Przygotowanie planu dostosowania | Prowadzący Jolanta Czaplińska | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 25 Dokonalenie jakości poprzez standaryzację | Prowadzący mgr, radca prawny Agnieszka Pietraszewska-Macheta | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 25 Dokonalenie jakości poprzez standaryzację | Prowadzący mgr, radca prawny Agnieszka Pietraszewska-Macheta | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 25 Wątpliwości interpretacyjne dot. standardu - Diagnostyka obrazowa | Prowadzący Jolanta Czaplińska | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 25 Wątpliwości interpretacyjne dot. standardu - Leczenie żywieniowe | Prowadzący Jolanta Czaplińska | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 25 Świadoma zgoda | Prowadzący dr nauk prawniczych Marek Koenner | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 25 System jakości a akredytacja - doświadczenia szpitala klinicznego | Prowadzący dr nauk prawniczych Marek Koenner | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 25 Wątpliwości interpretacyjne dot. standardu - Zagrożenie życia | Prowadzący Anna Hyży-Topolewska | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 25 Wątpliwości interpretacyjne dot. standardu - Opieka nad pacjentem | Prowadzący Anna Hyży-Topolewska | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 25 Autoryzacja | Prowadzący Anna Hyży-Topolewska | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 25 Wątpliwości interpretacyjne dot. standardu - Zabiegi i znieczulenia | Prowadzący Jolanta Czaplińska | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 25 Wątpliwości interpretacyjne dot. standardu - Farmakoterapia | Prowadzący Jolanta Czaplińska | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 25 Praktyka realizacji wizyty akredytacyjnej | Prowadzący mgr, radca prawny Agnieszka Pietraszewska-Macheta | Data realizacji zajęć 14-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 25 Przygotowanie planu dostosowania | Prowadzący mgr, radca prawny Agnieszka Pietraszewska-Macheta | Data realizacji zajęć 14-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 25 Dokonalenie jakości poprzez standaryzację | Prowadzący mgr, radca prawny Agnieszka Pietraszewska-Macheta | Data realizacji zajęć 14-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 9 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 9 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 52,78 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 52,78 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
dr hab. nauk ekonomicznych Monika Dobska
min. 5-letniego doświadczenia w zakresie szkolenia.
mgr Sebastian Drobczyński
min. 5-letniego doświadczenia w zakresie szkolenia.
mgr Marcin Kalinowski
min. 5-letniego doświadczenia w zakresie szkolenia.
dr nauk prawniczych Marek Koenner
min. 5-letniego doświadczenia w zakresie szkolenia.
dr nauk ekonomicznych Jędrzej Strumiłło
Adiunkt na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu
Gdańskiego, specjalizuje się w reorganizacji
podmiotów leczniczych w kierunku procesowym.
min. 5-letniego doświadczenia w zakresie szkolenia.
mgr, radca prawny Agnieszka Pietraszewska-Macheta
min. 5-letniego doświadczenia w zakresie szkolenia.
lekarz medycyny MBA Krzysztof Przyśliwski
Dyrektor medyczny Szpitala Medicover w Warszawie, konsultant dla woj. podkarpackiego ds. Zdrowia Publicznego.
min. 5-letniego doświadczenia w zakresie szkolenia.
dr hab. nauk prawniczych Małgorzata Serwach
min. 5-letniego doświadczenia w zakresie szkolenia.
mgr prawa Julia Aleksandrowicz
min. 5-letniego doświadczenia w zakresie szkolenia.
dr hab. nauk ekonomicznych Jarosław Waśniewski
min. 5-letniego doświadczenia w zakresie szkolenia.
Jolanta Czaplińska
Lek. med. Jolanta Czaplińska-Jaszczurowska jest absolwentką Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach. Ukończyła także studia podyplomowe na Akademii Ekonomicznej w Katowicach w zakresie zarządzania w ochronie zdrowia oraz Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie w zakresie geriatrii.
Pani doktor posiada międzynarodowy certyfikat w zakresie medycyny przeciwstarzeniowej. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Medycyny Prewencyjnej i Przeciwstarzeniowej.
Prywatnie jest miłośniczką kultury, języka i kuchni hiszpańskiej.
Zabiegi, w których specjalizuje się lek. J. Czaplińska-Jaszczurowska
Lek. med. Jolanta Czaplińska-Jaszczurowska jest specjalistką w dziedzinie medycyny przeciwstarzeniowej, pediatrii oraz geriatrii.
Sylwia Marczewska
dr n. med. SYLWIA MARCZEWSKA
Adiunkt Zakładu Pielęgniarstwa Klinicznego Uniwersytetu
Medycznego w Łodzi oraz studiów doktoranckich dla
menadżerów ochrony zdrowia Wydziału Nauk o Zdrowiu.
Od 1996 r. wizytator akredytacyjny Centrum Monitorowania
Jakości w Ochronie Zdrowia. Zajmuje się problematyką
bezpieczeństwa medycznego, błędów medycznych,
odpowiedzialnością zawodową personelu medycznego.
Anna Hyży-Topolewska
Specjalista Onkologii Klinicznej, Radioterapeuta. Kierownik Poradni Onkologicznej.
Beata Wieczorek-Wójcik
Szpital Specjalistyczny w Wejherowie
Ukończyła Wydział Pielęgniarstwa Akademii Medycznej w Lublinie w 1997 roku. W 2014 roku
uzyskała dyplom Specjalisty w dziedzinie Epidemiologii na Śląskim Uniwersytecie Medycznym
w Katowicach. W 2015 roku obroniła doktorat na Uniwersytecie Medycznym w Gdańsku
na Wydziale Nauk o Zdrowiu; rozprawa doktorska pt. „Poziom obsad pielęgniarskich, a rodzaj
i częstość zdarzeń niepożądanych”.
Stypendystka Projektu „Work Shadow” w John Radcliffe Hospital w Oxfordzie, Anglia 2007.
Autor publikacji dotyczących efektywności kliniczno-kosztowej eliminacji zdarzeń
niepożądanych i wdrażania Lean Hospital.
Od 2017 r. wizytator akredytacyjny Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy studiów podyplomowych otrzymują materiały dydaktyczne w trakcie trwania zajęć. Po ich zakończeniu materiały te są udostępniane na platformie e-learningowej Moodle, co umożliwia łatwy dostęp i powtórkę treści w dogodnym czasie.
Materiały dydaktyczne przygotowywane są przez wykładowców poszczególnych przedmiotów i dostosowywane do potrzeb uczestników oraz specyfiki danego tematu. Obejmują one różnorodne formaty, które wspierają efektywną naukę, takie jak:
- skrypty w formacie PDF,
- e-podręczniki z zakresu negocjacji i mediacji,
- konspekty i ćwiczenia do samodzielnej pracy,
- materiały wideo (VOD) prezentujące przykłady technik negocjacyjnych,
- oraz dostęp do platformy Moodle z pełnym zestawem materiałów po zakończeniu zajęć.
Warunki uczestnictwa
Studia adresowane są do absolwentów wszystkich kierunków studiów, posiadających co najmniej dyplom na poziomie licencjackim, inżynierskim lub magisterskim.
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Ważna informacja: W przypadku niewystarczającej liczby zgłoszeń, Uczelnia (Dostawca Usług) zastrzega sobie prawo do odwołania edycji studiów.
Informacje dodatkowe
Zwolnienie z podatku VAT: art. 43 ust. 1 pkt. 26 lit. b
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zjazdy stacjonarne odbywają się w siedzibie Uczelni. Sale wyposażone są w :
- rzutniki multimedialne,
- nowoczesne ekrany projekcyjne,
- komputery,
- dostęp do Wi-Fi.
Zajęcia online odbywają się na platformie Teams, do których niezbędne są :
- komputer (z wbudowanym lub podłączonymi głośnikami i mikrofonem),
- dostęp do Internetu,
- słuchawki (opcjonalnie),
- kamera umieszczona w laptopie/ komputerze (opcjonalnie).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Nowoczesny kampus dostosowany jest dla osób z niepełnosprawnościami