Samoświadomość - jak znaleźć sens w obecnej pracy lub inną sensowną pracę w zgodzie ze sobą, swoimi wartościami, talentami, potencjałem i zasobami - usługa szkoleniowa
Samoświadomość - jak znaleźć sens w obecnej pracy lub inną sensowną pracę w zgodzie ze sobą, swoimi wartościami, talentami, potencjałem i zasobami - usługa szkoleniowa
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
Usługa przeznaczona jest dla osób, które:
- mają ukończone 18 lat, ale nie przekroczyły wieku aktywności zawodowej, tj. 89 lat;
- poszukują zrozumienia własnych potrzeb, motywacji, wartości i celów, co pozwoli podejmować świadome decyzje zawodowe, reskilling i upskilling
- poszukują sensu w wykonywanej pracy lub zaplanowania zmiany w karierze w sposób spójny z wewnętrznymi przekonaniami, zasobami, mocnymi stronami i predyspozycjami,
- planują zwiększyć odporność psychiczną i uzupełnić umiejętność adaptacji do zmian, które są kluczowe na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy
- potrzebują odbudowania poczucia zaangażowania i wpływu na swoje życie zawodowe, co przełoży się na większą efektywność i satysfakcję z pracy.
- rozważają zmianę ścieżki kariery lub poszukują nowego kierunku zawodowego zgodnego ze swoimi wartościami i potencjałem,
- doświadczają wypalenia zawodowego, spadku motywacji lub poczucia stagnacji w pracy,
- wchodzą lub powracają na rynek pracy po przerwie zawodowej
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji25-01-2026
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi27
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego analizowania własnych mocnych i słabych stron, identyfikowania motywatorów oraz wyznaczania celów zawodowych, a także do tworzenia profilu kompetencyjnego i określania obszarów rozwoju w celu świadomego planowania ścieżki kariery. Uczestnik po zakończeniu usługi jest przygotowany do świadomego zarządzania emocjami i stosowania technik wzmacniających odporność psychiczną w celu efektywnego funkcjonowania w środowisku pracy i podejmowania właściwych decyzji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Świadome określa swój potencjał zawodowy | Kryteria weryfikacji samodzielnie analizuje wyniki swojego profilu osobowościowego i na ich podstawie określa swoje mocne strony, preferencje zawodowe oraz kluczowe obszary do rozwoju | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji przedstawia własny profil zawodowy w formie mapy kompetencji lub planu rozwoju | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji rozpoznaje swoje mocne strony, talenty i zasoby, a także ograniczenia, które utrudniają realizację celów | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Zarządza stresem i buduje swoją odporność psychiczną | Kryteria weryfikacji identyfikuje swoje główne stresory zawodowe i opracowuje strategię radzenia sobie z nimi | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji stosuje wybrane techniki relaksacyjne, oddechowe lub mentalne wzmacniające rezyliencję | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Skuteczne wyznacza i realizuje cele zawodowe | Kryteria weryfikacji formułuje konkretne, mierzalne i realistyczne cele zawodowe oraz opracowuje indywidualny plan ich realizacji | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji prezentuje swój plan działania, uwzględniając możliwe wyzwania oraz sposoby ich przezwyciężenia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Buduje pewność siebie i autentyczne przywództwo | Kryteria weryfikacji angażuje się w symulacje i ćwiczenia z zakresu autoprezentacji oraz komunikacji asertywnej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji przedstawia swoją wizję zawodową i strategię jej realizacji w formie krótkiej prezentacji lub rozmowy mentoringowej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Prezentuje postawę opartą o pogłębioną samoświadomość w kontekście życia zawodowego i osobistego | Kryteria weryfikacji świadomie identyfikuje swoje wartości, potrzeby i motywacje zawodowe, rozumiejąc, jak wpływają one na jego decyzje, poczucie sensu i zaangażowanie w pracy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji analizuje swoje doświadczenia zawodowe i emocje, by określać źródła satysfakcji oraz sygnały wypalenia lub utraty sensu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji podejmuje decyzje zawodowe w sposób spójny z własnymi wartościami i priorytetami życiowymi | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji prezentuje siebie w sposób autentyczny i spójny, budując wizerunek zawodowy oparty na tożsamości, wartościach i mocnych stronach | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1 (online w czasie rzeczywistym): Poznaję siebie
- Krąg – otwarcie, poznanie się, ustalenie potrzeb i oczekiwań
- Intencje i cele indywidualne – pierwsze spotkanie z Kołem Życia
- Ćwiczenie: Medytacja wartości – co dla mnie naprawdę ważne, co mnie porusza?
- Praca z wartościami – jak wpływają na moje wybory zawodowe?
- Podsumowanie – co mnie dziś poruszyło, jakie wnioski?
Dzień 2 (online w czasie rzeczywistym): Motywacja i sens w pracy
- Motywacja a utrata sensu – co mnie napędza, a co osłabia?
- Ćwiczenia oddechowe i medytacja w ruchu – redukcja napięcia, koncentracja
- Cele zawodowe i osobiste – metoda SMART
- Autodiagnoza: Co działa, a co wymaga zmiany?
- Praca indywidualna + refleksja grupowa – tworzymy mapę dalszych działań
Dzień 3 (stacjonarnie): Ścieżka zmiany i job crafting
- Insights Discovery – poznanie swoich predyspozycji, kolorów energii
- Job crafting – jak nadać sens obecnej pracy bez zmieniania jej?
- Scenariusze zmiany zawodowej – czy inna praca to moja droga?
- Ćwiczenie: Koło Życia – aktualizacja i refleksja
- Praca warsztatowa – mapa drogi zawodowej
- Zamykająca medytacja/oddech – kontakt ze sobą
Dzień 4 (stacjonarnie): Wyróżnij się i zostań zauważona
- Jak wyróżnić się na rynku pracy? – moje mocne strony, wartości, styl pracy
- Twój LinkedIn i CV, które pokazują prawdziwą Ciebie
- Ćwiczenie: Pisanie własnego bio i sekcji „O mnie”
- Scenki rozmów kwalifikacyjnych – ćwiczenia praktyczne
- Informacja zwrotna i feedback od grupy i trenerki
- Ćwiczenia oddechowe i medytacja na zakończenie dnia
Dzień 5 (stacjonarnie): Moja droga – świadome planowanie przyszłości
- Krąg – omówienie zmian, które zaszły
- Tworzenie realnego planu działania – 90 dni transformacji
- Jak się wspierać i nie poddawać? Metody automotywacji i self-care
- Zamykanie procesu – nowa wersja Koła Życia, nowe cele i wizja przyszłości
- Zakończenie kręgu, wdzięczność, wspólna medytacja
Walidacja usługi - wywiad swobodny, obserwacja w warunkach symulowanych
W dynamicznie zmieniającym się świecie, w którym technologia, rynek i oczekiwania wobec pracowników ewoluują w błyskawicznym tempie, kluczową kompetencją staje się zdolność do adaptacji – świadomego reagowania na zmiany, rozwijania nowych umiejętności (reskilling) i doskonalenia już posiadanych (upskilling).
Warsztat pomaga uczestnikom odkryć swoje mocne strony i wewnętrzne zasoby, które mogą stać się fundamentem dalszego rozwoju zawodowego i osobistego. Uczy, jak widzieć sens w zmianie, dostrzegać w niej możliwości, a nie zagrożenia. Uczestnicy dowiadują się, jak budować odporność i elastyczność w obliczu nowych wyzwań, jak utrzymywać motywację oraz jak świadomie zarządzać własnym potencjałem, by rozwijać się w zgodzie ze sobą — z energią, poczuciem sensu i gotowością.
Usługa zaplanowana jest do realizacji w formule mieszanej. Do realizacji szkolenia stacjonarnego niezbędna jest komfortowa przestrzeń ok. 4m2 na osobę do ćwiczeń praktycznych, projektor, siedziska, dostęp do światła dziennego, sanitariatów oraz przestrzeni do regeneracji podczas przerw.
Forma zajęć
Całkowity czas trwania usługi: 25 godzin warsztatowych (1 godzina = 45 min).
Usługa jest realizowana w w godzinach warsztatowych tj. 1 godzina = 45min
Usługa realizowana jest w formule mieszanej:
Szkolenie realizowane jest w formie hybrydowej:
- część zdalna w czasie rzeczywistym (2 dni = łącznie 240 min.) – spotkania online prowadzone z wykorzystaniem platformy umożliwiającej interaktywną pracę z grupą (prezentacja, praca w podgrupach, dyskusje, ćwiczenia),
- część stacjonarna (3 dni = łącznie 975 min.) – warsztaty rozwojowe w przestrzeni umożliwiającej pracę indywidualną, grupową oraz elementy ruchu i uważności.
W ramach każdej jednostki szkoleniowej przewidziane są krótkie przerwy regeneracyjne. Przerwy są wliczone w czas trwania usługi, zgodnie z definicją godziny warsztatowej (45 min) i ujęte w harmonogramie usługi. Występują w przypadku zajęć trwających dłużej niż 4 godziny jednego dnia.
Podział treści:
- Część teoretyczna (ok. 20%) – miniwykłady, prezentacje, omówienia narzędzi (Koło Życia, Job Crafting, Insights Discovery, mapa wartości, metody SMART), wprowadzenia do pracy z motywacją i sensotwórczością,
- Część praktyczna (ok. 80%) – ćwiczenia indywidualne i grupowe, autodiagnoza, scenki rozmów kwalifikacyjnych, praca warsztatowa nad mapą drogi zawodowej, medytacje i ćwiczenia oddechowe, refleksja i feedback.
Metodyka pracy
Szkolenie realizowane jest metodami warsztatowymi i rozwojowymi, z wykorzystaniem:
- miniwykładów opartych na wiedzy z psychologii, neuronauki i coachingu kariery,
- pracy z narzędziami autorefleksji (Koło Życia, testy wartości, mapa motywacji, analiza potencjału),
- facylitowanych dyskusji i wymiany doświadczeń między uczestnikami,
- ćwiczeń praktycznych: scenki, autoprezentacja, pisanie bio, plan 90 dni transformacji,
- technik mindfulness, pracy z oddechem i elementów medytacji dla zwiększenia koncentracji i samoświadomości,
- refleksji indywidualnej i dzielenia się w kręgu – praktyki wspierającej samoakceptację i rozwój kompetencji emocjonalnych.
Warunki realizacji i wyposażenie sali
Szkolenie stacjonarne realizowane będzie w przestrzeni umożliwiającej pracę warsztatową:
- minimum 2,5–4 m² na osobę, z możliwością pracy w podgrupach,
- dostęp do światła dziennego, wentylacji i regulacji temperatury,
- wyposażenie: projektor, ekran, flipchart, markery, krzesła i stoliki do pracy indywidualnej i grupowej,
- dostęp do wody, sanitariatów i strefy przerw,
- w przypadku ćwiczeń oddechowych i relaksacyjnych – maty, poduszki, koce lub miękkie siedziska umożliwiające komfortowy udział.
Część zdalna (dni 1–2) realizowana będzie w formule online w czasie rzeczywistym, zgodnie z warunkami technicznymi opisanymi w karcie usługi, z wykorzystaniem platformy umożliwiającej interakcję z uczestnikami (kamera, czat, praca w grupach, udostępnianie ekranu).
Walidacja efektów uczenia się – opis procesu
Walidacja usługi rozwojowej zostanie przeprowadzona stacjonarnie, po zakończeniu szkolenia, w obecności osoby walidującej posiadającej doświadczenie zawodowe i dydaktyczne w obszarze coachingu kariery, rozwoju kompetencji psychospołecznych, samoświadomości i motywacji wewnętrznej.
Celem walidacji jest potwierdzenie nabycia przez uczestników wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych zdefiniowanych w efektach uczenia się dla tej usługi.
Proces walidacji obejmuje dwa etapy:
1. Wywiad swobodny (rozmowa walidacyjna)
Każdy uczestnik weźmie udział w rozmowie z osobą walidującą, podczas której:
- opisze, jakie wartości i motywacje są dla niego kluczowe w pracy,
- wskaże w jaki sposób określa sens i cele zawodowe w zgodzie z sobą,
- zinterpretuje, jakie zmiany planuje w swojej ścieżce zawodowej w oparciu o zdobytą wiedzę i autorefleksję,
- odniesie się do narzędzi poznanych w trakcie szkolenia (np. Koło Życia, Job Crafting, mapa wartości, plan 90 dni).
Rozmowa ma charakter refleksyjno-praktyczny i pozwoli ocenić stopień zrozumienia treści oraz gotowość do zastosowania ich w praktyce.
2. Obserwacja w warunkach symulowanych
Uczestnicy zostaną zaproszeni do krótkiego ćwiczenia symulacyjnego – autoprezentacji, rozmowy rekrutacyjnej lub przedstawienia mapy swojej ścieżki zawodowej.
Osoba walidująca będzie obserwować:
- poziom świadomości wartości, mocnych stron i zasobów,
- umiejętność komunikowania celów i motywacji zawodowych,
- spójność między deklarowanymi wartościami a stylem wypowiedzi i zachowaniem,
- postawę otwartości, refleksyjności i gotowości do rozwoju.
Wynik walidacji
Na podstawie połączonych wyników rozmowy i obserwacji osoba walidująca oceni, czy uczestnik:
- potrafi zidentyfikować swoje wartości, potrzeby i mocne strony,
- rozumie, w jaki sposób nadać sens swojej pracy i planować dalszy rozwój,
- wykazuje postawę otwartą, refleksyjną i gotową do zmiany zawodowej w zgodzie z sobą.
Pozytywne przejście procesu walidacji zostanie potwierdzone w zakresie samoświadomości zawodowej, budowania sensu pracy i planowania rozwoju w oparciu o własne wartości i potencjał.
Szkolenie jest adresowane do osób, które:
- stoją na progu zmiany zawodowej lub jej poszukują,
- chcą określić swoje predyspozycje, mocne strony i zasoby,
- doświadczają spadku motywacji lub utraty sensu w pracy,
- odczuwają potrzebę odzyskania równowagi, pewności siebie i kierunku działań,
- chcą świadomie planować swoją dalszą ścieżkę zawodową.
Uczestnicy nie muszą mieć doświadczenia w pracy rozwojowej – ważna jest chęć refleksji i gotowość na proces.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
|---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Dzień 1 (online w czasie rzeczywistym): Poznaję siebie - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Marta Tyc | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Dzień 2 (online w czasie rzeczywistym): Motywacja i sens w pracy - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Marta Tyc | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Dzień 3 (stacjonarnie): Ścieżka zmiany i job crafting cz.I | Prowadzący Marta Tyc | Data realizacji zajęć 30-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Przerwa | Prowadzący Marta Tyc | Data realizacji zajęć 30-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Dzień 3 (stacjonarnie): Ścieżka zmiany i job crafting cz.II | Prowadzący Marta Tyc | Data realizacji zajęć 30-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Dzień 4 (stacjonarnie): Wyróżnij się i zostań zauważona/y cz. I | Prowadzący Maria Szlachciak | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Przerwa | Prowadzący Marta Tyc | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Dzień 4 (stacjonarnie): Wyróżnij się i zostań zauważona/y cz. II | Prowadzący Maria Szlachciak | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Dzień 5 (stacjonarnie): Moja droga – świadome planowanie przyszłości | Prowadzący Marta Tyc | Data realizacji zajęć 01-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Walidacja usługi - wywiad swobodny, obserwacja w warunkach symulowanych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 543,60 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 320,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 242,36 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 197,04 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Marta Tyc
doświadczeniem w projektowaniu i prowadzeniu programów rozwojowych. Jako certyfikowany facylitator oraz akredytowana trenerka
Insights Discovery, wspiera jednostki i zespoły w odkrywaniu swojego
potencjału, skutecznej komunikacji i budowaniu silnych relacji. Jej pasją jest Joga (ukończyła kurs nauczycielski jogi), a także medytacja i techniki oddechowe, które wplata w swoje szkolenia, pomagając uczestnikom osiągnąć większą uważność, lepsze zarządzanie stresem i wyższą efektywność w pracy i życiu codziennym. Jej podejście łączy głęboką wiedzę merytoryczną z praktycznym doświadczeniem, dzięki czemu tworzy
inspirujące i skuteczne programy rozwojowe, dostosowane do indywidualnych i zespołowych potrzeb. W ostatnich 5 latach czynny trener kompetencji, w tym: przeprowadzone dla pracowników różnych branż warsztaty, szkolenia, mentoringi z obszaru HR, tj. samoświadomość, poszukiwanie sensu w obecnej pracy lub poszukiwanie nowej ścieżki zawodowej w zgodzie ze sobą, swoimi wartościami, zasobami i talentami.
Maria Szlachciak
Jako certyfikowana life & business coach oraz akredytowana trenerka MTQ (AQR) – Mental Toughness Questionnaire, specjalizuje się w towarzyszeniu ludziom w zmianie zawodowej, procesie odnajdywania własnych wartości i redefiniowania sukcesu zawodowego. W ostatnich latach zrealizowała dziesiątki warsztatów dla zespołów z branży technologicznej, medycznej, edukacyjnej i kreatywnej, łącząc praktykę coachingu, mindfulness, pracy z oddechem i metod rozwojowych opartych o badania psychologii pozytywnej. W latach 2020–2025 aktywnie wspierała osoby w procesach reskillingu i upskillingu, pomagając im odnaleźć kierunek rozwoju zgodny z indywidualnymi wartościami i stylem życia. Jej autorskie programy dotyczące sensu pracy i przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu realizowane były m.in. w ramach firmowych akademii rozwoju i projektów wellbeingowych. Prowadzi też autorskie miejsce rozwoju – MAJURTĘ, gdzie odbywają się warsztaty, sesje indywidualne i wydarzenia integrujące rozwój ciała, umysłu i ducha. W swoich działaniach łączy wiedzę z zakresu psychologii, neurobiologii, mindfulness.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci prezentacji przygotowanej przez prowadzącego oraz wypracowanych podczas usługi materiałów dydaktycznych w formacie pdf.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w usłudze z dofinansowaniem jest posiadanie aktywnego ID wsparcia.
Informacje dodatkowe
Usługa zaplanowana jest w liczbie 27 godzin warsztatowych (dydaktycznych), które są równe 20h15min godzinom zegarowym wynikającym z harmonogramu usługi. Przerwy są wliczone w czas usługi i odbywają się w miejscu świadczenia usługi z dostępem do węzła sanitarnego, ciepłych napojów i kuchni, w której można skorzystać z miejsca na posiłek.
Podstawą do zwolnienia usługi z Vat jest:
zwolnienie VAT na pdst. Rozporządzenie MF z dn. 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2013 r. poz. 1722, z późn. zm.) rozdz. 2, § 3. 1., pkt. 14
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne realizacji usługi zdalnej w czasie rzeczywistym:
Forma realizacji:
Szkolenie prowadzone w formule on-line (zdalnej, w czasie rzeczywistym) z wykorzystaniem narzędzi do komunikacji audiowizualnej wczasie rzeczywistym (np. Microsoft Teams, Zoom, Google Meet lub inne równoważne oprogramowanie).
Wymagania techniczne po stronie uczestnika:
- komputer lub laptop z aktualną przeglądarką internetową,
- stabilne łącze internetowe (min. 2 Mb/s dla przesyłu wideo),
- kamera internetowa i mikrofon (wbudowane lub zewnętrzne),
- możliwość odtwarzania dźwięku (głośniki lub słuchawki),
- dostęp do poczty elektronicznej w celu otrzymania materiałów i linku do spotkania.
Wymagania techniczne po stronie realizatora:
- zapewnienie bezpiecznego środowiska transmisji (szyfrowane połączenie, linki z ograniczonym dostępem),
- możliwość udostępniania ekranu, prezentacji, filmów, tablicy interaktywnej, czatu i ankiet,
- nagrywanie sesji (na potrzeby weryfikacji i/lub monitoringu, jeśli jest to wymagane),
- bieżąca kontrola obecności uczestników (lista obecności elektroniczna, logowanie, monitorowanie czasu aktywności).
Warunki merytoryczne i organizacyjne:
- szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym z możliwością interakcji uczestników z trenerem,
- trener ma stały kontakt wizualny i głosowy z uczestnikami,
- uczestnicy mogą zadawać pytania, brać udział w ćwiczeniach, quizach i dyskusjach,
- zapewniona moderacja spotkania i wsparcie techniczne w przypadku problemów z połączeniem.
Materiały szkoleniowe:
- przekazywane w wersji elektronicznej (PDF, prezentacje, karty pracy),
- udostępniane uczestnikom przed rozpoczęciem lub po zakończeniu zajęć.
Potwierdzenie uczestnictwa:
- uczestnik potwierdza udział w szkoleniu poprzez obecność on-line, logowanie w systemie i aktywność w trakcie zajęć swoim imieniem i nazwiskiem
- po zakończeniu szkolenia generowany jest raport logowań
Adres
Adres
Część teoretyczna będzie realizowana w sali wyposażonej w: stoły i wygodne siedziska,
dostęp do światła dziennego, oświetlenie sztuczne o neutralnej barwie oraz możliwość regulacji temperatury, sprzęt multimedialny (projektor, ekran lub monitor, flipchart z markerami) do prezentacji treści i narzędzi rozwojowych, nagłośnienie i mikrofon, które umożliwią prowadzenie interaktywnych części warsztatu.
Część praktyczna (ćwiczenia oddechowe, medytacyjne i refleksyjne) będzie realizowana w tej samej lub sąsiadującej przestrzeni z zapewnieniem minimum 2,5–4 m² powierzchni na osobę, co umożliwi komfortowe i bezpieczne wykonywanie ćwiczeń.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi