Szkolenie w zakresie: Druku 3D w praktyce + zastosowanie sztucznej inteligencji w projektowaniu i edukacji 3D
Szkolenie w zakresie: Druku 3D w praktyce + zastosowanie sztucznej inteligencji w projektowaniu i edukacji 3D
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do osób, które chcą zdbobyć lub rozwinąć swoją wiedzę i umiejętności w zakresie druku 3D w praktyce z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji14-07-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi80
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie z grafiki 3D w praktyce oraz zastosowania sztucznej inteligencji przygotowuje do samodzielnego działania w tym zakresie — do tworzenia projektów 3D, ich realizacji, wykorzystania sztucznej inteligencji w procesach modelowania, druku oraz w edukacji i działaniach marketingowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Tworzy projekty 3D oraz stosuje je w praktyce. Korzysta z programów grafiki komputerowej niezbędnych do projektowania. | Kryteria weryfikacji Uczestnik projektuje modele 3D we właściwych strukturach. Swobodnie porusza się w programach grafiki komputerowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się Obsługuje skaner 3D | Kryteria weryfikacji Definiuje budowę zasady działania ręcznego skanera 3D | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się Organizuje działania marketingowe związane z szerzeniem edukacji z druku 3D | Kryteria weryfikacji Zarządza profilami w mediach społecznościowych i charakteryzujekanały promocji w sieci. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się Stosuje sztuczną inteligencję w procesie projektowania 3D i przygotowywania materiałów edukacyjnych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie tworzy projekt 3D z wykorzystaniem co najmniej jednego narzędzia AI (np. text-to-3D, generowanie grafiki do litofanów, naprawa modelu AI). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Zna zasady bezpiecznego i etycznego stosowania AI w edukacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi uzasadnić wybór konkretnego narzędzia AI oraz jego zastosowanie w kontekście edukacyjnym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
-> W celu skutecznego uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest podstawowa umiejętność obsługi komputera.
-> Za 1 godzinę usługi szkoleniowej uznaje się godzinę dydaktyczną tj. lekcyjną (45 minut).
-> Ilość przerw oraz długość ich trwania zostanie dostosowana indywidualnie do potrzeb uczestników szkolenia. Zaznacza się jednak, że łączna długość przerw podczas szkolenia nie będzie dłuższa aniżeli zawarta w harmonogramie tj. 15 minut przerwy na jeden dzień szkoleniowy. Przerwy nie wliczają się w czas trwania szkolenia.
> Szkolenie przeprowadzone będzie w formie stacjonarnej w liczbie 45 godzin dydaktycznych.
MODUŁ I: Projektowanie 3D w dedykowanych programach do projektowania
- przyswojenia programu tinkercad, poznanie jego funkcji i praktyczne wykorzystanie programu do nauki projektowania 3D dla dzieci i młodzieży
- poznanie zasad konstrukcji i projektowania 3D
- projektowanie parametryczne
- obsługa i wykorzystanie programu DS Mechanical
- przygotowanie gotowych projektów 3D, które będą mogły być wydrukowane na drukarkach 3D
MODUŁ II: Obsługa drukarki 3D
- Budowa i zasada działania drukarki 3D
- Proces drukowania 3D w drukarkach FDM
- Obsługa drukarek 3D o różnych polach roboczych i parametrach wydruku
- Poznanie oprogramowania typu „slicer" w którym definiowane są ostateczne parametry wydruku 3D
MODUŁ III: Podstawowy serwis drukarek 3D
- Elementy wymienne w drukarkach 3D
- Najczęstsze naprawy drukarek 3D
- Konserwacja drukarek 3D
MODUŁ IV: Obsługa skanera 3D
- Budowa i zasada działania ręcznego skanera 3D
- Praktyczne wykorzystanie skanera 3D w edukacji dzieci i młodzieży
MODUŁ V: Narzędzie do tworzenia modeli 3D na podstawie grafik 2D
- Nauka przetwarzanie modeli 2D na 3D
- Litofany
- Szybkie odtworzenie grafik na potrzeby projektowania 3D
MODUŁ VI: Program do modyfikacji modeli gotowych – Meshmixer
- Poznanie funkcji programu i wykorzystanie go w edukacji dzieci i młodzieży
- Edycja i naprawa skanów 3D
- Modyfikacja gotowych modeli 3D
- „Rzeźbienie 3D"
MODUŁ VII: Długopisy 3D
- Uruchomienie urządzeń
- Tworzenie modeli przy użyciu długopisów 3D
- Materiały/wkłady do długopisów 3D
- Instrukcje i przykłady graficzne do projektowania długopisami 3D
MODUŁ VII: Edukacyjne gogle VR
- Uruchomienie i zasady bezpieczeństwa
- Scenariusze lekcji
- Rodzaje treści możliwych na goglach: obrazy 365, filmy 3D, sceny i inne
- Przyspieszenie procesu uczenia się i zapamiętywania poprzez technologię VR
MODUŁ IX: Skuteczne materiały edukacyjne w pracy z dziećmi i młodzieżą
- Poznanie sposobu i schematu prowadzeni lekcji z druku 3D dla dzieci i młodzieży
- Autorskie opracowanie lekcji
- Narzędzia dydaktyczne wykorzystywane podczas lekcji
MODUŁ X: Aktywności związane z wykorzystaniem druku 3D w celach edukacyjnych
- Formy prowadzonych aktywności na rzecz edukacji dzieci i młodzieży
- Zainteresowane współpracą podmioty
- Sprawdzone formy aktywności
- Skuteczne przygotowywanie ofert pod dane aktywności
MODUŁ XI: Działania marketingowe związane z szerzeniem edukacji z druku 3D
- Skuteczne materiały marketingowe
- Zarządzanie profilami w mediach społecznościowych
- Kanały promocji
MODUŁ XII: Specyfika sprzętu i materiałów podstawowych
- Materiały do drukowania 3D
- Zakupy materiałów
- Specyfikacja techniczna wykorzystywanych urządzeń
- Analiza kosztów jednostkowych drukowania 3D w celach szkoleniowych
MODUŁ XIII: Efektywny CRM
- Narzędzie do gromadzenia danych
- Wymiana danych pomiędzy podmiotami
MODUŁ XIV: Generowanie modeli 3D z pomocą AI
- Text-to-3D — narzędzia i praktyka
- Poprawa modeli 3D z pomocą AI
- Warsztaty praktyczne
MODUŁ: XV: Wspomaganie projektowania edukacyjnego przy użyciu AI
- Tworzenie materiałów edukacyjnych
- Scenariusze lekcji z AI
- Generowanie treści do VR
MODUŁ XVI: AI w działaniach marketingowych i CRM
- Automatyzacja marketingu
- Personalizacja komunikacji
- AI w CRM dla projektów edukacyjnych 3D
MODUŁ XVII: Bezpieczeństwo i etyka AI w edukacji
- Bezpieczne korzystanie z AI
- Etyczne aspekty
- Ograniczenia AI
- Case study
Test podumowujący.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Moduł I | Prowadzący Konrad Grzyb | Data realizacji zajęć 15-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Przerwa | Prowadzący Konrad Grzyb | Data realizacji zajęć 15-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Moduł II | Prowadzący Konrad Grzyb | Data realizacji zajęć 15-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Moduł III | Prowadzący Konrad Grzyb | Data realizacji zajęć 16-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Przerwa | Prowadzący Konrad Grzyb | Data realizacji zajęć 16-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Moduł IV | Prowadzący Konrad Grzyb | Data realizacji zajęć 16-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Moduł V | Prowadzący Konrad Grzyb | Data realizacji zajęć 17-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 04:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Przerwa | Prowadzący Konrad Grzyb | Data realizacji zajęć 17-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Moduł VI | Prowadzący Konrad Grzyb | Data realizacji zajęć 17-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Moduł VII | Prowadzący Konrad Grzyb | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 04:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Przerwa | Prowadzący Konrad Grzyb | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Moduł VIII | Prowadzący Konrad Grzyb | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Moduł IX | Prowadzący Konrad Grzyb | Data realizacji zajęć 05-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 04:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Przerwa | Prowadzący Konrad Grzyb | Data realizacji zajęć 05-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Moduł X/XI | Prowadzący Konrad Grzyb | Data realizacji zajęć 05-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Moduł XII/XIII | Prowadzący Konrad Grzyb | Data realizacji zajęć 06-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 04:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Przerwa | Prowadzący Konrad Grzyb | Data realizacji zajęć 06-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Moduł XV | Prowadzący Konrad Grzyb | Data realizacji zajęć 06-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Moduł XVI/VII | Prowadzący Konrad Grzyb | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 07:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Przerwa | Prowadzący Konrad Grzyb | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 8 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 8 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Konrad Grzyb
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały zostaną przekazane elektronicznie, udostępnienie w linku do folderu z materiałami szkoleniowymi, znajdującego się na Onedrive. Komplet materiałów szkoleniowych, pakiet gotowych scenariuszy lekcji oraz inne materiały zostaną udostępnione na dysku sieciowym dla uczestników szkolenia, dostęp zostanie wysłany na wskazany adres e-mail każdego uczestnika.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uzyskania certyfikatu potwierdzającego zdobyte kompetencje jest przystąpienie do testu spawdzającego. Na test uczestnik nie musi dokonywać osobnego zapisu.
Koszt egzaminu wliczony jest w cenę usługi i odbędzie się w ustalonym wg harmonogramu szkolenia terminie.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi