Szkoła HR Business Partner z certyfikacją
Szkoła HR Business Partner z certyfikacją
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Program Szkoły HR Business Partner z certyfikacją jest dedykowany osobom ze zróżnicowanym doświadczeniem w branży HR, a w szczególności: Specjalistom HR, HR Business Partnerom, HR Managerom, osobom przygotowującym się do pełnienia funkcji HR-owej w swojej organizacji, osobom z doświadczeniem rekruterskim lub trenerskim, chcących wzmocnić swoją pozycję zawodową we współpracy z biznesem.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji31-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwijanie wiedzy oraz umiejętności uczestnika w zakresie stosowania skutecznych metod i narzędzi wspierających rozwój biznesu oraz kształtowanie kluczowych kompetencji HR Business Partnera na poziomie przewidującym pełnienie przez niego strategicznej funkcji dla organizacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie strategiczną rolę HRBP w realizacji celów biznesowych organizacji. | Kryteria weryfikacji -Uczestnik wie jakie są kluczowe zadania i kompetencje HRBP, które wspierają realizację celów biznesowych organizacji.-Uczestnik potrafi efektywnie współpracować stosując partnerskie podejście. -Uczestnik umie rozpoznawać i przełamywać bariery we współpracy z różnymi grupami interesjonariuszy w komunikacji HR z biznesem. -Potrafi stosować wartości w praktycznych działaniach biznesowych i w zarządzaniu promując różnorodność oraz wspierając inkluzywne środowisko pracy. -uczestnik wspiera komunikację organizacyjną w zakresie kultury ciągłej informacji zwrotnej budującej zaangażowanie pracowników. -Uczestnik diagnozuje potrzeby rozwojowe pracowników, planuje odpowiednie działania edukacyjne oraz mierzy efektywność programów L&D. -Uczestnik projektuje działania rozwojowe wspierające pracowników oraz konkurencyjność przedsiębiorstwa. -Uczestnik potrafi stosować strategie rozwiązywania sytuacji trudnych. Posiada kompetencje w prowadzeniu mediacji i rozwiązywaniu konfliktów w organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik zna i wykorzystuje w swojej pracynowoczesne narzędzia, techniki i metody HR | Kryteria weryfikacji -Uczestnik aktywnie korzysta z narzędzi i technik podczas ćwiczeń praktycznych, demonstrując ich poprawne zastosowanie.-Uczestnik potrafi zaprojektować własną strategię rozwoju mając świadomość swojego potencjał i zasobów. -Buduje autentyczne relacje z biznesem dzięki znajomości narzędzi skutecznej komunikacji. -Potrafi zidentyfikować trudne sytuacje i zastosować odpowiednie strategie rozwiązywania problemów i wyzwań w organizacji. -Buduje samoświadomość w zakresie odpowiedzialności za rolę i zadania HRBP w organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik skutecznie wspiera organizację w sytuacji zmian planowanych, jak i wynikających z dynamicznych okoliczności rynkowych, radzeniu sobie z oporem oraz w budowaniu odporności organizacyjnej | Kryteria weryfikacji -Rozumie etapy i dynamikę zmian organizacyjnych oraz wspiera proces transformacji.-Potrafi ocenić poziom oporu oraz odporność organizacji na zmiany (rezyliencję). -Potrafi wspierać liderów w zarządzaniu zmianą, pomaga radzić sobie z trudnymi sytuacjami emocjonalnymi pracowników poprzez zastosowanie odpowiednich technik i narzędzi radzenia sobie ze stresem. -Wspiera rezyliencje organizacyjną poprzez adaptację i rozwój odporności pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1.HR w roli Business Partnera. Kluczowe zadania, kompetencje i wyzwania HR.
Celem sesji jest wprowadzenie w rolę HR Business Partnera w organizacji. Uczestnicy poznają kluczowe zadania HRBP, niezbędne kompetencje oraz najczęstsze wyzwania, z którymi spotykają się w pracy. Podczas szkolenia omówimy, jak efektywnie współpracować z biznesem, wspierać zmiany organizacyjne oraz budować relacje z różnymi interesariuszami organizacji.
Korzyści:
- Zrozumienie istoty roli HRBP oraz jej znaczenia w kontekście realizacji celów strategicznych organizacji.
- Poznanie kluczowych zadań i odpowiedzialności HRBP, zarówno operacyjnych, jak i strategicznych.
- Identyfikacja kompetencji niezbędnych do skutecznego pełnienia roli HRBP, w tym: komunikacji, analizy danych, myślenia biznesowego i wpływu.
- Zwiększenie świadomości wyzwań, z jakimi mierzy się HRBP w dynamicznym środowisku pracy.
- Nauka efektywnej współpracy z menedżerami i interesariuszami biznesowymi z wykorzystaniem partnerskiego podejścia.
- Zdobycie narzędzi do wspierania zmian organizacyjnych, transformacji kultury pracy oraz rozwoju pracowników.
- Możliwość przećwiczenia nowych umiejętności w bezpiecznym środowisku poprzez praktyczne ćwiczenia i analizę case studies.
- Przygotowanie do dalszych etapów rozwoju w ramach roli HRBP, zarówno w organizacjach wdrażających ten model, jak i w tych, które są w trakcie transformacji.
2.Budowanie współpracy HR z biznesem. Dobre praktyki i i narzędzia wspierające partnerstwo.
Sesja skupia się na roli HR jako strategicznego partnera biznesowego, podkreślając najważniejsze elementy budujące współpracę z biznesem. Omówimy kluczowe wyzwania, które stoją przed HRBP w dynamicznym środowisku pracy oraz sposoby ich przezwyciężania. Uczestnicy poznają metody budowania trwałych relacji z liderami biznesu, a także zastosowanie narzędzi wspierających partnerstwo biznesowe.
Korzyści:
- Zrozumienie roli HR jako partnera strategicznego w kontekście celów i wyzwań biznesowych.
- Rozwinięcie kompetencji HRBP w obszarze budowania relacji z liderami i wpływania na decyzje biznesowe.
- Poznanie praktycznych narzędzi i technik wspierających skuteczną współpracę z menedżerami
- Umiejętność rozpoznawania i przełamywania barier we współpracy HR z biznesem.
- Dostęp do sprawdzonych dobrych praktyk z organizacji, które skutecznie wdrożyły model HRBP.
- Praca na realnych case studies, co umożliwia przełożenie wiedzy na codzienną praktykę zawodową.
- Wzmocnienie roli HRBP jako doradcy i inicjatora zmian w dynamicznym środowisku pracy.
- Lepsze przygotowanie do prowadzenia rozmów biznesowych i prezentowania wartości działań HR w języku korzyści biznesowych.
3.DNA organizacji. Siła różnorodności, kultura i wartości organizacji
Sesja jest poświęcona budowaniu i wzmacnianiu kultury organizacyjnej z perspektywy HRBP. Uczestnicy nauczą się, jak świadomie zarządzać wartościami, promować różnorodność i wspierać inkluzywne środowisko pracy. Szkolenie pozwala zrozumieć, jak kultura i wartości wpływają na efektywność organizacji i zaangażowanie pracowników.
Korzyści:
- Zrozumienie i umiejętność kształtowania kultury organizacyjnej opartej na wartościach.
- Umiejętność promowania różnorodności i budowania kultury inkluzywnej.
- Przekładanie wartości firmy na codzienne praktyki i zachowania pracowników.
- Doskonalenie kompetencji w zakresie rozwoju i utrzymania kultury zaangażowania.
4.Zarządzanie projektami HR w organizacji. Planowanie, realizacja i wdrożenie
Sesja rozwija kluczowe kompetencje HR Business Partnera w zakresie planowania i prowadzenia projektów HR. Uczestnicy poznają praktyczne narzędzia zarządzania projektami, uczą się definiować cele i mierzyć efekty działań HR w kontekście biznesowym. Szkolenie wzmacnia rolę HRBP jako strategicznego partnera wspierającego rozwój organizacji poprzez skuteczne wdrażanie inicjatyw HR. Szkolenie łączy teorię z praktyką, umożliwiając zdobycie konkretnych umiejętności zarządczych.
Korzyści:
- Nauka planowania i prowadzenia projektów HR zgodnie z celami organizacji.
- Rozwój umiejętności zarządzania zespołem projektowym.
- Doskonalenie kompetencji w zakresie komunikacji z interesariuszami.
- Zdobycie wiedzy na temat metodik i narzędzi zarządzania projektami.
- Umiejętność oceny skuteczności wdrożonych rozwiązań HR.
- Rozwój kompetencji pełnienia roli partnera biznesowego w inicjatywach projektowych.
5. Performance management. Od systemu ocen do rozwoju pracowników.
Celem szkolenia jest kompleksowe przedstawienie nowoczesnego podejścia do zarządzania efektywnością pracowników. Uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie odejść od tradycyjnych, często nieskutecznych systemów ocen okresowych na rzecz kultury ciągłej informacji zwrotnej, celów rozwojowych i dialogu wspierającego zaangażowanie oraz rozwój talentów.
Korzyści:
- Zrozumienie roli HRBP w projektowaniu i wspieraniu procesu zarządzania efektywnością,
- Poznanie skutecznych modeli performance management (np. MBO, OKR, continuous feedback),
- Rozwój umiejętności doradczych i coachingowych HRBP wobec menedżerów,
- Zdobycie narzędzi wspierających rozmowy o wynikach i rozwoju pracowników,
- Umiejętność łączenia celów indywidualnych z celami strategicznymi firmy.
6.Rozwój w organizacji uczącej się. Strategia L&D
Sesja koncentruje się na budowaniu nowoczesnej i efektywnej strategii uczenia się i rozwoju L&D (Learning & Development) w organizacji. Uczestnicy podczas 5 sesji dowiedzą się, jak HR Business Partner może kształtować kulturę ciągłego uczenia się, wspierania rozwoju kompetencji przyszłości oraz projektowania działań rozwojowych zgodne z celami biznesowymi. Szkolenie łączy perspektywę strategiczną z praktycznym case study pokazującym jak kształtować organizację uczącą się.
Korzyści:
- Nabycie umiejętności tworzenia i wdrażania strategii uczenia się i rozwoju (L&D).
- Umiejętność diagnozowania potrzeb rozwojowych pracowników i planowania odpowiednich działań edukacyjnych.
- Zdolność projektowania nowoczesnych form rozwoju, od tradycyjnych szkoleń po reskilling.
- Umiejętność mierzenia efektywności programów L&D, co pozwala na optymalizację działań rozwojowych.
- Budowanie kultury organizacji uczącej się, sprzyjającej ciągłemu rozwojowi i innowacjom.
7.Zarządzanie talentami, sukcesja i projektowanie ścieżek karier.
Szkolenie pokazuje, jak zaplanować i wdrożyć strategie talent managementu, które są zgodne z celami biznesowymi firmy i odpowiadają na potrzeby różnych grup pracowników. Uczestnicy poznają narzędzia i metody identyfikowania i kalibracji kluczowych pracowników, planowania sukcesji oraz budowania atrakcyjnych i realistycznych ścieżek kariery, które wspierają retencję, rozwój i motywację zespołów. W tym celu wykorzystamy realne case study firmy naszego klienta, w której wdrażaliśmy program zarządzania talentami.
Korzyści:
- Zdobycie praktycznej wiedzy na temat zarządzania talentami i sukcesji,
- Umiejętność projektowania i wdrażania ścieżek karier dostosowanych do struktury organizacji,
- Poznanie narzędzi do identyfikacji potencjału (m.in. 9-box, development center),
- Rozwój kompetencji HRBP w obszarze doradztwa rozwojowego i planowania sukcesji,
- Lepsze przygotowanie organizacji na zmiany kadrowe i rotację kluczowych osób.
8.Budowanie zaangażowania i motywacji pracowników
Sesja skupiona na roli HRBP w tworzeniu środowiska pracy, które sprzyja zaangażowaniu i motywacji pracowników. Uczestnicy poznają kluczowe czynniki wpływające na motywację, nauczą się analizować dane z badań zaangażowania i projektować działania wspierające dobrostan, rozwój i lojalność zespołów. Szkolenie pokazuje, jak przekuć dane i w realne zmiany w organizacji.
Korzyści:
- Nauka rozpoznawania czynników wpływających na zaangażowanie i motywację pracowników.
- Zdobycie umiejętności analizy danych z badań satysfakcji i skutecznego reagowania na sygnały z organizacji.
- Wsparcie menedżerów w tworzeniu środowiska sprzyjającego motywacji i zaangażowaniu.
- Nauka projektowania działań mających na celu zwiększenie zaangażowania i dobrostanu pracowników.
- Rozwój kompetencji pełnienia roli partnera w budowaniu trwałego zaangażowania opartego na wartościach i relacjach.
9.Sytuacje wymagające interwencji HRBP. Strategie rozwiązywania trudnych sytuacji
Sesja poświęcona roli HRBP w reagowaniu na trudne, kryzysowe sytuacje w organizacji. Uczestnicy poznają praktyczne strategie działania w przypadku konfliktów, spadku zaangażowania, nieetycznych zachowań czy zmian organizacyjnych. Szkolenie rozwija kompetencje HRBP jako zaufanego doradcy, który potrafi wspierać menedżerów oraz pracowników w najtrudniejszych momentach.
Korzyści:
- Umiejętność identyfikowania sytuacji wymagających interwencji HR, co pozwala na szybką i skuteczną reakcję na problemy.
- Zdobycie kompetencji w prowadzeniu mediacji i rozwiązywaniu konfliktów w organizacji.
- Wsparcie liderów i zespołów w sytuacjach kryzysowych oraz podczas zmian
- Umiejętność reagowania na naruszenia standardów i wartości,
- Budowanie zaufania i odporności w organizacji.
10.Organizacja w procesie zmian. Wsparcie biznesu w kluczowych procesach.
Sesja koncentruje się na roli HR w skutecznym wspieraniu organizacji podczas procesów zmian — zarówno planowanych, jak i wynikających z dynamicznych okoliczności rynkowych. Uczestnicy dowiedzą się, jak planować i wdrażać zmiany organizacyjne, jak wspierać menedżerów i zespoły w trudnych momentach oraz jak budować zaangażowanie i odporność organizacyjną (rezyliencję)
Korzyści:
- Zrozumienie mechanizmów, etapów i dynamiki procesów zmian w organizacji
- Poznanie psychologicznego modelu reakcji ludzkich na zmianę
- Rozwinięcie umiejętności wspierania liderów i pracowników w czasie zmiany
- Poznanie ról i zadań HR/HRBP w procesach transformacyjnych
- Zdobycie praktycznych narzędzi do planowania i komunikowania zmian
- Umiejętność diagnozy gotowości organizacji i zespołów do zmiany
- Nauka radzenia sobie z oporem wobec zmian i budowania kultury elastyczności
- Analiza realnych przypadków zmian organizacyjnych i wyciąganie wniosków z praktyki biznesowej
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 22 Test teoretyczny- pretest | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 22 Sesja 1.HR w roli Business Partnera. Kluczowe zadania, kompetencje i wyzwania HR_Część wykładowa | Prowadzący Agnieszka Bednarska | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 22 Sesja 1_Warsztat narzędziowy/ Case study | Prowadzący Agnieszka Bednarska | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 22 Sesja 2.Budowanie współpracy HR z biznesem. Dobre praktyki i i narzędzia wspierające partnerstwo_Część wykładowa | Prowadzący Agnieszka Bednarska | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 22 Sesja 2_Warsztat narzędziowy/ Case study | Prowadzący Agnieszka Bednarska | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 22 Sesja 3. DNA organizacji. Siła różnorodności, kultura i wartości firmy_Część wykładowa | Prowadzący Magdalena Siwińska | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 22 Sesja 3_Warsztat narzędziowy/ Case study | Prowadzący Magdalena Siwińska | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 22 Sesja 4. Zarządzanie projektami HR w organizacji. Planowanie, realizacja i wdrożenie_Część wykładowa | Prowadzący Magdalena Siwińska | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 22 Sesja 4. Warsztat narzędziowy/ Case study | Prowadzący Magdalena Siwińska | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 22 Sesja 5. Performance management. Od systemu ocen do rozwoju pracowników. | Prowadzący Agnieszka Bednarska | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 22 Sesja 5. Warsztat narzędziowy/ Case study | Prowadzący Agnieszka Bednarska | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 22 Sesja 6. Rozwój w organizacji uczącej się. Strategia learning & development_Część teoretyczna | Prowadzący Magdalena Siwińska | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 22 Sesja 6. Warsztat narzędziowy/ Case study | Prowadzący Magdalena Siwińska | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 22 Sesja 7. Zarządzanie talentami, sukcesja i projektowanie ścieżek karier. | Prowadzący Agnieszka Bednarska | Data realizacji zajęć 13-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 22 Sesja 7. Warsztat narzędziowy/ Case study | Prowadzący Agnieszka Bednarska | Data realizacji zajęć 13-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 22 Sesja 8. Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności pracowników w kulturze współpracy i zaufania. | Prowadzący Magdalena Siwińska | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 22 Sesja 8. Warsztat narzędziowy/ Case study | Prowadzący Magdalena Siwińska | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 22 Sesja 9. Sytuacje wymagające interwencji HRBP. Strategie rozwiązywania trudnych sytuacji. | Prowadzący Magdalena Siwińska | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 22 Sesja 9. Warsztat narzędziowy/ Case study | Prowadzący Magdalena Siwińska | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 22 Sesja 10. Organizacja w procesie zmian. Wsparcie biznesu w kluczowych procesach. | Prowadzący Agnieszka Bednarska | Data realizacji zajęć 03-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 22 Sesja 10. Warsztat narzędziowy/ Case study | Prowadzący Agnieszka Bednarska | Data realizacji zajęć 03-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 22 Test teoretyczny- posttest | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 428,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 210,86 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 171,43 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Bednarska
Specjalizuje się we wdrożeniach modelu i standardów pracy
HR Business Partnerów w polskich firmach.
Doradca, praktyk i psycholog biznesu Grupy HR Masters.
Wspiera klientów w budowaniu skutecznej polityki personalnej
i organizacji struktur HR. Opracowuje i wdraża kompleksowe rozwiązania HR dla klientów firmy, optymalizuje procesy HR, ocenia ryzyko personalne.
Wytycza strategie HR, przeprowadza projekty zmian i rozwoju firm,wdraża programy talentowe i modele kompetencyjne.
Executive coach ACC ICF,trener kompetencji menedżerskich.Rozwija kompetencje kadry kierowniczej w zakresie realizacji celów biznesowych
i rozwoju efektywności menedżerskiej.Prowadzi 4-modułowy program Akademii Liderów. Menedżer ds. HR Klastra SA&AM KSSE. Organizuje badania, prowadzi doradztwo i szkoli działy HR Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.Współwłaściciel portalu branżowego HRpolska.pl. Opiekun programowy Szkoły HR Business Partner.Współpracuje z uczelniami wyższymi wykładając na studiach podyplomowych na kierunkach HRBP.
Współautor książki pod red.G.Filipowicza: „HR Business Partner. Praktyczne rozwiązania budowania wysokoefektywnych organizacji”. Doświadczenie zawodowe i przedstawione kwalifikacje odnoszą się do okresu ostatnich 5 lat biorąc pod uwagę datę wprowadzenia danych dotyczących oferowanej usługi.
Magdalena Siwińska
w procesach zarządzania kapitałem ludzkim, w zakresie audytów
i procesów rozwojowych.
Prowadzi i koordynuje projekty HR oraz kampanie employer brandingowe.Specjalizuje się w działaniach wpływających na poziom motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników. Wspiera organizacje w budowaniu marki wiarygodnego pracodawcy oraz promowaniu działań wizerunkowych w różnych procesach personalnych. Uczy jak zbadać wskaźniki efektywności rekrutacji i przeprowadzić efektywny proces onboardingu.
W swojej pracy wykorzystuje innowacyjne metody projektowe w obszarze HR, m.in Design Thinking.
Psycholog biznesu, certyfikowany coach ICF. Prowadzi szkolenia z zakresu kompetencji osobistych i psychospołecznych oraz psychologii pracy m.in. dla kadry zarządzającej, specjalistów, właścicieli firm, personelu administracyjnego.
Menedżer ds. HR Klastra Silesia Automotive & Advanced Manufacturing.Opracowuje raporty badawcze, prowadzi doradztwo i szkoli działy HR oraz kadrę kierowniczą Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Prelegent konferencji i seminariów metodologicznych.
Redaktor naczelna, współwłaściciel portalu branżowego HRpolska.pl. Doświadczenie zawodowe i przedstawione kwalifikacje odnoszą się do okresu ostatnich 5 lat biorąc pod uwagę datę wprowadzenia danych dotyczących oferowanej usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
MATERIAŁY DLA UCZESTNIKÓW:
Materiały do bieżącej pracy wysyłane są uczestnikom na czacie. Komplet materiałów szkoleniowych wraz z nagraniem sesji udostępniany jest do kilku dni po każdej zrealizowanej sesji szkoleniowej na platformie e-learningowej hronline.hrmasters.pl
Indywidualny dostęp do swojego konta na platformie oraz instrukcję do pobrania materiałów uczestnicy otrzymują w mailu.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest posiadanie doświadczenia bazowego w obszarze HR np. praca w dziale HR na stanowisku Specjalista HR, Specjalista ds. rekrutacji, HR Manager itp.
Informacje dodatkowe
Wartość usługi może zostac zwolniona z VAT (na podstawie: §3 ust.1 pkt 14 rozporzadzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania zwolnień (Dz.U.t.j.2015,poz.736)
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
Do realizacji szkoleń online korzystamy z platformy Zoom.
Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy), na której znajdować się będzie transmisja online w czasie rzeczywistym. Link do danego szkolenia realizowanego w ramach całego kursu jest ważny przez cały czas trwania danego szkolenia więc uczestnik może się połączć w dowolnym momencie.
Link do szkoleń w karcie usługi zostanie opublikowany nie poźniej niż 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
Uczestnictwo w zajęciach na zoom nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari). Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w sali szkoleniowej oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego. Dodatkowo, wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online. Uczestnicy też mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: Dwurdzeniowy procesor Intel Core i5 2,5 GHz i wyższy.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: pobieranie: co najmniej 5 Mb/s, wysyłanie: co najmniej 5 Mb/s.
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Nie trzeba pobierać oprogramowania. Aby wziąć udział w szkoleniu online potrzebny jest komputer, laptop, telefon lub tablet ze stabilnym internetem i bez blokad firmowych.
Frekwencja- wymagana jest od uczestnika obecność co najmniej na 80% zajęć. Potwierdzenie frekwencji uczestnika będzie wykazane przez raporty z logowań/raporty dostępności na platformie zoom.