KELNER
Możliwość dofinansowania
KELNER
Numer usługi 2025/06/09/5016/2803664
1 500,00 PLN
brutto
1 500,00 PLNnetto
75,00 PLNbrutto/h
75,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Gastronomia
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa może obejmować różnorodne osoby, które chcą zdobyć umiejętności w zakresie obsługi klienta w branży gastronomicznej np:
- ludzie, którzy nie mają wcześniejszego doświadczenia w pracy jako kelner, ale chcą zdobyć podstawowe umiejętności i wiedzę
- młode osoby, które szukają pracy dorywczej lub stażu w restauracjach, aby zdobyć doświadczenie zawodowe i umiejętności interpersonalne
- ludzie, którzy chcą rozpocząć nową ścieżkę zawodową w branży gastronomicznej i potrzebują odpowiednich kwalifikacji
- osoby już pracujące w branży, które chcą podnieść swoje kwalifikacje, nauczyć się nowych technik obsługi klienta lub poprawić umiejętności pracy w zespole
- osoby planujące otworzyć własny lokal gastronomiczny
- również osoby, które chcą rozwijać swoje umiejętności w zakresie obsługi gości, aby lepiej zaspokajać ich potrzeby i zapewniać wysoką jakość usług.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji08-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przygotowanie uczestników do efektywnego wykonywania obowiązków związanych z obsługą gości w restauracjach i innych lokalach gastronomicznych. Rozwijanie umiejętności interpersonalnych, a także znajomość menu, technik serwowania potraw i napojów. Uczestnicy uczą się również zasad etyki zawodowej oraz zarządzania sytuacjami kryzysowymi. Celem jest nie tylko zdobycie wiedzy teoretycznej, ale także praktycznych umiejętności, które przyczynią się do sukcesu w branży gastronomicznej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Samodzielnie organizuje pracę na stanowisku kelnera | Kryteria weryfikacji - przestrzega kultury osobistej i etyki zawodowej kelnera- omawia zasady obsługi kelnerskiej | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Samodzielnie przygotowuje salę konsumpcyjną do obsługi | Kryteria weryfikacji - nakrywa stoły, dobiera odpowiedzenie obrusy- dobiera odpowiednio rodzaj serwetek i odpowiednio je układa - dobiera i rozkłada odpowiednią zastawę stołową | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Definiuje metody sugestywnej sprzedaży | Kryteria weryfikacji - omawia up-selling i cross-selling | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Samodzielnie obsługuje konsumenta stosując odpowiednie zasady i techniki | Kryteria weryfikacji - odpowiednio wita gości- stosuje zasady savoir-vivre w gastronomii - definiuje zasady zachowania w sytuacjach konfliktowych i trudnych - serwuje i podaje dania - nosi zastawę stołową, tace, talerze, półmiski stosując odpowiednią technikę - zbiera naczynia ze stołu według ustalonych zasad - podaje przekąski stosując odpowiednią organizację i technikę - podaje zupy stosując ustalone zasady i techniki - serwuje dania główne zgodnie z zasadami - obsługuje imprezy okolicznościowe | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Serwuje wina i inne napoje alkoholowe | Kryteria weryfikacji - dobiera alkohol do potraw- podaje napoje alkoholowe i bezalkoholowe w odpowiedni sposób - dobiera odpowiedni rodzaj wina do potraw - definiuje rodzaje szczepów, regiony winiarskie, temperatury podawania win | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
TAK
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
TAK
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
TAK
Program
Program
Lp. | Rodzaj zajęć | Przedmiot nauczania | Liczba godzin |
1 | Zajęcia teoretyczne |
| 5 |
2 | Zajęcia praktyczne |
| 29 |
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 75,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 75,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Jerzy Morawski
Właściciel firmy Mistrz Kelner Jerzy Morawski. Posiada 41-letnie doświadczanie mistrzowskie w zawodzie kelner. Szkolenia kelnerskie prowadzi od 1989 roku.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy kursu otrzymują materiały przygotowane przez wykładowcę, notatnik, długopis.
W trakcie szkolenia udostępnione są:
- plansze poglądowe
- slajdy
- filmy szkoleniowe
Warunki uczestnictwa
W szkoleniu mogą uczestniczyć osoby, które mają ukończone 16 lat, wykształcenie minimum podstawowe.
Informacje dodatkowe
Cena usługi zawiera wszystkie niezbędne koszty. Uczestnik nie ponosi żadnych dodatkowych opłat.
W harmonogramie uwzględniono przerwy, które ustalane są pomiędzy uczestnikami a prowadzącymi zajęcia.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Dokumenty do pobrania
Adres
Adres
ul. Podwale 13
00-252 Warszawa
woj. mazowieckie
Zajęcia odbywają się w w salach szkoleniowych, wyposażonych w niezbędny sprzęt i urządzenia multimedialne. Zajęcia praktyczne odbywają się z wykorzystaniem przedmiotów używanych w gastronomii.
Wszystkie pomieszczenia spełniają wymagania bhp, p.poż i sanitarnohigieniczne potwierdzone opiniami wydanymi przez Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej oraz Inspektora Sanitarnego.
Wszystkie pomieszczenia spełniają wymagania bhp, p.poż i sanitarnohigieniczne potwierdzone opiniami wydanymi przez Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej oraz Inspektora Sanitarnego.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
Kontakt
Kontakt
Dorota Gromadzka
E-mail
dorota.gromadzka@zdz.edu.pl
Telefon
(+48) 603 372 449