SZKOLENIE MARKETING 2.0
SZKOLENIE MARKETING 2.0
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Gastronomia
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób dorosłych, prowadzących lub planujących prowadzenie działalności w branży gastronomicznej, zainteresowanych rozwojem umiejętności w zakresie promocji i sprzedaży. Uczestnikami mogą być osoby pracujące, bezrobotne lub bierne zawodowo, chcące rozwijać swoje umiejętności praktyczne i teoretyczne.
Usługa adresowana jest również do uczestników projektu "Kierunek - Rozwój". Uczestnicy projektu "Kierunek - Rozwój" z województwa kujawsko-pomorskiego, zgłoszeni przez Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu mogą skorzystać z usługi bezpłatnie w ramach bonów elektronicznych
Dodatkowo Osoby mieszkające lub pracujące na terenie województwa pomorskiego (m.in. Gdańsk, Gdynia, Sopot, powiaty: gdański, kartuski, pucki, nowodworski, wejherowski) mogą skorzystać z dofinansowania w ramach projektu WEKTOR realizowanego przez Agencję Rozwoju Pomorza.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników23
- Data zakończenia rekrutacji24-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego planowania i realizacji działań marketingowych online i offline, w tym tworzenia kampanii reklamowych w mediach społecznościowych, analizy lejków sprzedażowych, wdrażania strategii sprzedażowych i wykorzystania narzędzi graficznych, video oraz AI. Uczestnik będzie potrafił zaplanować, wykonać i zoptymalizować działania promocyjne oraz zwiększyć ich efektywność.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik projektuje kampanię reklamową w mediach społecznościowych | Kryteria weryfikacji identyfikuje cele kampanii marketingowej, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji dobiera kanały komunikacji odpowiednie do grupy docelowej, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji określa etapy planowania kampanii, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wskazuje zasady harmonogramowania publikacji treści. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Analizuje lejki sprzedażowe i ich skuteczność | Kryteria weryfikacji definiuje etapy lejka sprzedażowego, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje zachowania użytkowników na poszczególnych etapach, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji interpretuje dane marketingowe do optymalizacji lejka, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji uzasadnia wybór działań na każdym etapie procesu zakupowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Dobiera strategie marketingowe do segmentów rynku | Kryteria weryfikacji rozróżnia rodzaje strategii marketingowych, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji identyfikuje cechy grup docelowych, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji uzasadnia dobór strategii do danego segmentu, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wskazuje cele krótko- i długoterminowe w działaniach marketingowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Obsługuje podstawowe narzędzia marketingowe (Canva, CapCut, AI) | Kryteria weryfikacji opisuje funkcje narzędzi Canva i CapCut, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wskazuje zastosowanie AI w marketingu internetowym, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje możliwości edycji grafiki i video na potrzeby promocji, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji dobiera narzędzia do konkretnych celów kampanii. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Ocenia zagrożenia związane z prowadzeniem działań marketingowych online | Kryteria weryfikacji rozróżnia rodzaje zagrożeń cyfrowych (np. phishing, utrata dostępu), | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wskazuje dobre praktyki zabezpieczania kont w mediach społecznościowych, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji opisuje procedury reagowania na incydenty bezpieczeństwa, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji identyfikuje ryzyka związane z nieautoryzowanym dostępem do danych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
SZKOLENIE MARKETING 2.0
GRUPA DOCELOWA: szkolenie skierowane jest do osób dorosłych, prowadzących lub planujących prowadzenie działalności w branży gastronomicznej, zainteresowanych rozwojem umiejętności w zakresie promocji i sprzedaży. Uczestnikami mogą być osoby pracujące, bezrobotne lub bierne zawodowo, chcące rozwijać swoje umiejętności praktyczne i teoretyczne.
WARUNKI ORGANIZACYJNE: szkolenie realizowane jest w formie stacjonarnej, w sali szkoleniowej wyposażonej w miejsca siedzące (krzesło i stolik) dla każdego uczestnika. Każdy uczestnik otrzymuje komplet materiałów szkoleniowych w formie drukowanej. Maksymalna liczna uczestników: 23 osoby. Zajęcia odbywają się w jednej grupie, bez podziału na podgrupy.
TRYB REALIZACJI I CZAS TRWANIA: szkolenia prowadzone jest w trybie godzin zegarowych (60 minut). Łączny czas trwania: 16 godzin (2 dni po 8 godzin). Podział godzin: 16 godzin teoretycznych (szklenie ma formę wykładów z elementami dyskusji, analizy przypadków i ćwiczeń koncepcyjnych). Przerwy wliczają się w czas trwania usługi.
Dzień I / 09:00 - 17:00 / 8h
- Marketingowe drzewo, na ilu gałęziach siedzisz?
- Strategie sprzedaży – jak tworzyć skuteczne plany sprzedażowe i marketingowe
- Cele marketingowe krótko i długoterminowe cele
- Segmentacja rynku – sztuka tworzenia grup docelowych w oparciu o cele
- Lejki sprzedażowe – jak projektować i rozumieć lejki, które przekształcają zainteresowanie w zakup
- Analiza lejków – ulepszanie lejków na podstawie danych
- Lejki w kampaniach reklamowych – połączenie lejków z kampaniami
- Kampanie na Facebooku i Instagramie – tworzenie reklam na żywo
- Targetowanie reklam – efektywne dotarcie do właściwej grupy
- Kampania na You Tube – shortsy jako nowy format do promocji w Google Ads
- Monitoring mediów
- Warsztaty z tworzenia kampanii reklamowej od A do Z – kompleksowe podejście do kreowania kampanii: od zdjęć, przez obróbkę, treść, grafikę w Canvie, aż po publikację i harmonogramowanie
- Integracja strategii online i offline – jak efektywnie łączyć działania marketingowe w Internecie z tradycyjnymi metodami reklamy, aby zwiększyć zasięg i skuteczność działań promocyjnych
Dzień II / 09:00 - 17:00 / 8h
- Rebranding – Case Study lokalu z Gdańska – analiza przypadku zmiany wizerunku marki
- TikTok – algorytmy i tworzenie treści – warsztaty z wykorzystaniem Cap Cut do kreacji video
- Influencer Marketing – jak zacząć?
- Współpraca z Influencerem oraz przykładowa umowa
- Neuromarketing – wykorzystanie psychologii w sprzedaży
- Techniki wpływu – jak wpływać na decyzje klientów
- Programy lojalnościowe – programy dla stałych klientów
- Narzędzia zarządzania organizacją pracy w marketingu – aplikacje wspierające projekty
- Grafika w Canvie – tworzenie
- Warsztat gastronomicznych rolek w CapCut – magiczne znikanie
- Wykorzystanie AI w marketingu – stosowanie sztucznej inteligencji do tworzenia treści i zdjęć
- Cyberbezpieczeństwo mediów społecznościowych – jak nie stracić konta.
- Trendy w marketingu i jego przyszłość
- Wewnętrzny test teoretyczny
WALIDACJA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ:
- Metoda walidacji: test teoretyczny przeprowadzony po ukończeniu szkolenia.
- Forma: test pisemny zawierający pytania zamknięte i otwarte, obejmujące wszystkie efekty uczenia się określone w karcie usługi.
- Organizacja: test odbywa się w sali szkoleniowej, w której przeprowadzone było szkolenia; czas trwania 30 minut; praca samodzielna, bez pomocy materiałów.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 Wprowadzenie: marketingowe drzewo, strategie sprzedaży i cele marketingowe | Prowadzący Marta Grabianowska | Data realizacji zajęć 01-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 Przerwa kawowa | Prowadzący Marta Grabianowska | Data realizacji zajęć 01-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 Segmentacja rynku i projektowanie lejków sprzedażowych | Prowadzący Marta Grabianowska | Data realizacji zajęć 01-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 Analiza i optymalizacja lejków sprzedażowych, kampanie reklamowe w social media | Prowadzący Marta Grabianowska | Data realizacji zajęć 01-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 Przerwa lunchowa | Prowadzący Marta Grabianowska | Data realizacji zajęć 01-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 Kampanie reklamowe: Facebook, Instagram, YouTube Shorts, targetowanie reklam | Prowadzący Marta Grabianowska | Data realizacji zajęć 01-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 Przerwa kawowa | Prowadzący Marta Grabianowska | Data realizacji zajęć 01-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 Warsztaty: tworzenie kampanii od A do Z (treści, grafika, harmonogramowanie, Canva) | Prowadzący Marta Grabianowska | Data realizacji zajęć 01-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 Rebranding – analiza case study z Gdańska, wprowadzenie do TikToka i CapCut | Prowadzący Marta Grabianowska | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 Przerwa kawowa | Prowadzący Marta Grabianowska | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 Influencer marketing, umowy współpracy, techniki wpływu i neuromarketing | Prowadzący Marta Grabianowska | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 Programy lojalnościowe, narzędzia organizacji pracy w marketingu | Prowadzący Marta Grabianowska | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 Przerwa lunchowa | Prowadzący Marta Grabianowska | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 Grafika i video w gastronomii – Canva i CapCut, wykorzystanie AI w marketingu | Prowadzący Marta Grabianowska | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 Przerwa kawowa | Prowadzący Marta Grabianowska | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 Cyberbezpieczeństwo, trendy w marketingu i jego przyszłość | Prowadzący Marta Grabianowska | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 Wewnętrzny test teoretyczny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 832,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 489,43 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 114,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 93,09 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Marta Grabianowska
Ekspertka w dziedzinie PR i marketingu z 14-letnim doświadczeniem w pracy dla dużych korporacji i centrów handlowych w Polsce. Od 6 lat związana z Akademii Gastronomii, gdzie jako szkoleniowiec przekazuje swoją wiedzę managerom i właścicielom biznesów gastronomicznych, ucząc skutecznych strategii marketingowych – od promocji lokali po budowanie silnej obecności w mediach społecznościowych.
Praktyk z krwi i kości – współwłaścicielka marki Klub na Fali, sieci beach barów i klubów nocnych (Poznań, Boszkowo, Sława), w których łączy funkcje zarządcze z rolą Dyrektora Kreatywnego, kierując czteroosobowym zespołem marketingowym. Odpowiada za tworzenie i realizację strategii komunikacji opartych na real-time marketingu, współpracy z twórcami UGC, influencer marketingu i storytellingu. Na swoim koncie ma kampanie z lokalnymi mediami i portalami kulinarnymi oraz organizację licznych wydarzeń – od otwarć lokali po kompleksową oprawę promocyjną eventów sezonowych.
Równolegle współtworzy Promo Models Poland – agencję wspierającą rozwój kariery w branży eventowej i modowej. Organizuje wydarzenia promocyjne i modowe, a pod jej opieką znajduje się już blisko 500 osób – hostess, modeli, aktorów, twórców contentu i koordynatorów eventów z Warszawy, Poznania i Trójmiasta.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają komplet materiałów w formie drukowanej opracowanych przez ekspertów i trenerów Akademii Gastronomii. Materiały zawierają treści wykładowe, ćwiczenia, wzory kampanii marketingowych, szablony do pracy własnej oraz informacje dotyczące narzędzi online (Canva, Meta, Ads). Materiały są dostosowane do realiów branży gastronomicznej i umożliwiają samodzielne wdrażanie zdobytej wiedzy po zakończeniu szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Szkolenie jest otwarte - mogą zapisać się wszyscy uczestnicy.
Uczestnicy projektu "Kierunek - Rozwój" z województwa kujawsko-pomorskiego mogą wziąć udział bezpłatnie, na podstawie elektronicznego bonu.
Osoby mieszkające lub pracujące na terenie województwa pomorskiego (m.in. Gdańsk, Gdynia, Sopot, powiaty: gdański, kartuski, pucki, nowodworski, wejherowski) mogą skorzystać z dofinansowania w ramach projektu WEKTOR realizowanego przez Agencję Rozwoju Pomorza. Udział w szkoleniu może być współfinansowany nawet do 95%. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja w projekcie i uzyskanie bonu rozwojowego.
Szkolenie rozpocznie się po zgłoszeniu się minimum 8 osób, maksymalna liczba uczestników to 23 osoby. Obowiązuje kolejność zgłoszeń.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu ramach Projektu "Kierunek - Rozwój".
Szkolenie jest bezpłatne dla uczestników Projektu Kierunek - Rozwój z województwa kujawsko-pomorskiego, korzystających z bonów elektronicznych w ramach współpracy z WUP w Toruniu.
Dodatkowo usługa kwalifikuje się do dofinansowania w ramach projektu WEKTOR (województwo pomorskie), realizowanego przez Agencję Rozwoju Pomorza. Uczestnicy z Pomorza mogą ubiegać się o pokrycie części lub całości kosztów szkolenia - zgodnie z zasadami projektu. Więcej informacji: www.arp.gda.pl.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Niezbędny sprzęt (rzutnik, ekran, flipchart), toalety, dostęp do kuchni, szatnia na ubrania.