Figma od podstaw do prototypu
Figma od podstaw do prototypu
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Programowanie
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dla osób rozpoczynających pracę z Figmą, które chcą poznać jej praktyczne zastosowania, marketerów, menedżerów, Product Ownerów i specjalistów pracujących nad projektami cyfrowymi, początkujących UX/UI designerów, którzy chcą szybko nauczyć się pracy w Figmie oraz członków zespołów projektowych poszukujących narzędzia do prototypowania i współpracy
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji17-11-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Poznanie środowiska i podstawowych funkcji Figmy poprzez praktyczne ćwiczenia w ramach szkolenia. Nauczenie się tworzenia makiet i prostych interfejsów użytkownika zgodnie z zasadami UX i UI designu. Zdobycie umiejętności budowania komponentów, stylów i układów w Figmie, które zapewniają spójność projektu. Rozwinięcie kompetencji w zakresie prototypowania i prezentacji interaktywnych projektów UX/UI. Nauka pracy zespołowej w Figmie – komentowania, udostępniania plików i zbierania feedbackuEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Poznanie środowiska i podstawowych funkcji Figmy poprzez praktyczne ćwiczenia w ramach szkoleniaNauczenie się tworzenia makiet i prostych interfejsów użytkownika zgodnie z zasadami UX i UI designu Zdobycie umiejętności budowania komponentów, stylów i układów w Figmie, które zapewniają spójność projektu Rozwinięcie kompetencji w zakresie prototypowania i prezentacji interaktywnych projektów UX/UI Nauka pracy zespołowej w Figmie – komentowania, udostępniania plików i zbierania feedbacku w czasie rzeczywistym Zrozumienie dobrych praktyk organizacji plików, stylów i komponentów, co ułatwia zarządzanie projektami cyfrowymi Przygotowanie do samodzielnego tworzenia prostych case studies i prezentowania prototypów w środowisku biznesowym | Kryteria weryfikacji Nabywa umiejętności wykorzystania Figmy do przeprowadzenia spotkań online, warsztatów, badań | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie będzie prowadzone zdalnie, w czasie rzeczywistym, na żywo, z trenerem, możliwością zadawania pytań.
Każdego dnia zajęcia w godz. 9:00-17:00, z przerwą na lunch około godz. 13:00
Pierwsze kroki w Figmie
Podstawy projektowania UX w Figmie
Komponenty i spójność projektu
Prototypowanie i przepływy użytkownika
Współpraca i praca zespołowa
Case study i projekt grupowy
Walidacja
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Pierwsze kroki w Figmie | Prowadzący Krzysztof Nawelski | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Podstawy projektowania UX w Figmie | Prowadzący Krzysztof Nawelski | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Komponenty i spójność projektu | Prowadzący Krzysztof Nawelski | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Prototypowanie i przepływy użytkownika | Prowadzący Krzysztof Nawelski | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Współpraca i praca zespołowa | Prowadzący Krzysztof Nawelski | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Case study i projekt grupowy | Prowadzący Krzysztof Nawelski | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 walidacja - ankiety | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 908,95 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 365,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 181,81 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 147,81 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Krzysztof Nawelski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
część teoretyczna szkolenia, slajdy - zostanie przekazana uczestnikom na szkoleniu w formie pdf.
uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa z opisem nabytych umiejętności
Warunki uczestnictwa
Podstawowa znajomość obsługi komputera i przeglądarki internetowej
Założone konto w Figmie w darmowej wersji Starter
Brak wymagań dotyczących wcześniejszej pracy z narzędziami graficznymi
Informacje dodatkowe
Szkolenie będzie prowadzone zdalnie, w czasie rzeczywistym, na żywo, z trenerem, możliwością zadawania pytań.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
szkolenie na platformie zoom, wymagane:
stabilne połączenie internetowe (zalecane min. 10Mbit/s download i 1Mbit/s upload)
przeglądarka internetowa Chrome
zainstalowana aplikacja Zoom App
dobrej jakości słuchawki oraz mikrofon (opcjonalnie) kamera internetowa
link do szkolenia zostanie przesłany uczestnikom przed szkoleniem i będzie aktywny do końca szkolenia.