Master of Business Administration (Partner kierunku: EY Academy of Business)
Master of Business Administration (Partner kierunku: EY Academy of Business)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
Studia podyplomowe Master of Business Administration to intensywny program dla menedżerów wszystkich branż, którzy potrzebują ukierunkowania wiedzy z szeroko pojętego zarządzania i skonfrontowania doświadczeń z najnowszymi trendami w biznesie. Adresowane są do osób pracujących zawodowo, które ukończyły studia wyższe oraz posiadają kilkuletnie doświadczenie w biznesie.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników40
- Data zakończenia rekrutacji24-10-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi440
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik programu MBA będzie przygotowany do podejmowania strategicznych decyzji menedżerskich w dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym. Absolwent będzie posiadał zdolność do efektywnego pełnienia funkcji kierowniczych na wyższym szczeblu oraz prowadzenia działań wspierających rozwój organizacji w obszarach strategicznych, operacyjnych i finansowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W ZAKRESIE WIEDZY:1. Absolwent charakteryzuje najważniejsze pojęcia z zakresu zarządzania strategicznego 2. Absolwent studiów w stopniu zaawansowanym definiuje pojęcia o finansach i rachunkowości 3. Absolwent charakteryzuje najważniejsze pojęcia z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi 4. Absolwent definiuje kluczowe zagadnienia z zakresu prawa cywilnego i handlowego 5. Absolwent skutecznie nadzoruje zarządzanie jakością, zarządzanie projektami i relacje z klientami 6. Absolwent charakteryzuje najważniejsze pojęcia z zakresu marketingu i zarządzania sprzedażą | Kryteria weryfikacji 1. Absolwent rozróżnia i wyjaśnia kluczowe pojęcia zarządzania strategicznego, wskazując ich znaczenie dla długoterminowych decyzji organizacyjnych.2. Absolwent poprawnie definiuje i stosuje kluczowe terminy z zakresu finansów i rachunkowości, posługując się przykładami praktycznymi. 3. Absolwent przedstawia oraz porównuje kluczowe elementy zarządzania zasobami ludzkimi, w tym rekrutację, rozwój i motywację pracowników. 4. Absolwent rozpoznaje i wyjaśnia podstawowe zagadnienia prawa cywilnego i handlowego, w tym regulacje prawne dotyczące działalności gospodarczej. 5. Absolwent ocenia i proponuje usprawnienia w zakresie zarządzania jakością, projektami oraz relacjami z klientami, stosując zasady ciągłego doskonalenia. 6. Absolwent wymienia i analizuje kluczowe strategie marketingowe i sprzedażowe oraz ocenia ich skuteczność w różnych kontekstach rynkowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się W ZAKRESIE UMIEJĘTNOŚCI:1. Absolwent nadzoruje i kontroluje zarządzanie strategiczne i operacyjne organizacją. 2. Absolwent nadzoruje zarządzanie pracownikami, wykorzystuje wiedzę z zakresu nowoczesnego HR 3. Absolwent nadzoruje zarządzanie finansami i rachunkowość. 4. Absolwent nadzoruje i kontroluje zarządzanie projektami i skutecznie wdraża zmiany w organizacji | Kryteria weryfikacji 1. Absolwent skutecznie identyfikuje potrzeby i cele organizacyjne oraz monitoruje realizację strategii w praktyce.2. Absolwent wdraża i ocenia systemy zarządzania personelem, ze szczególnym uwzględnieniem nowoczesnych metod motywacyjnych i oceny efektywności. 3. Absolwent sporządza raporty finansowe, analizuje wyniki finansowe oraz sugeruje działania poprawiające rentowność organizacji. 4. Absolwent organizuje etapy projektu, zarządza zespołem projektowym oraz adaptuje zmiany, zapewniając ich zgodność z celami strategicznymi organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się W ZAKRESIE KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH:1. Absolwent uzasadnia potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego; dokonuje oceny własnych kompetencji i doskonali swoje umiejętności 2. Absolwent ocenia poziom swojej wiedzy i umiejętności, odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy, projektuje i realizuje powierzone zadania. 3. Absolwent prowadzi zindywidualizowane działania w stosunku do pracowników 4. Absolwent podejmuje indywidualnie i zespołowo działania na rzecz podnoszenia jakości pracy | Kryteria weryfikacji 1. Absolwent przedstawia plan rozwoju osobistego i zawodowego oraz identyfikuje obszary do doskonalenia na podstawie samooceny.2. Absolwent systematycznie planuje działania, przeprowadza autoocenę swoich działań oraz przygotowuje raporty ze swojej pracy. 3. Absolwent dostosowuje podejście do poszczególnych członków zespołu, identyfikując ich potrzeby rozwojowe i motywacyjne. 4. Absolwent aktywnie inicjuje i wspiera inicjatywy zwiększające jakość pracy zespołu, monitoruje postępy oraz proponuje ulepszenia procesów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa przygotowuje do strategicznego i operacyjnego zarządzania organizacją oraz podejmowania decyzji opartych na analizie danych i zaawansowanych narzędziach menedżerskich. Absolwenci uzyskają kompetencje niezbędne do skutecznego zarządzania finansami, zespołami oraz projektami w dynamicznym środowisku biznesowym.
L.p. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin zajęć teoretycznych | Liczba godzin zajęć praktycznych | Liczba punktów ECTS |
Moduł: Analiza i zarządzanie strategiczne | ||||
1. | Zarządzanie strategiczne | 4 | - | 0,5 |
2. | Wdrażanie i monitorowanie wdrażania strategii | 2 | 2 | 0,5 |
3. | Analiza determinant otoczenia biznesowego | 2 | 2 | 0,5 |
4. | Zarządzanie operacyjne, biznes plan | 2 | 2 | 0,5 |
5. | Oczekiwania Rady Nadzorczej w odniesieniu do zarządzania ryzykiem i systemu kontroli wewnętrznej – regulacje i praktyki rynkowe | 4 | - | 1 |
6. | Zarządzanie ryzykiem | 2 | 2 | 1 |
7. | Zasady działalności przedsiębiorców – odpowiedzialność członków zarządu | 4 | - | 0,5 |
8. | Pomoc publiczna dla przedsiębiorców | 4 | - | 0,5 |
9. | Restrukturyzacja przedsiębiorstw | 4 | - | 1 |
10. | Ekonomia menedżerska | 4 | 4 | 2 |
Moduł: Finanse i rachunkowość | ||||
11. | Sprawozdania finansowe jako narzędzie komunikacji firmy z interesariuszami | 2 | 2 | 1 |
12. | Analiza finansowa - konstrukcja, interpretacje, wady i zalety podstawowych wskaźników | 2 | 2 | 2 |
13. | Porównanie źródeł finansowania firmy – wady, zalety, koszty | 4 | 2 | 1 |
14. | Rachunkowość kreatywna, czyli na co zwracać uwagę czytając sprawozdania finansowe | 4 | - | 1 |
15. | Zarządzanie kapitałem obrotowym oraz płynnością firmy | 2 | 2 | 2 |
16. | Rachunkowość zarządcza, controlling i budżetowanie | 8 | 8 | 2 |
17. | Ocena projektów inwestycyjnych | 2 | 4 | 2 |
18. | Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie – case study | 2 | 2 | 1 |
19. | Projekt wdrożeniowy: Finanse i rachunkowość | - | 53 | 6 |
Moduł: Prawo cywilne i handlowe | ||||
20. | Prawo cywilne | 8 | - | 1 |
21. | Prawo handlowe | 4 | 4 | 1 |
Moduł: Zarządzanie zasobami ludzkimi | ||||
22. | Strategie zarządzania zasobami ludzkimi | 4 | 4 | 1 |
23 | Zarządzanie rozwojem pracowników organizacji | 4 | 4 | 1 |
24. | Human Performance Improvement | 4 | 4 | 1 |
25. | Psychologia zespołu pracowniczego | 2 | 6 | 1 |
26. | Styl coachingowy w zarządzaniu | 2 | 2 | 1 |
27. | Psychologiczne aspekty zarządzania kompleksowością biznesu | 2 | 6 | 1 |
28. | Przywództwo | 4 | 4 | 1 |
29. | Projekt wdrożeniowy: Zarządzanie zasobami ludzkimi | - | 53 | 6 |
Moduł: Zarządzanie jakością, projektami i relacjami z klientami | ||||
30. | Zarządzanie innowacjami | 4 | 4 | 1 |
31. | Zarządzanie projektami | 2 | 4 | 1 |
32. | Zarządzanie zmianą w organizacji | 4 | 4 | 1 |
33. | Zarządzanie jakością i narzędzia doskonalenia organizacji | 2 | 2 | 1 |
34. | Zarządzanie procesami w organizacji | 4 | 4 | 2 |
35. | Projekt wdrożeniowy: Zarządzanie jakością, zarządzanie projektami | - | 53 | 6 |
Moduł: Marketing i zarządzanie sprzedażą | ||||
36. | Strategie zarządzania marketingiem | 2 | 2 | 1 |
37. | Analiza rynku, marketing | 4 | 4 | 1 |
38. | Strategiczne zarządzanie sprzedażą i zespołami sprzedażowymi | 2 | 2 | 1 |
39. | Psychologia klienta i zarządzanie relacjami z klientem | 2 | 2 | 1 |
40. | Public relations – komunikacja w sytuacji kryzysowej | 2 | 4 | 1 |
41. | Projekt wdrożeniowy: Zarządzanie marketingiem, standardy sprzedaży | - | 53 | 6 |
42. | Wizyta studyjna | - | 8 | 1 |
Razem: | 120 | 320 | 65 |
Czas trwania: 3 semestry.
Dni zajęć: sobota, niedziela; średnio co dwa tygodnie w godz. maksymalnie od 8:00-17:55.
Łączna ilość godzin: 440 godzin (120 godzin teoretycznych i 320 godzin praktycznych)
220 godzin zajęć + 220 godzin cztery projekty wdrożeniowe + wizyta studyjna
Punkty ECTS: 65 punktów.
Forma zajęć: Zajęcia prowadzone są w formie wykładów, ćwiczeń, warsztatów oraz studiów przypadków (case study). W trakcie programu uczestnicy realizują projekty wdrożeniowe dla kluczowych modułów, co umożliwia praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy.
Wykładowcami studiów MBA są doświadczeni praktycy biznesu oraz eksperci w dziedzinach zarządzania, finansów, prawa, marketingu i HR, na co dzień zajmujący się strategicznymi i operacyjnymi aspektami funkcjonowania organizacji. Aktywizująca uczestników forma prowadzenia zajęć sprzyja rozwijaniu umiejętności analitycznych i menedżerskich poprzez rozwiązywanie rzeczywistych problemów biznesowych, zarówno przedstawianych przez wykładowców, jak i zgłaszanych przez słuchaczy podczas zajęć.
Absolwenci studiów uzyskują świadectwo studiów podyplomowych zgodne z Rozporządzeniem Ministra Nauki z dnia 18 lipca 2024 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie dokumentów wydawanych w związku z przebiegiem lub ukończeniem studiów podyplomowych i kształcenia specjalistycznego.
Organizator studiów zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie studiów.
Walidację stanowią trzy egzaminy semestralne. Walidacja oddzielona od procesu kształcenia
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Ekonomia menedżerska | Prowadzący mgr Marek Zuber | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Restrukturyzacja przedsiębiorstw | Prowadzący dr Mariusz Raczek | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 03:10 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Zarządzanie ryzykiem | Prowadzący dr Mariusz Raczek | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Human Performance Improvement | Prowadzący dr Marta Czerwiec | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Zarządzanie strategiczne | Prowadzący dr Krzysztof Wrana | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 03:10 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Analiza determinant otoczenia biznesowego | Prowadzący dr Krzysztof Wrana | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 03:25 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Zarządzanie operacyjne, biznes plan | Prowadzący dr inż. Adam Żabka | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 03:10 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie - case study | Prowadzący dr inż. Adam Żabka | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Oczekiwania Rady Nadzorczej w odniesieniu do zarządzania rynkiem i systemu kontroli wewnętrznej | Prowadzący dr Piotr Łysko | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 03:10 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Zasady działalności przedsiębiorców- odpowiedzialność członków zarządu | Prowadzący dr Piotr Łysko | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Przywództwo | Prowadzący dr Edyta Nowak-Żółty | Data realizacji zajęć 30-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Zarządzanie innowacjami | Prowadzący mgr Patrycja Protasiewicz-Wróbel | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Egzamin zaliczający semestr pierwszy | Prowadzący prof. nadzw. dr hab.Marcin Lis | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 15 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 15 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 35,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 35,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Michał Błeszyński
W ciągu ostatnich pięciu lat Michał Błeszyński prowadził szkolenia zamknięte dla kluczowych klientów, takich jak TRW Polska, Sephora Polska, PZL Mielec, Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Bank Gospodarstwa Krajowego oraz PZU, dzieląc się swoją specjalistyczną wiedzą z zakresu Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej, rachunkowości zarządczej i audytu wewnętrznego. Dodatkowo, jako trener w EY Academy of Business, opracowywał i wdrażał programy szkoleniowe dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów, koncentrując się na praktycznych aspektach audytu i zarządzania finansami.
dr Marta Czerwiec
W ostatnich pięciu latach dr Marta Czerwiec aktywnie prowadziła sesje i szkolenia dla klientów w zakresie rozwoju przywództwa i zarządzania zmianą, wykorzystując innowacyjne narzędzia, takie jak PRISM Brain Mapping, oraz szeroką wiedzę z zakresu zarządzania. Jest również certyfikowanym partnerem PRISM Akademii WSB i ma na koncie ponad 8000 godzin przeprowadzonych szkoleń i warsztatów.
dr Grzegorz Kądzielawski
W ciągu ostatnich pięciu lat dr Kądzielawski aktywnie angażował się w rozwój przemysłu i nauki na poziomie europejskim jako ekspert w zakresie systemu ECVET (European Credit System for Vocational Education and Training). Jest także przewodniczącym Rady Naukowej Instytutu Nowych Syntez Chemicznych w Puławach oraz Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych, a także członkiem Rady Instytutu Biopolimerów i Włókien Chemicznych oraz Kolegium Doradców Sieci Badawczej Łukasiewicz. Ponadto, pełni funkcję wiceprezydenta międzynarodowej organizacji branżowej Fertilizers Europe. Dr Kądzielawski jest autorem i współautorem licznych publikacji naukowych z zakresu zarządzania, handlu oraz technologii.
prof. nadzw. dr hab.Marcin Lis
Dariusz Wylon
dr Mariusz Raczek
dr Krzysztof Wrana
mgr Marek Zuber
dr inż. Adam Żabka
dr Piotr Łysko
mgr Patrycja Protasiewicz-Wróbel
dr Edyta Nowak-Żółty
Specjalizuje się w szerokim zakresie treści związanych z rozwojem kompetencji menedżerskich i interpersonalnych, które są kluczowe dla nowoczesnych liderów i menedżerów. Jej główne obszary specjalizacji obejmują: przywództwo i zarządzanie coachingowe, komunikację międzyludzką, budowanie zespołów i zarządzanie relacjami, obsługę klienta i savoir-vivre w biznesie, zarządzanie sobą w czasie i radzenie sobie ze stresem, wystąpienia publiczne, autoprezentację i networking, psychologię uczenia się i neurodydaktykę.
W pracy dydaktycznej stawia na praktyczne podejście, aktywizację uczestników oraz wykorzystanie narzędzi coachingowych i case studies, dzięki czemu jej zajęcia są wysoko oceniane przez słuchaczy studiów MBA. Wyróżnia ją indywidualne podejście do uczestników oraz umiejętność łączenia teorii z praktyką, co sprawia, że jej zajęcia są nie tylko wartościowe merytorycznie, ale także inspirujące i motywujące do rozwoju osobistego i zawodowego.
Dr Edyta Nowak-Żółty posiada bogate doświadczenie w praktyce gospodarczej związanej z obszarem studiów podyplomowych, prowadząc w ostatnich 5 latach liczne warsztaty i zajęcia na studiach MBA. Jest również koordynatorem Akademii Biznesu w Cieszynie,
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materialy z wytypowanych zajęc po ich realizacji.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w usłudze jest dokonanie wpłaty opłaty wpisowej w kwocie 500 zł, która jest dodatkową opłatą poza kosztem wskazanym w usłudze.
Ukończone studia I lub II stopnia.
Uczestnik zobowiązany jest do przystąpienia do egzaminow semstralnych i uzyskania oceny pozytywnej.
Zapis w BUR nie jest równoznaczny z przyjęciem na studia w Uczelni. Warunkiem przyjęcia na studia w Uczelni jest dokonanie rejestracji w systemie internetowej rekrutacji oraz złożenie kompletu dokumentów
Informacje dodatkowe
1 godzina zajęć w Akademii WSB = 45 min. zajęć dydaktycznych
Usługi realizowane przez Akademię WSB są zwolnione z VAT na podstawie Art. 43 ust. 1 pkt. 26 ustawy o Vat i §3 ust. 1 pkt 13 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług.
Warunkiem uczestnictwa w usłudze jest dokonanie wpłaty opłaty wpisowej w kwocie 500 zł, która jest dodatkową opłatą poza kosztem wskazanym w usłudze.
UWAGA! Harmonogram może ulec zmianie.
Pozostali prowadzący zajęcia:
dr Patryk Kuzior, dr Tomasz Sadowski, mgr Rafał Kochan, dr Witold Gradoń , dr Edyta Nowak-Żółty, dr Anna Syrek-Kosowska, dr Krystian Dudek.
Zajęcia realizowane weekendowo w wybrane soboty i niedziele. Przerwy nie wliczają się w czas usługi.
Proces walidacji jest oddzielony od procesu kształcenia
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa realizowana w formie mieszanej. Zajęcia zdalne poprzez platformy ClickMeeting, Zoom oraz Teams
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: •Komputer stacjonarny/laptop z dostępem do Internetu
•Sprawny mikrofon i kamera internetowa (lub zintegrowane z laptopem)
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: download 8 mb/s, upload 8 mb/s, ping 15 ms
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Zalecamy wykorzystanie aktualnej wersji przeglądarki CHROME (zarówno na komputerach z systemem operacyjnym Windows jak i Apple
Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: 7,5 h
Adres
Adres
Budynek jest przystosowany do potrzeb osób ze specjalnymi potrzebami.
Cieszyn to miasto o wyjątkowej tradycji i bogatej historii, sięgającej X wieku, kiedy powstał tu gród broniący południowej granicy Polski. Przez wieki był stolicą Księstwa Cieszyńskiego i miejscem spotkania różnych kultur oraz religii, co widać w licznych zabytkach, muzeach i wielokulturowej atmosferze. Położony malowniczo nad rzeką Olzą, na granicy polsko-czeskiej, zachwyca urokliwą starówką, Górą Zamkową oraz bliskością gór i atrakcji turystycznych. Cieszyn to także centrum życia kulturalnego regionu, z silnymi tradycjami ludowymi i oryginalną kuchnią. Studia podyplomowe Akademii WSB realizowane w weekendy w Cieszynie to doskonała okazja, by rozwijać się zawodowo w inspirującym, historycznym otoczeniu.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi