Business English na poziomie średniozaawansowanym
Business English na poziomie średniozaawansowanym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową stanowią osoby, które chcą rozwijać swoje umiejętności w zakresie Business English na poziomie średniozaawansowanym
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji28-08-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotuje uczestnika do samodzielnego komunikowania się z osobami anglojęzycznymi. Przygotuje uczestnika do stosowania potocznie używanych zwrotów i słownictwa w biznesowym języku angielskim. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestnika do poprawnego stosowania terminologii biznesowej i komunikowania się z klientem w stopniu ponadpodstawowym oraz prowadzenia poprawnej korespondencji mailowej i prowadzenia prostych rozmów telefonicznych z klientem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Rozpoznaje struktury gramatyczne języka angielskiego (np. czasy gramatyczne, stronę bierną, mowę zależną, okresy warunkowe) oraz ich funkcję w komunikacji formalnej i nieformalnej. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje poprawną formę gramatyczną odpowiadającą danej funkcji komunikacyjnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się 2. Wymienia słownictwo i zwroty charakterystyczne dla sytuacji zawodowych i codziennych, takich jak: zakupy, kontrola jakości, problemy w restauracji, goście zza granicy, hotel czy zdrowie. | Kryteria weryfikacji Wskazuje znaczenie słowa lub zwrotu używanego w kontekście zawodowym lub życiowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się 1. Stosuje poprawne formy gramatyczne (np. „will”, „be going to”, konstrukcje warunkowe, czasowniki frazalne) w wypowiedziach pisemnych i ustnych w typowych kontekstach zawodowych i życiowych. | Kryteria weryfikacji Dobiera właściwą strukturę językową do opisu sytuacji związanej z zakupami, reklamacją, gośćmi lub problemami w hotelu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się 2. Buduje spójne zdania i krótkie teksty z wykorzystaniem słownictwa i zwrotów charakterystycznych dla tematyki kursu, np. opisy reklamacji, zamówień, doświadczeń, planów i problemów. | Kryteria weryfikacji Wybiera słowo lub wyrażenie najlepiej pasujące do opisu konkretnej sytuacji komunikacyjnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się 1. Reaguje adekwatnie językowo i kulturowo w typowych sytuacjach komunikacyjnych, takich jak przyjmowanie gości, składanie zamówienia, zgłaszanie problemu czy opis procedur firmowych. | Kryteria weryfikacji Wskazuje poprawną odpowiedź językową odpowiadającą danej sytuacji komunikacyjnej (np. oferta, prośba, zaproszenie). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się 2. Komunikuje się w języku angielskim w sposób zrozumiały, wykorzystując struktury gramatyczne i leksykalne właściwe dla środowiska zawodowego i społecznego (np. pytania pośrednie, prośby, oferty, sugestie). | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje właściwą formę wypowiedzi do sformułowania informacji, pytania lub sugestii w kontekście zawodowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęGrupa HR Design Małgorzata Szydłowska-Pęśko.
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoGrupa HR Design Małgorzata Szydłowska-Pęśko.
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych.
Walidacja prowadzona jest na zasadzie testu elektronicznego z wynikiem generowanym automatycznie.
Test bada wszystkie efekty uczenia się: wiedzę, umiejętności kompetencje społeczne (postawy).
Walidacja online zostanie przeprowadzona w Microsoft Forms, a wyniki testu zostaną wygenerowane automatycznie przez wbudowany mechanizm oceny odpowiedzi. Test składał się z pytań o typie "choice" w trybie single-answer selection (jednokrotnego wyboru). Każde pytanie będzie przypisaną jedną prawidłową odpowiedź, skonfigurowaną na etapie tworzenia formularza. Mechanizm automatycznej walidacji w Microsoft Forms działa na zasadzie porównania odpowiedzi użytkownika z wcześniej zdefiniowaną wartością poprawną. System wykorzystuje algorytm oceny warunkowej, który:
A. Rejestruje odpowiedzi użytkownika i porównuje je z predefiniowaną bazą poprawnych odpowiedzi.
B. Automatycznie przypisuje punktację na podstawie poprawności udzielonych odpowiedzi, zgodnie z wcześniej określonymi wagami.
C. Generuje wynik końcowy, który jest dostępny natychmiast po zakończeniu testu.
D. Cały proces oceny odbywa się bez interwencji użytkownika dzięki wbudowanym funkcjom przetwarzania danych w Microsoft Forms, zapewniając obiektywną i zautomatyzowaną analizę wyników. System samodzielnie zlicza poprawne odpowiedzi i generuje końcowy wynik testu w arkuszu Excel.
Liczba godzin teoretycznych szkolenia: 7h (wyrażone w godzinach zegarowych).
Liczba godzin praktycznych szkolenia: 8h45min (wyrażone w godzinach zegarowych).
Cena usługi to koszt przypadający na jednego uczestnika.
Sytuacje i funkcje językowe:
1. The language of official documents
2. Food and entertaining (przywitanie gości z zza granicy, sytuacje w restauracji)
3. Buying and selling (, zakupy, zamówienia, faktury)
4. Naming the departments
5. Business processes, Quality control
Gramatyka:
Defining relative clause – użycie WHO, WHICH, WHERE, WHEN i parafraza zdań, Airport – słownictwo, praktyczne zastosowanie konstrukcji be going to
Present perfect – yet, just already, wpływ przeszłości na teraźniejszość, Present perfect i Past Simple – przeszłość zakończona, przeszłość ze skutkami w teraźniejszości
Housework – zastosowanie make i do, Something, Anything, Nothing – zastosowanie w kontekście
Shopping – przydatne słownictwo, zakupy, zamówienia i reklamacje, Restaurant problems – pokarm, zamawianie, płacenie, opis problemu
Comparatives and superlatives – porównanie przymiotników i przysłówków, Superlatives + Present perfect – doświadczenia życiowe, opis sytuacji mających wpływ na teraźniejszość
Quantifiers – too, not enough – zastosowanie i ćwiczenia, Hotel Problems – praktyczne elementy języka
Health and body – słownictwo, Will/ Won’t – przewidywanie, prawdopodobieństwo, zdania czasowe
Okresy warunkowe – 0, I i II (Conditionals – Zero, First and Second), wyrażenia if / unless / in case
Mowa zależna (Reported speech) i następstwo czasów. Pytania i polecenia w mowie zależnej. Pytania zależne.
Konstrukcja tell / ask sb to do sth
Strona bierna (Passive voice)
Szyk zdania w pytaniach (Question forms: Word order). Pytania o podmiot i orzeczenia (Subject and Object questions)
Pytania pośrednie do wyrażania ofert i próśb (offers and requests – indirect questions)
Konstrukcje so + adj/adv oraz such + adj + noun
Zdania definiujące (Defining relative clauses) z who, which, what, that
Konstrukcje Verb + gerund / to infinitive
Konstrukcje Look + adjective / look + noun
Czasownik z przyimkami, np. believe in itd.
Pytania What is/are .. like?
Czasowniki frazalne (Phrasal verbs)
Przymiotnik
(Adjective)
Stopniowanie przymiotników: stopień wyższy i najwyższy (comparative and superlative adjectives). Porównania.
Konstrukcja How + adjective
Przysłówek
(Adverb)
Tworzenie przysłówków przez dodanie przyrostka –ly oraz przysłówki nieregularne np. hard, Fast
Przysłówki sposobu (Adverbs of manner and attitude)
Konstrukcja How + adverb
Stopniowanie przysłówków (Comparative and superlative adverbs).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Pre test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 English 1 | Prowadzący Tomasz Roos | Data realizacji zajęć 04-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 English 2 | Prowadzący Tomasz Roos | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 English 3 | Prowadzący Tomasz Roos | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 English 4 | Prowadzący Tomasz Roos | Data realizacji zajęć 25-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 English 5 | Prowadzący Tomasz Roos | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 English 6 | Prowadzący Tomasz Roos | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 English 7 | Prowadzący Tomasz Roos | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 English 8 | Prowadzący Tomasz Roos | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Egzamin | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto238,10 PLN
- Koszt osobogodziny netto238,10 PLN
- W tym koszt walidacji brutto0,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Roos
Edukacja: 2002 – 2007
Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej.
Uczestnicy otrzymują: materiały autorskie, opracowane przez wykładowcę-praktyka.
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych, 1 godzina = 45minut (21hx45min=945min, 945min/60min=15h45min zegarowych).
W ramach walidacji prowadzony jest elektroniczny test generujący automatycznie wyniki.
Podstawa do zwolnienia z usługi z VAT: art. 43 ust. 1 pkt 29 ustawy o VAT oraz paragraf 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku.