Ekoprojektowanie- odpowiedzialne i zrównoważone zarządzanie marką modową, uwzględniające perspektywę ESG, z zewnętrznym egzaminem kwalifikacyjnym.
Ekoprojektowanie- odpowiedzialne i zrównoważone zarządzanie marką modową, uwzględniające perspektywę ESG, z zewnętrznym egzaminem kwalifikacyjnym.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaEkologia i rolnictwo / Ochrona środowiska
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do osób, które są zainteresowane zrównoważonym rozwojem, ekologią oraz etycznymi praktykami w branży mody, które chcą łączyć modę z wartościami ekologicznymi i ESG, korzystając z profesjonalnego wsparcia trenera promującego zrównoważone trendy. Szkolenie kończy się egzaminem kwalifikacyjnym, uczestnik otrzymuje certyfikat kwalifikacyjny Fundacji VCC z kwalifikacją Eko-projektant/projektantka, Eko-stylista/stylistka.
Skierowane do osób dorosłych, mieszkańców województwa śląskiego zainteresowanych zmianą kwalifikacji, kompetencji, w tym przekwalifikowaniem się, które:
1.Z własnej inicjatywy chcą się szkolić, nabywać nowe kompetencje lub kwalifikacje, 2.Mieszkają lub pracują lub uczą się na terenie województwa śląskiego 3.Wsparcie obejmuje osoby dorosłe, chcące nabyć nowych umiejętności lub podnieść swoje kompetencje/kwalifikacje poprzez dofinansowanie kosztów usług rozwojowych, również osoby w niekorzystnej sytuacji w szczególności: osoby w kryzysie bezdomnośc
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji01-09-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik szkolenia nabędzie kwalifikacji zawodowych w zakresie stworzenia, rozwoju marki odzieżowej, z uwzględnieniem zasad zrównoważonego rozwoju, gospodarki o obiegu zamkniętym i eko-projektowania.Charakteryzuje podstawy zrównoważonego projektowania mody, rozumie wpływ wyborów projektowych na środowisko i ludzi, potrafi stworzyć koncepcję odpowiedzialnej marki (misja, wartości, wybór dostawców, materiałów, praca nad kolekcją) zgodnie z zasadami etyki, bez greenwashingu.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje terminologię związaną ze zrównoważonym rozwojem, kryzysem klimatycznym, dekarbonizacją, bioróżnorodnością, gospodarką obiegu zamkniętego, eko-projektowaniem i zieloną transformacją. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje i omawia wybrany termin związany ze zrównoważonym rozwojem | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik rozróżnia kluczowe regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju w kontekście odzieżowym oraz wymiary odpowiedzialności biznesu (odpowiedzialność społeczna, ekologiczna, klimatyczna, publiczna, polityczna, moralna, cywilizacyjna). | Kryteria weryfikacji Uczestnik prezentuje jeden z wybranych elementów odpowiedzialnego biznesu | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje założenia odpowiedzialnej mody i realia branży odzieżowej | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje wybrany model biznesowy dla marki modowej | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik nabywa profesjonalnych umiejętności z zakresu Eko-projektowania i odpowiedzialnej produkcji | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy łańcuch wartości w branży modowej | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje etapy budowy odpowiedzialnej marki modowej | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje i wskazuje jak w praktyce zastosować jeden z poznanych modeli marki modowej | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje elementy etycznej komunikacji i marketingu bez greenwashingu | Kryteria weryfikacji Uczestnik prezentuje w praktyce jeden z wybranych elementów zielonego marketingu | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Uczestnik nabywa umiejętności podstawowej obróbki obrazów i tworzenia prostych grafik, by wzbogacić treści wizualnie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy informację internetową z prostą grafiką | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje praktyczne aspekty prowadzenia odpowiedzialnej marki | Kryteria weryfikacji Uczestnik prezentuje jak wykonać techniczną dokumentację kolekcji | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęFundacja VCC 20-538 Lublin, ul. Matki Teresy z Kalkuty 18/16, NIP 7123281299
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoFundacja VCC 20-538 Lublin, ul. Matki Teresy z Kalkuty 18/16, NIP 7123281299
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Szkolenie trwa 20 godzin zegarowych. Usługa przewiduje zajęcia praktyczne i teoretyczne, w tym 6 godzin teorii, 11 godzin i 30 minut praktyki, 45 minut przerwy oraz 1 godzina i 45 minut egzaminu. Przerwy i egzamin są wliczone w czas szkolenia.
Uczestnicy szkolenia mają zapewniony dostęp do niezbędnego sprzętu i programów do ćwiczeń praktycznych.
Kompleksowe szkolenie dla eko -projektantów/projektantek i eko-stylistów/stylistek "Odpowiedzialna Marka Modowa" ma na celu rozwijanie kompetencji w zakresie zrównoważonego projektowania i produkcji odzieży. Podczas szkolenia uczestnicy poznają najnowsze trendy w ekologicznej modzie, techniki minimalizacji odpadów, wybór przyjaznych środowisku materiałów oraz etyczne aspekty produkcji.
Program obejmuje m.in.:
- Wprowadzenie do zrównoważonego rozwoju w branży modowej
- Dobór ekologicznych materiałów i innowacyjne tkaniny
- Projektowanie odzieży z myślą o recyklingu i ponownym użyciu
- Techniki ograniczania odpadów podczas procesu produkcyjnego
- Certyfikaty i oznaczenia ekologiczne
- Budowanie marki odpowiedzialnej społecznie i środowiskowo
Szkolenie ma na celu nie tylko poszerzenie wiedzy technicznej, ale także wspieranie kreatywności i innowacyjności w tworzeniu modowych kolekcji, które są przyjazne dla planety i jej mieszkańców. Po ukończeniu kursu uczestnicy będą mogli świadomie kształtować swoją działalność, promując wartości zrównoważonej mody i odpowiadając na rosnące oczekiwania konsumentów dotyczące etycznej produkcji.
Usługa jest dedykowana osobom, które są zainteresowane zrównoważonym rozwojem, ekologią oraz etycznymi praktykami w branży mody.
- Wiek i demografia
- Osoby w każdym wieku, które świadomie wybierają styl i jakość.
- Młodzi profesjonaliści, influencerzy, blogerzy modowi oraz entuzjaści mody ekologicznej.
- Osoby pracujące w firmach i markach modowych, które chcą wprowadzić zrównoważone rozwiązania do swojej oferty.
- Osoby, które chcą stworzyć lub rozwijać swoją działalność w tej dziedzinie
- Zainteresowania i wartości
- Świadomość ekologiczna i społeczna.
- Zainteresowanie ekologicznymi materiałami i etyczną produkcją.
- Dążenie do unikania fast fashion i promowania długotrwałych, ponadczasowych trendów.
- Poparcie dla transparentności i odpowiedzialności społecznej firm.
- Styl życia i preferencje
- Osoby ceniące unikalny, stylowy wygląd, ale w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju.
- Konsumenci szukający inspiracji od stylistów promujących ekologiczne trendy.
- Klienci zainteresowani personalizacją i edukacją w zakresie ekologicznej mody.
- Kanały komunikacji
- Aktywni na mediach społecznościowych, takich jak Instagram, Pinterest, TikTok.
- Oglądający blogi, vlogi i podcasty o modzie ekologicznej i ESG.
- Uczestnicy wydarzeń branżowych, targów zrównoważonej mody oraz warsztatów edukacyjnych.
- Potrzeby i oczekiwania
- Profesjonalne wsparcie stylistki promującej ekologiczne trendy.
- Edukacja w zakresie zrównoważonych materiałów i praktyk modowych.
- Pomoc w tworzeniu stylizacji, które są stylowe, a jednocześnie przyjazne dla środowiska.
- Budowanie świadomej marki, która podkreśla swoje wartości ESG.
Grupa docelowa usługi „Odpowiedzialna marka modowa” to świadomi konsumenci i marki, którzy cenią styl, jakość i odpowiedzialność społeczną. Są to osoby i przedsiębiorstwa, które chcą łączyć modę z wartościami ekologicznymi i ESG, korzystając z profesjonalnego wsparcia stylistki promującej zrównoważone trendy.
Program:
Moduł I: ESG w biznesie i realia branży odzieżowej (3h on-line)
- Wprowadzenie do ESG( Environmental, Social, and Governance” - Środowisko, Społeczeństwo i Zarządzanie), czyli terminologia związana ze zrównoważonym rozwojem, kryzysem klimatycznym, dekarbonizacją, bioróżnorodnością, gospodarką obiegu zamkniętego, eko-projektowaniem i zieloną transformacją.
- Kluczowe regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju w kontekście odzieżowym (Strategia UE na rzecz zrównoważonych i obiegowych tekstyliów, Cyfrowy Paszport Produktu, Zasady raportowania ESG dla firm – CSRD,Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta, Ecodesign for Sustainable Products, Fit for 55” i Zielony Ład.
- Wymiary odpowiedzialności biznesu (odpowiedzialność społeczna, ekologiczna, klimatyczna, publiczna, polityczna, moralna, cywilizacyjna).
- Założenia odpowiedzialnej mody i realia branży odzieżowej:
- Modele biznesowe: (ultra) fast fashion vs slow fashion vs circular fashion
- Wpływ branży mody na środowisko, klimat i prawa człowieka, kultura nadmiaru i nadkonsumpcji (60 minut)
Moduł II: Eko-projektowanie i odpowiedzialna produkcja
- Kluczowe kwestie eko-projektowania: trwałość, naprawialność, surowce, modularność- teoria i praktyka (case studies- przykłady dobrych praktyk w branży mody)
- Cykl życia ubrania i łańcuch wartości w modzie (projektowanie, pozyskiwanie surowców, produkcja, logistyka i dystrybucja, sprzedaż, użytkowanie przez konsumenta oraz etap końcowy – ponowne użycie, naprawa, recykling lub utylizacja produktu)
Moduł III: Budowanie odpowiedzialnej marki modowej
- Zielony marketing vs greenwashing – co można, a czego nie można mówić (prawo, etyka, unijne wytyczne dot. green claims) Przykłady komunikacji
- DNA odpowiedzialnej marki. Definiowanie misji, wizji i wartości marki (perspektywa marki vs perspektywa klienta). Przykłady z branży mody
- Wyróżnij się: Tworzenie briefu marki i brand persony) i projektowanie oferty zgodnej z celami środowiskowymi i społecznymi, z uwzględnieniem kontekstu regulacyjnego UE)
- Proces kreatywny w marce – od koncepcji do gotowego produktu
- Zarządzanie kolekcją: Plan asortymentowy, harmonogram, strategia cenowa, minimalna produkcja, przewidywanie popytu i struktura organizacyjna
- Dobór materiałów: materiały standardowe (naturalne, sztuczne i syntetyczne) i ich ekologiczne alternatywy (tkaniny organiczne, biodegradowalne, z recyklingu).
- Przegląd najważniejszych certyfikatów i standardów (GOTS, Fair Wear, OEKO-TEX, B Corp itd.)
- Współpraca z dostawcami i wykonawcami — aspekty etyczne i środowiskowe(Produkcja lokalna, on-demand, small batch: plusy i wyzwania)
- Gospodarka obiegu zamkniętego: Cyrkularne modele biznesowe
- Model oparty na dłuższej trwałości produktu (Durability & Longevity)
- Model naprawy i ponownego użycia (Repair & Reuse)
- Model współdzielenia (Sharing & Access over Ownership)
- Model odsprzedaży i ponownego obiegu (Resale / Refurbishment)
- Model upcyklingu i recyklingu (Upcycling / Material Recovery)
- Model "Product as a Service" (PaaS)
- Warsztaty – cyrkularne modele biznesowe w praktyce -MORE USE PER USER, MORE USERS PER PRODUCT, BEYOND PHYSICAL PRODUCTS
Moduł IV: Etyczna komunikacja i marketing bez greenwashingu (6h +2h egzamin- niedziela)
- Transparentność jako strategia, siła storytellingu (jak opowiadać prawdziwe historie o kolekcji, produkcie i marce)
- Eko-edukacji klienta i zespołu (60min)
- Media społecznościowe jako narzędzie budowania świadomej społeczności wokół marki
- Wartościowe źródła wiedzy: książki, publikacje, strony www, branżowe raporty i analizy
- Zasady tworzenia strategii zrównoważonego marketingu - Zrównoważony marketing w trzech krokach: Mapowanie oddziaływania, Strategia, Działanie
- Praktyczne aspekty prowadzenia odpowiedzialnej marki
- Tworzenie dokumentacji technicznej kolekcji
- Pozyskiwanie kontrahentów (targi) i kanały sprzedaży: e-commerce, sklepy partnerskie
- Modele finansowania (dotacje, crowdfunding, inwestorzy impactowi) i kalkulacja kosztów
- Narzędzia wspierające zarządzanie marką (AI, Asana, Canva itp.)
- Warsztaty praktyczne
- Weryfikacja pomysłu, czyli “po co komu nowa marka modowa?”, mapowanie konkurencji, analiza SWOT i zaplecza technicznego, wprowadzenie do biznesplanu
Szkolenie kończy się egzaminem , walidacją, certyfikacją przeprowadzoną przez trenera wskazanego przez zewnętrzną firmę egzaminacyjną - Fundację VCC.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 26 Wprowadzenie do ESG- wykład, chat | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 26 Kluczowe regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju w kontekście odzieżowym - wykład, współdzielenie ekranu | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 26 Założenia odpowiedzialnej mody i realia branży odzieżowej - wykład, chat | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 26 Założenia odpowiedzialnej mody i realia branży odzieżowej - ćwiczenia, rozmowa na żywo | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 26 Eko-projektowanie i odpowiedzialna produkcja - kluczowe kwestie - wykład, chat | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 26 Case studies- przykłady dobrych praktyk w branży mody- ćwiczenia, rozmowa na żywo | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 26 Cykl życia ubrania i łańcuch wartości w modzie - wykład, chat | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 26 Cykl życia ubrania i łańcuch wartości w modzie - ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 26 Zielony marketing vs greenwashing- wykład | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 26 DNA odpowiedzialnej marki. Definiowanie misji, wizji i wartości marki - wykład | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 26 Wyróżnij się: Tworzenie briefu marki i brand persony- ćwiczenia, praktyka | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 26 Proces kreatywny w marce – od koncepcji do gotowego produktu - wykład | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 26 Zarządzanie kolekcją- ćwiczenia, praktyka | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 26 Gospodarka obiegu zamkniętego: Cyrkularne modele biznesowe- wykład | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 26 Warsztaty – cyrkularne modele biznesowe w praktyce | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 26 Transparentność jako strategia, siła storytellingu - ćwiczenia | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 26 Eko-edukacji klienta i zespołu - ćwiczenia | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 26 Zasady tworzenia strategii zrównoważonego marketingu - wykład | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 26 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 26 Praktyczne aspekty prowadzenia odpowiedzialnej marki - ćwiczenia, praktyka | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 26 Dobór materiałów - standardowych i ekologicznych z rozszerzeniem na innowacyjne skóry roślinne- ćwiczenia, praktyka | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 26 6. Warsztaty praktyczne - weryfikacja pomysłu, ćwiczenia, praktyka | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 26 Współpraca z dostawcami i wykonawcami- ćwiczenia, praktyka | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 26 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Zajączkowska | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 26 Egzamin, walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 26 Certyfikacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 250,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 430,50 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 430,50 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 492,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 492,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Zajączkowska
Od stycznia 2025 Ambasadorka Europejskiego Paktu Klimatycznego- inicjatywy Komisji Europejskiej.
Prowadzi szkolenia dla nauczycieli szkół podstawowych i średnich w ramach programu Be.Eco x Digital University. Uczestniczy w licznych panelach na temat transformacji branży mody: Szczyt Klimatyczny PRE COP 27, Insummit.pl, Muzeum Warszawy, Goethe Institut, PARP, PNB Green Film Festival, Festiwal Zaprojektowani, Targi Jestem Vintage x VIA MODA, Fashion_PL Conference. Prowadzi panele dla Centrum Designu Gdynia i Circular Tex Hub.Prowadzi wykłady i warsztaty fla firm i organizacji. Autorka książki "Odpowiedzialna moda" (Wydawnictwo Znak, 2022)
i popularnego podcastu "Odpowiedzialna moda" (ponad pół miliona odsłuchań).
Edukuje na temat zrównoważonej mody
Regularnie obecna w mediach krajowych.
Adres mejlowy: zajaczkowska.f@gmail.com
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacja multimedialna w formacie PDF , zeszyt ćwiczeń , dostęp d o programów i sprzętu komputerowego niezbędnego do zajęć praktycznych, książka Katarzyny Zajączkowskiej "Odpowiedzialna moda".
Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia oraz certyfikat potwierdzający udział i ukończenie szkolenia.
Uczestnik szkolenia zostanie poddany egzaminowi i certyfikacji przez zewnętrznego trenera wyznaczonego przez Fundację VCC w Lublinie oraz otrzyma certyfikat tej fundacji z określeniem zdobytej kwalifikacji.
Warunki uczestnictwa
Uczestnik musi być obecny na co najmniej 80% czasu zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć, np. w formie testu wiedzy, testu kompetencyjnego, zadań praktycznych do wykonania lub innych form zaliczenia zajęć.
Szkolenie jest prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących rozumianych jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie nabywanych umiejętności. Metodologia pracy oparta jest o cykl uczenia się ludzi dorosłych, dzięki czemu teoria połączona jest z refleksją, doświadczeniem oraz dyskusją grupy, mającą na celu podsumowanie danego tematu.
Uczestnik musi wziąć udział w procesach egzaminu i certyfikacji przeprowadzonych przez Fundację VCC.
Informacje dodatkowe
Szkolenie trwa 20 godzin zegarowych. Usługa przewiduje zajęcia praktyczne i teoretyczne, w tym 6 godzin teorii, 11 godzin i 30 minut praktyki, 45 minut przerwy oraz 1 godzina i 45 minut egzaminu. Przerwy i egzamin są wliczone w czas szkolenia.
Proces egzaminu oraz certyfikacji są odrębnymi procesami prowadzonymi przez instytucję zewnętrzną - Fundację VCC.
Szkolenie odbywa się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym.
Link do szkolenia zostanie przekazany uczestnikom najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia szkolenia.
Dane dostępowe do usługi zostaną przekazane Operatorowi nie później niż dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia.
Stowarzyszenie Kobieta Szczęśliwa jest Licencjonowaną przez VCC Akademią Egzaminacyjną i Partnerem Egzaminacyjnym.
Usługa szkoleniowa zwolniona z podatku VAT na podstawie §3 ustęp 1. pkt.14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013/ Dz. U. 2020.0.1983.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
PLATFORMA: Usługa będzie prowadzona za pośrednictwem platformy ZOOM - usługa zdalna w czasie rzeczywistym ( w pierwszym dniu szkolenia).
OKRES WAŻNOŚCI LINKU: od 02.09.2025 (godz. 16:00) do 06.09.2025 (godz. 16.00.).
MINIMALNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PARAMETRÓW ŁĄCZA SIECIOWEGO: Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE, 5G)
NIEZBĘDNE OPROGRAMOWANIE UMOŻLIWIAJĄCE UCZESTNIKOM DOSTĘP DO PREZENTOWANYCH TREŚCI I MATERIAŁÓW: przeglądarka (Windows) IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+; lub (Mac) Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+; lub (Linux) Firefox 27+, Chrome 30+
MINIMALNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Ekran/Monitor, Głośniki – wbudowane lub podłączane na USB lub bezprzewodowe bluetooth, Klawiatura lub Mikrofon