Big Data Online – Analytics & Society - Studia podyplomowe - Collegium Da Vinci
Big Data Online – Analytics & Society - Studia podyplomowe - Collegium Da Vinci
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Bazy danych
- Grupa docelowa usługi
Studia skierowanie są:
- dla osób, które w analizie danych chcą wyjść poza Excela
- dla pasjonatów nowoczesnych technik eksploracji danych
- dla przedsiębiorców, którzy chcą się dowiedzieć czegoś nowego o swoich klientach
- dla osób zainteresowanych tematyką przetwarzania Big Data.
W wielu dziedzinach życia umiejętność gromadzenia i przetwarzania danych staje się podstawą funkcjonowania firm i instytucji. Rozwój technologii komunikowania wymaga od specjalistów z różnych dyscyplin, a w tym także od humanistów, umiejętności ekstrakcji, przetwarzania, analizowania, porównywania i wizualizacji danych. Niezbędne wydaje się również zrozumienie relacji pomiędzy człowiekiem a technologią.
- Minimalna liczba uczestników25
- Maksymalna liczba uczestników27
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi221
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1571, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Big Data – Analytics & Society - studia podyplomowe" potwierdza przygotowanie do projektowanie badań, użycia narzędzi analitycznych, sporządzanie raportów i wizualizacji danych. Prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie analizy sieci społecznościowych w obszarze marketingowym, psycho-społecznym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Przetwarza i analizuje dane według specjalnych metod. | Kryteria weryfikacji - Stosuje odpowiednie metody analizy danych (np. statystyczne, eksploracyjne, predykcyjne) zgodnie z celem badania,- Przygotowuje dane do analizy (oczyszczanie, standaryzacja, transformacja), - Formułuje wnioski na podstawie wyników i przedstawia je w logiczny sposób. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Buduje i konfiguruje rozwiązania bazodanowe dla systemów Big Data. | Kryteria weryfikacji - Projektuje i implementuje strukturę bazy danych dostosowaną do pracy z dużymi zbiorami danych,- Konfiguruje narzędzia i systemy bazodanowe do celów analitycznych, - Zapewnia optymalizację wydajności oraz bezpieczeństwo przechowywania i przetwarzania danych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Programuje w języku R i Python dla celów analitycznych. | Kryteria weryfikacji - Piszę skrypty w R i Pythonie do przetwarzania, analizy i modelowania danych,- Wykorzystuje biblioteki analityczne, - Tworzy powtarzalne i dobrze udokumentowane procedury analityczne | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wizualizuje dane na potrzeby badań społecznych, marketingowych i medialnych,projektuje i realizuje badania społeczne i marketingowe. | Kryteria weryfikacji - Dobiera formy wizualizacji adekwatne do rodzaju danych i odbiorcy,- Tworzy przejrzyste i estetyczne wizualizacje przy użyciu odpowiednich narzędzi, - Interpretuje dane i prezentuje wnioski w sposób zrozumiały dla odbiorców spoza środowiska analitycznego. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Studia podyplomowe trwają 9 miesięcy, obejmują 2 semstry. Zajęcia są realizowane w trakcie 12 zjazdów, w trybie sobota – niedziela (w przedziale czasowym godz. 8.00 – 17.30/18:00 ). Przerwy w zajęciach trwają od 5 - 20 minut. Wszystkie zajęcia są prowadzone w formie warsztatów, poza przedmiotem: Wprowadzenie do technologii Big Data oraz Prawne i etyczne aspekty gromadzenia i przetwarzania danych, które są przeprowadzone w formie wykładu.
Ilosć godzin dydaktyczny: 221 (czyli 221 x 45 minut w tym spotkanie końcowe przeznaczone na obronę pracy podyplomowej).
Zajęcia na studiach podyplomowych prowadzone są w formie warsztatów, ćwiczeń, case study, konwersatoriów, laboratoriów oraz multimedialnych wykładów.
- Wprowadzenie do technologii Big Data (6h)
- Podstawy programowania język R (23h)
- Podstawy programowania język Python (23h)
- Metody przetwarzania i analizy danych (20h)
- Algorytmy i struktury danych (20h)
- Bazy danych (30h)
- Machine learning (18h)
- Analiza sieci społecznych (15h)
- Wizualizacja danych (18h)
- Internetowe narzędzia analityczne (18h)
- Badania Marketingowe i społeczne (12h)
- Psychologia Big Data (6h)
- Prawne i etyczne aspekty gromadzenia i przetwarzania danych (6h)
- Seminarium (9h)
Zaliczenie
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych Big Data – Analytics & Society jest realizowanie zadań i aktywności oraz wykonanie projektu indywidualnego/zespołowego – pracy dyplomowej z wykorzystaniem poznanych metod i narzędzi.
Absolwenci uzyskują, zgodne z wymogami ustawy świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w Collegium Da Vinci.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
|---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 38 Machine Learning | Prowadzący Robert Tomczak | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 38 Algorytmy i struktury danych | Prowadzący Aleksander Wnuk | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 38 Bazy danych | Prowadzący dr inż. Anna Pankowska | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 38 Wprowadzenie do technologii Big Data | Prowadzący Leszek Wanat | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 38 Machine Learning | Prowadzący Robert Tomczak | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 38 Wprowadzenie do technologii Big Data | Prowadzący Leszek Wanat | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 38 Wizualizacja danych | Prowadzący Anita Deja | Data realizacji zajęć 30-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 38 Internetowe narzędzia analityczne | Prowadzący Anna Paluch | Data realizacji zajęć 30-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 38 Analiza sieci społecznych | Prowadzący Jacek Nożewski | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 38 Algorytmy i struktury danych | Prowadzący Aleksander Wnuk | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 38 Podstawy programowania (Python) | Prowadzący Aleksander Wnuk | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 38 Badania Marketingowe i społeczne | Prowadzący Jacek Nożewski | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 38 Analiza sieci społecznych | Prowadzący Jacek Nożewski | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 38 Wizualizacja danych | Prowadzący Anita Deja | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 38 Podstawy programowania (Python) | Prowadzący Aleksander Wnuk | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 38 Podstawy Programowania (R) | Prowadzący Łukasz Wawrowski | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 38 Analiza sieci społecznych | Prowadzący Jacek Nożewski | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 38 Algorytmy i struktury danych | Prowadzący Aleksander Wnuk | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 38 Podstawy programowania (R) | Prowadzący Łukasz Wawrowski | Data realizacji zajęć 01-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 38 Internetowe narzędzia analityczne | Prowadzący Anna Paluch | Data realizacji zajęć 01-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 38 Podstawy programowania (Python) | Prowadzący Aleksander Wnuk | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 38 Badania Marketingowe i społeczne | Prowadzący Jacek Nożewski | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 38 Podstawy programowania (R) | Prowadzący Łukasz Wawrowski | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 38 Machine Learning | Prowadzący Nadia Sikorska-Porawska | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 38 Machine Learning | Prowadzący Nadia Sikorska-Porawska | Data realizacji zajęć 28-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 38 Badania Marketingowe i społeczne | Prowadzący Jacek Nożewski | Data realizacji zajęć 28-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 38 Podstawy Programowania (R) | Prowadzący Łukasz Wawrowski | Data realizacji zajęć 01-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 38 Internetowe narzędzia analityczne | Prowadzący Anna Paluch | Data realizacji zajęć 01-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 38 Zjazd 8 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 38 Zjazd 8 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 38 Zjazd 9 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 38 Zjazd 9 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 10:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 38 Zjazd 10 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 10:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 38 Zjazd 10 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 10:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 38 Zjazd 11 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 10:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 38 Zjazd 11 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 10:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 38 Zjazd 12 | Prowadzący Leszek Wanat | Data realizacji zajęć 06-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 38 Zjazd 12 | Prowadzący Leszek Wanat | Data realizacji zajęć 07-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 8 450,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 8 450,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 38,24 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 38,24 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anita Deja
Jacek Nożewski
W ostatnich latach związany jest z Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie, gdzie pełni funkcję adiunkta. Równolegle współpracuje z Instytutem Analiz Społecznych QUANTUM jako ekspert ds. metodologii badawczej oraz z Collegium Da Vinci w Poznaniu, prowadząc zajęcia w ramach studiów podyplomowych Big Data – Analytics & Society z zakresu analizy sieci społecznych.
W latach 2017–2021 pracował w Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu, gdzie współtworzył nowatorski kierunek Big data, digital marketing and trendwatching oraz prowadził zajęcia z zakresu psychologii informacji, dziennikarstwa danych, monitoringu mediów i metod badań społecznych.
Jego dorobek naukowy obejmuje udział w licznych projektach badawczych krajowych i międzynarodowych dotyczących nowych mediów, komunikacji politycznej i relacji między mediami a władzą wykonawczą. W badaniach stosuje podejście interdyscyplinarne, łącząc metody ilościowe i jakościowe.
Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej oraz International Communication Association, a także współzałożycielem stowarzyszenia Projekt Akademia, zajmującego się popularyzacją nauki.
Robert Tomczak
W latach 2001–2013 związany z Uniwersytetem Przyrodniczym w Poznaniu, gdzie pełnił funkcje adiunkta, koordynatora ds. wdrożeń oraz administratora sieci i systemów informatycznych. W tym czasie prowadził zajęcia z zakresu informatyki stosowanej, zarządzania serwerami i bezpieczeństwa IT. Równolegle współpracował z firmą RCS Grafex, odpowiadając za administrację systemami sieciowymi i serwerowymi dla dużych środowisk użytkowników.
Od 2013 roku związany z Collegium Da Vinci, gdzie pełnił funkcję dziekana Wydziału Informatyki i Komunikacji Wizualnej, a następnie dyrektora Centrum Innowacji i Wdrożeń. Odpowiadał za tworzenie i realizację projektów badawczo-rozwojowych oraz rozwój Centrum Technologii Kreacyjnych eNStudios. Od 2022 roku pełni równocześnie funkcję Deputy CTO w eNStudios, kierując zespołami technologicznymi i wdrażając innowacyjne rozwiązania w obszarze produkcji kreatywnej i IT.
Posiada certyfikat PRINCE2 Foundation in Project Management (AXELOS, 2019). W pracy łączy kompetencje menedżerskie i techniczne z doświadczeniem dydaktycznym. Specjalizuje się w zarządzaniu technologią, bezpieczeńs
Leszek Wanat
Łukasz Wawrowski
Jest pracownikiem Katedry Statystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, gdzie prowadzi zajęcia dydaktyczne i badania naukowe dotyczące jakości życia, analizy ubóstwa oraz zastosowań uczenia maszynowego w statystyce. Wykłada również na studiach podyplomowych „Big Data – Analytics & Society” oraz „Zaawansowane techniki analityczne w biznesie”, ucząc praktycznego wykorzystania narzędzi takich jak R, SAS i SPSS.
Ukończył studia licencjackie i magisterskie z informatyki i ekonometrii oraz uzyskał stopień doktora nauk ekonomicznych w zakresie statystyki na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Posiada certyfikat SPSS Technology Expert, wydany przez Predictive Solutions (dawniej SPSS Polska). Jego zainteresowania naukowe obejmują m.in. machine learning, explainable artificial intelligence, small area estimation oraz poverty analysis. Autor publikacji, w tym m.in. artykułu “The Spatial Fay-Herriot Model in Poverty Estimation” opublikowanego w czasopiśmie Folia Oeconomica Stetinensia.
Brał udział w licznych projektach naukowych, m.in.:
Poprawa jakości oszacowań miesięcznej stopy bezrobocia (od 2016),
Aleksander Wnuk
dr Tomasz Piłka
Nadia Sikorska-Porawska
Zawodowo angażuje się w projekty IT i analityczne w sektorach takich jak nieruchomości, handel, bankowość, e-commerce i FMCG. Od lipca 2025 jest właścicielką firmy NSP Evolance Consulting. Wcześniej pełniła funkcje kierownicze i analityczne w międzynarodowych firmach, m.in.:
TE Connectivity – IT Project Manager (lipiec 2023 – marzec 2024)
Elitmind – Senior Project Manager/Owner (lipiec 2022 – maj 2023)
Business Reporting – Advisory Group – Senior Project Manager (marzec 2021 – czerwiec 2022)
Lidl Polska – IT Project Manager (luty 2017 – luty 2021)
Telematics Technologies – Business/Data Analyst (lipiec 2015 – styczeń 2017)
Czerwona Torebka – Senior Controlling Specialist i Controlling Specialist (grudzień 2011 – czerwiec 2015)
Jej wykształcenie obejmuje:
Collegium Da Vinci – Executive MBA (2023–2025)
Politechnika Poznańska – podyplomowe: Hurtownie danych i analiza danych
dr inż. Anna Pankowska
Radosław Strzelczyk
dr Piotr Pilch
Zuzanna Gulczyńska
Doktorat obroniła na Uniwersytecie w Gandawie (Ghent University), gdzie przez kilka lat była stypendystką Research Foundation Flanders (FWO) i prowadziła projekt badawczy zatytułowany “International organizations and EU data protection law: what limits to the extraterritorial effect of EU law?”. Jej praca naukowa badała, w jaki sposób przepisy RODO i Dyrektywy 2016/680 oddziałują na organizacje międzynarodowe oraz jakie napięcia mogą powstawać między autonomią tych organizacji a unijnymi standardami ochrony danych.
Obecnie pracuje jako Policy Officer w Komisji Europejskiej (DG JUST), a także pełni funkcję Visiting Professor w College of Europe w Brugii, gdzie prowadzi zajęcia z zakresu prawa UE. W przeszłości była również Legal Officer w Komisji Europejskiej, visiting researcher na Uniwersytecie w Leiden, a także Academic Coach w prestiżowym European Law Moot Court Competition.
Dr Gulczyńska jest autorką publikacji naukowych w międzynarodowych czasopismach, m.in. European Law Review, International Data Privacy Law oraz Cahiers de droit européen.
Anna Paluch
Od 2024 roku pracuje w agencji They Digital jako Social Ads Specialist, gdzie odpowiada za obsługę klientów takich jak Lidl, RTV Euro AGD, eToro czy Tubądzin. Wcześniej pełniła funkcję Junior Performance Marketing Specialist w agencji Whites, realizując kampanie dla marek Randstad, Medicover, Henkel i Novartis. W latach 2022–2023 była związana z firmą KIRÉ SKIN, gdzie pracowała jako Junior Digital Marketing Specialist i odpowiadała za kampanie reklamowe, działania contentowe, współpracę z influencerami oraz zarządzanie stroną e-commerce.
Doświadczenie zawodowe zdobywała również w działach marketingu i copywritingu firm Lynka i Invette Holding Group, gdzie zajmowała się tworzeniem treści, optymalizacją SEO oraz komunikacją marek w kanałach online.
Absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie (kierunek Digital Management, studia magisterskie ukończone z wyróżnieniem) oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (kierunek Marketing i Komunikacja Rynkowa).
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne zamieszczane są przez wykładowców w Wirtualnej Uczelni w formie prezentacji, materiałów PDF, zdjęć oraz linków.
Forma realizacji zajęć: 90% zajęć online w czasie rzeczywistym (“na żywo”), 10% stacjonarnie (pierwsze spotkanie w budynku uczelni).
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest:
- podsiadanie dyplomu ukończonych studiów wyższych I lub II stopnia.
- zapisanie się na studia poprzez formularz rekrutacyjny rekrutacja.cdv.pl (UWAGA: wypełnienie samego formularza rekrutacyjnego nie jest równoznaczne z zapisaniem się na studia)
- podpisanie umowy online oraz załączenie skanu dyplomu ukończenia studiów wyższych (lic., inż., mgr)
- przed zapisaniem się na studia podyplomowe proszę o kontakt telefoniczny/mailowy podyplomowe@cdv.pl tel. 697 230 138.
Informacje dodatkowe
Przed zapisaniem się na studia podyplomowe proszę o kontakt telefoniczny/mailowy podyplomowe@cdv.pl tel. 697 230 138.
Zapraszam na stronę internetową https://cdv.pl/studia-podyplomowe/it/big-data-analyticssociety/, gdzie szczegółowo przedstawiamy KADRĘ, PARTNERÓW oraz PROGRAM.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Dokumenty do pobrania
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajecia realizowane zdalnie, to usługi odbywające się z wykorzystaniem połączeń on-line, realizowane w czasie rzeczywistym, w formie umożliwiającej zrealizowanie opisanego zakresu usługi, jej celów i zadeklarowanych rezultatów. Zajęcia realizowane w formie zdalnej odbywają się przy użyciu platformy GOOGLE MEET, TEAMS lub ZOOM. Link umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line jest ważny tylko w trakcie zaplanowanych zajęć i przesyłany za pomocą wewnętrznego systemu (Wirtualna Uczelnia) do komunikacji pomiędzy Słuchaczem studiów podyplomowych, a Collegium Da Vinci.
1. Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie (np. Smartphone) do zdalnej komunikacji: Dwurdzeniowy procesor Intel Core i5 2,5 GHz i wyższy. Sprzęt komputerowy powinien być wyposażony w głośnik, kamerę i mikrofon.
2. Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: pobieranie: 10 Mb/s, wysyłanie: 5 Mb/s)
3. Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Nie trzeba pobierać oprogramowania. Aby wziąć udział w szkoleniu online potrzebny jest komputer, laptop.
Adres
Adres
Zajęcia w formie zdalnej będą realizowane przy wykorzystaniu platformy Zoom oraz Google Meet. Zastrzegamy sobie możliwość zmiany formy zajęć 24 h przed rozpoczęciem danego spotkania.
W budynku uczelni znajduje się kawiarnia/restauracja, szatnia.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe