Blefy i triki w negocjacjach handlowych
Blefy i triki w negocjacjach handlowych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do handlowców, szefów zespołów handlowych oraz osób, które w codziennej pracy negocjują z klientami i chcą uzyskać więcej, niż dotychczas.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji04-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przygotowanie do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji ze szczególnym uwzględnieniem negocjacyjnego wywierania wpływu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje proces przygotowania się do negocjacji bezpośrednio wpływające na ich efekt | Kryteria weryfikacji Opisuje na czym polega planowanie negocjacji | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wymienia warunki wewnętrzne i zewnętrzne determinujące negocjatora | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Definiuje czym są zmienne negocjacyjne | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Opisuje i stosuje sposoby reagowania na manipulacje i różne trudne sytuacje oraz zachowania drugiej strony | Kryteria weryfikacji Definiuje asertywne przeciwstawianie się próbom manipulacji | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Opisuje poznane taktyki i blefy negocjacyjne | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Definiuje strategie komunikacyjne ułatwiające porozumiewanie się z partnerem biznesowym | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje i unika typowych błędów i blokad komunikacyjnych | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
MODUŁ I. MOWA CIAŁA W PROCESIE NEGOCJACJI (mini wykład, ćwiczenia, scenki, dzielenie się najlepszymi praktykami)
- Niewerbalne wywieranie wypływu negocjacyjnego
- Uzyskiwanie informacji na podstawie obserwacji drugiej strony
MODUŁ II. PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJOWANIA KONTRAKTÓW HANDLOWYCH (mini wykład, ćwiczenia, scenki, dzielenie się najlepszymi praktykami)
- Identyfikacja informacji, których potrzebujemy
- Efektywne planowanie negocjacji
- Warunki wewnętrzne i zewnętrzne determinujące negocjatora
- Potrzeby własne i drugiej strony
MODUŁ III. ZMIENNE NEGOCJACYJNE (mini wykład, ćwiczenia, scenki, dzielenie się najlepszymi praktykami)
- Określanie zmiennych negocjacyjnych
- Priorytet zmiennych dla obu stron
- Wartości zmiennych negocjacyjnych
- Arkusz negocjacyjny
MODUŁ IV. ROZRÓŻNIANIE STANOWISK I INTERESÓW STRON (mini wykład, ćwiczenia, scenki, dzielenie się najlepszymi praktykami)
- Cele i stanowiska
- Potrzeby i interesy
- Odkrywanie interesów partnera
- Negocjacje jako sposób zaspakajania potrzeb a nie deklaracji w stanowisku
MODUŁ V. DĄŻENIE DO KORZYSTNYCH REZULTATÓW (mini wykład, ćwiczenia, scenki, dzielenie się najlepszymi praktykami)
- Efekt ,,wygrany - wygrany’’ jako jedna z możliwości
- Asertywna wymiana ustępstw
- Negocjowanie pakietu i tryb warunkowy
MODUŁ VI. MANIPULACJE W NEGOCJACJACH (mini wykład, ćwiczenia, scenki, gra szkoleniowa, dzielenie się najlepszymi praktykami)
- Taktyki i blefy negocjacyjne
- Rozpoznawanie blefów
- Nasza reakcja na gry handlowo - negocjacyjne / blefy drugiej strony
- Korzyści i zagrożenia wynikające ze stosowania
- Implementacja wybranych taktyk, gier i blefów negocjacyjnych do codziennej pracy
MODUŁ VII. SYTUACJE TRUDNE W NEGOCJACJACH (mini wykład, ćwiczenia, studia przypadków, dzielenie się najlepszymi praktykami)
- Przełamywanie impasu w negocjacjach
- Metody rozmowy ze zdenerwowaną czy agresywną osobą
- Asertywne przeciwstawianie się próbom manipulacji
MODUŁ VIII. PODSUMOWANIE SZKOLENIA (dzielenie się najlepszymi praktykami)
- Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
- Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce
- Zadanie wdrożeniowe
- Ewaluacja szkolenia
MODUŁ IX. WALIDACJA
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić:
- ćwiczenia pojedyncze i w grupach
- studia przypadków
- dzielenie się najlepszymi praktykami
- scenki
- grę szkoleniową
Proporcja zajęć praktycznych do teoretycznych to 70/30
Usługa jest prowadzona w trybie godzin dydaktycznych (45min). Przerwy nie wliczają się w czas trwania usługi.
Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia znajdują się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/blefy-i-triki-w-negocjacjach-handlowych-2025-12-08-krakow.html
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Blefy i triki w negocjacjach handlowych | Prowadzący Maciej Leszczyński | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 205,40 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 980,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 150,68 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 122,50 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Leszczyński
Przez trzynaście lat pracował w biznesie i posiada doświadczenie zarówno z zakresu sprzedaży i negocjacji jak i zarządzania pracownikami działu sprzedaży.
1. Wydział Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie.
2. Szkoła Trenerów Biznesu ,,Trop” działającej pod Patronatem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
3. Szkoła Trenerów Rozwoju Osobistego Metodą Tippinga
4. Szkolenie akredytacyjnege dla Trenerów Insights Discovery
5. Szkoła Coachingu Narzędziowego
6. Szkolenie akredytacyjne z nowej wersji metodologii KirkPatrick’a (poszkoleniowe narzędzia prowadzące szkolony zespół do osiągania wyznaczonych celów).
7. Szkoła Coachów ICF ACSTH z egzaminacją VCC.
Wybrane, zrealizowane projekty szkoleniowo-doradcze:
• W MUREXIN i koncernie DELL dzielił się wiedzą jak pozyskiwać i zarządzać kluczowymi Klientami w celu maksymalizacji zysków.
• Na zlecenie Towarzystwa Ubezpieczeniowego ROYAL PBK opracował i uczestniczył we wdrażaniu jednolitych dla całej korporacji standardów sprzedażowej obsługi Klienta.
• Dla pracowników CIBA VISION prowadził cykl szkoleń związanych ze sprzedażą Ich produktów.
• Sprzedawcom BIMS PLUS przekazywał nową koncepcje pozyskiwania kluczowych Klientów.
• W TIME (Radio Eska) dzielił się wiedzą i doświadczeniem z zakresu efektywnej sprzedaży.
• Pracowników HANZA Grupa Inwestycyjna uczył za
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Autorskie materiały szkoleniowe (skrypy, ćwiczenia) oraz certyfikat ukończenia szkolenia (przy frekwencji min 80%)
Warunki uczestnictwa
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie „Baza Usług Rozwojowych” oraz AVENHANSEN.
Informacje dodatkowe
W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:
• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
1 godz. szkoleniowa = 45 min
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi