Szkolenie -Tworzenie materiałów promocyjnych lub edukacyjnych w przestrzeni mediów wirtualnych do promocji firmy, miejsca pracy z wykorzystaniem AI oraz promocji tych materiałów na popularnych platformach socjalnych.
Szkolenie -Tworzenie materiałów promocyjnych lub edukacyjnych w przestrzeni mediów wirtualnych do promocji firmy, miejsca pracy z wykorzystaniem AI oraz promocji tych materiałów na popularnych platformach socjalnych.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele firm, kadra zarządzająca i personel przedsiębiorstw branży HoReCa.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji28-07-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi22
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do samodzielnego tworzenia treści promujących na social mediach z wykorzystanie narzędzi udostępnionych na platformach internetowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się rozróżnia rodzaje postów i rolek na Facebooku i Instagramie | Kryteria weryfikacji - wskazuje różnice między rolkami na Facebooku a Instagramie-dobiera skuteczną rolkę w branży cateringowej i dietetycznej - wykorzystuje rolki do budowania marki i zwiększania świadomości o zdrowym odżywianiu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się używa aplikacji internetowych to tworzenia krótkich materiałów wizualnych w postaci rolek | Kryteria weryfikacji -rozróżnia narzędzia i techniki tworzenia rolek-stosuje strategię wykorzystania rolek w kampaniach marketingowych -używa aplikacji i narzędzi do edycji wideo | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się stosuje efekty specjalne do prezentacji posiłków i innych produktów firmy | Kryteria weryfikacji -wykorzystuje filtry, efekty i muzykę odpowiednie dla branży żywieniowej-wykorzystuje treści najlepiej działające w branży HoReCa -analizuje statystyki i wyciąga wnioski | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa szkoleniowa jest realizowana w godzinach zegarowych w które wliczane są przerwy. Szkolenie trwa 16 godzin po 8 godzin i pierwszego i 8 godzin drugiego dnia.
Każdy uczestnik będzie pracował samodzielnie na swoim stanowisku komputerowym.
Grupą docelową są właściciele firm, kadra zarządzająca i personel przedsiębiorstw branży HoReCa.
Harmonogram
MODUŁ 1: Cele i oczekiwania, szczególnie w kontekście marketingu . Przedstawienie planu szkolenia.
-
Przedstawienie planu szkolenia
-
Cele i oczekiwania, szczególnie w kontekście marketingu HoReCa, diet pudełkowych i fit
MODUŁ 2: Podstawy rolek, postów na Facebooku i Instagramie.
-
Wprowadzenie do formatu Rolek
-
Różnice między rolkami na Facebooku a Instagramie
-
Przykłady skutecznych rolek w branży cateringowej i dietetycznej
MODUŁ 3: Tworzenie treści marketingowych.
-
Pisanie krótkich postów.
-
Krótki przekaz ale dużo informacji.
-
Robienie tzw.rolek i niedługich relacji.
-
Pomysły na treści: co działa najlepiej w branży HoReCa.
MODUŁ 4: Narzędzia i Techniki Tworzenia Rolek
-
Używanie aplikacji i narzędzi do edycji wideo, które pomogą w prezentacji potraw.
-
Filtry, efekty i muzyka odpowiednie dla branży żywieniowej.
-
Praktyczne ćwiczenia: tworzenie własnej rolki prezentującej np.. przykładową dietę pudełkową
MODUŁ 5: Optymalizacja Rolek i opstów
-
Algorytmy Facebooka i Instagrama: jak działają w kontekście treści żywieniowych.
-
Najlepsze praktyki dla maksymalizacji zasięgu i zaangażowania w branży HoReCa.
-
Analiza statystyk i wyciąganie wniosków, aby poprawić kampanie.
MODUŁ 6: Zaawansowane techniki tworzenia rolek i postów.
-
Wykorzystanie efektów specjalnych do prezentacji posiłków.
-
Montaż zaawansowany z naciskiem na estetykę jedzenia.
-
Współpraca z influencerami i dietetykami.
MODUŁ 7: Promocja rolek na Facebooku i Instagramie w kontekście np. zdrowego odżywiania.
-
Używanie reklam płatnych do zwiększenia zasięgu i sprzedaży diet pudełkowych.
-
Strategia wykorzystania rolek w kampaniach marketingowych dotyczących promocji nowych diet i planów żywieniowych
MODUŁ 8: Case Study i analiza przypadków
-
Praca na przykładach udanych kampanii rolkowych z branży HoReCa.
-
Omówienie różnych strategii i wyników osiąganych przez inne firmy cateringowe i żywieniowe.
MODUŁ 9: Interaktywne Warsztaty
-
Praktyczne ćwiczenia: tworzenie rolek i postów skupiających się na różnych aspektach oferty cateringowej (np. dietetyczne śniadania, lunchboxy, kolacje fit)
MODUŁ 10: Integracja rolek i postów z innymi działaniami marketingowymi.
-
Spójność wizualna i tonalna z resztą działań marketingowych firmy.
-
Wykorzystanie rolek do budowania marki i zwiększania świadomości o zdrowym odżywianiu.
-
Długoterminowe strategie i planowanie kampanii marketingowych.
MODUŁ 11: Walidacja szkolenia
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 896,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 896,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto222,55 PLN
- Koszt osobogodziny netto222,55 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marta Apanowicz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają skrypty z materiałami przerabianymi podczas kursu zawierające dokładne instrukcje do poszczególnycgh działań ta aby samodzielnie móc powrócić do materiałó szkoleniowych.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnistaw jest bycie pracownikiem firmy branży HoReCa.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Szkolenie prowadzone jest na oddzielnych stanowiskach pracy dla każdego uczestnika.