Coaching w organizacji
Coaching w organizacji
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Menedżerowie średniego szczebla, osoby zainteresowane własnym rozwojem.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi180
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńKształcenie na studiach podyplomowych prowadzonych przez uczelnie
Cel
Cel
Cel edukacyjny
1. Przygotowanie słuchaczy do prowadzenia sesji coachingowych w organizacji.2. Własny rozwój zawodowy.
3. Wyposażenie w umiejętność przeprowadzania procesów coachingowych i rozwojowych przydatnych w organizacjach.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W_1 w pogłębionym stopniu zna i rozumie problemy z obszaru psychologii osobowości oraz uczenia się dorosłych | Kryteria weryfikacji Studium przypadku | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się W_2 - zna i rozumie na czym polega praca coacha z klientem, czym się różni od innych form wsparcia - mentoringu, terapii, wie, jakie procesy zachodzą w trakcie sesji coachingowej | Kryteria weryfikacji Studium przypadku | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się W_3 - zna podstawowe zasady prowadzenia sesji coachingowych, rozumie jej przebieg i strukturę | Kryteria weryfikacji Studium przypadku | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się W_4 - zna rodzaje coachingu i rozumie różne style pracy | Kryteria weryfikacji Sprawdzenie wiedzy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się W_5 - zna zasady efektywnej komunikacji interpersonalnej | Kryteria weryfikacji Studium przypadku | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się W_6 - zna i rozumie sposób zastosowania narzędzi diagnostycznych i coachingowych | Kryteria weryfikacji Studium przypadku | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się U_1 - potrafi wykorzystać wiedzę z zakresu psychologii osobowości i uczenia się dorosłych, etyki zawodowej do wykonywania i planowania pracy coacha oraz krytycznie analizuje pozyskaną wiedzę | Kryteria weryfikacji Studium przypadku | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się U_2 - przeprowadza sesje coachingowe z zachowaniem podstawowej struktury | Kryteria weryfikacji Projekt zaliczeniowy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się U_3 - potrafi właściwie dobrać i wykorzystać techniki, narzędzia coachingowe w pracy z dorosłymi | Kryteria weryfikacji Wykonanie zadań ćwiczeniowych i analiza | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się U-4 - diagnozuje potrzeby, motywację i cele osoby coachowanej | Kryteria weryfikacji Studium przypadku | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się U-5 - efektywnie komunikuje się w grupie, wykorzystując specjalistyczną terminologię oraz współpracuje z innymi | Kryteria weryfikacji Symulacja rozmów coachingowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się U-6 - potrafi wypracować z grupą jasne zasady współpracy, kontrakt i zrealizować cele | Kryteria weryfikacji Studium przypadku, praktyczne ćwiczenia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się K-1 - współpracuje z innymi, kształtuje właściwe relacje zawodowe z osobą coachowaną oraz z innymi osobami w organizacji zgodnie z zasadami współżycia społecznego oraz etycznymi i zawodowymi | Kryteria weryfikacji Wykonywanie praktycznych ćwiczeń warsztatowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się K-2 - przestrzega zasad etyki zawodowej coacha | Kryteria weryfikacji Dyskusja | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się K_3 - jest gotowy do rozwijania własnego dorobku zawodowego i budowania potencjału osobistego oraz doskonalenia zawodowego zgodnie z ideą edukacji ustawicznej | Kryteria weryfikacji Dyskusja | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
I semestr
Trening interpersonalny - 15 g. |
Coaching - podstawy teorii i praktyki - 10 g. |
Psychologiczna baza coachingu. Rozwój i uczenie się dorosłych - 10 g. |
Rozwój kompetencji menedżerskich poprzez coaching - 10 g. |
Struktura i przebieg sesji coachingowej - 10 g. |
Rodzaje coachingu i styl pracy - 10 g. |
Diagnoza potrzeb, motywacji i celów osoby coachowanej - 15 g. |
Narzędzia w pracy coacha - 15 g. |
II semestr
Etyka i standardy pracy coacha - 5 g. |
Trudne sytuacje w coachingu -15 g. |
Procesy grupowe w coachingu zespołowym - 10 g. |
Mentoring i tutoring w organizacji - 15 g. |
Budowanie marki personalnej coacha. Superwizja i akredytacja - 10 g. |
Sesje coachingowe w praktyce - warsztaty - 20 g. |
Prezentacja autorskich sesji coachingu - egzamin dyplomowy - 10 g. |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 32 Trening interpersonalny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 32 Trening interpersonalny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 32 Coaching - podstawy teorii i praktyki | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 32 Coaching - podstawy teorii i praktyki | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 32 Psychologiczna baza coachingu. Rozwój i uczenie się dorosłych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 32 Psychologiczna baza coachingu. Rozwój i uczenie się dorosłych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 32 Rozwój kompetencji menedżerskich poprzez coaching | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 32 Rozwój kompetencji menedżerskich poprzez coaching | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 32 Struktura i przebieg sesji coachingowej | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 32 Struktura i przebieg sesji coachingowej | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 32 Rodzaje coachingu i styl pracy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 32 Rodzaje coachingu i styl pracy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 32 Diagnoza potrzeb, motywacji i celów osoby coachowanej | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 32 Diagnoza potrzeb, motywacji i celów osoby coachowanej | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 32 Narzędzia w pracy coacha | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 32 Narzędzia w pracy coacha | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 32 Etyka i standardy pracy coacha | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 32 Trudne sytuacje w coachingu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 32 Trudne sytuacje w coachingu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 32 Trudne sytuacje w coachingu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 32 Procesy grupowe w coachingu zespołowym | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 32 Procesy grupowe w coachingu zespołowym | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 32 Mentoring i tutoring w organizacji | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 32 Mentoring i tutoring w organizacji | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 32 Budowanie marki personalnej coacha. Superwizja i akredytacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 32 Budowanie marki personalnej coacha. Superwizja i akredytacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 32 Sesje coachingowe w praktyce - warsztaty | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 32 Sesje coachingowe w praktyce - warsztaty | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 32 Sesje coachingowe w praktyce - warsztaty | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 32 Sesje coachingowe w praktyce - warsztaty | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 32 Prezentacja autorskich sesji coachingu - egzamin dyplomowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 32 Prezentacja autorskich sesji coachingu - egzamin dyplomowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 8 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 8 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 46,67 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 46,67 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Aneta Matyjaszek
Od 2009 r. prowadzi szkolenia z kompetencji miękkich, a od 2016 r. - wspiera innych poprzez szkolenia, coaching i doradztwo w rozwoju osobistym i zawodowym.
Jest certyfikowaną trenerką gry coachingowej Heros Navigares - Podróż Bohatera.
dr hab. Małgorzata Sidor-Rządkowska prof. uczelni
Ekspertka Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej.
Członek honorowy Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Specjalizuje się w superwizji procesów coachingu i mentoringu. Pełni funkcję przewodniczącej jury ogólnopolskiego konkursu Top Menedżer HR, przewodniczącej Komisji Certyfikacyjnej Konsultantów ds. Rekrutacji przy Polskim Forum HR, członka Komitetu Oceniającego firmy uczestniczące w organizowanym przez Instytut Pracy i Spraw Socjalnych konkursie Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi, prelegenta na wielu konferencjach krajowych i międzynarodowych.
dr Marta Anna Sałapata
Piotr Ławacz
Pomaga firmom i instytucjom w obszarach zarządzania, motywowania, współpracy oraz komunikacji. Wspiera menedżerów i liderów w rozwoju
Od 2008 roku prowadzi coaching zgodnie z metodologią International Coach Federation – przez wiele lat był Dyrektorem Trójmiejskiego Oddziału ICF. Obecnie jest w trakcie zdobywania kolejnej akredytacji tej organizacji. Przeprowadził ok. 2000 godzin coachingu typu executive, life i team.
Agnieszka Biernacka
Jest absolwentką Uniwersytetu Gdańskiego. Ukończyła Studia podyplomowe z zakresu „Treningu Kadry Kierowniczo – Menedżerskiej” oraz „Trener Grupowy” na SWPS w Warszawie. Uzyskała stopień Practicioner of NLP. Ukończyła kurs Psychologii Zorientowanej na Proces i jest coachem (certyfikat “The Art of Science of Coaching” prowadzonej przez Wszechnicę Jagiellońską i Ericsson College”).
Współpracuje z projektodawcami i realizatorami projektów o charakterze
biznesowym i edukacyjnym.
Doświadczenie zawodowe zdobyła podczas pracy w koncernach międzynarodowych m.in. Tchibo, Nivea Polska. Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących komunikacji interpersonalnej, psychologii współpracy w grupie, budowania zespołu oraz strategii
wywierania wpływu, a także projektowania innowacji.
Współpracuje z organizacjami pozarządowymi, biznesem i uczelniami w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, kształtowania kompetencji miękkich i rozwoju zawodowego.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacje multimedialne, dodatkowe materiały ustalone przez Prowadzących.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia zdalne prowadzone będą na platformie wybranej przez Prowadzącego.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Winda w budynku, parking samochodowy przy budynku.