Szkolenie- Generatywna AI w marketingu i sprzedaży: ChatGPT, Midjourney, DALL-E w praktyce [BONY ROZWOJOWE]
Szkolenie- Generatywna AI w marketingu i sprzedaży: ChatGPT, Midjourney, DALL-E w praktyce [BONY ROZWOJOWE]
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do :
- Jednoosobowych działalności gospodarczych
- Przedsiębiorstw, korporacji i dużych firm - prezesów i właścicieli
- Specjalistów SEO / SEM
- Osób zarządzających działami - dyrektorów, menedżerów i kierowników
- Zespołów sprzedażowych i marketingowych - projekt managerów
- Wyspecjalizowanych działów w obrębie danej firmy - specjalistów ds. marketingu, PR, e-commerce
- Instytucji i organizacji pozarządowych (NGO), fundacji, non-profit, spółdzielni, podmiotów społecznych itd.
- Przedstawiciele działu marketingu, którzy chcą lepiej zrozumieć, jakie możliwości oferują Facebook i Instagram w kontekście rekrutacji i promocji pracodawcy.
- Uczestników projektu Kierunek-Rozwój
- Uczestników projektu Bony rozwojowe
- Usługa również jest adresowana do uczestników Projektu MP oraz dla uczestników projektu NSE
- Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery - sezon 1" i/lub dla Uczestników Projektu "Nowy start w Małopolsce z EURESem".
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji29-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do praktycznego wykorzystywania narzędzi generatywnej AI, takich jak ChatGPT, Midjourney i DALL·E, w działaniach marketingowych i sprzedażowych, tworzeniu treści i automatyzacji procesów komunikacyjnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy skuteczne prompty tekstowe i graficzne dostosowane do celów marketingowych | Kryteria weryfikacji Formułuje prompt do ChatGPT generujący tekst odpowiadający określonej grupie docelowej i kanałowi (np. social media, newsletter). | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Tworzy prompt do DALL·E lub Midjourney generujący grafikę zgodną z briefem kampanii. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje ChatGPT do generowania i optymalizacji treści marketingowych | Kryteria weryfikacji Przygotowuje plan contentowy na minimum 7 dni, zawierający różne formaty treści. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Modyfikuje wygenerowane treści zgodnie z zasadami SEO i tonem komunikacji marki. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Uczestnik projektuje wizualne materiały marketingowe z użyciem narzędzi AI | Kryteria weryfikacji Generuje grafikę promującą produkt/usługę zgodnie z założeniami kampanii (np. moodboard, post reklamowy). | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Dobiera narzędzie AI graficzne (Midjourney lub DALL·E) do rodzaju potrzebnej kreacji. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje funkcje i zastosowania narzędzi generatywnej AI w marketingu | Kryteria weryfikacji Wskazuje różnice między ChatGPT, Midjourney i DALL·E pod względem zastosowań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje przykładowe obszary marketingowe, w których możliwe jest wykorzystanie danego narzędzia AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik zna podstawowe zasady etycznego i legalnego wykorzystania treści generowanych przez AI | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje ryzyka związane z wykorzystaniem AI (np. deepfake, prawa autorskie, dezinformacja). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wskazuje dobre praktyki związane z publikacją i oznaczaniem treści generowanych przez AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa zdalna w czasie rzeczywistym, szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych 45 min.
Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi.
Liczba godzin praktycznych: 12h
Liczba godzin teoretycznych: 4h
Metody pracy: wykłady, dyskusje z uczestnikami i case study uczestników, ćwiczenia indywidualne, videorozmowa, współdzielenie ekranu, interaktywny chat za pomocą, którego będą przesyłane linki do podstron i omawianych tematów.
Aby realizacja usługi pozwoliła osiągnąć cel główny, warunkiem jest zaangażowanie uczestnika w różnorodne formy pracy podczas szkolenia. Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla osób początkujących, jak i osób bardziej zaawansowanych.
Rekomendacje przed szkoleniem:
(Nie są obligatoryjne. Nie wymagamy wcześniejszej wiedzy przed szkoleniem w poniższych zakresach tematycznych, ale osoby już posiadające konta wcześniej założone będą mogły zweryfikować poprawność ich działania.)
Dzień 1: Tekstowa AI i strategie treści
Test walidacyjny
Blok 1: Rewolucja AI w marketingu – przegląd możliwości - teoria
- Wprowadzenie do generatywnej AI (ChatGPT, Midjourney, DALL·E, Claude, Gemini)
- Przykłady zastosowań w kampaniach: personalizacja, copywriting, obsługa klienta
- Inspiracje: globalne case studies i trendy
Blok 2: Sztuka skutecznych promptów (prompt engineering) - teoria + praktyka
- Budowa dobrych promptów dla ChatGPT i DALL·E
- Praktyczne typy promptów: SEO, reklamy, lead generation
- Ćwiczenia: tworzenie promptów do różnych kanałów (posty, landing pages, newslettery)
Blok 3: ChatGPT w praktyce content marketingu - praktyka
- Automatyzacja treści: blogi, e-maile, posty, opisy produktów
- Warsztat: stworzenie miesięcznego content planu z użyciem AI
- Optymalizacja tekstów pod SEO i język marki
Blok 4: Analiza i personalizacja treści z pomocą AI - praktyka
- Segmentacja odbiorców i budowanie person buyerów z ChatGPT
- Tworzenie personalizowanych komunikatów na podstawie danych i zachowań
- Mini-case: AI w retargetingu i lead nurturingu
Dzień 2: Wizualna AI i integracja z narzędziami
Blok 5: Grafika AI w marketingu – Midjourney i DALL·E - teoria
- Zasady generowania obrazów z promptów (techniczne i kreatywne)
- Projektowanie grafik do social mediów, reklam, okładek, prezentacji
- Warsztat: moodboard kampanii + porównanie Midjourney vs DALL·E
Blok 6: Integracja AI z codziennym workflow marketingowym - teoria + praktyka
- Łączenie ChatGPT i DALL·E z Canva, Google Ads, Zapier, HubSpot
- Przykładowe automatyzacje i oszczędność czasu
- Etyka AI w marketingu: prawa autorskie, deepfake’i, jakość treści
Blok 7: Mini-hackathon: Tworzenie kampanii AI od zera - praktyka
- Zaprojektowanie mini-kampanii z AI (tekst + grafika)
- Narzędzia do kolaboracji i planowania kampanii
- Przygotowanie prezentacji i wstępna ewaluacja
Blok 8: Prezentacja projektów i sesja feedbackowa - praktyka
- Pokaz kampanii przygotowanych przez uczestników
- Komentarz eksperta i grupowy feedback
- Podsumowanie narzędzi, dobrych praktyk i kolejnych kroków wdrożeniowych
Walidacja
Forma walidacji:
Trener w trakcie szkolenia zbiera dowody, a na koniec szkolenia przekazuje je Walidatorowi. Walidator po zakończonym szkoleniu analizuje dowody w postaci analizy wykonywanych ćwiczeń. W ramach walidacji przeprowadzany jest także test przed i po szkoleniu z pytaniami zamkniętymi, jednokrotnego wyboru.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Blok 1: Rewolucja AI w marketingu – przegląd możliwości - teoria | Prowadzący Tomasz Kościański | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Przerwa 30 min | Prowadzący Tomasz Kościański | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Blok 2: Sztuka skutecznych promptów (prompt engineering) - teoria + praktyka | Prowadzący Tomasz Kościański | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Przerwa 15 min | Prowadzący Tomasz Kościański | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Blok 3: ChatGPT w praktyce content marketingu - praktyka | Prowadzący Tomasz Kościański | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Blok 4: Analiza i personalizacja treści z pomocą AI - praktyka | Prowadzący Tomasz Kościański | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Blok 5: Grafika AI w marketingu – Midjourney i DALL·E - teoria | Prowadzący Tomasz Kościański | Data realizacji zajęć 01-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Przerwa 30 min | Prowadzący Tomasz Kościański | Data realizacji zajęć 01-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Blok 6: Integracja AI z codziennym workflow marketingowym - teoria + praktyka | Prowadzący Tomasz Kościański | Data realizacji zajęć 01-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Przerwa 15 min | Prowadzący Tomasz Kościański | Data realizacji zajęć 01-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Blok 7: Mini-hackathon: Tworzenie kampanii AI od zera - praktyka | Prowadzący Tomasz Kościański | Data realizacji zajęć 01-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Blok 8: Prezentacja projektów i sesja feedbackowa - praktyka | Prowadzący Tomasz Kościański | Data realizacji zajęć 01-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 440,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 440,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Kościański
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
certyfikat szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Wymogi unijne związane z realizacją szkolenia z dofinansowaniem:
- Logowanie się pełnym imieniem i nazwiskiem
- Włączona kamera oraz dostęp do mikrofonu
Niespełnienie powyższych może skutkować brakiem dofinansowania
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80%- 100% (w zależności od programu dofinansowania i podpisanej umowy z Operatorem) zajęć usługi rozwojowej
- W ramach realizacji usług szkoleniowych, Organizator utrwala wizerunek Uczestników w formie nagrań wideo, fotografii lub innych materiałów audiowizualnych wyłącznie w celach archiwizacyjnych, kontrolnych oraz dokumentacyjnych związanych z projektem dofinansowanym.
- Uczestnik zapisując się na szkolenie wyraża zgodę na utrwalenie i wykorzystanie jego wizerunku w wyżej wymienionych celach.
- Organizator nie udostępnia nagrań Uczestnikom po szkoleniu.
Regulamin świadczenia usług szkoleniowych znajduje się na stronie:
https://digitalbrand.com.pl/
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój
Instrukcja przygotowania do pracy z trzema głównymi narzędziami AI, które będą wykorzystywane podczas warsztatu:
ChatGPT (OpenAI)
- Załóż konto na https://chat.openai.com
- Darmowa wersja (GPT-3.5) będzie wystarczająca
- Jeśli chcesz korzystać z GPT-4 i DALL·E – wykup subskrypcję ChatGPT Plus (20 USD/mies.) Subskrypcja miesięczna wystarczy.
- Sprawdź, czy interfejs działa poprawnie w przeglądarce (Chrome/Firefox)
Midjourney
- Załóż konto na https://discord.com
- Dołącz do serwera Midjourney przez https://midjourney.com -
- Wybierz i opłać plan subskrypcyjny (od 10 USD/mies.) –brak wersji darmowej, należy wykupić wersję płatną jeśli chcemy aktywnie uczestniczyć w ćwiczeniu
DALL·E (OpenAI)
- Załóż konto na https://chat.openai.com -
- Wykup subskrypcję ChatGPT Plus (20 USD/mies.) - (nie jest konieczne ale zalecane jeśli chcemy aktywnie uczestniczyć w ćwiczeniu
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Rekomendowane warunki techniczne:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
- Szkolenie realizowane jest na platformie ClickMeeting. 3 dni przed szkoleniem Uczestnicy otrzymają link do szkolenia.
- Link jest aktywny od rozpoczęcia szkolenia do daty jego zakończenia
- Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera. Należy korzystać z najaktualniejszej oficjalnej wersji wybranej przeglądarki.
- Aby mieć pewność, że możemy wziąć udział w wydarzeniu bez jakichkolwiek problemów, warto przed szkoleniem sprawdzić działanie platformy, dźwięku i kamery za pomocą udostępnionego podczas logowania Testu konfiguracji systemu i postępować zgodnie z instrukcją
- Działająca kamera i mikrofon w celu POTWIERDZENIA I UDOKUMENTOWANIA SWOJEJ OBECNOŚCI PODCZAS SZKOLENIA (warunek obligatoryjny dla szkoleń z dofinansowaniem)
- Urządzenie pozwalające na swobodny udział w szkoleniu (laptop/tablet/telefon – preferowany laptop/komputer)
- Stabilne połączenie z Internetem
- Rekomendujemy, aby podczas szkolenia móc korzystać z dwóch monitorów – na jednym, żeby była wyświetlane szkolenie i prezentowane funkcjonalności, na drugim będą Państwo mogli pracować niemalże jednocześnie wraz z Trenerem. Drugim monitorem może być drugi komputer, telewizor lub tablet.
Instrukcja “Jak korzystać z programu Clickmeeting” znajduje się na stronie:
- w formie filmu instruktażowego:
https://www.youtube.com/watch?v=BCq6KzIVhdo - w formie Instrukcji pdf na stronie
https://digitalbrand.com.pl/