Executive search. Skuteczne rekrutacje
Executive search. Skuteczne rekrutacje
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Studia skierowane są do wszystkich osób związanych zawodowo z obszarem rekrutacji.
- Minimalna liczba uczestników20
- Maksymalna liczba uczestników36
- Data zakończenia rekrutacji20-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi172
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest nabycie przez uczestników profesjonalnych umiejętności w prowadzeniu projektów executive search, w tym między innymi: umiejętnego doboru kandydatów do organizacji, jej zaawansowania procesów oraz kultury organizacyjnej; wyszukiwania oraz zainteresowania propozycją osób nie poszukujących aktywnie pracy; budowania relacji z kandydatami opartych na zaufaniu i wzajemnych korzyściach; umiejętności pisania i przedstawiania ofert w zachęcający sposób, prowadzenia rozmów telef.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA - Opisuje funkcje stanowisk w organizacji, metody rekrutacji | Kryteria weryfikacji opisuje funkcje i role wszystkich stanowisk w organizacjiwymienia nowoczesne metody, systemy, platformy poszukiwania kandydatów dokonuje analizy testów wiedzy, testów kompetencyjnych opisuje i analizuje profile kompetencyjne wymienia podstawy prawne RODO, Kodeks Pracy | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE- buduje właściwą komunikację | Kryteria weryfikacji - dokonuje etycznych wyborów buduje relacje oparte na szczerości, uczciwości korzysta z różnorodności w tym z różnorodności pokoleń | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI- właściwie dokonuje selekcji kandydatów stosując dostępne narzędzia | Kryteria weryfikacji dobiera narzędzia selekcji w zależności od skali trudności pozyskania kandydata analizuje informacje pozyskane w drodze rozmowy kwalifikacyjnej analizuje mowę niewerbalną dobiera komunikację ustną i pisemną do poziomu stanowiska i roli kandydata w organizacji nawiązuje kontakty z potencjalnymi kandydatami w sposób skuteczny | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Rozwój kompetencji Headhuntera (20 godz.)
- Integracja w grupie – 5 godz.
- Warsztaty z komunikacji interpersonalnej mowa werbalna i niewerbalna – 5 godz.
- Bariery w komunikacji / Model kwadratu komunikacyjnego Schulza von Thuna/ FUKO – 4 godz.
- Feedback – sztuka przekazywania informacji zwrotnej – 3 godz.
- Czym są emocje i jak je oswoić? Jak stosować inteligencję emocjonalną na co dzień – 3 godz.
Standaryzacja procesów rekrutacji (20 godz.)
- Candidate experience w procesie rekrutacji – 2 godz.
- Warsztaty z mapowania podróży kandydata – 6 godz.
- Ankiety w procesach candidate experience – 4 godz.
- Warsztaty z tworzenia ogłoszeń przyciągających uwagę, język inkluzywny – 4 godz.
- RODO w procesach rekrutacji – 4 godz.
Automatyzacja procesów rekrutacji (10 godz.)
- Systemy ATS (Applicant Tracking System) - na przykładzie systemu Traffit – 4 godz.
- Agregatory i portale związane z pracą – 2 godz.
- Warsztaty z Boolean search, X-ray search –- 4 godz.
Projektowanie procesów rekrutacji (20 godz.)
- Definiowanie wymagań na potrzeby rekrutacji (charakterystyka firmy, przełożony, zespół, opis stanowiska ) – 8 godz.
- Kick off meeting z hiring managerem – 2 godz.
- Budowanie profilu kompetencyjnego poszukiwanego kandydata – 6 godz.
- Wybór mediów i narzędzi selekcji – 2 godz.
- Pokolenia na rynku pracy – XYZ – 2 godz.
Direct search – Executive search
(16 godz.)
- Linkedin i nowoczesne metody sourcingu kandydatów – 2 godz.
- Projektowanie procesu direct search na różne stanowiska – 6 godz.
- Rekrutacje na stanowiska z poziomu C-level – 6 godz.
- Warsztaty z pisania wiadomości mailowych, które nie zostaną zignorowane – 2 godz.
Procesy rekrutacji na różne stanowiska (34 godz.)
- Rekrutacja masowe międzynarodowe (pracownicy z Azji) – 2 godz.
- Rekrutacja pracowników z niepełnosprawnościami – 2 godz.
- Rekrutacja pracowników fizycznych – 4 godz.
- Rekrutacje na stanowiska produkcyjne (produkcja, jakość, magazyn)- 6 godz.
- Rekrutacje na stanowiska specjalistyczne (sprzedaż, marketing, finanse, księgowość, logistyka, administracja) – 10 godz.
- Rekrutacja w IT – 10 godz.
Rozmowa kwalifikacyjna (28 godz.)
- Rodzaje pytań, budowanie scenariusza rozmowy, jakich pytań nie należy zadawać – 4 godz.
- Wywiad kompetencyjny – behawioralny – Metoda STAR – 4 godz.
- Warsztaty praktyczne z prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych – 20 godz.
Analiza kompetencji kandydata (16 godz.)
- Rodzaje testów i zadań wykorzystywanych w procesach rekrutacji – 2 godz.
- Testy kompetencji na różne poziomy stanowisk – 6 godz.
- Tworzenie testów wiedzy, zadań specjalnych na potrzeby procesów rekrutacji – 8 godz.
- Seminarium projektowe – 8 godzin
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Wprowadzenie do studiów | Prowadzący Magdalena Kozłowska | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 33,72 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 33,72 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Kozłowska
HR Business Partner kierujący się trzema zasadami:
Wiedza o Biznesie. Dobrze rozumiem funkcjonowanie biznesu. Mówimy jednym językiem.
Wiedza o Człowieku. Bo ludzie to filary firmy. Wiem jak ich dobierać.
Wiedza o Procesach. Każda firma ma inną kulturę pracy, zrozumienie procesów daje pełen obraz firmy.
Absolwentka Studiów Doktoranckich na wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, absolwentka studiów MBA akredytowanych przez University of Northampton oraz studiów magisterskich na Wydziale Handlu Zagranicznego, Uniwersytetu Gdańskiego. Praktyk z 27 letnim doświadczeniem zawodowym.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały elektroniczne zamieszczane na platformie moodle.
Warunki uczestnictwa
Zasady rekrutacji:
https://www.merito.pl/gdansk/studia-i-szkolenia/studia-podyplomowe/zasady-rekrutacji
Szczegółowe informacje na temat kierunku znajdują się pod linkiem:
https://www.merito.pl/gdansk/studia-i-szkolenia/studia-podyplomowe/kierunki/executive-search-skuteczne-rekrutacje/program-studiow
Informacje dodatkowe
Wymagane dodatkowo zapisanie przez formularz rekrutacyjny, który znajduje się pod linkiem: https://www.merito.pl/rekrutacja/krok1
Przedstawiona powyżej cena obejmuje obecnie obowiązującą promocje w czesnym oraz obejmuje system płatności 10 rat.
Istnieje możliwość dodania ceny na życzenie - w systemie płatności 1, 2 i 12 rat.
W tym celu prosimy o kontakt z biurem rekrutacji wskazanym powyżej rekrutacjasp@gdansk.merito.pl
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagane jest posiadanie sprzętu elektronicznego z dostępem do internetu.
Uczelnia zapewnia dostęp do platformy Teams.