Grafika ze Sztuczną Inteligencją - praktyczne wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji w pracy z grafiką i video - szkolenie (ONLINE - forma zdalna)
Grafika ze Sztuczną Inteligencją - praktyczne wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji w pracy z grafiką i video - szkolenie (ONLINE - forma zdalna)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Programowanie
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do firm MŚP oraz osób fizycznych zainteresowanych wiedzą z obszaru Sztucznej Inteligencji w obszarze pracy z grafika i video - w tym przedsiębiorców, managerów zarządzajacych oraz pracowników działów kreatywnych, marketingu, sprzedaży, HR, rekrutacji, IT, a także entuzjastów nowych technologii, którzy którzy chcą zrozumieć i zdobyć praktyczne umiejętności w zakresie wykorzystywania narzędzi sztucznej inteligencji w tworzeniu grafiki i video. Usługa jest przeznaczona przede wszystkim dla osób chcących rozwijać się zawodowo oraz odnosić sukcesy zawodowe poprzez pracę nad samym sobą.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji15-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa opracowana została na podstawie rzeczywistych doświadczeń projektowych i przygotowuje do samodzielnego projektowania, generowania, edytowania oraz integracji grafiki i video za sprawą nabycia fundamentalnej wiedzy teoretycznej i praktycznej o narzędziach sztucznej inteligencji.Każdy uczestnik zostanie poddany pre-testowi sprawdzającemu poziom wiedzy oraz post-testowi sprawdzającemu nabyte w czasie usługi kompetencje.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Posługuje się wiedzą na temat narzędzi opartych o sztuczna inteligencję | Kryteria weryfikacji Definiuje podstawowe pojęcia dotyczące sztucznej inteligencji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia podstawowe typy narzędzi sztucznej inteligencji wspierających tworzenie grafiki i video | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozumie metody poprawy jakości materiałów graficznych oraz optymalizacji video | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje możliwości i ograniczenia narzędzi sztucznej inteligencji w praktycznych zastosowaniach | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wymienia popularne zastosowania narzędzi sztucznej inteligencji w praktyce (w tym branżowej) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozumie prawne aspekty wykorzystania narzędzi sztucznej inteligencji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Korzysta z narzędzi sztucznej inteligencji w pracy koncepcyjnej, analitycznej i kreatywnej | Kryteria weryfikacji Generuje obrazy z wykorzystaniem narzędzi sztucznej inteligencji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Optymalizuje video z wykorzystaniem narzędzi sztucznej inteligencji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Integruje technologie sztucznej inteligencji z procesami kreatywnymi | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Automatyzuje tworzenie materiałów graficznych i video | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Krótki opis usługi:
Usługa ma na celu zapoznanie uczestników z praktycznym wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI) w projektach kreatywnych, graficznych i wideo. Uczestnicy nauczą się generowania, edytowania oraz integracji materiałów graficznych i wideo z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi opartych na AI. Szkolenie koncentruje się na działaniach warsztatowych – uczestnicy przećwiczą obsługę takich narzędzi jak Midjourney, Stable Diffusion, Adobe Firefly, RunwayML, Synthesia i Pictory. Dzięki temu zdobędą wiedzę i umiejętności umożliwiające samodzielne tworzenie materiałów wizualnych wysokiej jakości oraz zautomatyzowanie części procesów kreatywnych. Szkolenie stanowi praktyczne wprowadzenie do świata AI dla osób zawodowo zajmujących się grafiką, marketingiem i projektowaniem wizualnym.
Ramowy program usługi:
Szkolenie jest skierowane do firm MŚP oraz osób fizycznych zainteresowanych wiedzą z obszaru Sztucznej Inteligencji - w tym przedsiębiorców, managerów zarządzajacych oraz pracowników działów administracji, księgowości, sprzedaży, HR, rekrutacji, IT, marketingu, logistyki, a także entuzjastów nowych technologii, którzy chcą zrozumieć potencjał i zastosowania Sztucznej Inteligencji w swoich obszarach oraz nabyć podstawowe umiejętności w zakresie prompt engineering. Po jej zakończeniu uczestnik definiuje i rozróżnia ich typy, zna ich historię oraz kierunek rozwoju, rozumie ich potencjał, stosuje w praktyce poznane narzędzia na podstawowym poziomie interakcji z systemami AI oraz stosuje poznane techniki prompt engineering.
Szkolenie skierowane jest do do firm MŚP oraz osób fizycznych zainteresowanych wiedzą z obszaru Sztucznej Inteligencji w obszarze pracy z grafika i video - w tym przedsiębiorców, managerów zarządzajacych oraz pracowników działów kreatywnych, marketingu, sprzedaży, HR, rekrutacji, IT, a także entuzjastów nowych technologii, którzy którzy chcą zrozumieć i zdobyć praktyczne umiejętności w zakresie wykorzystywania narzędzi sztucznej inteligencji w tworzeniu grafiki i video. Uczestnicy powinni swobodnie poruszać się w środowisku komputerowym – doświadczenie programistyczne nie jest wymagane. Po zakończeniu szkolenia uczestnik: potrafi generować grafiki i materiały wideo z wykorzystaniem AI, zna i stosuje zasady tworzenia efektywnych promptów do narzędzi graficznych,, umie retuszować, edytować oraz integrować materiały wizualne przy wsparciu AI, rozumie ograniczenia i możliwości dostępnych narzędzi oraz potrafi dobrać je do potrzeb projektu, potrafi wdrożyć narzędzia AI do swojego codziennego workflow kreatywnego.
Poniżej prezentujemy szczegółowy program usługi:
Dzień 1 (1 spotkanie online w dniu 18.09.2025 od 9:00 do 17:00 - 8h)
Midjourney: Generowanie grafik na podstawie tekstu
- Wprowadzenie do narzędzia Midjourney.
- Praktyczne ćwiczenia z generowania obrazów na podstawie opisów tekstowych.
- Optymalizacja promptów do generowania jakościowych grafik.
Stable Diffusion: Zaawansowane techniki generowania obrazów
- Wprowadzenie do narzędzia Stable Diffusion.
- Zaawansowane techniki generowania realistycznych obrazów.
- Ćwiczenia praktyczne z różnymi stylami artystycznymi i parametrami generowania.
Adobe Firefly: Kreacja obrazów i edycja grafik online
- Prezentacja możliwości Adobe Firefly.
- Tworzenie grafik oraz edycja online z wykorzystaniem zaawansowanych funkcji AI.
- Ćwiczenia praktyczne: projektowanie materiałów marketingowych i promocyjnych.
Warsztat praktyczny: Retusz i edycja grafik z wsparciem AI
- Uczestnicy uczą się retuszować i edytować grafiki wykorzystując wsparcie narzędzi AI.
- Indywidualna i grupowa praca nad poprawą jakości zdjęć, korektą kolorów, usuwaniem elementów oraz edycją detali.
- Konsultacje i wsparcie trenera w zakresie zaawansowanych technik edycji.
- Prezentacja wybranych prac na forum grupy i feedback od trenera oraz uczestników.
Dzień 2 (1 spotkanie online w dniu 19.09.2025 od 9:00 do 16:00 - 8h)
RunwayML: Tworzenie materiałów wideo z AI
- Wprowadzenie do narzędzia RunwayML.
- Ćwiczenia praktyczne z tworzenia i edycji materiałów wideo przy użyciu sztucznej inteligencji.
- Eksperymentowanie z różnymi efektami wizualnymi generowanymi przez AI.
Automatyzacja wideo: Pictory oraz Synthesia
- Omówienie i demonstracja narzędzi Pictory i Synthesia.
- Ćwiczenia praktyczne w tworzeniu automatycznych filmów oraz wirtualnych prezentacji z AI.
- Praktyczne wskazówki do efektywnego wykorzystania tych narzędzi w projektach zawodowych.
Integracja narzędzi AI w workflow projektowy
- Strategie efektywnego wprowadzania narzędzi AI do codziennych projektów kreatywnych.
- Praktyczne ćwiczenia na temat integracji grafiki i wideo generowanych przez AI.
- Omawianie przykładów zastosowań i najlepszych praktyk.
Prezentacja projektów uczestników i Q&A - konsultacje, pytania, problemy
W każdym dniu Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe wraz z instrukcjami do narzędzi omawianych na zajęciach. Materiały szkoleniowe oraz zadania wdrożeniowe będą przsyłane do uczestników za pomoca poczty e-mail.
Efekty kształcenia zostaną sprawdzone za pomocą przeprowadzonych pre- i post-testów oraz ćwiczeń praktycznych uczestników (informacja zwrotna, krótka ocena).
Rozliczeniu podlegaja 16 godziny szkoleniowe usługi. Usługa prowadzona jest w trybie godzin zegarowych (godzina szkolenia = 60 minut), przerwy wliczają się w czas trwania usługi.
Walidacja usługi - w zakresie spełnienia celu edukacyjnego będzie przeprowadzony post-test po zakończeniu usługi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 19 Zasady obowiązujące na szkoleniu. Omówienie agendy i organizacji pierwszego dnia szkolenia (wykład) | Prowadzący Bartłomiej Dec | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 19 Pre-test wykonywany za pomocą narzędzi cyfrowych (test) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 19 Podstawy generowania grafik z AI (wykład/ćwiczenia) | Prowadzący Bartłomiej Dec | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 19 Przerwa | Prowadzący Bartłomiej Dec | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 19 Zaawansowane generowanie grafik (wykład/ćwiczenia) | Prowadzący Bartłomiej Dec | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 19 Przerwa | Prowadzący Bartłomiej Dec | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 19 Retusz i edycja grafik z wsparciem AI (warsztat/ćwiczenia) | Prowadzący Bartłomiej Dec | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 19 Przerwa | Prowadzący Bartłomiej Dec | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 19 Projekt grupowy: kreatywne szkice i koncepcje z AI (rozmowa na żywo) | Prowadzący Bartłomiej Dec | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 19 Omówienie pierwszego dnia i organizacji drugiego dnia szkolenia (rozmowa na żywo)) | Prowadzący Bartłomiej Dec | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 19 Wprowadzenie do AI w produkcji wideo (wykład/ćwiczenia) | Prowadzący Bartłomiej Dec | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 19 Przerwa | Prowadzący Bartłomiej Dec | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 19 Automatyzacja i edycja materiałów wideo (warsztat/ćwiczenia) | Prowadzący Bartłomiej Dec | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 19 Przerwa | Prowadzący Bartłomiej Dec | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 19 Integracja AI z workflow kreatywnym – praktyczne zastosowania (wykład) | Prowadzący Bartłomiej Dec | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 19 Post-test wykonywany za pomocą narzędzi cyfrowych (test) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 19 Przerwa | Prowadzący Bartłomiej Dec | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 19 Prezentacja projektów uczestników (rozmowa na żywo) | Prowadzący Bartłomiej Dec | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 19 Q&A - konsultacje, pytania, problemy (rozmowa na żywo) | Prowadzący Bartłomiej Dec | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 230,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 439,02 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 264,38 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 214,94 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Bartłomiej Dec
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Usługa prowadzona w częściowo w formule warsztatowej, z naciskiem na praktykę. Uczestnicy usługi, po jej zakończeniu, otrzymują:
- Opracowane materiały zagadnień poruszanych w trakcie usługi wraz z listą artykułów i prac naukowych pozwalających na pogłębienie wiedzy przekazanej w trakcie usługi
- Certyfikat ukończenia szkolenia potwierdzający uzyskane kompetencje
Warunki uczestnictwa
- Podstawowa znajomość obsługi komputera
- Dostęp do komputera z internetem i kamerą
- Zainteresowanie tematyką AI, grafiki i video
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa zostanie przeprowadzona na platformie Google Meet. Link do spotkania zostanie przesłany uczestnikom drogą e-mail najpóźniej dzień przed rozpoczęciem Usługi.
Podstawowe minimalne wymagania sprzętowe:
Aby skorzystać z usługi online, potrzebny jest komputer ze stabilnym łączem internetowym i bez blokad firmowych. Zalecana minimalna prędkość pobierania danych: 10 Mb/s oraz prędkość wysyłania: 5 Mb/s. Twój komputer powinien posiadać minimum:
- najnowszą wersję przeglądarki internetowej (Edge lub Chrome),
- 2-rdzeniowy procesor 1,6 GHz lub szybszy,
- pamięć 4 GB pamięci RAM (wersja 32-bitowa – 2 GB),
- jeżeli chcesz zadawać pytania głosowo, konieczny jest mikrofon. Dodatkowo, wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online.
Dodatkowe wymagania:
- Konto na platformie google (do spotkania)
- komputer (Windows) z dostępem do Internetu oraz możliwością instalacji niezbędnych narzędzi
- założone osobiste konta na platformach (założone dzien wcześniej) i/lub pobrane narzędzia - do ćwiczeń:
- Midjourney
- Stable Diffusion
- Adobe Firefly
- RunwayML
- Pictory
- Synthesia
- Canva AI