Studia menedżerskie
Studia menedżerskie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kierunek skierowany jest do:
- Menedżerów organizacji komercyjnych, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności oraz osób stojących u progu swojej kariery zawodowej.
- Właścicieli firm oraz osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej.
- Minimalna liczba uczestników18
- Maksymalna liczba uczestników33
- Data zakończenia rekrutacji12-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi168
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest przygotowanie uczestników do pełnienia funkcji menedżerskich poprzez rozwijanie kompetencji w zarządzaniu organizacją, strategicznym planowaniu oraz zarządzaniu zasobami ludzkimi. Program dostarcza wiedzy z zakresu prawa, finansów, marketingu oraz innowacyjności, umożliwiając absolwentom podejmowanie skutecznych decyzji i budowanie nowoczesnych, efektywnych zespołówEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:- znajomość zasad i metod zarządzania strategicznego, marketingu cyfrowego, zarządzania zasobami ludzkimi oraz nowoczesnych metod rozwiązywania problemów. | Kryteria weryfikacji Zaliczenie obejmuje test pisemny z pytaniami zamkniętymi, opracowanie i prezentację projektu końcowego oraz jego obronę przed komisją. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Umiejętności:- potrafi umiejętnie zarządzać finansami firmy oraz planować strategicznie z wykorzystaniem narzędzi symulacyjnych. | Kryteria weryfikacji Praktyczne zadania i symulacje finansowe, ocena projektów zespołowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:- zdolność efektywnej komunikacji, rozwiązywania konfliktów w organizacji oraz budowania marki osobistej. | Kryteria weryfikacji Ocena współpracy w projektach grupowych, prezentacje ustne oraz feedback od rówieśników i prowadzących. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Absolwent uzyskuje zaświadczenie potwierdzające zdobyte efekty kształcenia.
Studia kończą się zaliczeniem.
Program
Program
- Kultura organizacyjna (6 godz.)
- Zarządzanie strategiczne - wyznaczanie kierunków rozwoju organizacji (12 godz.)
- Nowe trendy w marketingu - cyfrowa transformacja w marketingu (8 godz.)
- Twórcze rozwiązywanie problemów (6 godz.)
- Zarządzanie zasobami ludzkimi (8 godz.)
- Prawo cywilne (6 godz.)
- Prawo gospodarcze (6 godz.)
- Prawo podatkowe (6 godz.)
- Prawo pracy (8 godz.)
- Finanse dla niefinansistów (8 godz.)
- Finanse dla menedżerów – zajęcia w formie gry symulacyjnej (16 godz.)
- Diagnoza kompetencji menedżera (8 godz.)
- Budowanie marki osobistej (8 godz.)
- Przywództwo i delegowanie zadań (8 godz.)
- Techniki negocjacyjne (8 godz.)
- Konflikt w organizacji (8 godz.)
- Zarządzanie operacyjne (8 godz.)
- Budowanie efektywnych zespołów (8 godz.)
- Kreatywność i innowacyjność w praktyce menedżerskiej (4 godz.)
- Nowe technologie i innowacyjność w biznesie (12 godz.)
- Seminarium (3 godz.)
- Test (1 godz.)
- Projekt (1 godz.)
- Obrona projektu (1 godz.)
_____
INFORMACJE DODATKOWE:
- Czas trwania studiów (liczbę semestrów): 2 semestry
- Liczbę możliwych do zdobycia punktów ECTS: 30 pkt. ECTS
- Liczbę godzin: 168 godzin (lekcyjnych)
- Harmonogram uwzględnia przerwy.
- Informację o sposobie walidacji: Test, projekt i jego obrona
- Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów: Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
- Szczegółowy harmonogram zajęć może ulec modyfikacjom w zakresie realizowanych przedmiotów oraz osób realizujących zajęcia. Zmianie nie ulegają: terminy zjazdów oraz łączna liczba godzin dydaktycznych w ramach studiów podyplomowych.
- Harmonogram zjazdów zostanie opublikowany na stronie internetowej uczelni i w Bazie Usług Rozwojowych (BUR) co najmniej 2 tygodnie przed rozpoczęciem zajęć.
- Godziny zajęć w harmonogramie podawane są jako godziny zegarowe. Liczba godzin w programie podawana jest w godzinach dydaktycznych. Przelicznik: 168 godzin dydaktycznych = 126 godzin zegarowych.
ORGANIZACJA ZJAZDÓW:
Zjazdy odbywają się średnio jeden lub dwa razy w miesiącu:
- sobota w godzinach 8:00–18:00,
- niedziela w godzinach 8:00–18:00.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 950,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto41,37 PLN
- Koszt osobogodziny netto41,37 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Zdulska
Współpracowała z wieloma agencjami reklamowymi, kieruje projektami finansowanymi ze źródeł wewnętrznych i zewnętrznych. Wielokrotnie kierowała kilku lub kilkunastoosobowym zespołem, z którym realizowała kompleksowe działania promocyjne i wizerunkowe, zawierające tworzenie kampanii do mediów tradycyjnych i internetowych, kreację treści graficznych i informacyjnych do narzędzi komunikacji z rozbudowanymi grupami odbiorców, eventy, czy też media relations i sponsoring. Planowała, wdrażała i rozliczała kampanie o zasięgu krajowym i międzynarodowym.
dr hab. Rafał Szczepaniak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podczas każdego zjazdu uczestnicy programu otrzymują zestaw materiałów dydaktycznych udostępnionych na platformie Microsoft Teams lub Moodle. Treści te są przygotowywane przez wykładowców i dostosowywane do tematyki prowadzonych zajęć.
Uczestnicy studiów mają dostęp do platformy Extranet, to wewnętrzna platforma komunikacyjna Uczelni WSB Merito, stworzona w celu ograniczenia formalności oraz ułatwienia przepływu informacji między uczestnikami a uczelnią. Za jej pomocą przez całą dobę i z każdego miejsca na świecie uczestnicy mają dostęp do:
- harmonogramu zajęć,
- informacji na temat płatności,
- materiałów dydaktycznych,
- katalogu bibliotecznego,
- informacji dotyczących zmian w planach zajęć, ogłoszeń i aktualności.
Warunki uczestnictwa
Rekrutacja na studia podyplomowe na Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu odbywa się poprzez wypełnienie formularza online dostępnego na stronie: https://www.merito.pl/rekrutacja/krok1, a następnie dostarczenie kompletu dokumentów do Biura Rekrutacji w Poznaniu.
Kryteria kwalifikacyjne do udziału w programie:
- ukończone studia wyższe I lub II stopnia,
- spełnienie warunków określonych w procedurze rekrutacyjnej.
Informacje dodatkowe
- Cena usługi nie obejmuje opłaty wpisowej oraz opłaty końcowej.
- Usługa kształcenia świadczona przez Uniwersytet WSB Merito jest zwolniona z podatku VAT zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 26 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. 2023 poz. 1570). Zwolnienie obejmuje usługi edukacyjne realizowane przez uczelnie wyższe na podstawie przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
REALIZACJA PROJEKTÓW:
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu realizuje projekty szkoleniowe w ramach współpracy z instytucjami rynku pracy tj.:
- Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu – Kierunek Rozwój,
- Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie – Małopolski Pociąg do Kariery,
- Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie – Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe,
- Projekt „Zawodowa reaktywacja” – realizowany w Łodzi.
Adres
Adres
1. VIII LO ul. H. Cegielskiego 1
2. Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu ul. Powstańców Wielkopolskich 2a (budynek BR), ul. Powstańców Wielkopolskich 1 (budynek PW), ul. Ratajczaka 5/7 (budynek CP).