Wyzwania współczesnego Menedżera. Lider dawniej vs. Lider dziś
Wyzwania współczesnego Menedżera. Lider dawniej vs. Lider dziś
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową są:
- osoby zarządzające,
- pracownicy zajmujący stanowiska menedżerskie/kierownicze
- osoby przewidziane do awansu na stanowiska menedżerskie/kierownicze
- specjaliści,
- oraz wszystkie osoby chcące zwiększyć swoją skuteczność menedżerską
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji19-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi48
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Cykl szkoleń przygotowuje uczestników do efektywnego, świadomego i empatycznego zarządzania zespołem w zmieniającej się rzeczywistości organizacyjnej. Po cyklu szkoleń uczestnicy będą łączyć koncentrację na wynikach z dbałością o relacje, komunikować się z uwzględnieniem emocji i intencji. Szkolenia przygotowują także do wzmocnienia współodpowiedzialności, tworzenia przestrzeni do feedbacku i budowania bezpieczeństwa psychologicznego w organizacjach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Moduł 1. Rozpoznaje zmiany we współczesnym zarządzaniu i ich wpływ na pracowników. | Kryteria weryfikacji Wymienia kluczowe różnice między „starym” a „nowym” stylem zarządzania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje nowe oczekiwania wobec lidera wynikające ze zmian pokoleniowych | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | |
Efekty uczenia się Moduł 1. Posługuje się wiedzą na temat różnych stylów zarządzania | Kryteria weryfikacji Poprawnie identyfikuje swój dominujący styl zarządzania | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Omawia mocne i słabe strony swojego dominującego stylu zarządzania w kontekście potrzeb zespołu | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Moduł 1. Posługuje się wiedzą na temat różnychpoziomów komunikacji dopasowanych do poziomu dojrzałości pracowników. | Kryteria weryfikacji Opisuje sytuację i dobiera odpowiedni sposób komunikowania | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia dobór stylu do konkretnego pracownika (dojrzałość, doświadczenie) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Moduł 1. Ocenia, na ile jego sposób komunikacji jest zrozumiały i akceptowalny | Kryteria weryfikacji Przeprowadza analizę intencji i sposobu przekazywania celów i zadań | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Koryguje komunikat tak, by był bardziej czytelny i akceptowalny dla pracownika | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Moduł 1. Równoważy nastawienie na ludzi i nastawienie na zadania w codziennym zarządzaniu | Kryteria weryfikacji Formułuje przykłady decyzji menedżerskich uwzględniających obie perspektywy | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Określa możliwe skutki zachwiania tej równowagi | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Moduł 2. Odróżnia fakty od ocen w komunikacji | Kryteria weryfikacji Przekształca ocenę na komunikat oparty na faktach | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Uzasadnia, dlaczego dany element wypowiedzi jest oceną, a nie faktem. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje w analizowanym komunikacie elementy będące faktami oraz elementy będące ocenami. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Moduł 2. Komunikuje swoje potrzeby i emocje w sposób zrozumiały | Kryteria weryfikacji Formułuje wypowiedź z uwzględnieniem potrzeb i emocji | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Używa języka osobistego („ja”), unikając oskarżeń i generalizacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Moduł 2. Formułuje intencję i sprawdza jej zrozumienie | Kryteria weryfikacji Sprawdza, czy druga strona zrozumiała przekaz (np. zadaje pytanie lub prosi o parafrazę). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Wskazuje cel swojej wypowiedzi | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Moduł 3. Stawia cele jakościowe w sposób precyzyjny i zrozumiały | Kryteria weryfikacji Formułuje cel według triady: co, po co, jak | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Kryteria weryfikacji Rozróżnia cele ilościowe i jakościowe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Unika ogólników i ocen w zapisie celu | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Moduł 3. Komunikuje sens i priorytet celu w sposób budujący poczucie bezpieczeństwa | Kryteria weryfikacji Uzasadnia znaczenie celu z punktu widzenia zespołu i organizacji | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | ||
Kryteria weryfikacji Wskazuje, który cel ma najwyższy priorytet i dlaczego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wypowiada się w sposób budujący jasność i przewidywalność | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Moduł 3. Dobiera sposób delegowania zadań do poziomu rozwoju pracownika | Kryteria weryfikacji Ocenia stopień samodzielności pracownika na podstawie opisu sytuacji | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiedni styl przekazywania zadania (instrukcja vs. autonomia) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia wybór sposobu delegowania zadań | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Moduł 3. Sprawdza poziom zrozumienia i akceptacji celu przez pracownika | Kryteria weryfikacji Zadaje pytania sprawdzające rozumienie sensu i oczekiwanego efektu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Parafrazuje wypowiedź pracownika, by potwierdzić zrozumienie | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje, czy pracownik jest gotowy do realizacji | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | |
Efekty uczenia się Moduł 3. Ustala mierniki dla celów jakościowych i definiuje sposób ich monitorowania | Kryteria weryfikacji Tworzy mierzalne wskaźniki dla celu jakościowego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje sposób zbierania danych (obserwacja, ankieta, ocena) | Metoda walidacji Prezentacja | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje, kto i kiedy będzie weryfikował postęp | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Moduł 4. Stosuje model konstruktywnego feedbacku opartego na faktach | Kryteria weryfikacji Rozróżnia fakty od opinii w komunikacie zwrotnym | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Formułuje komunikat według modelu FOR+OK | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Kryteria weryfikacji Unika ocen i uogólnień | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Efekty uczenia się Moduł 4. Buduje kontakt i dialog podczas udzielania feedbacku | Kryteria weryfikacji Stawia pytania sprawdzające zrozumienie i akceptację | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Dobiera sposób rozmowy (monolog vs. dialog) do kontekstu | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Kryteria weryfikacji Uwzględnia emocje własne i odbiorcy w sposobie komunikowania | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Moduł 4. Wzmacnia relacje z pracownikami poprzez konstruktywne rozmowy | Kryteria weryfikacji Dzieli się informacją zwrotną, która jednocześnie uwzględnia trudność i wspiera rozwój | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Kryteria weryfikacji Wspólnie z pracownikiem formułuje wnioski i propozycje rozwiązań | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Kryteria weryfikacji Potrafi poprosić o feedback w sposób otwarty i wspierający | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Efekty uczenia się Moduł 5. Docenia pracowników w sposób autentyczny i wzmacniający | Kryteria weryfikacji Wskazuje konkretne działania lub postawy pracownika, które podlegają docenieni | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Kryteria weryfikacji Formułuje komunikat doceniający odnoszący się do wartości lub wpływu działania | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Kryteria weryfikacji Rozróżnia docenienie wspierające od manipulacyjnego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | ||
Efekty uczenia się Moduł 5. Stosuje empatyczne słuchanie bez oceniania i udzielania rad | Kryteria weryfikacji Parafrazuje wypowiedź pracownika z uważnością na emocje i potrzeby | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Kryteria weryfikacji Unika przerywania, doradzania i minimalizowania problemów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Okazuje empatię i życzliwość przez postawę i stosowany język | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Efekty uczenia się Moduł 5. Wzmacnia zespół poprzez zauważanie mocnych stron i wspieranie samodzielności | Kryteria weryfikacji Wskazuje mocne strony pracownika na podstawie konkretnych sytuacji | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Kryteria weryfikacji Formułuje komunikat, który podkreśla zaufanie i zachęca do samodzielności | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Kryteria weryfikacji Opisuje, jak stosować wspierające monitorowanie zamiast kontroli | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Moduł 6. Wyjaśnia, czym jest bezpieczeństwo psychologiczne i jakie ma znaczenie w pracy zespołu | Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcie bezpieczeństwa psychologicznego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Kryteria weryfikacji Wskazuje, jakie zachowania lidera wpływają pozytywnie lub negatywnie na bezpieczeństwo zespołu | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | |
Kryteria weryfikacji Opisuje skutki braku bezpieczeństwa psychicznego dla relacji, wyników i komunikacji | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Moduł 6. Łączy wysokie oczekiwania z tworzeniem bezpiecznego środowiska | Kryteria weryfikacji Opisuje przykłady stawiania ambitnych celów przy zachowaniu zaufania i otwartości | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Kryteria weryfikacji Dobiera komunikaty, które wspierają zarówno standardy, jak i bezpieczeństwo | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Kryteria weryfikacji Wskazuje ryzyka wynikające z nadmiernego nacisku i braku otwartości | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Moduł 6. Tworzy warunki sprzyjające otwartemu mówieniu o błędach i trudnościach | Kryteria weryfikacji Stosuje język, który nie obwinia, lecz zaprasza do rozmowy o przyczynach i rozwiązaniach | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Kryteria weryfikacji Zadaje pytania pogłębiające, które nie uruchamiają mechanizmów obronnych u rozmówcy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Kryteria weryfikacji Formułuje przykłady rozmów wspierających kulturę uczenia się i współpracy | Metoda walidacji Prezentacja | |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Cykl szkoleń skierowany jest do: osób zarządzających, pracowników zajmujących stanowiska menedżerskie/kierownicze, osób przewidzianych do awansu na stanowiska menedżerskie/kierownicze a także specjalistów i wszystkich tych, którzy chcą zwiększyć swoją skuteczność menedżerską poprzez bardziej efektywne, świadome i empatyczne zarządzanie zespołem w zmieniającej się rzeczywistości organizacyjnej.
Metodologia podczas szkolenia:
Stosujemy zasadę 80:20
- 20% mini-wykładów służących jako wprowadzenie do poszczególnych bloków tematycznych
- 80% praktycznych warsztatów, a podczas nich:
- ćwiczenia indywidualne (np. związane ze zmianą postawy),
- odgrywanie ról, metody Dramy (np. rozmowa z podwładnym),
- praca w grupach (np. wypracowanie rozwiązań, najlepsze praktyki),
- testy,
- gry.
Usługa liczona jest w godzinach dydaktycznych. 1 godzina dydaktyczna = 45 minut zegarowych. Przerwy nie są wliczane do czasu trwania usługi.
Ramowy program szkolenia:
Moduł I. Menedżer dawniej i dziś. Stary mechanizm – nowy mechanizm co wybierasz? – 8 godzin
- Wstęp i test wiedzy:
- Wprowadzenie do tematyki szkoleń
- Poznanie oczekiwań uczestników wobec szkolenia
- Pre-test wiedzy na temat stylów zarządzania, sposobów stawiania, komunikowania i egzekwowania zadań
- Kompetencje i życzliwość menedżera, czyli jak Cię postrzegają pracownicy i jakie są ich reakcje wobec menedżera, a dalej wobec organizacji
- Mój ulubiony styl zarządzania. Czy zawsze warto go stosować?
- Elastyczność menedżera – wada czy zaleta?
- Nastawienie na ludzi a nastawienie na zadania.
- Skąd pracownicy mają wiedzieć dlaczego coś jest ważne? Czyli nie tylko ''co?'' Ale i ''po co?''
Moduł 2. Nie możesz być w kontakcie z innymi, jeśli nie jesteś w kontakcie ze sobą – 8 godzin
- Co to w ogóle oznacza być w kontakcie ze sobą?
- Fakt czy ocena, czyli co widzę, a co mną kieruje
- Emocje w biznesie? Naprawdę?
- Potrzeby kierują każdym z nas. Lepiej być ich świadomym
- Jaka jest moja intencja, czyli dlaczego to ważne?
- Negatywne prawo oczywistości
Moduł 3. Jaki jest cel? Od stawiania celów po ich realizację – 8 godzin
- Stawianie celów, nasza codzienność.
- Triada celu – Co? Po co? Jak?
- Dlaczego to ważne, czyli jaki jest sens
- Gdzie są priorytety
- Przekładanie celów na zadania - samodzielność czy dokładna instrukcja?
- Skąd wiesz, że ludzie zrozumieli jaki jest cel?
- I że go zaakceptowali?
Moduł 4. Feedback nasz codzienny, nie od święta – 8 godzin
- Brzydkie słowo na FE, czyli dlaczego dawanie i przyjmowanie feedbacku jest trudne
- 3 zasadnicze cele feedbacku, który dominuje w Twoim zarządzaniu?
- Feedback oparty na faktach
- Emocje w feedbacku? To że o nich nie mówisz, nie znaczy że nie istnieją
- Odpowiedzialność, czyli dlaczego to ważne?
- Monolog czy dialog?
- Budowanie kontaktu w feedbacku, na ile się rozumiemy? Jak wygląda poziom akceptacji?
- Feedback bez rozwiązania jest samochód bez paliwa.
Moduł 5. Docenianie i wspieranie – buduj swoich ludzi – 8 godzin
- Wsparcie menedżera, czy to nie przesada? Ludzie powinni być samodzielni
- Docenianie? Ale dlaczego mam „cukrować”, ludzie w ten sposób osiądą na laurach
- Empatia w zarządzaniu? Nie mam na to czasu, muszę osiągać cele
- Równowaga pomiędzy docenianiem a krytykowaniem, to nie 1:1
- Aktywne słuchanie a empatia
- 5 poziomów doceniania
- Jak docenianie pracowników buduje mnie osobiście i wzmacnia moje zaangażowanie
Moduł 6. Bezpieczeństwo psychologiczne w organizacji. Tak, jako menedżer jesteś za nie odpowiedzialny/a. – 8 godzin
- Czym jest bezpieczeństwo psychologiczne.
- Bezpieczeństwo psychologiczne nie oznacza rezygnacji z wysokich oczekiwań i standardów.
- Bezpieczeństwo psychologiczne a zaangażowanie pracowników, osiągane wyniki
- Błędy, ukrywanie problemów, czyli pierwsze efekty niskiego bezpieczeństwa psychicznego. Co się dzieje, gdy pracownicy się boją, nie mają zaufania
- Psychiczne BHP, czyli jak mogę wspierać siebie i innych
- Test wiedzy, podsumowanie i zakończenie cyklu szkoleń:
- Post-test wiedzy, porównanie wyników z pre-testem
- Podsumowanie cyklu szkoleń, dyskusja na temat dalszych kroków
- Przygotowanie planu dalszych działań
- Wręczenie certyfikatów ukończenia szkolenia
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 40 Moduł 1.1. Wstęp i test wiedzy | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 40 Moduł 1.2. Kompetencje i życzliwość menedżera, czyli jak Cię postrzegają pracownicy i jakie są ich reakcje wobec menedżera, a dalej wobec organizacji | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 40 Moduł 1.3. Mój ulubiony styl zarządzania. Czy zawsze warto go stosować? | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 40 Moduł 1.4. Elastyczność menedżera – wada czy zaleta? | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 40 Moduł 1. 5. Nastawienie na ludzi a nastawienie na zadania. | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 40 Moduł 1. 6. Skąd pracownicy mają wiedzieć dlaczego coś jest ważne? Czyli nie tylko co? Ale i po co? | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 40 Moduł 2.1. Co to w ogóle oznacza być w kontakcie ze sobą? | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 40 Moduł 2.2. Fakt czy ocena, czyli co widzę, a co mną kieruje | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 40 Moduł 2.3. Emocje w biznesie? Naprawdę? | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 40 Moduł 2.4. Potrzeby kierują każdym z nas. Lepiej być ich świadomym | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 40 Moduł 2.5. Jaka jest moja intencja, czyli dlaczego to ważne? | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 40 Moduł 2.6. Negatywne prawo oczywistości | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 40 Moduł 3.1. Stawianie celów, nasza codzienność. | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 40 Moduł 3.2. Triada celu – Co? Po co? Jak? | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 40 Moduł 3.3. Dlaczego to ważne, czyli jaki jest sens? | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 40 Moduł 3.4. Gdzie są priorytety | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 40 Moduł 3.5. Przekładanie celów na zadania - samodzielność czy dokładna instrukcja? | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 40 Moduł 3.6. Skąd wiesz, że ludzie zrozumieli jaki jest cel? | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 40 Moduł 3.7. I że go zaakceptowali? | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 40 Moduł 4.1. Brzydkie słowo na FE, czyli dlaczego dawanie i przyjmowanie feedbacku jest trudne | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 19-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 40 Moduł 4.2. 3 zasadnicze cele feedbacku, który dominuje w Twoim zarządzaniu? | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 19-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 40 Moduł 4.3. Feedback oparty na faktach | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 19-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 40 Moduł 4.4. Emocje w feedbacku? To że o nich nie mówisz, nie znaczy że nie istnieją | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 19-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 40 Moduł 4.5. Odpowiedzialność, czyli dlaczego to ważne? | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 19-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 40 Moduł 4.6. Monolog czy dialog? | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 19-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 40 Moduł 4.7. Budowanie kontaktu w feedbacku, na ile się rozumiemy? Jak wygląda poziom akceptacji? | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 19-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 40 Moduł 4.8. Feedback bez rozwiązania jest samochód bez paliwa. | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 19-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 40 Moduł 5.1. Wsparcie menedżera, czy to nie przesada? Ludzie powinni być samodzielni | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 19-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 40 Moduł 5.2. Docenianie? Ale dlaczego mam „cukrować”, ludzie w ten sposób osiądą na laurach | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 19-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 40 Moduł 5.3. Empatia w zarządzaniu? Nie mam na to czasu, muszę osiągać cele | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 19-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 40 Moduł 5.4. Równowaga pomiędzy docenianiem a krytykowaniem, to nie 1:1 | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 19-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 40 Moduł 5.5. Aktywne słuchanie a empatia | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 19-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 40 Moduł 5.6. 5 poziomów doceniania | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 19-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 40 Moduł 5.7. Jak docenianie pracowników buduje mnie osobiście i wzmacnia moje zaangażowani | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 19-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 40 Moduł 6.1. Czym jest bezpieczeństwo psychologiczne. | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 23-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 40 Moduł 6.2. Bezpieczeństwo psychologiczne nie oznacza rezygnacji z wysokich oczekiwań i standardów. | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 23-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 40 Moduł 6.3. Bezpieczeństwo psychologiczne a zaangażowanie pracowników, osiągane wyniki | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 23-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 40 Moduł 6.4. Błędy, ukrywanie problemów, czyli pierwsze efekty niskiego bezpieczeństwa psychicznego. Co się dzieje, gdy pracownicy się boją, nie mają zaufania | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 23-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 40 Moduł 6.5. Psychiczne BHP, czyli jak mogę wspierać siebie i innych | Prowadzący Agnieszka Maziarz-Lipka | Data realizacji zajęć 23-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 40 Moduł 6.6. Test wiedzy, podsumowanie i zakończenie cyklu szkoleń | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 169,71 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 577,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 66,04 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 53,69 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Maziarz-Lipka
W szkoleniach, które osobiście przeprowadziła, brało udział – lekko licząc –30 tys. osób. Z wykształcenia psycholog, z zawodu praktyk. Certyfikowana trenerka dramy (Drama Way),konsultantka testu MTQ48 (badającego Siłę i Odporność psychiczną). Ukończyła także podyplomowe studia „Zarządzanie projektami” (WSB Wrocław) oraz kurs Moderatora Design Thinking.
Autorka wielu narzędzi/gier szkoleniowych wspierających rozwój kompetencji menedżerskich (np.karty merytoryczne „Jeden menedżer, wiele ról” oraz „Delegowanie w 7 krokach”).
Wspiera w rozwijaniu kompetencji menedżerów i specjalistów zarówno w korporacjach jak i MŚP.
Programy rozwojowe realizowała dla wielu wiodących w swoich branżach firm/instytucji –m.in. dla GK ENEA, Capgemini Polska Sp. z o.o., GK Eurocash, Mondelēz Polska, NOKIA, Diehl Controls Polska Sp. z o.o., ZF CV Systems Poland Sp. z o.o., Limango Polska Sp. z o.o., SGB-Bank S.A., LinuxPolska Sp. z o.o., Fantasyexpo Sp. z o.o., Santader Bank Polska Sp. z o.o., Schaeffler Polska, ING Bank Śląski SA, Tauron, Bibby Financial Services Sp. z .o.o.
W ciągu ostatnich dwóch lat zrealizowała ponad 120 godzin szkoleń menedżerskich m.in. dla Grupy Eurocash SA (4 edycje szkoleń menedżerskich), NOKIA Kraków, Mondelēz Polska, Grupy Kapitałowej ENEA, PGNiG).
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzymuje podręcznik szkoleniowy / workbook w wersji elektronicznej (*.pdf). Uczestnicy otrzymują także dostęp do e-pigułek wiedzy.
Każdy uczestnik przed przystąpieniem do cyklu szkoleń jest diagnozowany kwestionariuszem predyspozycji zawodowych (menedżerskich) Harrison Assessments i otrzymuje raport Paradoks. Dzięki temu uczestnicy poznają swój poziom "dojrzałości" menedżerskiej w 12 obszarach biznesowych.
Informacje dodatkowe
Podatek VAT
Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczane jest 23% VAT.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 roz. Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w spr.zwolnień od podatku od towarów i usług (...) (Dz.U. z 2018 r., poz. 701)
Warunkiem uzyskania zaświadczenia o ukończenia szkolenia jest obecność min 80% czasu trwania usługi przez każdego uczestnika.
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb Twojej firmy.
Szkolenia realizujemy także w formie on-line.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej.
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu dofinansowania na tę i inne usługi z naszej oferty. Zapraszamy do kontaktu >> www.dobrytrener.pl
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Winda, dostęp dla osób z niepełnosprawnościami.