Programista JavaScript z wykorzystaniem AI
Programista JavaScript z wykorzystaniem AI
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Programowanie
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia skierowane do:
- osób, które miały podstawową styczność z programowaniem
- osób, które znają podstawowe konstrukcje jak np. pętle, klasy, zmienne
- osób, które chcą w przyszłości tworzyć rozbudowane aplikacje biznesowe (aplikacje bankowe, maklerskie, CRM'y itd)
- osób, które celują w pracę głównie dla dużych korporacji
- osób, które są zmotywowane oraz chętne do nauki
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji12-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi178
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów na kierunku "Programista JavaScript z wykorzystaniem AI " jest dostarczenie uczestnikom kompleksowej wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu programowania w frameworku Angular. Program skupia się nie tylko na aspektach technicznych, ale także na komercyjnych i praktycznych codziennych aspektach pracy programisty aplikacji komercyjnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: 1. Opisuje architekturę aplikacji opartych na Angularze oraz ich elementy składowe. 2. Wyjaśnia zasady testowania aplikacji frontendowych z użyciem Angulara i popularnych frameworków testujących. 3. Przedstawia dobre praktyki kodowania i przeglądu kodu w projektach komercyjnych. | Kryteria weryfikacji 1. Charakteryzuje różnice między komponentami, serwisami, modułami i dyrektywami w Angularze.2. Uzasadnia dobór konkretnych technik testowania jednostkowego i integracyjnego w projektach Angularowych. 3. Definiuje kluczowe zasady Clean Code oraz ich znaczenie w utrzymaniu jakości kodu. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Umiejętności: 1. Projektuje strukturę aplikacji w Angularze zgodnie z wytycznymi architektonicznymi. 2. Tworzy i wdraża komponenty z wykorzystaniem zaawansowanych konstrukcji Angulara (np. RxJS, dependency injection, lazy loading). 3. Organizuje proces testowania aplikacji z uwzględnieniem strategii testów i pokrycia kodu. | Kryteria weryfikacji 1. Projektuje logiczny układ modułów, komponentów i serwisów w aplikacji Angularowej.2. Montuje aplikację Angularową wykorzystującą routing, serwisy oraz mechanizmy reaktywne. 3. Kontroluje przebieg testów jednostkowych i integracyjnych oraz interpretuje ich wyniki. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: 1. Współpracuje z zespołem projektowym w celu optymalizacji jakości kodu poprzez code review. 2. Aktywnie reaguje na zmiany i sugestie pojawiające się w trakcie realizacji projektu IT. 3. Przestrzega zasad etyki zawodowej i standardów współpracy w środowisku deweloperskim. | Kryteria weryfikacji 1. Ocena aktywnego udziału w przeglądach kodu oraz formułowania konstruktywnych uwag.2. Organizuje własne działania programistyczne w odpowiedzi na feedback zespołu. 3. Monitoruje własne działania pod kątem zgodności z ustalonymi normami zespołowymi. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Absolwent uzyskuje zaświadczenie potwierdzające zdobyte efekty kształcenia.
Studia kończą się zaliczeniem na ocenę określonym w karcie kierunku.
Program
Program
- Wprowadzenie do Web Developmentu (32 godz.)
- Wprowadzenie do Angulara (32 godz.)
- Zaawansowane konstrukcje Angulara (40 godz.)
- Testowanie w Angularze (8 godz.)
- Wprowadzenie do komercyjnego programowania (24 godz.)
- Code Review i dobre praktyki (8 godz.)
- Praktyczne zastosowanie Angulara (32 godz.)
- Projekt (2 godz.)
_____
INFORMACJE DODATKOWE:
- Czas trwania studiów (liczbę semestrów): 2 semestry
- Liczbę możliwych do zdobycia punktów ECTS: 30 pkt. ECTS
- Liczbę godzin: 178 godzin (lekcyjnych)
- Harmonogram uwzględnia przerwy.
- Informację o sposobie walidacji: praktyczny projekt końcowy pisany indywidualnie lub grupowo pod opieką prowadzącego
- Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów: Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
- Szczegółowy harmonogram zajęć może ulec modyfikacjom w zakresie realizowanych przedmiotów oraz osób realizujących zajęcia. Zmianie nie ulegają: terminy zjazdów oraz łączna liczba godzin dydaktycznych w ramach studiów podyplomowych.
- Harmonogram zjazdów zostanie opublikowany na stronie internetowej uczelni i w Bazie Usług Rozwojowych (BUR) co najmniej 2 tygodnie przed rozpoczęciem zajęć.
- Godziny zajęć w harmonogramie podawane są jako godziny zegarowe. Liczba godzin w programie podawana jest w godzinach dydaktycznych. Przelicznik: 178 godzin dydaktycznych = 133,5 godzin zegarowych.
ORGANIZACJA ZJAZDÓW:
Zjazdy odbywają się średnio jeden lub dwa razy w miesiącu:
- sobota w godzinach 8:00–18:00,
- niedziela w godzinach 8:00–18:00,
- w wyjątkowych sytuacjach zajęcia mogą odbyć się również w piątek w godzinach 16:00-21:00.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 050,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto7 050,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto39,61 PLN
- Koszt osobogodziny netto39,61 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Adam Szejba
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podczas każdego zjazdu uczestnicy programu otrzymują zestaw materiałów dydaktycznych udostępnionych na platformie Microsoft Teams. Treści te są przygotowywane przez wykładowców i dostosowywane do tematyki prowadzonych zajęć.
Platforma Microsoft Teams stanowi główne narzędzie komunikacji Uczelni WSB Merito. Jej celem jest uproszczenie formalności oraz usprawnienie przepływu informacji między studentami a uczelnią. Dzięki niej uczestnicy studiów mają całodobowy dostęp – z dowolnego miejsca na świecie – do:
- harmonogramu zajęć,
- materiałów dydaktycznych,
- informacji o zmianach w planie zajęć, ogłoszeń i bieżących aktualności.
Warunki uczestnictwa
Zapisów na studia podyplomowe można dokonać zgodnie z obowiązującym regulaminem za pośrednictwem strony internetowej Uniwersytetu WSB Merito, wybierając jedną z dostępnych filii:
- Chorzów
- Poznań
- Szczecin
- Warszawa
Rejestracja odbywa się poprzez formularz online dostępny pod adresem: https://www.merito.pl/rekrutacja/krok1, a także poprzez osobiste dostarczenie kompletu wymaganych dokumentów do Biura Rekrutacji wybranej filii uczelni.
Kryteria kwalifikacyjne do udziału w programie:
- ukończone studia wyższe I lub II stopnia,
- spełnienie warunków określonych w procedurze rekrutacyjnej.
Informacje dodatkowe
- Cena usługi nie obejmuje opłaty wpisowej oraz opłaty końcowej.
- Usługa kształcenia świadczona przez Uniwersytet WSB Merito jest zwolniona z podatku VAT zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 26 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. 2023 poz. 1570). Zwolnienie obejmuje usługi edukacyjne realizowane przez uczelnie wyższe na podstawie przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
REALIZACJA PROJEKTÓW:
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu realizuje projekty szkoleniowe w ramach współpracy z instytucjami rynku pracy tj.:
- Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu – Kierunek Rozwój,
- Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie – Małopolski Pociąg do Kariery,
- Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie – Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe,
- Projekt „Zawodowa reaktywacja” – realizowany w Łodzi.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Uczestnik programu zdobywa nową wiedzę oraz praktyczne umiejętności dzięki zajęciom prowadzonym na platformie Microsoft Teams. Komunikuje się z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami studiów w czasie rzeczywistym (w trybie synchronicznym), co umożliwia aktywne uczestnictwo i bieżącą interakcję.
Wymagania techniczne:
Aby uczestniczyć w zajęciach online, potrzebne są:
- minimalne wymagania sprzętowe: 2 GB RAM, procesor i5, niezbędne oprogramowanie: system operacyjny: windows min. 7, iOS, linux.
- komputer wyposażony w głośniki i mikrofon (wbudowane lub zewnętrzne),
- stabilne połączenie z Internetem, minimalne wymagania dot. parametrów łącza sieciowego: 30 Mbit/s
- słuchawki (zalecane, choć opcjonalne),
- kamera internetowa (opcjonalna, lecz przydatna podczas aktywnych form zajęć).