Train the Trainer Fundamentals - kompleksowe szkolenie - Małopolski Pociąg do kariery
Train the Trainer Fundamentals - kompleksowe szkolenie - Małopolski Pociąg do kariery
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Przyszli i obecni trenerzy biznesu – osoby pracujące lub planujące karierę w tej dziedzinie, w tym freelancerzy, trenerzy firm szkoleniowych i wewnętrzni, którzy chcą doskonalić umiejętności projektowania i prowadzenia szkoleń.
- Specjaliści ds. szkoleń i rozwoju (L&D) – odpowiedzialni za planowanie, projektowanie i wdrażanie programów szkoleniowych, w tym facylitatorzy i eksperci HR.
- Liderzy i managerowie – kierownicy prowadzący onboarding, szkolenia z kompetencji miękkich oraz dbający o rozwój pracowników.
- Specjaliści dziedzinowi (Project Managerowie, Product Ownerzy, Scrum Masterzy, Change Managerowie) – eksperci z zaawansowaną wiedzą, którzy regularnie prowadzą szkolenia wewnętrzne lub wdrożenia.
- Osoby rozważające rolę trenera – poszukujące wprowadzenia do podstaw trenerstwa i nauczania dorosłych.
- Uczestników Projektu MP i/lub dla Uczestników Projektu NSE;
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji02-07-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi17
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa szkoleniowa przygotowuje Uczestnika do samodzielnego projektowania, planowania i realizacji szkoleń w roli Trenera. Uczestnik identyfikuje potrzeby szkoleniowe, definiuje cele, dobiera zakres merytoryczny i strukturę szkolenia, stosuje skuteczne metody rozwoju kompetencji oraz aktywnie buduje środowisko wspierające proces uczenia się dorosłych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje kluczowe teorie uczenia się ludzi dorosłych, w odniesieniu do roli i pracy Trenera | Kryteria weryfikacji charakteryzuje główne nurty podejścia do uczenia się ludzi dorosłych: neurologiczny, behawioralny, poznawczy i społeczny | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji nazywa kluczowe wnioski płynące z teorii uczenia się do pracy Trenera | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje różnorodne role i formy wspierające rozwój człowieka | Kryteria weryfikacji charakteryzuje główne role wspierające proces rozwoju człowieka: trenera, mentora, coacha, konsultanta | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji rozróżnia typy działań rozwojowych w zależności od rodzaju potrzeby i realizującej go roli | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się charakteryzuje kluczowe czynniki budujące środowisko wspierające proces uczenia się uczestnika | Kryteria weryfikacji harakteryzuje główne elementy składające się na środowisko wspierające proces uczenia się; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje kluczowe zachowania aktywnie wpływające na kształtowanie efektywnego środowiska | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje Cykl Kolba, jako podstawy projektowania efektywnych szkoleń | Kryteria weryfikacji charakteryzuje główne reguły i narzędzia dla wykorzystania Cyklu Kolba | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji rozróżnia 4 tryby i ich istotność w procesie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje przebieg i kluczowe zasady procesu planowania, projektowania i realizacji szkoleń | Kryteria weryfikacji rozróżnia 4 główne etapy procesu oraz ich kluczowe reguły; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakateryzuje kluczowe zadania i odpowiedzialności Trenera na każdym z 4 etapów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje zasady modelu KSA, w kontekście definiowania celów szkolenia | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji rozróżnia metody szkoleniowe w kontekście ich dopasowania do wybranych celów szkoleniowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje kluczowe metody ewaluacji szkoleń | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Definiuje zasady etyczne efektywnego Trenera | Kryteria weryfikacji charakteryzuje kluczowe zasady etyczne w pracy Trenera | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji rozróżnia zachowania trenerskie spełniające i niespełniające wytycznych etycznych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Buduje aktywnie - przed szkoleniem i w jego trakcie - środowisko wspierające proces uczenia się uczestników | Kryteria weryfikacji identyfikuje potrzeby i oczekiwania uczestników | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji projektuje agendę i metody szkoleniowe w odpowiedzi na potrzeby uczestników | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji monitoruje przebieg szkolenia, w celu podejmowania adekwatnych interwencji komunikacyjnych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Stosuje zasady Cyklu Koba w procesie projektowania szkoleń | Kryteria weryfikacji projektuje strukturę merytoryczną oraz metody szkoleniowe zgodnie z regułami Cyklu Koba | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji dobiera techniki i narzędzia wspierające cały proces uczenia się przez doświadczenie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Projektuje i planuje agendę szkolenia zgodnie z regułami i wytycznymi 4-etapowego procesu | Kryteria weryfikacji definiuje cele szkolenia w odpowiedzi na zidentyfikowane potrzeby uczestników i zgodnie z modelem KSA | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji dobiera merytorykę szkolenia do zidentyfikowanych potrzeb; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji dobiera adekwatne narzędzia i techniki szkoleniowe do grupy i ich potrzeb | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Przeprowadza szkolenie, zgodnie z przyjętymi wytycznymi | Kryteria weryfikacji prowadzi "próbkę trenerską" zgodnie z przyjętymi zasadami angażowania uczestników | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Zachowuje zasady Kodesu Etycznego Trenera w swojej pracy | Kryteria weryfikacji identyfikuje sytuacje, w których niezbędna jest adekwatna etycznie reakcja | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji projektuje swoje zachowania zgodnie z przyjętymi zasadami etyki | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ramowy program szkolenia
WARUNKI PRZEPROWADZENIA USŁUGI:
Każdy uczestnik powinien posiadać dostęp do komputera oraz interenetu, ponieważ usługa szkoleniowa zostanie zrealizowana w formie online, z wykorzystaniem takich platform, jak: ZOOM oraz Mural.
Usługa jest wykonywana w godzinach lekcyjnych (45 min), a planowane przerwy nie wliczają się do jej czasu.
W trakcie szkolenia, uczestnicy będą dzieleni na mniejsze, 3-5 osobowe grupy, w ramach realizacji wybranych ćwiczeń warsztatowych (funkcja "Pokoi" na platformie ZOOM). Usługa zostanie wykonana z wykorzystaniem takich metod, jak: mini wykład, prezentacja multimedialna, symulacje w grupach, praca z case study, rudna, dyskusja, scenki.
DZIEŃ I
Wprowadzenie i rozpoczęcie szkolenia
Moduł I: Wprowadzenie do uczenia i uczenia się dorosłych
- Dla kogo jest Akademia Trenera - w jaki sposób rozwój umiejętności trenerskich wpływa na Twoją karierę.
- Definicja uczenia i uczenia się dorosłych oraz ich implikacje dla pracy trenera.
- Cztery główne nurty uczenia się dorosłych (neurobiologiczny, poznawczy, społeczny i behawioralny) – jak te podejścia wpływają na projektowanie szkoleń?
Moduł II: Rola Trenera a inne potrzeby rozwojowe Klienta
- Identyfikacja potrzeb Klienta – jak skutecznie zrozumieć, czego naprawdę potrzebują Twoi uczestnicy?
- Rola trenera w kontekście innych ról, jak mentor, coach, facylitator – jak dostosować swoje podejście w zależności od potrzeb?
- Matryca kompetencji rozwojowych – wskazówki do analizy, jakie kompetencje są niezbędne w różnych rolach.
Moduł III: Proces uczenia się przez doświadczenie, czyli Cykl Kolba
- Nowe rozumienie cyklu uczenia się przez doświadczenie – jak wykorzystać tę teorię w praktyce podczas szkoleń?
- Przedstawienie zasad Cyklu Kolba i ich zastosowania do projektowania doświadczeń uczenia się dorosłych.
- Przykłady działania w poszczególnych trybach Cyklu Kolba - jak wprowadzić uczestników w stan doświadczenia, refleksji, konceptualizacji i praktykowania?
Moduł IV: Proces efektywnego szkolenia
- Zrozumienie etapów procesu, ich charakterystyki i zadań - kluczowych dla efektywności i jakości szkolenia.
- Omówienie najważniejszych pytań, na jakie musi uzyskać odpowiedź trener, w trakcie realizacji procesu szkoleniowego.
- Wskazanie pięciu wymiarów odpowiedzialności trenera w tworzeniu środowiska sprzyjającego uczeniu się.
Moduł V: Identyfikacja i analiza potrzeb
- Cele i metody badania potrzeb – co pozwoli dotrzeć do sedna sytuacji i oczekiwań klienta.
- Proces identyfikacji potrzeb, czyli co uzyskujemy od klienta – rozróżnienie na potrzeby, oczekiwania, ramę szkolenia i informacje o grupie.
- Jak skutecznie dokumentować potrzeby, aby móc do nich sięgać w trakcie projektowania?
Moduł VI: Projektowanie szkolenia - Cele szkoleniowe
- Jak efektywnie zaprojektować szkolenie, uwzględniając wszystkie etapy procesu?
- Sformułowanie celów szkoleniowych – techniki pomagające w ich prawidłowym ustanowieniu.
- Wybór teorii i modeli, które będą aktualne, sprawdzone i odpowiednie do potrzeb uczestników.
Podsumowanie I dnia szkolenia
DZIEŃ II
Wprowadzenia do II dnia szkolenia
Moduł VII: Projektowanie szkolenia - Struktura merytoryczna szkolenia
- Co to jest struktura szkolenia i jak wpływa na jego przebieg?
- Kluczowe elementy efektywnej struktury merytorycznej szkolenia, które zapewnią skuteczność procesu uczenia się
- Praktyczne zastosowanie modeli struktury szkolenia w planowaniu agendy zajęć.
Moduł VIII: Prowadzenie szkolenia
- Kluczowe cele i kroki prowadzenia szkolenia – jak skutecznie przeprowadzić uczestników przez wybrany temat?
- Aktywności trenerskie w praktyce – co zrobić, aby uczestnicy rozwinęli swoje kompetencje, a sytuacja szkoleniowa wspierała ten proces?
- Jak dostosować wybrane metody i techniki szkoleniowe do celów oraz wymagań i oczekiwań grupy, aby szkolenie było efektywne?
Moduł IX: Prowadzenie szkolenia - Aktywności początkowe i końcowe
- Rola aktywności początkowych w budowaniu bezpiecznego środowiska uczenia się – sposoby, które wpływają na integrację, otwartość, zaangażowanie i dynamikę grupy.
- Definicja i charakterystyka typów aktywności końcowych, które pomagają w podsumowaniu i wdrożeniu szkolenia.
Moduł X: Prowadzenie szkolenia - Metody szkoleniowe
- Różnorodność metod szkoleniowych oraz ich skuteczność w pracy z dorosłymi (w oparciu o Cykl Kolba i model KSA).
- Przykłady kreatywnych ćwiczeń i zadań, które możesz zastosować w ramach szkoleń i warsztatów.
Moduł XI: Prowadzenie szkolenia - Komunikacja w pracy trenera
- Rola efektywnej komunikacji w realizacji zaplanowanych celów szkoleniowych i rozwoju środowiska uczenia się.
- Przygotowanie skutecznej instrukcji do zadania oraz przeprowadzenie omówienia wniosków - jako czynniki sukcesu każdej aktywności trenerskiej.
Moduł XII: Ewaluacja szkolenia
- Jak przeprowadzić efektywną ewaluację szkolenia – cele i praktyczne metody do wykorzystania (w oparciu o model transferu wiedzy).
- Proces ewaluacji, pokazujący jak feedback wpływa na rozwój i skuteczność szkoleń.
Moduł XIII: Kompetencje i zasady etyki trenera
- Jakie kompetencje są niezbędne na każdym etapie procesu szkoleniowego?
- Zasady etyczne, które powinny być fundamentem pracy trenera, wpływając na jakość szkoleń.
Moduł XIV: Rozwój trenera
- Jak opracować własną ścieżkę rozwoju trenerskiego?
- Jakie umiejętności są kluczowe dla osiągnięcia sukcesu w tej roli?
Podsumowanie i zakończenie szkolenia
Efekty uczenia zostaną zweryfikowane przed szkoleniem i po szkoleniu poprzez pre i post testy w formie testu teoretycznego zamkniętego w formie online.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 24 Pre test. Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:05 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 24 Wprowadzenie i rozpoczęcie szkolenia | Prowadzący Michał Eromin | Data realizacji zajęć 10-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:05 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 24 Wprowadzenie do teorii i modeli uczenia i uczenia się dorosłych | Prowadzący Michał Eromin | Data realizacji zajęć 10-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 24 Przerwa kawowa | Prowadzący Michał Eromin | Data realizacji zajęć 10-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 24 Rola Trenera a inne potrzeby rozwojowe Klienta | Prowadzący Michał Eromin | Data realizacji zajęć 10-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 24 Przerwa kawowa | Prowadzący Michał Eromin | Data realizacji zajęć 10-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 24 Proces projektowania i realizacji efektywnego szkolenia - czyli zrozumienie etapów procesu, ich charakterystyki i zadań | Prowadzący Michał Eromin | Data realizacji zajęć 10-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 24 Przerwa obiadowa | Prowadzący Michał Eromin | Data realizacji zajęć 10-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 24 Proces uczenia się przez doświadczenie, czyli Cykl Kolba | Prowadzący Michał Eromin | Data realizacji zajęć 10-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 24 Przerwa kawowa | Prowadzący Michał Eromin | Data realizacji zajęć 10-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 24 Identyfikacja i analiza potrzeb rozwojowych - Etap 1 | Prowadzący Michał Eromin | Data realizacji zajęć 10-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:50 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 24 Podsumowanie I dnia szkolenia | Prowadzący Michał Eromin | Data realizacji zajęć 10-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 24 Wprowadzenie i rozpoczęcie II dnia szkolenia | Prowadzący Michał Eromin | Data realizacji zajęć 11-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 24 Projektowanie szkolenia (Etap 2) - definiowanie celów szkoleniowych i budowa struktury merytorycznej | Prowadzący Michał Eromin | Data realizacji zajęć 11-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:10 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 24 Przerwa kawowa | Prowadzący Michał Eromin | Data realizacji zajęć 11-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 24 Prowadzenie szkolenia vs. projekt (Etap 3) - metody szkoleniowe, aktywności początkowe i końcowe | Prowadzący Michał Eromin | Data realizacji zajęć 11-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 24 Przerwa kawowa | Prowadzący Michał Eromin | Data realizacji zajęć 11-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 24 Prowadznie szkolenia - przygotowanie do prowadzenia "próbek trenerskich" | Prowadzący Michał Eromin | Data realizacji zajęć 11-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 24 Przerwa obiadowa | Prowadzący Michał Eromin | Data realizacji zajęć 11-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 24 Prowadzenie szkolenia - praktyka trenerska.
Realizacja wybranych fragmentów szkoleń przez uczestników + omówienie komunikacji trenerskiej | Prowadzący Michał Eromin | Data realizacji zajęć 11-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 24 Przerwa kawowa | Prowadzący Michał Eromin | Data realizacji zajęć 11-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 24 Ewaluacja szkolenia - Etap 4
Kompetencje i zasady etyki Trenera & Rozwój ścieżki trenerskiej | Prowadzący Michał Eromin | Data realizacji zajęć 11-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 24 Podsumowanie szkolenia | Prowadzący Michał Eromin | Data realizacji zajęć 11-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 16:40 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 24 Post test. Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:40 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:05 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto88,24 PLN
- Koszt osobogodziny netto88,24 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Michał Eromin
Zajmuje się tworzeniem nowych produktów szkoleniowych i facylitacją spotkań. Współautor licznych gier szkoleniowych i symulacji biznesowych. Oprócz codziennej pracy kreatywnej związanej z tworzeniem mechaniki gier, odpowiada za organizację testów i przygotowanie graficzne. Jego zadaniem jest także wdrażanie gier na sale szkoleniowe i ich ciągłe doskonalenie.
Swoje doświadczenie projektanckie wykorzystuje również szkoląc z zakresu Design Thinking.
Prowadzi szkolenia z zakresu Failitation oraz DTMethod® – metodyki Design Thinking.
Absolwent Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie na kierunku socjologia.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały elektroniczne dla uczestników szkolenia: prezentacja multimedialna
Materiały zostaną przekazane uczstnikom przed szkoleniem mailowo w postaci aktywnych linków. Materiały udostępniane są za pośrednictwem platformy Calameo. Aby pobrać materiały, niezbędne jest założenie darmowego konta w serwisie Calameo.
Informacje dodatkowe
Uczestnik po szkoleniu otrzymuje od Inprogress certyfikat ukończenia szkolenia.
W przypadku finansowania szkolenia w co najmniej 70% ze środków publicznych, o których jest mowa w art. 5 ust. 1 ustawy o finansach publicznych, obowiązuje stawka VAT zw.
Usługa skierowana jest do Uczestników Projektów MP i/lub NSE.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w szkoleniu:
Platforma / rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa.
Szkolenie odbędzie się przy pomocy platformy Zoom. Uczestnicy szkolenia otrzymają mailowo informacje na temat korzystania z platformy przy pomocy przeglądarki internetowej lub aplikacji do pobrania na komputer.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika.
Komputer uczestnika powinien być wyposażony w głośniki, bezpłatną aplikację Zoom (do pobrania na komputer lub dostęp bezpośrednio w przeglądarce internetowej). Rekomendowany jest również mikrofon.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego.
Uczestnik może skorzystać z dowolnego łącza sieciowego.
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów.
Wymagane podstawowe oprogramowanie umożliwiające odczyt plików zapisanych w formatach .doc, .docx i .pdf, czyli np. Microsoft Word. Materiały (prezentacja, ćwiczenia) są udostępniane przy pomocy platformy PMI®.
Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line.
Link przesłany uczestnikom szkolenia jest ważny w trakcie trwania szkolenia zgodnie z jego harmonogramem.