Nowoczesne systemy magazynowe - techniczne aspekty pracy. System regałów przesuwnych z uwzględnieniem pracy w trudnych warunkach.
Nowoczesne systemy magazynowe - techniczne aspekty pracy. System regałów przesuwnych z uwzględnieniem pracy w trudnych warunkach.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Nowoczesne systemy magazynowe - techniczne aspekty pracy. System regałów przesuwnych z uwzględnieniem pracy w trudnych warunkach.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji01-07-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do komunikowania się w j. angielskim na poz. A2 w codziennym życiu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się OPOWIADA O ŻYCIU CODZIENNYM W J. ANGIELSKIM | Kryteria weryfikacji - Opisuje swój typowy dzień | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - Opisuje co robi w weekendy, w czasie wolnym | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - Opisuje gdzie pracuje, co robi w pracy | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - Opisuje jakie sporty uprawia i jakie ma hobby | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się ROZMAWIA O POSIŁKACH, OPISUJE JE | Kryteria weryfikacji - Opowiada jakie posiłki jada | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - Opisuje jak zamawia jedzenie, jak płaci za nie | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - Podaje przepisy swoich ulubionych dań | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - Opowiada o dietach | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się OPOWIADA JAK KORZYSTA Z TV I RADIA | Kryteria weryfikacji - Opisuje jakie filmy lub seriale ogląda | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - Opisuje jakich audycji słucha | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - Wymienia typy programów telewizyjnych | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się OPISUJE PO ANGIELSKU SWOJE PODRÓŻE I WYPOCZYNEK | Kryteria weryfikacji - Opisuje jakie miejsce chciałby odwiedzić | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - Opisuje gdzie lubi wyjeżdżać na wakacje | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - Wymienia jaki rodzaj wypoczynku lubi | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się KOMUNIKUJE SIĘ WMIĘDZYNARODOWYM ŚRODOWISKU | Kryteria weryfikacji - rozwija umiejętności retoryczne,pewność siebie w środowisku międzynarodowym | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - rozwija codzienne interakcjew j. angielskim, improwizuje, szybko reaguje | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - radzi sobie w każdej sytuacjiwymagającej podania argumentów by osiągnąć swój cel w j. angielskim | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie przeznaczone dla osób, które chcą rozwinąć umiejętności komunikacyjne z j. angielskiego na poz. A2.
Zastosowana metodologia obejmuje zarówno przypomnienie gramatyki jak i poznanie nowej oraz nowego słownictwa i wyrażeń związanych z prywatnymi sytuacjami życiowymi. Uczestnicy osiągną te efekty dzięki kartom pracy dostosowanym do poziomu A2 oraz poprzez zastosowanie metody BEZPOŚREDNIEJ.
Usługa przygotowuje do komunikowania się w języku angielskim w środowisku codziennym.
Szkolenie ma na celu utrwalić już znajome konstrukcje gramatyczne oraz wprowadzić nowe słownictwo z j. angielskiego związane z życiem codziennym jaki zawodowym. Podczas szkolenia uczestnik rozwinie takie umiejętności językowe jak: rozumienie ze słuchu, mówienie, czytanie. Uczestnik nabędzie solidne podstawy do kontynuowania nauki na wyższych poziomach zaawansowania, również w obszarze zawodowym.
Metodologia: odgrywanie scenek, słuchanie podcastów, rozmowy, dyskusja, opisywanie, referowanie, oglądania filmików, interpretowanie tekstów, dialogi, ćwiczenia interaktywne, metoda bezpośrednia.
Celem szkolenia jest przełamanie barier w mówieniu, podniesienie umiejętności komunikowania się, załatwienie praktycznej sprawy po angielsku.
1 godzina szkoleniowa = 45 minut
Zawartość programowa:
• Present Perfect Continuous, Past Continuous
• Zwroty grzecznościowe
• Smalltalk
• Codzienne życie
• Słownictwo związane z czasem wolnym i sportami
• Restauracja, posiłki, diety
• Mass media – TV, radio
• Wakacje, podróże
WALIDACJA ODBĘDZIE SIĘ NA OSTATNIM SPOTKANIU I BĘDZIE TRWAŁA 90 MINUT. WALIDACJA BĘDZIE PRZEPROWADZONA PRZEZ INNEGO TRENERA/EGZAMINATORA I BĘDZIE POLEGAŁA NA WYWIADZIE SWOBODNYM. PODCZAS WALIDACJI ZOSTANIE PODJĘTA ROZMOWA W TRAKCIE KTÓREJ, KAŻDY UCZESTNIK WYPOWIE SIĘ NA KAŻDY TEMAT PODJĘTY PODCZAS SZKOLENIA. WALIDACJA JEDNEGO UCZESTNIKA BĘDZIE TRWAŁA 22 MIN. WALIDACJA CAŁEJ GRUPY - 90 MIN. WALIDACJA ROZPOCZNIE SIĘ o 17.00 I BĘDZIE TRWAŁA DO 18.30.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 130,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 130,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto285,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto285,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Jolanta Kucharska
Posiada bogate doświadczenie w zakresie metodyki nauczania i dydaktyki, obejmujące opracowywanie i dostosowywanie programów nauczania, wdrażanie nowoczesnych metod dydaktycznych oraz tworzenie autorskich materiałów edukacyjnych. Jako egzaminator Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łomży specjalizuje się w ocenianiu egzaminu maturalnego z języka angielskiego.
W pracy pedagogicznej koncentruje się na indywidualnych potrzebach uczniów, w tym osób z dysleksją lub innymi trudnościami w nauce. Pełnił również funkcję wychowawcy klasy, angażując się w organizację wydarzeń szkolnych, takich jak konkursy językowe i dni kultury anglojęzycznej.
Aktywnie wykorzystuje technologie edukacyjne, tworząc materiały interaktywne oraz kursy online, a także stosując narzędzia e-learningowe wspierające proces nauczania. Regularnie uczestniczy w konferencjach edukacyjnych i metodycznych, stale podnosząc swoje kwalifikacje. Dodatkowo zajmuje się korektą i redakcją prac pisemnych uczniów, pomagając im rozwijać umiejętności językowe na najwyższym poziomie.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Karty pracy.
1 godz. = 45 min.
Informacje dodatkowe
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Uczestnikom/-czkom projektu, kosztów dojazdu i zakwaterowania.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi