Rozwój kompetencji psychospołecznych w pracy zespołowej i z klientem – skuteczne radzenie sobie z wyzwaniami zawodowymi, komunikacja interpersonalna oraz planowanie działań [Kierunek Rozwój, Małopolski pociąg do kariery, Bony Rozwojowe]
Rozwój kompetencji psychospołecznych w pracy zespołowej i z klientem – skuteczne radzenie sobie z wyzwaniami zawodowymi, komunikacja interpersonalna oraz planowanie działań [Kierunek Rozwój, Małopolski pociąg do kariery, Bony Rozwojowe]
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób aktywnych zawodowo, szczególnie tych, które chcą poprawić swoje kompetencje psychospołeczne w pracy zespołowej oraz w kontakcie z klientem.
Usługa jest dedykowana pracownikom, liderom zespołów, specjalistom i menedżerom, którzy chcą lepiej radzić sobie z wyzwaniami emocjonalnymi w pracy, skutecznie komunikować się w zespole i z klientami oraz efektywnie planować i realizować cele zawodowe.
Usługa również adresowana dla:
- Uczestników projektu Kierunek-Rozwój
- Uczestników projektu Bony rozwojowe
- Uczestników Projektu MP oraz dla uczestników projektu NSE
- Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery - sezon 1" i/lub dla Uczestników Projektu "Nowy start w Małopolsce z EURESem".
- Uczestników innych Projektów
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji31-07-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi15
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu rozwój kluczowych umiejętności zawodowych w zakresie radzenia sobie z wyzwaniami zawodowymi, komunikacji interpersonalnej w pracy zespołowej oraz z klientem, a także efektywnego planowania działań. Uczestnicy nabędą kompetencje, które pozwolą im skutecznie zarządzać trudnymi sytuacjami zawodowymi, poprawić jakość komunikacji zarówno w zespole, jak i w relacjach z klientami, oraz formułować cele zawodowe zgodnie z metodą SMART, co poprawi efektywność ich działań zawodowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje własne reakcje na stres w kontekście zawodowym i stosuje odpowiednie techniki regulacji emocji w sytuacjach zawodowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje własne sygnały stresu w pracy i stosuje technikę regulacji emocji (oddechową, cielesną lub poznawczą) w odpowiedzi na sytuacje stresowe w pracy zawodowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik analizuje style komunikacji innych osób i dostosowuje swój sposób komunikacji do różnych odbiorców, poprawiając efektywność współpracy w zespole oraz w relacjach z klientem. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje różnice w stylach komunikacji, analizuje konkretne sytuacje i dostosowuje komunikat do odbiorcy w kontekście zespołowym i w pracy z klientem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik formułuje cele zawodowe zgodne z metodą SMART oraz opracowuje realistyczny plan działania, uwzględniając dostępne zasoby i ograniczenia zawodowe. | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy cele zawodowe zgodne z metodą SMART i opracowuje realistyczny plan działania uwzględniający dostępne zasoby, ograniczenia oraz specyfikę pracy zawodowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych 45 min.
Przerwy nie są wliczone w cenę usługi.
Rozwój kompetencji psychospołecznych w pracy zespołowej i z klientem – skuteczne radzenie sobie z wyzwaniami zawodowymi, komunikacja interpersonalna oraz planowanie działań
Forma usługi:
Szkolenie indywidualne lub grupowe, stacjonarne
Grupa docelowa:
Szkolenie skierowane jest do osób aktywnych zawodowo, szczególnie tych, które chcą poprawić swoje kompetencje psychospołeczne w pracy zespołowej oraz w kontakcie z klientem.
Usługa jest dedykowana pracownikom, liderom zespołów, specjalistom i menedżerom, którzy chcą lepiej radzić sobie z wyzwaniami emocjonalnymi w pracy, skutecznie komunikować się w zespole i z klientami oraz efektywnie planować i realizować cele zawodowe.
Usługa również adresowana dla:
- Uczestników projektu Kierunek-Rozwój
- Uczestników projektu Bony rozwojowe
- Uczestników Projektu MP oraz dla uczestników projektu NSE
- Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery - sezon 1" i/lub dla Uczestników Projektu "Nowy start w Małopolsce z EURESem".
- Uczestników innych Projektów
Cele usługi:
- Rozwój kompetencji w zakresie zarządzania wyzwaniami zawodowymi i emocjonalnymi:
- Rozpoznawanie i regulowanie reakcji emocjonalnych w kontekście pracy i kontaktu z klientem.
- Zwiększenie efektywności komunikacji w zespole i z klientem:
- Dostosowanie stylu komunikacji do różnych typów osób (w zespole i w relacjach z klientem), co poprawi jakość współpracy i relacji z klientami.
- Formułowanie celów zawodowych i planowanie działań:
- Tworzenie celów zawodowych zgodnych z metodą SMART oraz opracowywanie realistycznych planów działania uwzględniających zasoby i ograniczenia zawodowe.
Zakres tematyczny:
- Radzenie sobie z wyzwaniami zawodowymi i emocjonalnymi:
- Źródła stresu zawodowego i techniki regulacji emocji (oddechowe, cielesne, poznawcze),
- Analiza rzeczywistych sytuacji zawodowych wymagających radzenia sobie ze stresem,
- Opracowanie indywidualnych planów zarządzania emocjami.
- Komunikacja interpersonalna w pracy zespołowej i z klientem:
- Identyfikacja własnego stylu komunikacji i jego wpływ na współpracę w zespole i z klientem,
- Techniki adaptacji komunikacji do różnych typów odbiorców,
- Symulacje rozmów z klientami i w zespole, analizy przypadków.
- Formułowanie celów zawodowych i planowanie działań zgodnie z metodą SMART:
- Określanie celów zawodowych (krótkoterminowych i długoterminowych),
- Tworzenie planów działania uwzględniających dostępne zasoby i ograniczenia,
- Praca nad konkretnymi, zawodowymi celami uczestników.
Metody pracy:
- Wykłady interaktywne,
- Ćwiczenia praktyczne indywidualne i grupowe,,
- Symulacje i scenki,
- Praca z realnymi przypadkami zawodowymi,
- Analiza i opracowanie indywidualnych planów działania.
Efekty uczenia się:
Radzenie sobie z wyzwaniami zawodowymi i emocjonalnymi:
- Efekt: Uczestnik identyfikuje własne reakcje na stres w kontekście zawodowym i stosuje odpowiednie techniki regulacji emocji w sytuacjach zawodowych.
Komunikacja interpersonalna w pracy zespołowej i z klientem:
- Efekt: Uczestnik analizuje style komunikacji innych osób i dostosowuje swój sposób komunikacji do różnych odbiorców, poprawiając efektywność współpracy w zespole oraz w relacjach z klientem.
Formułowanie celów zawodowych i planowanie działań:
- Efekt: Uczestnik formułuje cele zawodowe zgodne z metodą SMART oraz opracowuje realistyczny plan działania, uwzględniając dostępne zasoby i ograniczenia zawodowe.
Metody walidacji:
Test teoretyczny - test został przygotowany w taki sposób, że podczas procesu walidacji będzie weryfikował nabycie efektów uczenia się na trzech poziomach tj. wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych (postaw)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Rozpoczęcie szkolenia i wprowadzenie | Prowadzący Ewa Gałązka | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Moduł I: Radzenie sobie z wyzwaniami zawodowymi i emocjonalnymi | Prowadzący Ewa Gałązka | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Przerwa | Prowadzący Ewa Gałązka | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Moduł I (kontynuacja): Techniki regulacji emocji – Techniki oddechowe, cielesne i poznawcze | Prowadzący Ewa Gałązka | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Moduł II: Komunikacja interpersonalna w pracy zespołowej – Wprowadzenie do stylów komunikacyjnych | Prowadzący Ewa Gałązka | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Przerwa | Prowadzący Ewa Gałązka | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Moduł II (kontynuacja): Komunikacja z klientem – Dostosowanie stylu komunikacji do odbiorcy | Prowadzący Ewa Gałązka | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Podsumowanie 1 dnia | Prowadzący Ewa Gałązka | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Moduł III: Mapowanie zasobów osobistych i ich rola w pracy zawodowej | Prowadzący Ewa Gałązka | Data realizacji zajęć 05-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Moduł III (kontynuacja): Analiza potencjału zawodowego – Rozpoznanie zasobów w kontekście rynku pracy | Prowadzący Ewa Gałązka | Data realizacji zajęć 05-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Przerwa | Prowadzący Ewa Gałązka | Data realizacji zajęć 05-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Moduł IV: Cele zawodowe i planowanie działań – Tworzenie celów SMART | Prowadzący Ewa Gałązka | Data realizacji zajęć 05-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Przerwa | Prowadzący Ewa Gałązka | Data realizacji zajęć 05-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Moduł IV (kontynuacja): Realistyczne planowanie działań zawodowych – Opracowanie planu działania | Prowadzący Ewa Gałązka | Data realizacji zajęć 05-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 214,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 147,60 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Ewa Gałązka
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały dydaktyczne w formie papierowej przygotowane w oparciu o tematykę szkolenia oraz zgodnie wymaganiami prawnymi określonymi w prawie polskim oraz UE.
Warunki uczestnictwa
Wymogi unijne związane z realizacją szkolenia z dofinansowaniem:
- Logowanie się pełnym imieniem i nazwiskiem
- Włączona kamera oraz dostęp do mikrofonu
Niespełnienie powyższych może skutkować brakiem dofinansowania
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80%- 100% (w zależności od programu dofinansowania i podpisanej umowy z Operatorem) zajęć usługi rozwojowej
- W ramach realizacji usług szkoleniowych, Organizator utrwala wizerunek Uczestników w formie nagrań wideo, fotografii lub innych materiałów audiowizualnych wyłącznie w celach archiwizacyjnych, kontrolnych oraz dokumentacyjnych związanych z projektem dofinansowanym.
- Uczestnik zapisując się na szkolenie wyraża zgodę na utrwalenie i wykorzystanie jego wizerunku w wyżej wymienionych celach.
- Organizator nie udostępnia nagrań Uczestnikom po szkoleniu.
Informacje dodatkowe
W przypadku uczestnictwa w usłudze osoby z niepełnosprawnością dostawca usługi zapewni realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027.
Zawarto Umowę z UP Toruń w ramach projektu Kierunek Rozwój.
Szkolenie prowadzone jest w godzinach dydaktycznych (12 godzin zegarowych = 16 godzin dydaktycznych) 4 przerwy po 15 minut nie są wliczone w cenę usługi.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Kawa, herbata i przekąski