SCRUM Master – AKADEMIA CERTYFIKOWANEGO KIEROWNIKA PROJEKTÓW: SCRUM Master w praktyce - 4-dniowe autorskie szkolenie przygotowujące do międzynarodowego egzaminu (PSM I - SCRUM.org ) + wstęp do zarządzania projektami "w pigułce" (AgilePM, PRINCE2, ITIL4) | BONY
SCRUM Master – AKADEMIA CERTYFIKOWANEGO KIEROWNIKA PROJEKTÓW: SCRUM Master w praktyce - 4-dniowe autorskie szkolenie przygotowujące do międzynarodowego egzaminu (PSM I - SCRUM.org ) + wstęp do zarządzania projektami "w pigułce" (AgilePM, PRINCE2, ITIL4) | BONY
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób chcących poszerzyć wiedzę z zakresu Zarządzania Projektami, w tym do:
- Kierowników i specjalistów ds. projektów,
- Kadry kierowniczej,
- Programistów i testerów,
- Członków zespołów
- Osoby pełniące rolę lub przygotowujące się dopełnienia roli SCRUM Master.
Szkolenie dedykowane osobom chcącym wdrożyć zwinne podejście do projektów w organizacji Agile – Scrum Framework.
SZKOLENIE ADRESOWANE JEST RÓWNIEŻ DO UCZESTNIKÓW PROJEKTÓW, M.IN. "Małopolski Pociąg do Kariery - sezon 1" i/lub "Nowy start w Małopolsce z EURESem" ORAZ INNYCH PROJEKTÓW.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji17-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do efektywnego i skutecznego zarządzania projektami w sposób zwinny, zgodnie z metodyką SCRUM Master PSMI I, w celu zapewnienia poprawnej komunikacji w organizacji (zespole) na poziomie podstawowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Stosuje praktyki i narzędzia wpływające na skuteczną pracę Scrum Mastera w szczególności z uwzględnieniem branży IT. | Kryteria weryfikacji Wyróżnia praktyki i narzędzia wspierające zarządzanie projektem Scrum w kontekście branży IT. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje podstawowe pojęcia i metody kontroli odpowiedzialne za przekazywane informacje oraz ich odbiór wśród zespołu w zakresie wdrażania. | Kryteria weryfikacji Przyporządkowuje działania Scrum Mastera w kontrolowaniu jakości przekazywanych informacji z ich rolą i wpływem na organizację . | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje techniki podejmowania inicjatyw przez pracowników poprzez innowacyjne rozwiązania. | Kryteria weryfikacji Wskazuje przykłady, jak skutecznie zachęcać do inicjatywy w zespole. Identyfikuje projekt, w którym pracownicy przejmują inicjatywę i przynoszą dodatkową wartość dla projektu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Skutecznie organizuje pracę w wirtualnym zespole używając technologii cyfrowych. | Kryteria weryfikacji Przedstawia przykład projektu, który został/ lub może zostać skutecznie zrealizowany w warunkach pracy zdalnej, oraz opisuje, jakie strategie były/ będą zastosowane w organizacji pracy wirtualnego zespołu i osiągnął sukces. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Ocenia czas niezbędny do wykonania określonego zadania. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje czynniki, takie jak stopień skomplikowania zadania, umiejętności i doświadczenie członków zespołu oraz ewentualne przeszkody, które mogą wpłynąć na czas wykonania i sposób w jaki wpływa to na sukces projektu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Ocenia złożoność i stopień trudności zadania. | Kryteria weryfikacji Analizuje złożoności zadania, uwzględniając różne czynniki, takie jak ilość pracy, ryzyka i wymagane umiejętności. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje techniki i narzędzia wspierające zespół developerski. | Kryteria weryfikacji Określa techniki i narzędzia wspierające zespół developerski oraz wskazuje, w jaki sposób przyczyniły się one do sukcesu projektu w którym ta metoda przyniosła korzyści. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje wartości i zasady Scruma w podejmowaniu decyzji. | Kryteria weryfikacji Przyporządkowuje wartości i zasady scruma w podejmowaniu decyzji w praktycznym zastosowaniu, wdrażając innowacje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozróżnia efektywne kanały komunikacji w projektach mieszanych. | Kryteria weryfikacji Dokonuje wyboru zastosowania różnorodnych kanałów komunikacji, takich jak wideokonferencje, platformy do współdzielenia dokumentów, komunikatory internetowe, czy też spotkania osobiste, w zależności od potrzeb projektu i preferencj i członków zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wyjaśnia znaczenie delegowania uprawnień dla procesu. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje znaczenie delegowania uprawnień dla procesu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęSCRUM.ORG
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoSCRUM.ORG
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
PROGRAM SZKOLENIA:
DZIEŃ 1 - 4h
- Wprowadzenie do zarządzania projektami;
- Ogólna charakterystyka metodyk projektowych, wdrażania systemów;
- Różnice w podejściu PMI®, PRINCE2®, Agile®, Scrum z innowacyjnym podejściem.
DZIEŃ 2 - 9h
- Filozofia Agile: Manifest Agile i pryncypia - 12 zasad Agile Z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań;
- Zasady w Scrum: Wprowadzenie do Scrum farmework i geneza Scrum, filary Scrum, wartości i postawy w Scrum, czyli co zrobić, żeby projekty przybiegały szybko, efektywnie i kończyły się sukcesem;
- Role w zespole Scrum – organizacja pracy zespołu zwinnego: Scrum Master, Product Owner, Development Team, Otoczenie Scrum Team, w tym alternatywne konfiguracje;
DZIEŃ 3 - 8h
Zdarzenia i proces w Scrum – organizacja projektu / procesu w Scrum
- Struktura Sprintu
- Sprint Planning
- Daily Scrum
- Sprint Review
- Sprint Retrospective
Artefakty i proces w Scrum - wymagania i jakość – tworzenie wartości biznesowej w Scrum
- Product Backlog
- Sprint Backlog
- Increment
- Product Backlog refinement
Scrum Master “w pracy” – Scrum zgodnym z zasadami pracy
- Współpraca z ludźmi i zespołami
- Scrum w organizacji
- Facilitacja i coaching
DZIEŃ 4 - 8h
Skalowalność Scrum – podstawa organizacji pracy w wielu zespołach Scrum
- Organizacja zespołów
- Skalowanie artefaktów i zdarzeń
- Najczęstsze problemy związane ze stosowaniem Scruma
Testy próbne Scrum Master – egzamin próbny
DZIEŃ 5 - 1h
- Egzamin SCRUM Master PSM I
__________________________________________________
EGZAMIN:
Informacje dotyczące egzaminu Professional Scrum Master PSM I:
- egzamin jest zdawany w języku angielskim w formie on-line;
- egzamin składający się z 80 pytań 3 rodzajów (z jedną odpowiedzią prawidłową, z kilkoma odpowiedziami prawidłowymi, prawda/fałsz);
- do uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu wymagane jest uzyskanie 85% poprawnych odpowiedzi;
- czas trwania egzaminu: 60 min;
- Uczestnik, który zdobył wymaganą ilość punktów otrzymuje międzynarodowy certyfikat w formie elektronicznej - Certyfikat Professional Scrum Master PSM I
Uczestnik, który na egzaminie zdobył niezbędną do uzyskania zaliczenia liczbę punktów otrzymuje międzynarodowy certyfikat w formie elektronicznej.
__________________________________________________
Szkolenie wykorzystuje dyskusje oraz burzę mózgów jako metody aktywizujące Uczestników do udziału w procesie nauki.
Każdy Uczestnik, który ukończył niniejsze szkolenie i przystąpił do egzaminu, otrzyma imienne zaświadczenie uczestnictwa w usłudze rozwojowej.
Przerwy NIE są wliczone w czas usługi szkoleniowej.
UWAGA! Czas trwania usługi rozwojowej to 40 godzin dydaktycznych, czyli zgodnie z harmonogramem 30 godzin zegarowych.
Są to w całości zajęcia teoretyczne.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 Wprowadzenie do zarządzania projektami "w pigułce" cz.1 - wykład "na żywo" - współdzielony ekran na platformie Teams lub ZOOM | Prowadzący Marcin Szybkowski | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 Wprowadzenie do zarządzania projektami "w pigułce" cz.2 - wykład "na żywo" - współdzielony ekran na platformie Teams lub ZOOM | Prowadzący Marcin Szybkowski | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:10 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 Filozofia Agile: Manifest Agile - wykład "na żywo" - współdzielony ekran na platformie Teams | Prowadzący Marcin Szybkowski | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Filozofia Agile: pryncypia - wykład "na żywo" - współdzielony ekran na platformie Teams | Prowadzący Marcin Szybkowski | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 12 zasad Agile - wykład "na żywo" - współdzielony ekran na platformie Teams | Prowadzący Marcin Szybkowski | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Zasady w Scrum – organizacja pracy zespołu zwinnego - wykład "na żywo" - współdzielony ekran na platformie Teams | Prowadzący Marcin Szybkowski | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:10 | Godzina zakończenia 16:40 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 Role w zespole Scrum – organizacja pracy zespołu zwinnego - wykład "na żywo" - współdzielony ekran na platformie Teams | Prowadzący Marcin Szybkowski | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Powtórzenie - wykład "na żywo" - współdzielony ekran na platformie Teams | Prowadzący Marcin Szybkowski | Data realizacji zajęć 23-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 Zdarzenia i proces w Scrum – organizacja projektu / procesu w Scrum - wykład "na żywo" - współdzielony ekran na platformie Teams | Prowadzący Marcin Szybkowski | Data realizacji zajęć 23-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 Artefakty i proces w Scrum - wymagania i jakość – tworzenie wartości biznesowej w Scrum oraz Scrum Master “w pracy” - wykład "na żywo" - współdzielony ekran na platformie Teams | Prowadzący Marcin Szybkowski | Data realizacji zajęć 23-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Scrum Master “w pracy” - kluczowe aspekty zarządzania - wykład "na żywo" - współdzielony ekran na platformie Teams | Prowadzący Marcin Szybkowski | Data realizacji zajęć 23-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:10 | Godzina zakończenia 17:10 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 Powtórzenie - wykład "na żywo" - współdzielony ekran na platformie Teams | Prowadzący Marcin Szybkowski | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 Skalowalność Scrum - wykład "na żywo" - współdzielony ekran na platformie Teams | Prowadzący Marcin Szybkowski | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Najczęstsze problemy związane ze stosowaniem Scruma - wykład "na żywo" - współdzielony ekran na platformie Teams | Prowadzący Marcin Szybkowski | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Podsumowanie najważniejszych zagadnień przed egzaminem oraz Testy próbne Scrum Master – egzamin próbny - wykład "na żywo" - współdzielony ekran na platformie Teams | Prowadzący Marcin Szybkowski | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:10 | Godzina zakończenia 17:10 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Egzamin ze SCRUM Master PSMI | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
- W tym koszt walidacji brutto500,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto500,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto400,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto400,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marcin Szybkowski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują zestaw elektronicznych akredytowanych materiałów szkoleniowych (w formacie PDF):
- prezentacja
- przewodnik po Scrum
- studium przypadku i ćwiczenia
- przykładowy arkusz egzaminacyjny z odpowiedziami
Materiały zostaną udostępnione uczestnikom najpóźniej przed pierwszym dniem szkolenia, za pośrednictwem dysku Google.
Warunki uczestnictwa
Wymagane kompetencje: podstawowa znajomość zarządzania projektami, doświadczenie w pracy zespołowej, analityczne myślenie oraz podstawowa wiedza o procesach biznesowych, a także znajomość języka na poziomie min. B1.
Spełnienie wymagań udziału w szkoleniu, które zostały ustalone przez Operatora.
Udział w szkoleniu jest możliwy wyłącznie dla osób, które ukończyły 18 lat.
Wymagane jest podejście do egzaminu oraz frekwencja na poziomie 80%.
Na potrzeby Usługodawcy, jak również na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalenia efektów kształcenia usługa zdalna może być rejestrowana, a po każdym dniu szkolenia pobierany jest raport logowań.
Informacje dodatkowe
Na cenę usługi składa się: szkolenie oraz 1 podejście do egzaminu.
Egzamin jest ustalany indywidualnie z Uczestnikiem usługi i odbędzie się w okresie 25.09-05.10.2025. Termin egzaminu dostępny będzie u osoby nadzorującej usługę po stronie Dostawcy Usług.
Usługa szkoleniowa jest dedykowana również dla Uczestników projektu "Małopolski Pociąg do Kariery - sezon 1" i/lub "Nowy start w Małopolsce z EURESem" realizowanych przez WUP Kraków. Wszechnica Edukacyjna posiada również podpisaną umowę z WUP Kraków.
UWAGA! W przypadku dofinansowania usługi poniżej 70% ze środków publicznych, usługa nie jest zwolniona z podatku VAT na podstawie § 3 ust.1 pkt 14 rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. 2013 poz. 1722 z późn. zm.). Należy wówczas doliczyć do usługi szkoleniowej należny VAT w wysokości 23%.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Używana platforma - ZOOM/Teams.
Okres ważności linku rozpoczyna się na 15 min. przed rozpoczęciem spotkania online i trwa do 15 min. ponad ramowy czas spotkania.
Wymagania systemowe
- Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE)
- Głośniki i mikrofon – wbudowane, na wtyczkę USB lub połączenie bezprzewodowe Bluetooth
- Kamera internetowa lub kamera internetowa w jakości HD – wbudowana, na wtyczkę UBS lub:
- Kamera HD lub kamkorder z kartą przechwytywania wideo
Uwaga: sprawdź listę obsługiwanych urządzeń. - Oprogramowanie kamery wirtualnej do użytku z oprogramowaniem do transmisji, np. OBS lub kamery IP
Uwaga: klient Zoom w wersji 5.1.1 lub nowszej jest wymagany dla systemu operacyjnego macOS.
- Kamera HD lub kamkorder z kartą przechwytywania wideo
Obsługiwany system operacyjny
- System operacyjny macOS X w wersji 10.10 lub nowszej
- System Windows 11*
*Uwaga: system Windows 11 jest obsługiwany w wersji 5.9.0 lub nowszej. - Windows 10*
*Uwaga: w przypadku urządzeń z systemem operacyjnym Windows 10 obowiązuje wersja Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany. - System operacyjny Windows w wersji 8 lub 8.1
- System operacyjny Windows 7
- System operacyjny Ubuntu w wersji 12.04 lub nowszej
- System operacyjny Mint w wersji 17.1 lub nowszej
- System operacyjny Red Hat Enterprise Linux w wersji 6.4 lub nowszej
- System operacyjny Oracle Linux w wersji 6.4 lub nowszej
- System operacyjny CentOS w wersji 6.4 lub nowszej
- Oprogramowanie Fedora w wersji 21 lub nowszej
- Oprogramowanie OpenSUSE w wersji 13.2 lub nowszej
- System operacyjny ArchLinux (tylko w wersji 64-bitowej)
Obsługiwany tablet i urządzenia mobilne
- Urządzenia z systemem Android i iOS
- Urządzenia BlackBerry
- Urządzenie Surface w wersji PRO 2 lub nowszej z systemem operacyjnym Windows w wersji 8.1 lub nowszej
Uwaga: - W przypadku komputerów typu tablet z systemem operacyjnym Windows 10 obowiązuje wersja Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany.
- Komputery tabletowe obsługują tylko klienta Desktop Client.
Obsługiwane przeglądarki
- Windows: Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
Uwaga: niektóre funkcje w kliencie internetowym nie są obsługiwane w przeglądarce Internet Explorer.
Wymagania dotyczące procesora i pamięci RAM
Minimum | Zalecane | |
---|---|---|
Procesor | Procesor jednordzeniowy o taktowaniu co najmniej 1Ghz | Procesor dwurdzeniowy o taktowaniu co najmniej 2 Ghz (Intel i3/i5/i7 lub ekwiwalent AMD) |
Pamięć RAM | Nd. | 4 Gb |
Uwaga:
- w laptopach posiadających jeden lub dwa rdzenie liczba klatek na sekundę jest ograniczona podczas udostępniania ekranu (około 5 klatek na sekundę). Aby uzyskać optymalne wyniki podczas udostępniania ekranu z laptopów, zalecamy wykorzystanie procesora posiadającego cztery procesory lub więcej.
- System Linux wymaga procesora lub karty graficznej z obsługą sterownika OpenGL 2.0 lub nowszej wersji.
Obsługa wysokiej rozdzielczości DPI
- Wyświetlacze o wysokiej rozdzielczości DPI są obsługiwane przez platformę Zoom w wersji 3.5 lub nowszej
Wymagania dotyczące przepustowości
W celu uzyskania najlepszych wyników przepustowość wykorzystywana przez platformę Zoom zostanie zoptymalizowana w oparciu o sieć uczestnika. Automatycznie dostosuje się ona do sieci 3G, sieci Wi-Fi lub środowisk komunikacji przewodowej.
Zalecana przepustowość dla panelistów uczestniczących w spotkaniach i webinarach:
- Dla połączeń wideo 1:1:
- Wideo wysokiej jakości: 600 kb/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wideo o rozdzielczości 720 p w jakości HD: 1,2 MB/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wideo o rozdzielczości 1080 p w jakości HD: 3,8 MB/s / 3,0 MB/s (wysyłanie/pobieranie)
- Dla grupowych połączeń wideo:
- Wideo wysokiej jakości: 1,0 MB/s / 600 kb/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wideo o rozdzielczości 720 p w jakości HD: 2,6 MB/s / 1,8 MB/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wideo o rozdzielczości 1080 p w jakości HD: 3,8 MB/s / 3,0 MB/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wyświetlanie widoku galerii: 2,0 MB/s (25 wyświetleń), 4,0 MB/s (49 wyświetleń)
- Tylko udostępnianie ekranu (bez miniaturki wideo): 50–75 kb/s
- Udostępnianie ekranu z miniaturką wideo: 50–150 kb/s
- Audio VoIP: 60–80 kb/s
- System Zoom Phone: 60–100 kb/s
Zalecana przepustowość dla uczestników webinaru:
- Paneliści z włączonym wideo:
- Wideo wysokiej jakości: ~ 600 (pobieranie)
- ~1,2–1,8 Mb/s (pobieranie) w przypadku transmisji wideo w jakości 720p HD
- ~2,3 Mb/s (pobieranie) w przypadku transmisji wideo w jakości 1080p HD
- Tylko udostępnianie ekranu (bez miniaturki wideo): 50–75 kb/s (pobieranie)
- Udostępnianie ekranu z miniaturką wideo: 50–150 kb/s (pobieranie)
- Audio VoIP: 60–80 kb/s (pobieranie)