Akademia Rekrutacji
Akademia Rekrutacji
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie kierujemy do specjalistów HR oraz menedżerów, którzy dokonują procesu rekrutacji na co dzień i pragną zdobyć wiedzę i umiejętności do efektywnego przeprowadzania pełnego procesu rekrutacji.
Dla osób, które pragną rozwijać wiedzę z zakresu kompetencji oraz wykorzystywać różnorodne metody selekcji (wywiad i Assessment Centre). - Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi63
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Akademia Rekrutacji" przygotowuje uczestników do pełnienia roli rekrutera w organizacji, m.in. poprzez zastosowanie umiejętności z zakresu projektowania i prowadzenia procesu rekrutacyjnego, poszerzanie bazy pytań oraz zadań służących diagnozie kompetencji kandydata oraz poznanie sposobów kształtowania siły w negocjacjach i radzenia sobie z trudnymi partnerami negocjacyjnymi.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się wiedzą w zakresie procesu rekrutacji pracowników | Kryteria weryfikacji • definiuje sposoby kształtowania siły w negocjacjach• identyfikuje sposoby radzenia sobie z trudnymi partnerami negocjacyjnym • omawia najczęściej popełniane błędy podczas rozmowy kwalifikacyjnej • charakteryzuje trudne zachowania kandydatów w trakcie spotkania oraz sposoby radzenia sobie z nimi | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje w swojej pracy metody, techniki oraz narzędzia stosowane w procesie rekrutacyjnym | Kryteria weryfikacji • wykorzystuje wiedzę i umiejętności z zakresu projektowania i prowadzenia procesu rekrutacyjnego• przygotowuje i testuje wywiad standaryzowany i behawioralny • tworzy bazy pytań oraz zadań służących diagnozie kompetencji kandydata • dokonuje oceny motywacji i kompetencji kandydata • charakteryzuje się świadomością konieczności ciągłego rozwoju umiejtności rekruterskich | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik w sposób zrównoważony zarządza potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy | Kryteria weryfikacji • charakteryzuje obecne i przyszłe potrzeby firmy dotyczące potencjału pracowników• buduje oraz wdraża programy rekrutacji, selekcji, wdrażania nowych pracowników, pozwalające pozyskiwać zróżnicowany potencjał w zakresie kompetencji, talentów i doświadczeń pracowników • kształtuje wartości i kulture pracy sprzyjającą otwartości na nowe wyzwania rozwojowe | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM
Moduł 1 (online) (2-3.10.2025)
Jak zaplanować rekrutację, która przynosi efekty?
- Jakie cele może mieć rekrutacja i jak je jasno określić?
- Jak krok po kroku zaplanować cały proces – od zapotrzebowania do wyboru kandydata
- Jak oszacować potrzebne zasoby (czas, ludzie, narzędzia)?
- Jak skutecznie „dogadać się” z klientem wewnętrznym – czyli co warto ustalić na starcie?
Tworzenie profilu kandydata – praktyczne podejście
- Jakie informacje zbierać przed rozpoczęciem rekrutacji?
- Jak stworzyć trafny profil kandydata na podstawie matrycy WUZI – jak określić umiejętności i postaw, których szukamy
- Jak budować PERSONĘ kandydata – kim naprawdę jest nasz odbiorca?
- Ćwiczenie: zaprojektuj personę rekrutacyjną dla wybranego stanowiska.
Employer Branding rekrutacyjny w praktyce – jak komunikować swoja markę?
- Dlaczego EB jest ważne i czego szukają kandydacu?
- Co kandydaci naprawdę chcą wiedzieć o Twojej firmie?
- Jak opowiedzieć o kulturze organizacyjnej w atrakcyjny sposób? Przykłady viral recruiting, guerilla recruiting, Scouting, Gamification
- Jak skutecznie wykorzystywać social media w rekrutacji (LinkedIn, Facebook, Instagram)?
- Analiza przykładów dobrych i złych ogłoszeń – co działa, a co odstrasza?
Pozyskiwanie kandydatów:
- Co musisz uwzględnić w skutecznym lejeku komunikacyjnym?
- Przegląd najskuteczniejszych kanałów rekrutacyjnych
- Jak tworzyć przyciągające ogłoszenia?
- wzorce reklam rekrutacyjnych
- Jak AI może pomóc nam w dotarciu do kandydatów?
- Tworzenie własnej strategii dotarcia do kandydatów dla konkretnego stanowiska
Candidate Expirience – czyli rola Rekrutera w Employer Branding
- Jaką rolę pełni rekruter w budowaniu pozytywnego doświadczenia kandydata?
- Jak już podczas pierwszego kontaktu rozpocząć skuteczny onboarding?
- Jak motywować i angażować kandydatów, by chcieli do nas wrócić – nawet jeśli nie zostali wybrani?
- Jak dawać informację zwrotną, która buduje markę pracodawcy?
- Jakie są najczęstsze błędy poznawcze w rekrutacji – i jak ich unikać?
Planowanie wywiadu wstępnego
- Co chcemy wiedzieć po pierwszej rozmowie – określenie celu spotkania
- Jakie pytania zadawać, by poznać motywację i dopasowanie do firmy?
- Jak nie dać się zwieść „pierwszemu wrażeniu”?
- Jak zadbać o spójność rozmów między różnymi rekruterami?
- Ćwiczenie: opracowanie scenariusza rozmowy i prowadzenie symulacji w parach
Moduł 2 (27-28.10.2025)
Ten moduł w terminie 27-28.10.2025 r. poza trenerką Olgą Szyszką poprowadzi również trenerka Agnieszka Mayilov.
Prowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej
- Agenda i etapy rozmowy kwalifikacyjnej
- Katalog pytań niewskazanych
- Zebranie informacji o doświadczeniu kandydata w kontekście profilu stanowiska
- Odpowiadanie na pytania kandydata
Kompetencje jako kryterium selekcji
- Dla jakich profili stanowiskowych kompetencje są kluczowych kryterium selekcji
- Definicja kompetencji jako kryterium selekcji
- Zasady tworzenia profilu kompetencyjnego kandydata
- Źródła i metody zbierania danych do budowania profilu kompetencyjnego
- Definiowanie, wskaźnikowanie i stopniowanie kompetencji
- Przykładowe listy kompetencyjne, korzystanie z gotowych katalogów kompetencji
Projektowanie wywiadu behawioralnego
- Meta-kompetencje i sposób ich badania
- Charakterystyka wywiadów diagnozujących kompetencje: wywiad sytuacyjny, behawioralny i technika STAR
- Struktura wywiady behawioralnego
- Zasady formułowania pytań
- Rola obserwacji bieżącej i pytań pogłębiających w wywiadzie
Ćwiczenia w prowadzeniu wywiadu behawioralnego
- Techniki zadawania pytań: pytania otwarte i sondujące
- Badanie meta-kompetencji w wywiadzie
- Stawianie hipotez
- Sposoby koncentrowania kandydata na faktach
- Testowanie zaprojektowanych wywiadów i zbieranie informacji zwrotnej od grupy i trenera
Ocena kompetencji
- Jakość notatek a ocena kompetencji
- Obszary analizowanych informacji: fakty i interpretacje
Najczęściej popełniane błędy podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Trudne zachowania kandydatów w trakcie spotkania i jak sobie z nimi radzić
- Zebranie przykładów z grupy
- Burza mózgów dotycząca sposób radzenia sobie z trudnymi zachowaniami kandydatów
Moduł 3 (20-21.11.2025)
Ten moduł w terminie 20-21.11.2025 r. poza trenerką Anettą Krukowską poprowadzi również trenerka Maria Jamróz.
Dwa podejścia w rekrutacji
- Odpowiedzialność rekrutera za dopasowanie kandydata do wymagań organizacji
- O roli talentów oraz przeformułowywaniu „słabych” stron
Pozyskiwanie wiarygodnych informacji o kandydacie
- Wizerunek budowany przez kandydata
- Po czym poznać, że wypowiedzi kandydata są deklaratywne
- Rola emocji w diagnozie motywów kandydata
- Normowanie standardu prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej podczas prezentowania agendy spotkania
Wybrane techniki komunikacji
- Obserwacja komunikacji niewerbalnej kandydata
- Zadawanie pytań otwartych, sondujących i sugerujących
- Aktywne słuchanie, podsumowywanie i parafrazowanie
- Konfrontowanie jako technika prowadzenia
- Milczenie jako technika perswazji
- Pytania-wytrychy
- Wykorzystanie technik projekcyjnych w badaniu motywów i postaw
Badanie motywacji kandydata
- Jak definiujemy motywację
- Pytania mające na celu zbieranie informacji o motywacji kandydata
Korzystanie z zadań badawczych i próbek pracy
- Przykłady zadań badawczych i próbek pracy w badaniu kompetencji
- Czy w badaniu kompetencji warto stosować testy psychologiczne — przykłady testów
- Czym jest Assessment Centre – charakterystyka procesu
- Dobór zadań do badanych kompetencji
- Przykładowe próbki pracy – burza mózgów
- Obserwacja zachowań kandydata podczas realizacji zadań
- Przykłady raportów indywidualnych w procesach AC
Przekazywanie informacji zwrotnej kandydatom
- Z czym warto pozostawić kandydata po rozmowie rekrutacyjnej
- Podstawy konstrukcji feedbacku
Moduł 4 (4.12.2025)
- Czym są, a czym mogą być negocjacje? Jak można modyfikować ten aspekt procesu rekrutacji?
- Siła w negocjacjach – jej źródła i sposoby kształtowania w zależności od sytuacji rynkowej (podaż-popyt)
- Trudne sytuacje w negocjacjach – impas, stres, dyskomfort, niepożądane emocje – jak z nimi pracować (prewencja i interwencja)
- Wartość dodana wynikająca z fazy negocjacji w procesie rekrutacji – korzyści i zagrożenia (oraz sposoby radzenia sobie z nimi) dla potencjalnych kandydatów i osób prowadzących rekrutację
Moduł 5 (online) (5.12.2025)
Onboarding pracownika
1. Wartość onboardingu
- Mój pierwszy dzień w pracy – pewien przypadek
- Dlaczego onboarding jest ważny?
- Wpływ procesu wdrożenia na nowego pracownika
- Znaczenie onboardingu dla organizacji
2. Nowy pracownik na pokładzie
- Koncepcja 4C Talyi Bauer – 4 poziomy adaptacji
- Elementy pozytywnej adaptacji
- Kontekst zespołowy procesu adaptacji zawodowej
- Podmioty uczestniczące w procesie adaptacji i ich role
3. Procedura onboardingu
- Przygotowanie do przyjęcia nowego pracownika
- Zadania w procesie onboardingu
- Formalności i dokumenty
- Formularze i materiały dodatkowe pomocne w procesie onboardingu
- Zakończenie procesu adaptacji
- Szkolenie stanowiskowe w procesie onboardingu, koncepcja TWI (Training Within Industry)
4. Onbarding inaczej
- Pre-onboarding
- Onboarding zdalnie
- Działania integracyjne
5. Ewolucja
- Mierniki efektywności onboardingu
- Jak doskonalić proces?
Informacje techniczne:
W trakcie szkolenia online korzystamy z platformy Zoom. Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy), na której znajdować się będzie transmisja online. Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari). Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w sali szkoleniowej oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego. Dodatkowo, wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online. W przypadku mniejszych szkoleń uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu. Link do szkolenia online generowany jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia (uczestnik może połączyć się w dowolnym momencie).
Podczas szkoleń online wykorzystujemy następujące funkcjonalności:
1) Praca w grupach (breakout rooms)
- trener może podzielić uczestników automatycznie lub manualnie
- trener ustala czas trwania pracy w grupach
- pojawia się krótki komunikat na ekranie uczestnika, który informuje, że gospodarz zaprasza do podpokoju
- prowadzący może wysłać wiadomość do wszystkich pokoi jednocześnie, np. z opisem zadania do wykonania.
2) Narzędzia dostępne podczas sesji w breakout rooms:
- tablica, możliwość pisania mają wszyscy uczestnicy, efekt pracy można zapisać i pokazać w pokoju szkoleniowym, wszystkim uczestnikom szkolenia
- pokazywanie ekranu, każdy uczestnik może udostępnić swój ekran
- czat
- użytkownik pracujący w pokoju, może w dowolnym momencie zaprosić prowadzącego do pokoju grupowego.
Czas trwania szkolenia:
Szkolenie trwa 63 godziny dydaktyczne (tj. 45 minut). Podana ilość godzin szkolenia nie zawiera czasu przerw.
Walidacja:
W trakcie szkolenia przeprowadzana będzie walidacja w formie wywiadu swobodnego oraz obserwacji w warunkach symulowanych.
Osoba walidująca, waliduje usługę w formie zdalnej, po jej zakończeniu, w oparciu o checklistę od trenera prowadzącego usługę, a następnie potwierdza osiągnięcie efektów kształcenia swoim podpisem na zaświadczeniu o zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej.
W harmonogramie szkolenia, został wskazany przybliżony czas przeprowadzenia walidacji usługi rozwojowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 57 Jak zaplanować rekrutację, która przynosi efekty? - ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 57 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 57 Tworzenie profilu kandydata – praktyczne podejście- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 57 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 57 Employer Branding rekrutacyjny w praktyce – jak komunikować swoja markę? cz.1- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 57 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 57 Employer Branding rekrutacyjny w praktyce – jak komunikować swoja markę? cz.2- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 57 Pozyskiwanie kandydatów- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 57 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 57 Candidate Expirience – czyli rola Rekrutera w Employer Branding- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 57 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 57 Planowanie wywiadu wstępnego cz.1- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 57 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 57 Planowanie wywiadu wstępnego cz.2- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 57 Prowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej | Prowadzący Olga Szyszka | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 57 Przerwa | Prowadzący Olga Szyszka | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 57 Kompetencje jako kryterium selekcji | Prowadzący Olga Szyszka | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 57 Przerwa | Prowadzący Olga Szyszka | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 57 Projektowanie wywiadu behawioralnego cz.1 | Prowadzący Olga Szyszka | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 57 Przerwa | Prowadzący Olga Szyszka | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 57 Projektowanie wywiadu behawioralnego cz.2 | Prowadzący Olga Szyszka | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 57 Ćwiczenia w prowadzeniu wywiadu behawioralnego | Prowadzący Olga Szyszka | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 57 Przerwa | Prowadzący Olga Szyszka | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 57 Ocena kompetencji | Prowadzący Olga Szyszka | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 57 Przerwa | Prowadzący Olga Szyszka | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 57 Najczęściej popełniane błędy podczas rozmowy kwalifikacyjnej Anetta | Prowadzący Olga Szyszka | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 57 Przerwa | Prowadzący Olga Szyszka | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 57 Trudne zachowania kandydatów w trakcie spotkania i jak sobie z nimi radzić | Prowadzący Olga Szyszka | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 57 Dwa podejścia w rekrutacji | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 57 Przerwa | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 57 Pozyskiwanie wiarygodnych informacji o kandydacie | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 57 Przerwa | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 57 Wybrane techniki komunikacji cz.1 | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 57 Przewa | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 57 Wybrane techniki komunikacji cz.2 | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 57 Badanie motywacji kandydata | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 57 Przerwa | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 57 Korzystanie z zadań badawczych i próbek pracy | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 57 Przerwa | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 57 Przekazywanie informacji zwrotnej kandydatom cz.1 | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 57 Przerwa | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 57 Przekazywanie informacji zwrotnej kandydatom cz.2 | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 57 Czym są, a czym mogą być negocjacje? Jak można modyfikować ten aspekt procesu rekrutacji? | Prowadzący Witold Rychłowski | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 57 Przerwa | Prowadzący Witold Rychłowski | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 57 Siła w negocjacjach – jej źródła i sposoby kształtowania w zależności od sytuacji rynkowej (podaż-popyt) | Prowadzący Witold Rychłowski | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 57 Przerwa | Prowadzący Witold Rychłowski | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 57 Trudne sytuacje w negocjacjach – impas, stres, dyskomfort, niepożądane emocje – jak z nimi pracować (prewencja i interwencja) | Prowadzący Witold Rychłowski | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 57 Przerwa | Prowadzący Witold Rychłowski | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 57 Wartość dodana wynikająca z fazy negocjacji w procesie rekrutacji – korzyści i zagrożenia (oraz sposoby radzenia sobie z nimi) dla potencjalnych kandydatów i osób prowadzących rekrutację | Prowadzący Witold Rychłowski | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 57 Wartość onboardingu; Nowy pracownik na pokładzie | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 57 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 57 Procedura onboardingu | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 57 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 57 Onbarding inaczej | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 57 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 57 Ewolucja | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 57 Walidacja usługi | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 8 548,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 950,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 135,69 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 110,32 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Witold Rychłowski
Studiował na wydziale Handlu Zagranicznego na SGH oraz na Wydziale Orientalistyki Uniwersytetu Warszawskiego.
Jest doświadczonym trenerem EY Academy of Business, trenerem biznesu i konsultantem, zawodowym negocjatorem i mediatorem. Od 1995 r. jest praktykiem biznesu.
W Philips Polska poznawał praktyki skutecznego biznesu międzynarodowego od stanowiska Przedstawiciela Handlowego (Business Electronics) do pozycji Key Account Managera. Następne 5 lat pracował w Sony Poland na stanowisku Sales & Marketing Managera, budując sieć dystrybucyjną oraz szkoląc i zarządzając kadrami w obszarze sprzedaży i marketingu. Tworzy i realizuje autorskie projekty zarówno w formule szkoleń otwartych, jak i dedykowanych projektów rozwojowych dla firm i organizacji. Aktywnie wspiera rozwój umiejętności również w pracy z klientami indywidualnymi, występując w roli konsultanta, doradcy oraz coacha.
Doświadczenie zawodowe oraz wieloletnia praktyka doradcza i trenerska pozwoliły mu na stworzenie oryginalnego, autorskiego podejścia do zagadnień związanych z konfliktem.
Poza Polską Witold Rychłowski przygotowywał i prowadził zajęcia w Bahrajnie, Kuwejcie, Katarze, Słowacji czy Holandii, gdzie wysokie oceny uzyskiwał nie tylko z tytułu unikatowej formuły prowadzonych zajęć, ale także z powodu skuteczności proponowanych praktycznych rozwiązań.
Witek jest przekonany, że różnorodność doświadczeń życiowych może stanowić źródło inspiracji.
Agnieszka Krukowska
Karierę zawodową rozpoczynała w Ernst & Young.
Posiada doświadczenie w opracowywaniu metod weryfikacji kompetencji oraz prowadzeniu analiz potencjału w procesach rekrutacji i rozwoju zawodowym.
Współprojektowała modele kompetencyjne oraz narzędzia rozwoju kompetencji w projektach dotyczących rozwoju organizacji i budowania ścieżek kariery.
W pracy kładzie nacisk na rozwój organizacji poprzez wspieranie potencjału jednostki i synergię działań zespołu. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się, prowadząc szkolenia z zakresu rekrutacji.
Maria Jamróz
Prowadzi projekty rekrutacyjne dla organizacji, głównie z obszaru IT.
W pracy trenerskiej i coachingowej stosuje narzędzia NLP, Transteoretyczny Model Zmiany, Points of You, narzędzia Ruchu Autentycznego, Building High Performance Team, Managing and Leading through the Performance Lifecycle. Absolwentka Bankowości i Finansów SGH.
Olga Szyszka
Od 2008 roku pracuje jako konsultant i trener, szkoląc działy HR oraz menedżerów w zakresie kompetencji miękkich związanych z oceną, rekrutacją i rozwojem pracowników. Olga aktywnie uczestniczy również w sesjach AC/DC, coachingu oraz mentoringu. Jej wykształcenie z psychologii i socjologii oraz studia podyplomowe z coachingu wspierają realizację efektywnych projektów HR.
Jako trener spędziła na sali szkoleniowej ponad 1000 godzin, a jako rekruterka zrealizowała kilkaset projektów rekrutacyjnych.
W realizowanych projektach Olga koncentruje się na efektywnym podejściu do rekrutacji, wykorzystaniu nowoczesnych metod budowania employer brandingu, które przyciągają wartościowych kandydatów, oraz korzystaniu z social mediów i narzędzi marketingowych.
Obecnie Olga zarządza polskim oddziałem włoskiej agencji rekrutacyjnej.
Agnieszka Mayilov
Agnieszka zajmowała się koordynowaniem pracy zespołu oraz współpracą z innymi działami biznesu w zakresie wspierania rozwoju pracowników (szkolenia dla menedżerów, coaching, budowanie indywidualnych planów rozwoju, ocena pracowników, tworzenie i prowadzenie programów rozwojowych).
Anetta Krukowska
Ukończyła Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunkach Psychologia zdrowia i Psychologia edukacji.
Brała udział w wielu kursach i warsztatach, między innymi w Szkole Ustawień Systemowych prowadzonej przez Gerharda Walpera, w Szkole Trenerów TransMisja, Podstawach Access i Pracy z Ciałem w zakresie Access Consciousness oraz pracy z ciałem i emocjami Polynesian Healing Arts w Nowej Zelandii. Posiada certyfikat Uniwersytetu Kalifornijskiego z zakresu kodowania ruchów mimicznych twarzy (Facial Action Coding System) oraz uprawnienia Hogan Assessment Systems.
Od 1998 roku pracuje jako trenerka, konsultantka i coach w zakresie rekrutacji, szkoleń, ocen kompetencji, diagnozy organizacyjnej oraz interwencji w trudnych sytuacjach zespołowych. Od 2016 roku jest propagatorką nowego nurtu, którym jest wellness w biznesie.
Anetta współpracowała z wieloma firmami szkoleniowymi i realizowała projekty dla organizacji finansowych, FMCG, produkcyjnych oraz administracji państwowej.
Podczas szkoleń, głównie z zakresu diagnozy kompetencji w procesach ocen, przekazuje przede wszystkim wiedzę praktyczną, opartą na przykładowych procesach biznesowych. Pobudza, aktywizuje i inspiruje grupę do korzystania z nabytej wiedzy i już posiadanych kompetencji, a także buduje atmosferę współpracy w zespołach warsztatowych.
Posiada ponad 5letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma komplet materiałów szkoleniowych w formie skryptu.
Informacje dodatkowe
- Moduł 1 oraz Moduł 5 odbywają się ONLINE LIVE, Moduł 2, Moduł 3, Moduł 4 STACJONARNIE.
- Harmonogram godzinowy szkolenia każdorazowo dostosowywany jest do grupy szkoleniowej.
- Godziny realizacji poszczególnych modułów szkolenia mogą ulec zmianie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
Do realizacji szkoleń online korzystamy z platformy Zoom. Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy), na której znajdować się będzie transmisja online. Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari). Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w sali szkoleniowej oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego. Dodatkowo, wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online. W przypadku mniejszych szkoleń uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu. Link do szkolenia online generowany jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia (uczestnik może połączyć się w dowolnym momencie).
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: Dwurdzeniowy procesor Intel Core i5 2,5 GHz i wyższy.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: pobieranie: 10 Mb/s, wysyłanie: 5 Mb/s.
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Nie trzeba pobierać oprogramowania. Aby wziąć udział w szkoleniu online potrzebny jest komputer, laptop, telefon lub tablet ze stabilnym internetem i bez blokad firmowych.
Podczas szkoleń online wykorzystujemy następujące funkcjonalności:
1) Praca w grupach (breakout rooms)
- trener może podzielić uczestników automatycznie lub manualnie
- trener ustala czas trwania pracy w grupach
- pojawia się krótki komunikat na ekranie uczestnika, który informuje, że gospodarz zaprasza do podpokoju
- prowadzący może wysłać wiadomość do wszystkich pokoi jednocześnie, np. z opisem zadania do wykonania.
2) Narzędzia dostępne podczas sesji w breakout rooms:
- tablica, możliwość pisania mają wszyscy uczestnicy, efekt pracy można zapisać i pokazać w pokoju szkoleniowym, wszystkim uczestnikom szkolenia
- pokazywanie ekranu, każdy uczestnik może udostępnić swój ekran
- czat
- użytkownik pracujący w pokoju, może w dowolnym momencie zaprosić prowadzącego do pokoju grupowego.
Usługa jest nagrywana na potrzeby ewentualnej kontroli. |
W związku z tym, prosimy o włączenie kamery na czas udziału w szkoleniu. Dziękujemy. |
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- W budynku znajduje się: parking dla rowerów, poczta, restauracja, firma kurierska, kiosk.