Szkolenie Brand Manager - kod zawodu 243104
Szkolenie Brand Manager - kod zawodu 243104
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane głównie do menedżerów, specjalistów Marketingu / PR, kierowników projektów, osób zarządzających zespołami, liderów społecznych, doradców zawodowych, specjalistów w zakresie marketingu, trenerów i konsultantów, osób podejmujących rolę Brand Managera, ale także do osób, które chcą podnieść własne kwalifikacje.Dodatkową grupę stanowią właściciele firm, dla których marka przedsiębiorstwa, czy oferowanego produktu / usługi jest kluczowym elementem wyróżnienia się na konkurencyjnym rynku.
- Minimalna liczba uczestników20
- Maksymalna liczba uczestników40
- Data zakończenia rekrutacji14-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do pracy na stanowisku Brand Managera. Osoba zdobędzie umiejętności określania i śledzenia konkretnych celów marketingowych, tworzenia persony, pracowania na insightach i dokonywania analizy rynku. Wszystko po to, aby zwiększyć rozpoznawalność marki, wzmocnić jej pozycję rynkową, a finalnie osiągać lepsze wyniki sprzedażowe. Szkolenie uczy tworzenia kreatywnych kampanii oraz budowania silnych, rozpoznawalnych na rynku marek.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Projektuje strategię marketingową marki. | Kryteria weryfikacji Definiuje cel strategiczny oraz kluczowe założenia marki.Określa wyróżniki marki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzy persony i segmenty grupy docelowej. | Kryteria weryfikacji Segmentuje grupę docelową według wybranych kryteriów.Uzasadnia wybór kluczowych segmentów dla działań marketingowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Dobiera elementy marketing mix dla danego produktu lub marki. | Kryteria weryfikacji Analizuje zależności pomiędzy produktem, ceną, dystrybucją a promocją.Określa czynniki wpływające na kształtowanie ceny. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzy strategię komunikacji marki. | Kryteria weryfikacji Projektuje spójny przekaz komunikacyjny dla różnych kanałów.Dopasowuje komunikację do segmentów odbiorców. Uzasadnia dobór narzędzi komunikacyjnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Mierzy efektywność działań marketingowych. | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje narzędzia analityczne (np. Google Analytics).Tworzy raport z efektów działań marketingowych. Wyciąga wnioski i rekomenduje dalsze kroki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie składa się z 30 godzin zegarowych.
Zajęcia odbywają się na żywo online w godzinach 19.00-21.00, bez planowanych przerw.
Walidacja wlicza się w czas trwania usługi.
Zajęcia prowadzone są tylko w formie teoretycznej, brak części praktycznej. To samo się tyczy egzaminu (test teoretyczny).
Dostęp do nagrań i materiałów dodatkowych przez 12 miesięcy.
Zajęcia odbywają się zdalnie w czasie rzeczywistym za pośrednictwem platformy streamingowej ZOOM lub ClickMeeting.
Dodatkowo materiały edukacyjne wraz z nagraniami wideo umieszczone są w dedykowanej platformie szkoleniowej pod adresem https://platforma.imok.edu.pl
Terminy wykładów mogą ulec nieznacznym zmianom.
DATA | TEMAT ZAJĘĆ | WYKŁADOWCA | |
1 | 15.10.2025 | Strategia marketingowa krok po kroku: strategia marki i branding | Anna Ledwoń-Blacha |
2 | 20.10.2025 | Strategia marketingowa krok po kroku: strategia komunikacji marki | Maciej Sowa |
3 | 22.10.2025 | Marketing mix i kształtowanie ceny oraz cykl życia produktu | Anna Ledwoń-Blacha |
4 | 27.10.2025 | Tworzenie person, zachowania konsumenckie i insighty | Anna Karcz-Czajkowska |
5 | 29.10.2025 | Badanie rynku i desk research | Anna Karcz-Czajkowska |
6 | 03.11.2025 | Tworzenie mediaplanów i zarządzanie budżetem marki | Paweł Jóźwik |
7 | 05.11.2025 | MarTech, czyli technologie w marketingu (z elementami AI) | Kamil Walkowiak |
8 | 10.11.2025 | Zarządzanie projektem w marketingu oraz współpraca z podmiotami zewnętrznymi | Magda Szajda-Banach |
9 | 12.11.2025 | Aspekty prawne tworzenia marki i zarządzania marką | Tomasz Palak |
10 | 17.11.2025 | Aktywacje konsumenckie i akcje promocyjne | Kama Kotowska |
11 | 18.11.2025 | Platforma: LinkedIn - bonusowe | Marcin Banaszkiewicz |
12 | 24.11.2025 | PR i event marketing | Urszula Podraza |
13 | 26.11.2025 | Mierzenie efektywności działań | Anna Zalewska |
14 | 01.12.2025 | Sesja Q&A + przygotowanie do egzaminu | Anna Ledwoń-Blacha |
15 | 11-13.12.2025 | Egzamin [I termin] | |
16 | 15-17.01.2026 | Egzamin [II termin] |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Strategia marketingowa krok po kroku: strategia marki i branding. | Prowadzący Anna Ledwoń - Blacha | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Strategia marketingowa krok po kroku: strategia komunikacji marki. | Prowadzący Maciej Sowa | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Marketing mix i kształtowanie ceny oraz cykl życia produktu. | Prowadzący Anna Ledwoń - Blacha | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Tworzenie person, zachowania konsumenckie i insighty. | Prowadzący Anna Karcz-Czajkowska | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Badanie rynku i desk research. | Prowadzący Anna Karcz-Czajkowska | Data realizacji zajęć 29-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Tworzenie mediaplanów i zarządzanie budżetem marki. | Prowadzący Paweł Jóźwik | Data realizacji zajęć 03-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 MarTech, czyli technologie w marketingu (z elementami AI). | Prowadzący Kamil Walkowiak | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Zarządzanie projektem w marketingu oraz współpraca z podmiotami zewnętrznymi . | Prowadzący Magda Szajda-Banach | Data realizacji zajęć 10-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Aspekty prawne tworzenia marki i zarządzania marką . | Prowadzący Tomasz Palak | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Aktywacje konsumenckie i akcje promocyjne. | Prowadzący Kamila Kotowska | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Platforma: LinkedIn - bonusowe. | Prowadzący Marcin Banaszkiewicz | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 PR i event marketing. | Prowadzący Urszula Podraza | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Mierzenie efektywności działań. | Prowadzący Anna Zalewska | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Sesja Q&.+ przygotowanie do egzaminu. | Prowadzący Anna Ledwoń - Blacha | Data realizacji zajęć 01-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Egzamin [I termin] | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 163,33 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 163,33 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Palak
i w prasie
Siedmiokrotnie na podium konferencji I Love Marketing, występował również na Infoshare, TEDx i licznych innych wydarzeniach. Wykładowca, ekspert, twórca książki „Internet a prawo – jak się nie potknąć?”. Prywatnie gitarzysta.
Zakres prowadzonych zajęć w Brand Manager:
Aspekty prawne tworzenia marki i zarządzania marką.
Marcin Banaszkiewicz
Tworzy i wdraża programy Social Selling i Employee Advocacy w największych i najmniejszych firmach na świecie.
Jest twórcą Społeczności H2H ❤️ i wykładowcą akademickim z zakresu Social Mediów.
Na co dzień wspiera osoby, które do ekspozycji swojej reputacji w przestrzeni publicznej, chcą wykorzystać portal LinkedIn.
Uczy tego jak szybko i skutecznie zrealizować swoje cele zawodowe, dzięki komunikacji „jeden do wielu".
Pokazuje możliwości portalu LinkedIn w procesach poszukiwania pracy, w procesach pozyskiwania najlepszych talentów na rynku i uczy sprzedawać nawet tych, którzy tego nie lubią.
Jest twórcą #SzczytuH2H ❤️ i Dnia Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami w Biznesie.
Zakres prowadzonych zajęć w Brand Manager:
Platforma: Linkedin
Anna Karcz-Czajkowska
Research. Wykładowczyni akademicka, autorka książki „Sztuka szukania. Zbadaj rynek, konkurencję i swoich odbiorców wykorzystując informacje, które są na wyciągnięcie ręki." Ponad dziesięcioletnie doświadczenie w łączeniu biznesu i pracy naukowej wykorzystuje, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie strategii biznesowej oraz metodologii badań.
Zakres prowadzonych zajęć w Brand Manager:
Badanie rynku i desk research.
Tworzenie person, zachowania konsumenckie i insighty.
Anna Zalewska
Menadżerka marketingu w agencji widoczni. Wykładowczyni na wyższych uczelniach. Od lat buduje markę agencji, tworząc skuteczną komunikację na stronie internetowej, w mediach społecznościowych i prasie branżowej.
Zakres prowadzonych zajęć w Brand Manager:
Mierzenie efektywności działań.
Urszula Podraza
Specjalizuje się w komunikacji kryzysowej i community relations.
Doświadczenie w obszarze komunikacji zdobyła w pracy dziennikarki radiowej. Pracowała m.in. jako PR managerka w instytucjach publicznych, rzeczniczka prasowa krakowskiego lotniska, wiceprezeska agencji Planet Partners, kierowniczka zespołu prasowego TAURON.
Zrealizowała projekty dla firm z wielu branż: przemysł, automotive, energetyka, turystyka, MICE; ma doświadczenie w pracy z administracją publiczną i sektorem kultury.
Wykłada przedmioty z obszaru komunikacji na Uniwersytecie Jagiellońskim. Prowadzi szkolenia dla biznesu, instytucji publicznych, samorządów poświęcone kontaktom z mediami, wystąpieniom publicznym, komunikacji kryzysowej.
Autorka wielu publikacji na temat komunikacji publikowanych w mediach branżowych, książki „Kryzysowe public relations”, współautorka monografii „Siła marki pracodawcy”.
Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Zakres prowadzonych zajęć w Brand Manager:
PR i event marketing.
Marta Orzechowska
Zakres prowadzonych zajęć w Brand Manager"
Zarządzanie projektem w marketingu oraz współpraca z podmiotami zewnętrznymi .
Anna Ledwoń - Blacha
Zakres prowadzonych zajęć w Brand Manager:
Strategia marketingowa krok po kroku: strategia marki i branding.
Marketing mix i kształtowanie ceny oraz cykl życia produktu.
Strategia marketingowa krok po kroku: strategia komunikacji marki .
Sesja Q&A + przygotowanie do egzaminu.
Paweł Jóźwik
Od 10 lat związany z branżą digital marketingu. Pracował dla takich marek jak Sony, Nestle, Rossmann, L'Oréal, Capgemini, AmRest czy Heinz. Budował w agencjach działy marketingowe o kompetencjach specjalistycznych: digital, media oraz performance. Obecnie zarządza zespołem strategiczno-mediowym i planuje działania płatne dla kluczowych klientów agencji Ancymony. Wykłada na Uniwersytecie Jagiellońskim strategię oraz analitykę digital marketingową. Pasjonuje się nowymi technologiami, e-sportem, literaturą i sztuką. Wierzy w postmodernistyczną wizję świata, a interdyscyplinarny rozwój człowieka postrzega jako klucz do szczęścia. Chętnie podzieli się wiedzą i rekomendacjami z innymi.
Zakres prowadzonych zajęć w Brand Manager:
Tworzenie mediaplanów i zarządzanie budżetem marki.
Kamila Kotowska
Trenerka wystąpień publicznych, prezentowania i storytellingu. Od ponad 10 lat lat związana z branżą kreatywną, od 5 z ekosystemem startupowym. Występowała i prowadziła sceny na wielu branżowych konferencjach m.in. na I Love Marketing & Technology (TOP1, TOP3, TOP7), Infoshare, InternetBeta, SEO Vibes (TOP1), ITMT, ACCELER8IT, txb.digital, PROexpert Days i innych.
Szkoli duże zespoły, jak i małe biznesy ze sztuki wystąpień publicznych, prezentowania swoich pomysłów i ogólnych zasad wywierania wpływu na publiczność. Mentorka pitchowania dla startupów w ramach programów m.in. foodtech.ac, Huge Thing czy Mentoring Dots. Chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z nowym pokoleniem przedsiębiorców. Założycielka Fundacji SpeakUPerki wspierającej młode kobiety w rozwoju umiejętności biznesowych.
Zakres prowadzonych zajęć w Brand Manager:
Aktywacje konsumenckie i akcje promocyjne.
Kamil Walkowiak
Zakres prowadzonych zajęć w Brand Manager:
MarTech, czyli technologie w marketingu (z elementami AI).
Magda Szajda-Banach
Od niemal 9 lat związana z marketingiem – od środowiska start-upów po FMCG. Dotychczasowe doświadczenie zdobyła pracując m.in. w brand marketingu w 3 różnych kategoriach produktowych u światowych liderów. Obecnie jako Global Brand Manager w branży beauty kreuje i egzekwuje strategię marki i komunikacji na 6 rynków w Europie.
Maciej Sowa
Od ponad 10 lat współpracuje z przedsiębiorstwami, agencjami i startupami w zakresie rozwoju marketingu. Współzałożyciel cyklicznych spotkań dla branży marketingowej – Crash Mondays. Współpracował m.in. z Pracuj.pl, Jeronimo Martins (Biedronka), Akamai, Sun&Snow oraz licznymi firmami z sektora MŚP.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Zajęcia odbywają się zdalnie w czasie rzeczywistym za pośrednictwem platformy streamingowej ZOOM lub ClickMeeting. Dodatkowo materiały edukacyjne wraz z nagraniami wideo umieszczone są w dedykowanej platformie szkoleniowej pod adresem https://platforma.imok.edu.pl Dostęp do zajęć/nagrań ważny jest przez 12 miesięcy od momentu zakończenia szkolenia. Więcej informacji o szkoleniu, kadrze oraz rekomendacjach znajduje się na stronie https://imok.edu.pl/brand-manager/
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa: szkolenie odbywa się za pośrednictwem platformy ZOOM. Materiały dydaktyczne wraz z nagraniami wideo umieszczone są w dedykowanej platformie szkoleniowej pod adresem https://platforma.imok.edu.pl
2. Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: komputer z procesorem Intel Pentium 4 lub nowszy, obsługujący SSE2, 2 GB pamięci RAM, zainstalowany jeden z systemów operacyjnych Windows 7, 8, 10, macOS 10.9 lub nowszy. Dodatkowo wbudowany lub zewnętrzny mikrofon, opcjonalnie kamera video. (Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy). Android z systemem 5.0 lub nowszy/ iPhone z systemem iOS 11.0 lub nowszy.
3. Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: https://support.google.com/a/answer/1279090
4. Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Przeglądarka Google Chrome lub Mozilla Firefox, Adobe Reader , Pakiet biurowy np Libre Office,Open office lub Microsoft office.
5. Linki do zajęć ważne są PRZEZ 12 miesięcy od daty zakupu