Rozwój kompetencji miękkich w wirtualnej rzeczywistości- szkolenie
Rozwój kompetencji miękkich w wirtualnej rzeczywistości- szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest dla:
- Pracowników firm i organizacji, którzy chcą podnieść swoje kompetencje interpersonalne i menedżerskie
- Liderów zespołów i menedżerów projektów Specjalistów HR,
- trenerów, osób obsługujących klientów i współpracujących zespołowo
- Osób przygotowujących się do pracy w środowisku pracy zdalnej i hybrydowej
- Osób zainteresowanych rozwojem kompetencji miękkich (VR)
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji22-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do rozwinięcia kompetencji miękkich (interpersonalnych, komunikacyjnych, zarządzania emocjami i pracy w zespole) w środowisku wirtualnej rzeczywistości (VR), z wykorzystaniem aplikacji EduOrganizer i nowoczesnych interaktywnych scen symulacyjnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Stosuje techniki skutecznej komunikacjiinterpersonalnej | Kryteria weryfikacji Stosuje zasady efektywnej komunikacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Zarządza stresem i emocjami wsytuacjach zawodowych | Kryteria weryfikacji Identyfikuje i nazywa sytuacjestresujące | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki radzenia sobie zestresem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Zachowuje kontrolę nad emocjami wsytuacji konfliktowej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Asertywnie reaguje w trudnychsytuacjach zawodowych | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje komunikat „ja” | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Odmawia wykonania zadanianiezgodnego z kompetencjami lub przekonaniami | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Proponuje alternatywne rozwiązanie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Współpracuje efektywnie w zespoleprojektowym | Kryteria weryfikacji Angażuje się w wymianę informacji iproponuje rozwiązania problemu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Wspiera innych uczestników, dba odobrą atmosferę i osiągnięcie wspólnego celu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia jest dostosowany do potrzeb uczestników usługi oraz głównego celu usługi i jej charakteru oraz obejmuje zakres tematyczny usługi. Uczestnik posiada stały dostęp do platformy LMS z materiałami, checklistami, testami i nagraniami. Szkolenie zawiera część teoretyczną (6h ), praktyczną ( 32h) oraz walidację (2 h). Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową w formule live online ze stałym wsparciem trenera na czacie podczas kursu. Przerwy nie są wliczone w ogólny czas usługi rozwojowej. Usługa realizowana jest w godzinach zegarowych. Warunki organizacyjne: Usługa zostanie przeprowadzona w całości wewnątrz aplikacji EduOrganizer. To nowoczesne, kompleksowe narzędzie umożliwia uczestnikom wygodny dostęp do materiałów szkoleniowych, transmisji na żywo, testów oraz indywidualnej komunikacji z trenerem – bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania czy tworzenia kont w innych systemach. Cały proces szkoleniowy – część teoretyczna oraz praktyczna odbywa się w jednym, intuicyjnym środowisku. Gwarantujemy wysoki poziom organizacji, bezpieczeństwa danych oraz komfort nauki w przyjaznej i interaktywnej formie.
Program ramowy:
MODUŁY
Dzień 1 (8 h)
- Wprowadzenie do kompetencji miękkich w VR
- Komunikacja interpersonalna — zasady i techniki
- Symulacje VR: rozmowa z klientem i współpracownikiem
Dzień 2 (8 h)
- Zarządzanie stresem i emocjami
- Techniki asertywności w praktyce
- Symulacje VR: sytuacje konfliktowe i presja czasu
Dzień 3 (8 h praktyczne)
- Praca zespołowa i budowanie relacji w zespole
- Rozwiązywanie konfliktów i negocjacje
- Symulacje VR: praca projektowa online
Dzień 4 (6h+ 2h walidacja)
Informacja zwrotna i feedback w relacjach zawodowych
Modele informacji zwrotnej (FUKO, SBI)
Walidacja (2h)
Usługa została stworzona na podstawie licencji EduOrganizer zakupionej w ramach projektu ,,Inwestycje w usługi rozwojowe” nr FERS.01.03-IP.09-0025/23
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 12 Wprowadzenie do kompetencji miękkich w VR | Prowadzący Dawid Sławiński | Data realizacji zajęć 23-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 12 Komunikacja interpersonalna — zasady i techniki | Prowadzący Dawid Sławiński | Data realizacji zajęć 23-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 12 Symulacje VR: rozmowa z klientem i współpracownikiem | Prowadzący Dawid Sławiński | Data realizacji zajęć 23-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 12 Zarządzanie stresem i emocjami | Prowadzący Dawid Sławiński | Data realizacji zajęć 24-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 12 Techniki asertywności w praktyce | Prowadzący Dawid Sławiński | Data realizacji zajęć 24-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 12 Symulacje VR: sytuacje konfliktowe i presja czasu | Prowadzący Dawid Sławiński | Data realizacji zajęć 24-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 12 Praca zespołowa i budowanie relacji w zespole | Prowadzący Dawid Sławiński | Data realizacji zajęć 30-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 12 Rozwiązywanie konfliktów i negocjacje | Prowadzący Dawid Sławiński | Data realizacji zajęć 30-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 12 Symulacje VR: praca projektowa online | Prowadzący Dawid Sławiński | Data realizacji zajęć 30-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 12 Informacja zwrotna i feedback w relacjach zawodowych | Prowadzący Dawid Sławiński | Data realizacji zajęć 31-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 12 Modele informacji zwrotnej (FUKO, SBI) | Prowadzący Dawid Sławiński | Data realizacji zajęć 31-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 12 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 840,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 840,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dawid Sławiński
- Bezpieczny Internet
- Social Media
- Początki Programowania
Pracuję jako:
- Social Media Manager i Marketing Specialist w KS Turów Zgorzelec
- Projekt Manager w Games Week
Trener posiada doświadczenie i umiejętności niezbędne do przeprowadzenia szkolenia zdobyte w ostatnich 5 latach.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Dostęp do panelu LMS z materiałami PDF, materiałami interaktywnymi
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się na usługę, w celu potwierdzenia dostępności miejsca w grupie szkoleniowej prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 500-582-587.
Wymagana jest obecność min 80% lub inna, zgodna ze wskazaniami Operatora Podczas zapisywania na usługę uczestnicy wyrażają zgodę na przetwarzanie swojego wizerunku.
Szkolenia online będą nagrywane tylko i wyłącznie na potrzeb udokumentowania prawidłowego przebiegu szkolenia i jego archiwizacji. Nie udostępniamy nagrań ze szkolenia ze względu na ochronę danych osobowych oraz widocznego na nagraniach wizerunku osób trzecich (osoby prowadzącej oraz innych uczestników szkolenia).
Informacje dodatkowe
Szkolenie prowadzone będzie w języku polskim. Podstawa zwolnienia z VAT:
1) art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c Ustawy z dnia 11 marca 2024 o podatku od towarów i usług - w przypadku dofinansowania w wysokości 100%
2) § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień - w przypadku dofinansowania w co najmniej 70%
3) W przypadku braku uzyskania dofinansowania lub uzyskania dofinansowania poniżej 70%, do ceny usługi należy doliczyć 23% VAT
Zakup licencji Edu Organizer został dofinansowany w ramach projektu „Inwestycje w usługi rozwojowe” nr FERS.01.03-IP.09-0025/23.
Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus – Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w szkoleniu:
Platforma / rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa.
Usługa zostanie przeprowadzona w całości wewnątrz aplikacji
EduOrganizer
To nowoczesne, kompleksowe narzędzie umożliwia uczestnikom wygodny dostęp do materiałów szkoleniowych, transmisji na żywo, testów oraz indywidualnej komunikacji z trenerem – bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania czy tworzenia kont w innych systemach.
Cały proces szkoleniowy – część teoretyczna oraz praktyczna odbywa się w jednym, intuicyjnym środowisku.
Gwarantujemy wysoki poziom organizacji, bezpieczeństwa danych oraz komfort nauki w przyjaznej i interaktywnej formie. Szkolenie odbędzie się przy pomocy platformy wraz z dostępem do panelu LMS.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika.
Komputer z systemem Windows/Mac/Linux, Komputer uczestnika powinien być wyposażony w głośniki, mikrofon i dostęp do przeglądarki internetowej.
Wymagane jest również posiadanie kamery.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego.
Uczestnik powinien korzystać z stabilnego łącza internetowego.
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów.
Materiały są udostępniane za pomocą dostępu do panelu LMS z materiałami PDF, checklistami, szablonami kodu.
Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line.
Link przesłany uczestnikom szkolenia jest ważny w trakcie trwania szkolenia zgodnie z jego harmonogramem.
Informacje dotyczące warunków technicznych (egzaminy): Platforma / rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego
prowadzona będzie usługa.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika. Uczestnik jest zobowiązany posiadać komputer z dostępem do stabilnego łącza internetowego (wyposażony w kamerę, głośnik i i mikrofon. Podczas zapisywania na usługę uczestnicy wyrażają zgodę na przetwarzanie swojego wizerunku. Szkolenia online będą nagrywane tylko i wyłącznie na potrzeb udokumentowania prawidłowego przebiegu szkolenia i jego archiwizacji. Nie udostępniamy nagrań ze szkolenia ze względu na ochronę danych osobowych oraz widocznego na nagraniach wizerunku osób trzecich (osoby prowadzącej oraz innych uczestników szkolenia).
Usługa rozwojowa została stworzona za pomocą licencji EduOrganizer zakupionej w ramach projektu ,,Inwestycje w usługi rozwojowe” nr FERS.01.03-IP.09-0025/23.