Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie wyższym średniozaawansowanym Upper intermediate stage 1 - B1/B2 według CEF
Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie wyższym średniozaawansowanym Upper intermediate stage 1 - B1/B2 według CEF
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Języki europejskie
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową są osoby dorosłe, które chcą podnieść swoje kompetencje językowe.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi36
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji językowej i komunikacyjnej, umożliwiającej porozumiewanie się w języku angielskim na poziomie B2 oraz przygotowanie słuchacza do wykorzystywania języka angielskiego w pracy zawodowej i życiu osobistym. Nacisk położony jest na praktyczne użycie języka angielskiego w mowie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik nabywa umiejętność prowadzenia rozmów w różnych sytuacjach i miejscach | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik:-formułuje własne opinie - zadaje pytania i odpowiada na nie -przedstawia swoje propozycje zmian - tworzy zrozumiałą wypowiedź ustną - stosuje poprawne formy na poziomie B2 -rozumie treść wypowiedzi, -parafrazuje treść wypowiedzi -reaguje na wypowiedź rozmówcy -odpowiada na pytania -zadaje pytania, rozwijające wypowiedź | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy wypowiedzi pisemne | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik:- tworzy notatkę, - tworzy opis przedmiotu, osoby -pisze e-mail | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy wypowiedzi ustne | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik potrafi:-brać udział w dyskusji wokół pytań związanych z tekstem, materiałem video lub ilustracją -brać udział w rozmowie z odgrywaniem roli -zadawać pytania, -udzielić odpowiedzi na pytania -opisać ilustrację, -udzielić odpowiedzi na pytania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik słucha tekstu ze zrozumieniem | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik potrafi:-wyszukać określone informacje, -udzielić odpowiedzi na pytania do słuchanego tekstu, -uzupełnić luki w zdaniach, -wybrać odpowiednią formę w zdaniach na podstawie słuchanego tekstu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje poznaną gramatykę | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik potrafi:-uzupełnić luki w tekstach odpowiednią formą czasowników podanych w nawiasach -wykonać test wyboru typu Prawda/Fałsz, uzupełnić tabelę brakującymi wyrazami i zwrotami podanymi w ramce -uzupełnić zdania odpowiednią formą przymiotnika -dokonać wyboru odpowiedniej formy czasownika lub rzeczownika w zdaniach -uzupełnić luki w zdaniach odpowiednią formą czasowników w czasach Past Simple i Past Continuous, Present Perfect Simple, Present Perfect Continuous | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje poznane słownictwo | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik potrafi:- wykonać ćwiczenia leksykalne -uzupełnić luki w tekście odpowiednią formą wyrazów podanych w nawiasach -połączyć pytania i odpowiedzi, -uzupełnić zdania brakującymi wyrazami z ramki, -połączyć słowa i zwroty z sytuacjami, w których można ich użyć | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie czytany tekst | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik potrafi:- wykonać test wielokrotnego wyboru, -udzielić odpowiedzi na pytania do tekstu -sprawdzić, czy rozumie znaczenie podanych wyrazów w ramkach, -uzupełnić luki w zdaniach wyrazami z ramek -wykonać test wyboru typu Prawda/Fałsz -udzielić odpowiedzi na pytanie, związane z tekstem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Tematyka i słownictwo kursu języka angielskiego na poziomie wyższym średniozaawansowanym (stage1) obejmuje:
- powtórzenie i utrwalenie wiadomości z poprzednich poziomów
- rozumienie tekstu czytanego – określanie głównej myśli tekstu, wyszukiwanie określonych informacji
- rozmowa na temat treści tekstu
- uczestniczenie w rozmowie – zadawanie pytań ogólnych i szczegółowych, udzielanie odpowiedzi
- czasy: Past Simple, Past Continuous
- konstrukcje: used to, would, keep + -ing
- stosowanie strategii komunikacyjnych – domyślanie się znaczenia nieznanych słów z kontekstu
- rozmowa na temat wydarzeń z przeszłości, opisywanie zwyczajów, relacjonowanie wydarzeń, wyrażanie i uzasadnianie opinii
- rozmowa na temat fotografii – opis wyglądu, wyrażanie pewności, przypuszczenia, wątpliwości, wyrażanie i uzasadnianie opinii
- rozmowa na temat związku wyglądu z osobowością, podawanie cech charakteru, które są ważne, zmiany charakteru, wyrażanie i uzasadnianie opinii i preferencji
- dyskusja na wybrany temat – wyrażanie i uzasadnianie opinii, zgadzanie się i niezgadzanie się z rozmówcą, dopytywanie, komentowanie wypowiedzi
- rozumienie tekstu pisanego – wyszukiwanie określonych informacji
- ćwiczenia gramatyczne – czasy: Present Perfect Simple, Present Perfect Continuous
- ćwiczenia gramatyczne – strona bierna
- ćwiczenia leksykalne – przymiotniki zakończone na
- -ing i -ed
- stopień wyższy i najwyższy przymiotników i przysłówków
- relacjonowanie wydarzeń, wyrażanie i uzasadnianie opinii
- ćwiczenia gramatyczne – czasowniki modalne wyrażające obowiązek i zakaz
- powtórzenie i utrwalenie wiadomości
Metoda nauczania.
Zajęcia języka angielskiego prowadzone będą metodą komunikatywną, która zakłada wszechstronny i równoległy rozwój wszystkich czterech sprawności językowych – mówienia, rozumienia ze słuchu, pisania i czytania.
Formy nauczania:
- ćwiczenia utrwalające oraz sprawdzając wiedzę;
- słownictwo wprowadzane jest przy użyciu ćwiczeń;
- przedstawienie zagadnień gramatycznych;
- do każdego zagadnienia są ćwiczenia leksykalne i/lub gramatyczne;
- ćwiczenia z rozumienia ze słuchu (słuchanie dialogów);
- ćwiczenia fonetyczne – na podstawie poznanych zagadnień, ćwiczenie poprawnej wymowy poprzez czytanie na głos;
- formułowanie wypowiedzi pisemnych na zajęciach i w domu na podstawie zrealizowanego materiału;
- rozwijanie umiejętności konstruowania własnych wypowiedzi pisemnych i ustnych.
Narzędzia i sposoby pomiaru postępów w nauce/Walidacja
Regularne sprawdzanie postępów słuchacza w nauce – formy sprawdzania postępów:
- testy / kartkówki obejmujące niewielką partię materiału;
- prace domowe;
- ocena w jakim stopniu słuchacz opanował poszczególne zagadnienia w ćwiczeniach komunikacyjnych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 24 Talking to strangers. Rozmowy z nieznajomymi. | Prowadzący Beata Kaczmarek | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 24 Questions. Pytania. | Prowadzący Beata Kaczmarek | Data realizacji zajęć 20-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 24 Emotions. Emocje. | Prowadzący Beata Kaczmarek | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 24 Past Simple and Past Continuous. Czasy Past Simple i Past Continuous. | Prowadzący Beata Kaczmarek | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 24 Personalities. Osobowości. | Prowadzący Beata Kaczmarek | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 24 Collocations. Kolokacje. | Prowadzący Beata Kaczmarek | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 24 English in action – contributing to a conversation or discussion. Zabieranie głosu w rozmowie lub dyskusji. | Prowadzący Beata Kaczmarek | Data realizacji zajęć 26-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 24 Check and reflect – Unit 1. Powtórzenie wiadomości – rozdział 1. | Prowadzący Beata Kaczmarek | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 24 What’s the truth? Jaka jest prawda? | Prowadzący Beata Kaczmarek | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 24 Present Perfect Simple and Continuous. Czasy Present Perfect Simple i Continuous. | Prowadzący Beata Kaczmarek | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 24 Teenagers. Nastolatki. | Prowadzący Beata Kaczmarek | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 24 The passive. Strona bierna. | Prowadzący Beata Kaczmarek | Data realizacji zajęć 31-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 24 Complaints. Zażalenia. | Prowadzący Beata Kaczmarek | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 24 Making complaints. Składanie zażaleń. | Prowadzący Beata Kaczmarek | Data realizacji zajęć 14-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 24 Check and reflect – Units 1 and 2. Powtórzenie wiadomości – rozdziały 1 i 2. | Prowadzący Beata Kaczmarek | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 24 Past Perfect Simple and Continuous. Czasy Past Perfect Simple i Continuous. | Prowadzący Beata Kaczmarek | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 24 I remember ... Pamiętam… | Prowadzący Beata Kaczmarek | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 24 Great rivals. Wielcy rywale. | Prowadzący Beata Kaczmarek | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 24 Comparatives and superlatives. Stopień wyższy i najwyższy przymiotników i przysłówków. | Prowadzący Beata Kaczmarek | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 24 Arguments. Kłótnie. | Prowadzący Beata Kaczmarek | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 24 Forming adjectives. Tworzenie przymiotników. | Prowadzący Beata Kaczmarek | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 24 English in action – complaining, giving and responding to feedback. Składanie zażalenia, udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej. | Prowadzący Beata Kaczmarek | Data realizacji zajęć 23-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 24 Powtórzenie i utrwalenie wiadomości | Prowadzący Beata Kaczmarek | Data realizacji zajęć 30-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 24 Test końcowy - walidacja usługi | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto144,44 PLN
- Koszt osobogodziny netto144,44 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Beata Kaczmarek
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dodatkowe zaczerpnięte z różnych źródeł, zgodnie z potrzebami kursanta
Warunki uczestnictwa
Zgłoszenie chęci uczestnictwa w kursie.
Podpisanie umowy szkoleniowej.
Podejście do testu weryfikującego poziom znajomości języka angielskiego, w przypadku, gdy poziom zaawansowania uczestnika zajęć jest wyższy od początkowego.
Informacje dodatkowe
Usługa jest zwolniona z VAT na podstawie Art 43. ust 1 pkt 28 ustawy o podatku od towarów i usług.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne:
a) platforma Microsoft Teams lub Google Meet
b) laptop z systemem Windows Vista lub nowszym, smartfon/tablet z systemem Android
c) łącze internetowe min. 10Mb/s
d) instalowanie aplikacji nie jest niezbędne, jednak ułatwi korzystanie z programu
e) dane dostępowe są ważne bezterminowo, zostaną podane operatorowi na tydzień przed startem usługi