Kurs języka angielskiego. Język angielski. Poziom A2+. Zajęcia indywidualne. Forma stacjonarna. Dofinansowanie
Kurs języka angielskiego. Język angielski. Poziom A2+. Zajęcia indywidualne. Forma stacjonarna. Dofinansowanie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do osób pracujących, zawodowo biernych, studiujących czy bezrobotnych. Kurs jest adresowany do osób chcących kontynuować przygodę z językiem angielskim jak również tych którzy mieli przerwę w uczeniu się języka. Ogólnie jest to zatem szkolenie skierowane do osób indywidualnych chcących podnieść swoją znajomość j. angielskiego
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji08-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi39
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji posługiwania się językiem angielskim na poziomie od A2+ określonym przez Europejski system opisu kształcenia językowego (Common EuropeanFramework of Reference CEFR). Celem kursu jest rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych w mowie i piśmie, umożliwiających skuteczne funkcjonowanie w codziennych sytuacjach, w środowisku pracy oraz podczas podróży.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumie główne wątki wypowiedzi dotyczących znanych tematów, takich jak praca, szkoła, czas wolny.Identyfikuje istotne informacje w ogłoszeniach, wiadomościach, rozmowach i krótkich prezentacjach. Odróżnia główne i drugorzędne informacje w wypowiedziach prowadzonych w standardowym języku angielskim. Reaguje adekwatnie na polecenia i prośby w rozmowach oraz nagraniach audio. Czyta ze zrozumieniem proste teksty informacyjne, listy, e-maile i artykuły prasowe dotyczące znanych tematów. Wyszukuje konkretne informacje w tekstach użytkowych, np. ogłoszeniach, instrukcjach czy harmonogramach. Określa ogólne znaczenie tekstów narracyjnych i opisowych oraz ich główne przesłanie. Rozpoznaje intencję autora w tekstach argumentacyjnych i prostych recenzjach. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje główne wątki wypowiedzi w nagraniach i wybiera poprawne odpowiedzi w testach wielokrotnego wyboru.Identyfikuje kluczowe informacje w nagraniach, dopasowując je do pytań lub podanych tematów. Odróżnia główne i drugorzędne informacje, uzupełniając brakujące elementy w transkrypcji nagrania. Reaguje poprawnie na polecenia i prośby, odpowiadając ustnie lub zaznaczając właściwe opcje w ćwiczeniach. Czyta i określa główne idee tekstu, podsumowując jego treść w jednym zdaniu. Wyszukuje konkretne informacje, dopasowując fragmenty tekstu do pytań lub uzupełniając tabele danymi. Określa ogólne znaczenie tekstów narracyjnych i opisowych, wskazując ich temat lub główną myśl. Rozpoznaje intencję autora, identyfikując odpowiednie frazy w tekście i wyjaśniając ich znaczenie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opisuje doświadczenia, wydarzenia, marzenia, nadzieje i plany w sposób zrozumiały dla rozmówcy.Opowiada historie i wyraża własne opinie, uzasadniając je w prosty sposób. Relacjonuje wydarzenia, korzystając z podstawowych czasów przeszłych i konstrukcji gramatycznych. Podsumowuje informacje z przeczytanych lub usłyszanych tekstów, zachowując spójność wypowiedzi. Prowadzi rozmowy na znane tematy, zadaje i odpowiada na pytania dotyczące życia codziennego. Formułuje prośby, sugestie, rady i wyraża własne preferencje w rozmowie. Reaguje na opinie rozmówcy, wyrażając zgodę, niezgodę lub wątpliwości w sposób uprzejmy. Radzi sobie w większości typowych sytuacji podczas podróży do kraju anglojęzycznego, np. w hotelu, restauracji, sklepie. Tworzy proste, spójne teksty na tematy związane z zainteresowaniami i codziennym życiem. Pisze krótkie listy, e-maile, wiadomości z prośbami, podziękowaniami lub zaproszeniami. Redaguje krótkie opisy i recenzje filmów, książek lub wydarzeń, stosując podstawowe argumenty. Uzupełnia formularze i dokumenty, wpisując wymagane informacje w sposób poprawny językowo. | Kryteria weryfikacji Opisuje doświadczenia, wydarzenia, plany w sposób zrozumiały, tworząc kilkuzdaniowe wypowiedzi na dany temat.Opowiada historie i wyraża opinie, uzasadniając swoje stanowisko w krótkiej wypowiedzi ustnej. Relacjonuje wydarzenia, stosując poprawne czasy przeszłe i unikając podstawowych błędów gramatycznych. Podsumowuje usłyszane lub przeczytane informacje, przekazując je w prosty sposób innym uczestnikom. Prowadzi rozmowy na znane tematy, zadając i odpowiadając na pytania w sposób płynny i zrozumiały. Formułuje prośby, sugestie i rady, dobierając właściwe zwroty grzecznościowe. Reaguje na opinie rozmówcy, stosując odpowiednie frazy do wyrażenia zgody, niezgody lub wątpliwości. Radzi sobie w sytuacjach dnia codziennego, odgrywając scenki w restauracji, hotelu czy sklepie. Tworzy spójne teksty na tematy codzienne, stosując odpowiednie struktury gramatyczne i logiczny układ treści. Pisze listy i e-maile, używając właściwych zwrotów oraz zachowując formalny lub nieformalny styl zależnie od kontekstu. Redaguje krótkie recenzje i opisy, organizując tekst w logiczne akapity i podając argumenty na poparcie opinii. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje podstawowe różnice kulturowe w komunikacji i zachowaniach społecznych w krajach anglojęzycznych.Stosuje odpowiednie formy grzecznościowe w różnych sytuacjach (np. rozmowa z przełożonym, rozmowa ze znajomymi). Reaguje adekwatnie na różne normy społeczne, np. small talk, zasady savoir-vivre w interakcjach międzynarodowych. Prowadzi krótkie rozmowy w sytuacjach towarzyskich i zawodowych, utrzymując spójność i płynność wypowiedzi. Zadaje i odpowiada na pytania dotyczące codziennych tematów, dostosowując styl komunikacji do rozmówcy. Formułuje swoje myśli w sposób uprzejmy i zrozumiały, stosując właściwe zwroty wyrażające zgodę, niezgodę lub sugestie. Dostosowuje sposób komunikacji do kontekstu formalnego i nieformalnego. Inicjuje i podtrzymuje rozmowę na różne tematy, stosując odpowiednie strategie komunikacyjne. Prosi o wyjaśnienie lub pomoc w sposób grzeczny i zrozumiały dla rozmówcy. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje podstawowe różnice kulturowe – wskazuje poprawne odpowiedzi w quizach kulturowych i dopasowuje zachowania do kontekstu.Stosuje formy grzecznościowe – odgrywa scenki sytuacyjne i używa właściwego rejestru językowego w rozmowie. Reaguje na normy społeczne – wybiera poprawne odpowiedzi w ćwiczeniach interaktywnych i stosuje zasady small talk w praktyce. Prowadzi rozmowy w sytuacjach towarzyskich i zawodowych – bierze udział w symulacjach rozmów i utrzymuje płynność wypowiedzi przez min. 2 minuty. Zadaje i odpowiada na pytania – konstruuje poprawne pytania i odpowiedzi, stosując właściwą strukturę gramatyczną. Formułuje myśli w sposób uprzejmy – wyraża zgodę, niezgodę i sugestie, stosując adekwatne zwroty. Dostosowuje komunikację do kontekstu – rozróżnia formalny i nieformalny język w ćwiczeniach i stosuje go w rozmowie. Inicjuje i podtrzymuje rozmowę – prowadzi dialog przez min. 2-3 minuty, reagując na wypowiedzi rozmówcy. Prosi o wyjaśnienie lub pomoc – konstruuje poprawne pytania, stosując uprzejme formy grzecznościowe. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie skierowane jest do osób posiadających pewne kompetencje w zakresie posługiwania sie językiem obcym. Ma ono na celu podniesienie kwalifikacji zawodowych wynikających z potrzeb lokalnej gospodarki.
Dla lepszego przyswojenia programu szkolenia zaleca się zrobienie testu poziomującego na początku szkolenia oraz testu podsumowującego na koniec kursu.
Zajęcia odbywają się w języku angielskim. Częstotliwość spotkań ustala się na dwa razy w tygodniu po 90 min (dwie godziny lekcyjne). Zajęcia odbywają się w godzinach rannych, popołudniowych lub wieczornych w zależności od potrzeb Uczestników. Możliwe są również zajęcia w okresie wakacyjnym. W trakcie zajęć wykorzystywane są różnorodne pomoce dydaktyczne takie jak: projektor multimedialny, komputer.
Ramowy program kursu na poziomie A2+ w szczególności zakłada nabycie następujących kompetencji językowych:
Rodzajniki określone/ nieokreślone; Strona bierna; Pytania ogólne/ szczegółowe, bezpośrednie/ niebezpośrednie; Pytania z przyimkami. Question tags; Krótkie odpowiedzi; Przeczenia; Czasowniki posiłkowe: do/ be/ have; Liczebniki porządkowe; Procenty; Daty; Wyrażenia: Too + adjective, too much..., too many..., not enough + noun, not + adjective + enough; Present Simple z Present Continuous; Czasowniki stanu i czasowniki działania;
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 wstęp do kursu | Prowadzący marcin rogalski | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 A/an, the, zero article | Prowadzący marcin rogalski | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 Rodzajniki – wyjątki i trudności | Prowadzący marcin rogalski | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 Strona bierna – wprowadzenie | Prowadzący marcin rogalski | Data realizacji zajęć 20-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Strona bierna – zastosowanie praktyczne | Prowadzący marcin rogalski | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Pytania ogólne i szczegółowe – podstawy | Prowadzący marcin rogalski | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 Pytania bezpośrednie vs niebezpośrednie | Prowadzący marcin rogalski | Data realizacji zajęć 01-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Pytania z przyimkami (Preposition questions) | Prowadzący marcin rogalski | Data realizacji zajęć 04-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 Question tags – użycie i intonacja | Prowadzący marcin rogalski | Data realizacji zajęć 08-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 Przeczenia – różne typy | Prowadzący marcin rogalski | Data realizacji zajęć 15-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Czasowniki posiłkowe: do / be / have | Prowadzący marcin rogalski | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Liczebniki porządkowe, daty, procenty | Prowadzący marcin rogalski | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Zastosowanie Present Simple/Cont. w praktyce | Prowadzący marcin rogalski | Data realizacji zajęć 05-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 Czasowniki stanu vs działania | Prowadzący marcin rogalski | Data realizacji zajęć 08-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 Powtórzenie i praktyka – Quiz gramatyczny (cz. 1) | Prowadzący marcin rogalski | Data realizacji zajęć 12-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Powtórzenie i praktyka – Quiz gramatyczny (cz. 1) | Prowadzący marcin rogalski | Data realizacji zajęć 15-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 zakupy i usługi | Prowadzący marcin rogalski | Data realizacji zajęć 16-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 powtórzenie wiadomości | Prowadzący marcin rogalski | Data realizacji zajęć 17-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 powtórzenie wiadomości | Prowadzący marcin rogalski | Data realizacji zajęć 22-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 850,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 850,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 98,72 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 98,72 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
marcin rogalski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w cenie kursu. Podręcznik, ćwiczenia oraz materiały audiowizualne.
Główne metody interaktywne wykorzystywane w czasie szkolenia to: komunikacyjna, audiowizualna, zadaniowa czy narracyjna.
W czasie szkolenia będą też wykorzystywane metody aktywizujące, takie jak: dialogi i symulacje sytuacyjne, gry i zabawy językowe oraz korzystanie z multimediów.
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się na kurs prosimy o kontakt w celu ustalenia czy miejsce na szkolenie jest dostępne.
Warunki zapisu na szkolenie.
1.Podpisanie umowy o przyznanie bonu na szkolenie.
2. Wypełnienie testu poziomującego:
-dostępnego na stronie www.englishlanguage.edu.pl ,
-po uprzednim umówieniu, w siedzibie szkoły.
Warunki otrzymania certyfikatu.
1. 80% obecności na zajęciach
2. Uzyskanie pozytywnego wyniku z testu kończącego kurs.
..............
Informacje dodatkowe
W cenie kursu jest wewnętrzny certyfikat ukończenia szkolenia w English Language Education.
Potwierdzeniem frekwencji będzie podpisana lista obecności
Zajęcia w dniu 13-06-2025 zostały przez Uczestnika odwołane
Zajęcia w dniach 25,29,01.2025 zostały odwołane
Zajęcia w dniu 05-08-2025 zostały odwołane
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe