Terapia ręki i trening umiejętności społecznych, jako holistyczne wsparcie dziecka w rozwoju. Szkolenie
Terapia ręki i trening umiejętności społecznych, jako holistyczne wsparcie dziecka w rozwoju. Szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do:
- Nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej,
- Pedagogów, psychologów szkolnych oraz terapeutów zajęciowych,
- Logopedów, terapeutów integracji sensorycznej oraz terapeutów pedagogicznych,
- Opiekunów, asystentów i osób pracujących z dziećmi z niepełnosprawnościami,
- Rodziców, opiekunów i osób pracujących z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnym, którzy chcą którzy chcą aktywnie wspierać rozwój motoryczny i społeczny dzieci
Usługa adresowana również dla uczestników projektu „Kierunek – Rozwój”
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji19-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do prowadzenia treningu umiejętności społecznych oraz terapii ręki w gabinecie psychologa, pedagoga czy przez nauczycieli i logopedów z odpowiednimi kwalifikacjami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Prowadzi terapię umiejętnościspołecznych. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje organizację spotkań zdziećmi. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje dobór grupy docelowej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Określa poziom empatii u dzieci. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Buduje relację opartą na zaufaniu iwsparciu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Organizuje przeprowadzenie diagnozyfunkcjonalnej u dziecka. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Ocenia poziom umiejętnościspołecznych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Prowadzi edukację dziecka w rozwoju waspekcie terapii ręki i treningu umiejętności społecznych. | Kryteria weryfikacji Projektuje indywidualne planyterapeutyczne, które uwzględniają potrzeby dziecka | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Dostosowuje metody pracy do wieku ipotrzeb dziecka. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Prowadzi współpracę z zespołemterapeutycznym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Organizuje współpracę z zespołeminterdyscyplinarnym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Projektuje indywidualne planyterapeutyczne, które uwzględniają potrzeby dziecka. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Dostosowuje metody pracy do wieku ipotrzeb dziecka. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Prowadzi współpracę z zespołemterapeutycznym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Organizuje współpracę z zespołeminterdyscyplinarnym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Posługuje się psychologicznymiaspektami do pracy w gabinetach pedagogów, nauczycieli oraz logopedów. | Kryteria weryfikacji Motywuje dziecko i rodzica do pracy wdomu nad określonymi potrzebami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Monitoruje i dokumentuje wyniki terapii. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Dostosowuje programy terapeutycznena podstawie wyników i opinii rodziców. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia jest dostosowany do potrzeb uczestników usługi oraz głównego celu usługi i jej charakteru oraz obejmuje zakres tematyczny usługi. Uczestnik nie musi spełniać dodatkowych wymagań dot. poziomu zaawansowania. Powinien natomiast posiadać podstawowa umiejętność obsługi komputera. Usługa prowadzona jest w godzinach dydaktycznych.
Szkolenie ma charakter teoretyczno- praktyczny. W ramach szkolenia zostanie przeprowadzona walidacja.
Przerwy nie są wliczone w ogólny czas usługi rozwojowej. Harmonogram usługi może ulec nieznacznemu przesunięciu, ponieważ ilość przerw oraz długość ich trwania zostanie dostosowana indywidualnie do potrzeb uczestników szkolenia. Łączna długość przerw podczas szkolenia nie będzie dłuższa aniżeli zawarta w harmonogramie.
Zajęcia zostaną przeprowadzone przez ekspertów z wieloletnim doświadczeniem, którzy przekazują nie tylko wiedzę teoretyczną, ale także praktyczne wskazówki i najlepsze praktyki. Uczestnicy mają możliwość czerpania z jego wiedzy i doświadczeń.
Liczba godzin w podziale na zajęcia praktyczne i teoretyczne: teoria- 15 godz. dydaktycznych praktyka- 24 godz. dydaktyczne walidacja- 1 godz. dydaktyczna
Warunki organizacyjne: Szkolenie z elementami ćwiczeń, rozmów na żywo, testy, wykłady, prezentacje, współdzieleniu ekranu, ankiety.
Program szkolenia:
- Czym jest trening umiejętności społecznych i jak przygotować ucznia do udziału w TUS-ie?
- Rozwijanie umiejętności społecznych - Gry i zabawy grupowe promujące współpracę i komunikację
- Komunikacja w sytuacjach społecznych
- Techniki radzenia sobie z konfliktami i budowania relacji z rówieśnikami
- Znaczenie motoryki małej dla rozwoju dziecka
- Wprowadzenie do psychologii terapii ręki: omówienie podstawowych pojęć i znaczenia terapii ręki w kontekście psychologicznym
- Rola emocji w terapii ręki: jak stan emocjonalny pacjenta wpływa na proces rehabilitacji i jak terapeuta może wspierać pacjenta emocjonalnie
- Terapia ręki w budowaniu relacji społecznych
- Analiza przypadków, w których psychologiczne aspekty terapii ręki odegrały kluczową rolę
- Integracja terapii ręki z treningiem umiejętności społecznych: Zajęcia artystyczne wymagające precyzji i współpracy
- Zadania zespołowe z elementami manualnymi, które rozwijają zarówno motorykę, jak i umiejętności społeczne
- Warsztaty praktyczne: ćwiczenia rozwijające umiejętności psychologiczne niezbędne w pracy terapeuty ręki oraz trenera umiejętności społecznych
- Rozwijanie kompetencji interpersonalnych — Aktywne słuchanie: parafraza, zadawanie pytań otwartych
- Rozpoznawanie i regulowanie emocji w relacji terapeutycznej
- Techniki radzenia sobie ze stresem i przeciążeniem emocjonalnym
- Jak budować zaufanie i współpracę w procesie edukacyjno-terapeutycznym
- Motywowanie podopiecznych do zaangażowania w terapię
- Case studies: analiza konkretnych przypadków z pracy uczestników
- Omówienie nabytych umiejętności
- Wspólne wypracowanie planu wdrażania nowych technik w pracy zawodowej
- Walidacja
Walidacja zostanie przeprowadzony przez wyznaczoną osobę do walidacji w ostatni dzień usługi. Usługodawca zapewnia rozdzielność funkcji pomiędzy trenerem a osobą odpowiedzialną za walidację efektów uczenia się.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 35 Moduł 1: Czym jest trening umiejętności społecznych i jak przygotować ucznia do udziału w TUS-ie? WYKŁAD | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 35 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 35 MODUŁ 2: Rozwijanie umiejętności społecznych - Gry i zabawy grupowe promujące współpracę i komunikację. ĆWICZENIA | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 35 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 35 MODUŁ 3: Komunikacja w sytuacjach społecznych. ĆWICZENIA | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 35 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 35 MODUŁ 4: Techniki radzenia sobie z konfliktami i budowania relacji z rówieśnikami. WYKŁAD | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 35 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:25 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 35 MODUŁ 5: Znaczenie motoryki małej dla rozwoju dziecka. WYKŁAD | Prowadzący Justyna Maciejewska | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:25 | Godzina zakończenia 12:55 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 35 Przerwa | Prowadzący Justyna Maciejewska | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:55 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 35 MODUŁ 6: Wprowadzenie do psychologii terapii ręki: omówienie podstawowych pojęć i znaczenia terapii ręki w kontekście psychologicznym . WYKŁAD | Prowadzący Justyna Maciejewska | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 14:40 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 35 MODUŁ 7: Rola emocji w terapii ręki: jak stan emocjonalny pacjenta wpływa na proces rehabilitacji i jak terapeuta może wspierać pacjenta emocjonalnie. WYKŁAD ORAZ ROZMOWA NA ŻYWO. | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 35 Przerwa | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:40 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 35 MODUŁ 8: Terapia ręki w budowaniu relacji społecznych. WYKŁAD | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:40 | Godzina zakończenia 20:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 35 MODUŁ 9: Analiza przypadków, w których psychologiczne aspekty terapii ręki odegrały kluczową rolę. PREZENTACJA. | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 35 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 35 MODUŁ 10: Integracja terapii ręki z treningiem umiejętności społecznych: Zajęcia artystyczne wymagające precyzji i współpracy. WYKŁAD. | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 35 Moduł 11: Zadania zespołowe z elementami manualnymi, które rozwijają zarówno motorykę, jak i umiejętności społeczne. ĆWICZENIA. | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 35 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 35 Moduł 12: Warsztaty praktyczne: ćwiczenia rozwijające umiejętności psychologiczne niezbędne w pracy terapeuty ręki oraz trenera umiejętności społecznych. ĆWICZENIA. | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 35 Moduł 13: Rozwijanie kompetencji interpersonalnyc h Aktywne słuchanie: parafraza, zadawanie pytań otwartych. ĆWICZENIA OAZ ROZMOWA NA ŻYWO. | Prowadzący Justyna Maciejewska | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 35 Przerwa | Prowadzący Justyna Maciejewska | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 35 Moduł 14: Rozpoznawanie i regulowanie emocji w relacji terapeutycznej. WYKLAD. | Prowadzący Justyna Maciejewska | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 35 Moduł 15: Techniki radzenia sobie ze stresem i przeciążeniem emocjonalnym. WYKŁAD ORAZ ĆWICZENIA. | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 35 Przerwa | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 35 Moduł 16: Jak budować zaufanie i współpracę w procesie edukacyjno-terapeutycznym. WYKŁAD. | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 35 Moduł 17: Motywowanie podopiecznych do zaangażowania w terapię. WYKŁAD ORAZ TESTY. | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 35 Przerwa | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 35 Moduł 18: Case studies: analiza konkretnych przypadków z pracy uczestników. PREZENTACJA ORAZ ROMOWA NA ŻYWO. | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 35 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 35 Moduł 19: Omówienie nabytych umiejętności. CHAT ORAZ TESTY. | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 35 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 35 Moduł 20: Wspólne wypracowanie planu wdrażania nowych technik w pracy zawodowej. ROZMOWA NA ŻYWO. | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:10 | Godzina zakończenia 14:55 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 35 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:55 | Godzina zakończenia 15:10 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 35 Walidacja. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:10 | Godzina zakończenia 15:55 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 736,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 736,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 118,40 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 118,40 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anna Wójcik
Społecznej Akademii Nauk. Prowadzi szkolenia z zakresu terapii ręki, treningu umiejętności społecznych, szeroko rozumianej edukacji wczesnoszkolnej. Osoba ta posiada nieprzerwane i ciągłe doświadczenie zawodowe w branży od co najmniej pięciu lat.
Małgorzata Kowalska
W praktyce łączy arteterapię z integracją. Niezwykle kreatywna, uwielbia robić coś z niczego. Inspiruje dzieci i dorosłych do twórczej pracy. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi terapeuta w świetlicach socjoterapeutycznych, warsztatach terapii zajęciowej oraz placówkach
oświatowych. Osoba ta posiada nieprzerwane i ciągłe doświadczenie zawodowe w branży od co najmniej pięciu lat.
Justyna Maciejewska
TUS pracujący w szkole specjalnej, szkole integracyjnej z uczniami
niepełnosprawnymi w stopniu lekkim, umiarkowanym, głębokim oraz spektrum autyzmu. Wieloletnia praca (20 lat) z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi,wymusza ciągłą pracę nad sobą, poszukiwanie nowych metod i form pracy. Swoją wiedze i doświadczenie wykorzystuje również jako wolontariusz w domu starców, fundacji działających na rzecz dzieci z problemami w nauce. Osoba ta posiada nieprzerwane i ciągłe doświadczenie zawodowe w branży od co najmniej pięciu lat.
Agniszka Besser-Krysiak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe:
Prezentacja PDF z najważniejszymi informacjami prezentowanymi podczas szkolenia.
Karty konwersacji, karty uczuć i emocji, karty dialogów, dokończ zdanie, „narzędziownik” przyjaciela, gra planszowa – emocje.
Skrypt Terapeuty Ręki Scenariusze TUS dla psychologa, pedagoga i nauczyciela
Scenariusze terapii ręki dla psychologa
Warunki uczestnictwa
Szkolenie online.
Wymagania techniczne: Komputer podłączony do Internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.
Uczestnicy przyjmują do wiadomości, że usługa może być poddana monitoringowi z ramienia Operatora lub PARP i wyrażają na to zgodę. Uczestnik ma obowiązek zapisania się na usługę przez BUR co najmniej na 1 dzień przed rozpoczęciem realizacji usługi.
Przed zapisaniem się na usługę, w celu potwierdzenia dostępności miejsca w grupie szkoleniowej prosimy o kontakt pod numerem telefonu 34 387 16 73
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój
Dla osób korzystających z dofinansowania wymagana jest minimalna frekwencja na poziomie 80% zajęć, potwierdzona listą obecności
Podstawa zwolnienia z VAT:
1) art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c Ustawy z dnia 11 marca 2024 o podatku od towarów i usług - w przypadku dofinansowania w wysokości 100%
2) § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień - w przypadku dofinansowania w co najmniej 70%
3) W przypadku braku uzyskania dofinansowania lub uzyskania dofinansowania poniżej 70%, do ceny usługi należy doliczyć 23% VAT
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w szkoleniu:
Platforma / rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa.
Szkolenie odbędzie się przy pomocy platformy ZOOM.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika.
Komputer uczestnika powinien być wyposażony w głośniki, mikrofon i bezpłatną aplikację ZOOM (do pobrania na komputer lub dostęp bezpośrednio w przeglądarce internetowej). Wymagane jest również posiadanie kamery.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego.
Uczestnik może skorzystać z dowolnego łącza sieciowego (prędkością łącza od 512 KB/sek.)
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów.
Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line.
Okres ważności linku: 1h przed rozpoczęciem szkolenia w pierwszym dniu do ostatniej godziny w dniu zakończenia
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika.
Uczestnik jest zobowiązany posiadać komputer z dostępem do internetu, wyposażony w kamerę, głośnik i i mikrofon.