Akademia profesjonalnego coachingu - studia podyplomowe zdalne w czasie rzeczywistym
Akademia profesjonalnego coachingu - studia podyplomowe zdalne w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
Oferta studiów podyplomowych Akademia Profesjonalnego Coachingu skierowana jest do osób, które chcą rozwijać kompetencje w obszarze wsparcia i rozwoju osobistego oraz zawodowego. Program jest odpowiedni dla menedżerów, przedsiębiorców, doradców, konsultantów, nauczycieli, terapeutów i pracowników działów personalnych, którzy chcą zdobyć kompetencje coacha. Studia dedykowane są także osobom nastawionym na samorozwój oraz zdobycie praktycznych umiejętności wspierających osiąganie celów. Program odpowiada na rosnące zapotrzebowanie na specjalistów w zakresie coachingu i doskonalenia narzędzi pracy z ludźmi. Oferta studiów podyplomowych skierowana jest do osób z wykształceniem wyższym, zarówno pracujących, jak i poszukujących zatrudnienia.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji27-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi216
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Akademia profesjonalnego coachingu – studia podyplomowe” potwierdza przygotowanie do samodzielnego prowadzenia profesjonalnych procesów coachingowych w organizacjach, firmach oraz w pracy indywidualnej z klientem. Uczestnik zostaje przygotowany do planowania i organizowania sesji coachingowych, analizy potrzeb rozwojowych, formułowania celów, doboru i stosowania narzędzi coachingowych, a także przeprowadzania ewaluacji procesów coachingowych. Absolwenci potrafią prowadzić sesje w różnychEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje proces planowania i organizowania sesji coachingowych. | Kryteria weryfikacji Wymienia etapy procesu planowania sesji coachingowej.Charakteryzuje główne elementy organizacji sesji coachingowej. Definiuje cele procesu coachingowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Wyjaśnia zasady stosowania narzędzi pracy z klientem w coachingu. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia rodzaje narzędzi coachingowych.Analizuje zastosowanie narzędzi w konkretnych przypadkach coachingowych. Wskazuje kryteria wyboru narzędzia coachingowego adekwatnego do sytuacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Charakteryzuje metody analizy potrzeb rozwojowych w organizacji. | Kryteria weryfikacji Opisuje wybrane metody analizy potrzeb rozwojowych.Wskazuje różnice między metodami analizy na poziomie indywidualnym i organizacyjnym. Określa zastosowanie analizy potrzeb w procesie coachingowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Wyjaśnia proces ewaluacji coachingowej oraz znaczenie superwizji. | Kryteria weryfikacji Wymienia etapy ewaluacji procesu coachingowego.Opisuje rolę superwizji w rozwoju coacha. Rozróżnia narzędzia ewaluacji efektywności procesów coachingowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Stosuje modele i struktury coachingowe w pracy z klientem. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje kluczowe elementy wybranego modelu coachingowego w praktyce.Dopasowuje odpowiednią strukturę do specyfiki sesji. Wybiera odpowiednią strukturę sesji do sytuacji testowej. Rozpoznaje kluczowe elementy poprawnie przeprowadzonej sesji w analizie przypadków. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Prowadzi klienta do prawidłowego sformułowania celu sesji i procesu. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje nieprawidłowo sformułowane cele w scenariuszach sesji.Poprawia cele tak, aby były zgodne z przyjętą w organizacji zasadą (np. SMART). Ocenia adekwatność celu do potrzeb klienta. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Wykorzystuje narzędzia coachingowe w pracy z klientem. | Kryteria weryfikacji Dopasowuje narzędzia do sytuacji przedstawionej w scenariuszu.Analizuje skuteczność zastosowanego narzędzia w danej sytuacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Prowadzi sesje coachingowe w oparciu o wybraną strukturę sesji. | Kryteria weryfikacji Wybiera odpowiednią strukturę sesji do sytuacji testowej.Rozpoznaje kluczowe elementy poprawnie przeprowadzonej sesji w analizie przypadków. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Promuje profesjonalizm i standardy etyczne w coachingu. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje przykłady profesjonalnego i nieprofesjonalnego działania w opisach przypadków.Wyjaśnia, dlaczego zgodność ze standardami jest kluczowa dla coacha. Analizuje wpływ działań coacha na relacje z klientem w konkretnych przykładach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Dobiera adekwatne działania rozwojowe do potrzeb klientów. | Kryteria weryfikacji Analizuje potrzeby rozwojowe klientów w opisanych przypadkach.Proponuje działania odpowiadające specyfice potrzeb w scenariuszach. Ocenia trafność zaproponowanych działań rozwojowych w kontekście celów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Charakteryzuje standardy wykonywania pracy zgodnie ze standardami etycznymi. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje sytuacje wymagające interwencji etycznej w coachingu.Wyjaśnia, jak stosować standardy etyczne w praktyce. Identyfikuje naruszenia standardów etycznych w scenariuszach testowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program
Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin zajęć teoretycznych | Liczba godzin zajęć praktycznych | Liczba godzin zajęć online | Liczba punktów ECTS |
1. | Psychologia w coachingu. Coaching - definicje, rodzaje. Coaching a inne formy rozwoju psychoterapia, konsulting, doradztwo, mentoring | 8 | - | 8 | 1 |
2. | Psychologia w coachingu. Coaching psychology. Evidence-based coaching | 8 | 8 | 16 | 1 |
3. | Coaching w organizacji. Źródła potrzeby coachingu. Stosowanie narzędzi psychometrycznych w procesie coachingu | - | 8 | 8 | 1 |
4. | Kompetencje coachingowe. Prowadzenie procesu coachingowego i sesji coachingowej. Modele coachingu | 4 | 4 | 8 | 1,5 |
5. | Kompetencje coachingowe. Prowadzenie procesu coachingowego i sesji coachingowej. Struktury coachingu | 4 | 4 | 8 | 1,5 |
6. | Kompetencje coachingowe. Prowadzenie procesu coachingowego i sesji coachingowej. Praca z celem | - | 8 | 8 | 1,5 |
7. | Kompetencje coachingowe. Prowadzenie procesu coachingowego i sesji coachingowej. Wartości w procesie coachingu | 8 | 8 | 16 | 2 |
8. | Kompetencje coachingowe. Prowadzenie procesu coachingowego i sesji coachingowej. Praca z wzorcami myślowymi, wartościami | - | 8 | 8 | 1,5 |
9. | Kompetencje coachingowe. Prowadzenie procesu coachingowego i sesji coachingowej. Sztuka zadawania pytań w coachingu. Praca z metaforami | - | 8 | 8 | 1,5 |
10. | Kompetencje coachingowe. Video-Coaching kompetencji. Przygotowanie i udzielanie feedbacku w coachingu | 4 | 4 | 8 | 1,5 |
11. | Kompetencje coachingowe. Planowanie działań i ewaluacja procesu coachingu | - | 8 | 8 | 1 |
12. | Superwizje prowadzenie sesji coachingowej | - | 8 | 8 | 2 |
13. | Trudne sytuacje w pracy coacha | 4 | 4 | 8 | 1 |
14. | Coaching jako styl zarządzania | 4 | 4 | 8 | 1 |
15. | Coaching jako styl zarządzania. Coaching kompetencyjny | 4 | 4 | 8 | 1 |
16. | Coaching jako styl zarządzania. Skuteczne działanie i samorozwój coacha | 4 | 4 | 8 | 1 |
17. | Odporność psychiczna i model 4C w kontekście procesu coachingowego | - | 8 | 8 | 1 |
18. | Klient odporny psychicznie i wrażliwy psychicznie: prowadzenie sesji coachingowej i planowanie rozwoju | - | 8 | 8 | 1 |
19. | Superwizje prowadzenie sesji coachingowej z rzeczywistym klientem | - | 22 | 22 | 3 |
20. | Etyczne standardy pracy coacha. Kompetencje coachingowe: zawieranie kontraktu coachingowego. Transteoretyczny model zmiany zachowań | 8 | - | 8 | 2 |
21. | Komunikacja w coachingu | - | 8 | 8 | 1 |
22. | Agile coaching | 8 | 8 | 16 | 1 |
23. | Sesje coachingowe - egzamin | - | 2 | 2 | 3 |
Razem: | 68 | 148 | 216 | 33 |
Liczba punktów ECTS: 33.
Dokument otrzymywany po ukończeniu studiów: Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych.
Organizator studiów zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie studiów
Walidację stanowi egzamin w formie testu po drugim semestrze studiów (w skład testu wchodzą pytania dotyczące części teoretycznej przedmiotów zrealizowanych w ciągu całego toku studiów) oraz Obserwacja w warunkach symulowanych (superwizja coachingowa, która stanowi sprawdzenie uzyskanej wiedzy praktycznej).
Akademia Profesjonalnego Coachingu. Głównym celem usługi jest przygotowanie uczestnika do profesjonalnego wykonywania zawodu coacha i wsparcia osób w obszarze i rozwoju osobistego oraz zawodowego
Czas trwania studiów: dwa semestry
Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów podyplomowych: Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 września 2018 r. w sprawie dokumentów wydawanych w związku z przebiegiem lub ukończeniem studiów podyplomowych i kształcenia specjalistycznego
Łączna liczba punktów ECTS: 33
Program studiów podyplomowych Akademia Profesjonalnego Coachingu obejmuje 216 godzin dydaktycznych. Liczba godzin realizowanych zdalnie w czasie rzeczywistym: 216.
Jedna godzina dydaktyczna to 45 minut.
Zajęcia realizowane weekendowo w wybrane soboty i niedziele. Przerwy wliczają się w czas usługi i są rozdysponowane przez wykładowców w porozumieniu z grupą podczas zajęć w zależności od potrzeb i poziomu zaawansowania grupy.
Zajęcia na studiach prowadzone będą w formie ćwiczeń, wykładów, dyskusji, rozmowy na żywo, ćwiczeń w podgrupach oraz case study.
Studia realizowane w formie zdalnej poprzez platformy ClickMeeting, Zoom lub MS Teams.
Kandydaci chcący skorzystać z usługi powinni posiadać co najmniej wyższe wykształcenie (minimum studia wyższe I stopnia).
Sposób walidacji: studia kończą się egzaminem w formie testu pisemnego realizowanego zdalnie, po drugim semestrze studiów
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 Coaching - defnicje, rodzaje. Etyczne standardy pracy coacha. Coaching a inne formy rozwoju psychoterapia, konsulting, doradztwo, mentoring etc. (wkład, rozmowa na żywo, dyskusja, ćwiczenia) | Prowadzący dr Anna Syrek-Kosowska | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:05 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 Psychologia w coachingu. Coaching psychology.Evidence-based coaching. Cz. 1 (rozmowa na żywo, case study, wykład, dyskusja, ćwiczenia) | Prowadzący dr Anna Syrek-Kosowska | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:05 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 Kompetencje coachingowe. Prowadzenie procesu coachingowego i sesji coachingowej. Praca z celem. (rozmowa na żywo, wykład, dyskusja, ćwiczenia w podgrupach) | Prowadzący Adam Stolarzewicz | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 Kompetencje coachingowe. Prowadzenie procesu coachingowego i sesji coachingowej. Modele coachingu (wykład, dyskusja, ćwiczenia w podgrupach, case study) | Prowadzący Adam Stolarzewicz | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Psychologia w coachingu. Coaching psychology.Evidence-based coaching. Cz. 2 (rozmowa, wykład, dyskusja, ćwiczenia w podgrupach) | Prowadzący dr Anna Syrek-Kosowska | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:05 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Kompetencje coaching. Zawieranie kontraktu coaching. Źródła,potrzeby coachingu.Stosowanie narz. psychometr. w proc. coachingu.Transteoretyczny model zmiany zachowań (wykład, rozmowa na żywo, ćw.) | Prowadzący dr Anna Syrek-Kosowska | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:05 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 Kompetencje coachingowe. Prowadzenie procesu coachingowego i sesji coachingowej. Praca z wzorcami myślowymi (wykłąd, ćwiczenia, dyskusja, rozmowa na żywo) | Prowadzący dr Anna Syrek-Kosowska | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:05 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Kompetencje coachingowe. Prowadzenie procesu coachingowego i sesji coachingowej. Sruktury (ćwiczenia, ćwiczenia w podgrupach, case study, dyskusja) | Prowadzący Adam Stolarzewicz | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 Kompetencje coachingowe. Prowadzenie procesu coachingowego i sesji coachingowej. Wartości w procesie coachingu cz. I (dskusja, wykład, case study, rozmowa na żywo) | Prowadzący Adam Stolarzewicz | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 Komunikacja w coachingu (rozmowa na żywo, wykład, dykusja, case study) | Prowadzący dr Edyta Nowak-Żółty | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Kompetencje coachingowe. Prowadzenie procesu coachingowego i sesji coachingowej. Wartości w procesie coachingu cz. II (rozmowa na żywo, cwiczenia w podgrupach, wykład, dyskusja) | Prowadzący Adam Stolarzewicz | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Coaching jako styl zarządzania (wykład, dyskusja, rozmowa na żywo, ćwiczenia w podgrupach) | Prowadzący Adam Stolarzewicz | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Coaching kompetencyjny (wykład, rozmowa na żywo, case study) | Prowadzący Adam Stolarzewicz | Data realizacji zajęć 22-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 Kompetencje coachingowe. Prowadzenie procesu coachingowego i sesji coachingowej. Praca z metaforami. Sztuka zadawania pytań w coachingu (wykład, dyskusja, rozmowa na żywo) | Prowadzący dr Anna Syrek-Kosowska | Data realizacji zajęć 28-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:05 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 Kompetencje coachingowe. Feedback w coachingu. Planowanie działań i ewaluacja procesu coachingu. (ćwiczenia, ćwiczenia w podgrupach, dyskusja, rozmowa na żywo) | Prowadzący dr Anna Syrek-Kosowska | Data realizacji zajęć 01-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:05 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Superwizje, prowadzenie sesji coachingowej (ćwiczenia, ćwiczenia w podgrupach, dyskusja) | Prowadzący dr Anna Syrek-Kosowska | Data realizacji zajęć 14-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:05 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 Skuteczne dzialanie i samorozwoj coacha (wykład, ćwiczenia w podgrupach, rozmowa na żywo) | Prowadzący Adam Stolarzewicz | Data realizacji zajęć 18-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 Superwizje, prowadzenie sesji coachingowej (ćwiczenia, ćwiczenia w podgrupach, dyskusja) | Prowadzący Adam Stolarzewicz | Data realizacji zajęć 19-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 Superwizje z rzeczywistym klientem (ćwiczenia, rozmowa na żywo) | Prowadzący dr Anna Syrek-Kosowska | Data realizacji zajęć 13-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:05 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 Trudne sytuacje w pracy coacha (wykład, rozmowa na żywo, ćwiczenia, dyskusja) | Prowadzący Adam Stolarzewicz | Data realizacji zajęć 20-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 30,56 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 30,56 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Adam Stolarzewicz
Jest certyfikowanym coachem ICC, akredytowanym konsultantem Insights®Discovery™, a także absolwentem prestiżowego kursu superwizji coachingu w Coaching Supervision Academy London (akredytacja CSA). Ukończył studia MBA na Oxford Brookes University (nagroda „Menedżer Roku”), studia podyplomowe SGH z zarządzania zasobami ludzkimi oraz studia magisterskie na Politechnice Śląskiej (Zarządzanie i Marketing).
W ostatnich 5 latach prowadził również zajęcia dydaktyczne na programach MBA i Executive MBA oraz współtworzył studia podyplomowe z zakresu coachingu. Łącznie zrealizował ponad 15 000 godzin szkoleń i sesji coachingowych.
dr Anna Syrek-Kosowska
Specjalizuje się w ocenie i rozwoju potencjału liderskiego, zarządzaniu talentami oraz coachingu menedżerskim. Posiada aktualne certyfikaty w zakresie coachingu i superwizji, m.in. Coaching Supervision Academy (UK), International Coaching Community (ICC) oraz Zen-Coaching. Jest także Honorowym Wiceprezesem The International Society for Coaching Psychology.
Ukończyła psychologię oraz 4-letnią Szkołę Psychoterapii Psychodynamicznej w Krakowie. Jest licencjonowanym konsultantem narzędzi psychometrycznych (CPA – Bioss International, Extended DISC, MTQ-48, PRISM Brain Mapping).
W ostatnich latach współpracowała z globalnymi partnerami, takimi jak The Center for Creative Leadership, realizując projekty rozwojowe i doradcze na poziomie międzynarodowym. Jest wykładowczynią w Akademii WSB, Akademii Leona Koźmińskiego oraz Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Autorka licznych publikacji z zakresu przywództwa i coachingu oraz członkini rad programowych czasopism branżowych. Jej kompetencje oraz doświadczenie zdobyte w ostatnich 5 latach w pełni odpowiadają wymaganiom us
dr Edyta Nowak-Żółty
Od kilku lat współpracuje z uczelniami wyższymi oraz instytucjami szkoleniowymi, prowadząc zajęcia dydaktyczne oraz konsultacje rozwojowe. Posiada doświadczenie w pracy zarówno z sektorem prywatnym, jak i publicznym. Jej działalność szkoleniowa i coachingowa jest systematycznie rozwijana i dokumentowana w ramach realizowanych projektów edukacyjnych i rozwojowych w ostatnich 5 latach.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają wytypowane materiały w wersji elektronicznej po zajęciach (prezentacje pdf).
Dostawca Usługi rozdziela proces walidacji od procesu kształcenia.
Warunki uczestnictwa
- Kandydaci na studia powinni posiadać co najmniej wyższe wykształcenie.
- Czas trwania: 2 semestry.
- Podstawa zaliczenia: studia kończą się egzaminem.
- Dni odbywania się zajęć: soboty, niedziele
Zapis w BUR nie jest równoznaczny z przyjęciem na studia na Uczelni. Warunkiem przyjęcia na studia na Uczelni jest dokonanie rejestracji w internetowym systemie rekrutacji oraz złożenie kompletu dokumentów.
Informacje dodatkowe
Czas trwania: 2 semestry
Opłata wpisowa wynosi 300zł (poza kosztem usługi)
UWAGA! Harmonogram może ulec zmianie.
1 godzina zajęć w Akademii WSB = 45 min. zajęć dydaktycznych
Na 8h zajęć przewidziane łącznie 35minut przerwy zależenie od potrzeb grupy i wykładowcy wliczone w czas usługi.
Powyżej 8h zajęć 45 minut przerwy
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa realizowana zdalnie poprzez platformy ClickMeeting, Zoom lub MS Teams. Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: •Komputer stacjonarny/laptop z dostępem do Internetu
•Sprawny mikrofon i kamera internetowa (lub zintegrowane z laptopem)
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: download 8 mb/s, upload 8 mb/s, ping 15 ms
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Zalecamy wykorzystanie aktualnej wersji przeglądarki CHROME (zarówno na komputerach z systemem operacyjnym Windows jak i Apple
Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: 7,5 h od godziny 8:00