Kurs Social Media - poziom podstawowy - Kierunek – Rozwój
Kurs Social Media - poziom podstawowy - Kierunek – Rozwój
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dla osób pracujących w salonach kosmetycznych: kosmetyczek, kosmetologów, makijażystek, wizażystek które planują prowadzenie bądź udoskonalenie social mediów dla swoich salonów.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji27-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zapewnienie przedsiębiorcom praktycznej wiedzy i umiejętności w zakresie skutecznego wykorzystania social media do promocji swoich firm i produktów. Co publikować na swoich profilach? Jak prowadzić rozmowy, treści itd.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje rodzaje social mediów i ich charakterystyki | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje podobieństwa i różnice pomiędzy poszczególnymi platformami | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Definiuje rodzaje narzędzi wykorzystywanych do tworzenia treści w social mediach | Kryteria weryfikacji Charakteryzuję rodzaje hasztagów | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Omawia role relacji live, rolek | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje role zasięgu płatnego i ograniczonego | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Omawia proces tworzenia skutecznej strategii istnienia w social mediach | Kryteria weryfikacji Definiuje cele strategii marketingowej | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Przeprowadza analize SWOT | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Określa grupy docelowe | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Omawia proces budowy person sprzedażowych | Kryteria weryfikacji Określa komunikacje marki, identyfikacje wizualną. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Definiuje sposoby tworzenia postów | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje psychologiczne aspekty wpływania na odbiorców | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Tworzy treści na social media pod aktywnym nadzorem prowadzącego zajęcia | Kryteria weryfikacji Omawia role grafiki w social mediach | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Analizuje cele reklamowe, dobiera odpowiednie narzędzia | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Tworzy treści na social media | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Podstawy obsługi social mediów.
- Wprowadzenie do mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok)
- Podstawy obsługi social mediów i ich charakterystyka (podobieństwa i różnice)
- Hasztagi i ich wpływ na zasięgi postów
- Rolki, livy, relacje i ich wykorzystanie w social mediach firmowych
- Zasięg organiczny a zasięg płatny
Skuteczne strategia marketingowa
- Jak opracować skuteczną strategię na social media
- Cele strategii marketingowej
- Analiza SWOT marki (mocne strony, słabe strony, szanse, zagrożenia)
Określenie grup docelowych, formułowanie komunikatów
- Budowa person sprzedażowych
- Komunikacja marki, identyfikacja wizualnaBudowanie lejków sprzedażowych
- Sposoby tworzenia postów: content marketing w social mediach
Psychologiczne aspekty wpływania na odbiorców
- Rola grafik w prowadzeniu działań marketingowych i sprzedażowych
- Przykładowe grafiki
- Narzędzia social sellingu - pozyskiwanie klientów poprzez social media
- Cele reklamowe, grupy odbiorców reklam, budżet reklamy
- Analiza statystyk i raportów reklamowych
- Najczęstsze błędy popełniane w prowadzeniu działań reklamowych w social mediach
- Pozyskiwanie leadów sprzedażowych
Warunki organizacyjne :
Uczestnik szkolenia otrzyma materiały szkoleniowe: skrypt szkoleniowy, ankieta, test, prezentacja.
Zajęcia będą odbywały się w jednej grupie bez podziału na podgrupy.
Na początku zajęć odbędzie się test wiedzy w formie online, który zbada poziom wiedzy kursantów.
Szkolenie będzie realizowane w godzinach dydaktycznych (45 minut)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 680,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 680,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Michał Laskosz
Od 2010 roku w branży szkoleniowej. Swoją pracę ze szkoleniami rozpoczął od szkoleń działu sprzedaży w firmach. Szkolenia z tematów związanych z social meadiami prowadzi od ponad 5 lat.
Niezwykle komunikatywny i zaangażowany trener. Nieustająco podnosi swoje kompetencje uczestnicząc w szkoleniach i kursach z takich tematów jak:
- radzenie sobie ze stresem 2019 r
- nowoczesna motywacja 2019
- sprzedaż i negocjacje 2020
- systemy prezentacji w biznesie 2021
- organizacja i zarządzanie pracą zdalną 2022
- tworzenie rozwiązań chmurowych 2022
- marketing i social media 2022
Trener z bogatym zakresem szkoleniowym opartym o praktyczne doświadczenia. Swój warsztat trenerski poznawał i udoskonalał u takich czołowych trenerów i wykładowców w kraju i zagranicą. Absolwent kierunku ekonomia w Akademia Nauk Stosowanych w Nowym Sączu. Certyfikowany egzaminator VCC
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat.
Każdy uczestnik ostrzymuje bogato ilustrowany skrypt.
Warunki uczestnictwa
Szkolenie skierowane jest dla przedsiębiorców, właścicieli oraz pracowników, którzy pracują w sektorze beauty.
Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalenia efektów uczenia się.
Cena usługi rozwojowej nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności koszty środków trwałych przekazywanych przedsiębiorcom lub ich pracownikom, koszty dojazdu i zakwaterowania.
Karta niniejszej usługi rozwojowej została przygotowana zgodnie z obowiązującym Regulaminem Bazy Usług Rozwojowych, w tym m in. w zakresie powierzania usług.
Informacje dodatkowe
Szkolenie trwa 10 godzin zegarowych.
1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktyczych.
Szkolenie odbywa się w godzinach dydaktycznych (45 minut).
Przerwy nie wliczają się do czasu trwania usługi.
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z VAT ze zgodnie z podstawą prawną: Stosownie do treści § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 roku w sprawie zwolnień od podatku towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień zwolnione od podatku od towarów i usług są usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych, oraz świadczenie usług i dostawa towarów ściśle z tymi usługami związane.
Opinie kursantów oraz ich prace można zobaczyć : https://www.facebook.com/ANGEL-SKIN-Akademia-Szkoleniowa-z-Medycyny-Estetycznej-1316320058537081
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Forma zdalna usługi.
Szkolenie odbywa się za pomocą platformy ZOOM.US.
1. W celu prawidłowego i pełnego korzystania ze szkolenia, Uczestnik powinien dysponować: urządzeniem mającym dostęp do sieci Internet (komputer, smartfon, tablet), zdolnym do odbioru i przekazu dźwięku (głośniki, słuchawki, mikrofon), przeglądarką Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+,Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+.
2. Minimalna wymagana szybkość połączenia internetowego w celu korzystania z webinariów wynosi 2 Mb/s (zalecane połączenie szerokopasmowe).
3. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika przed szkoleniem oraz wpisanie imienia i nazwiska oraz adresu email w oknie logowania.
Ważność linku - od rozpoczęcia szkolenia do jego zakończenia zgodnie z harmonogramem w karcie.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój.