Szkolenie “Akademia Coacha CCA” CCA BASE
Szkolenie “Akademia Coacha CCA” CCA BASE
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane do osób, stawiających na rozwój umiejętności osobistych zawodowych zarówno u siebie jak i u innych chcąc ich wspierać w procesie zmiany tj. kompetencji coachingowych m.in. dla swoich zespołów lub osób indywidualnych.
Grupa docelowa to:
- menedżerowie, liderzy, którzy chcą pełnić role coachów, wspieraczy dla pracowników
- pracownicy działów HR którzy planują pełnienie roli coacha oraz aktywne wspierania i rozwój innych w swojej firmie, organizacji lub indywidualnie
- trenerzy, coachowie, mentorzy, mediatorzy, którzy z racji swojego zawodu mają doświadczenia w rozwoju innych, a chcieliby poznać kolejne modele skutecznego wspierania innych
- osoby, które mają potrzebę wspierania innych w ich rozwoju i chcą poznać nową metodykę wspierania rozwoju potencjału osobistego i zawodowego
Usługa skierowana również do uczestników Projektu Kierunek-Rozwój oraz Małopolski Pociąg do Kariery.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji31-08-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi82
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa prowadzi do nabycia podstawowych kompetencji związanych z tworzeniem i utrzymywaniem relacji coachingowej, wspierającej osoby w procesie zmiany odpowiadającej potrzebom osoby wspieranej a polegającej na poszukiwaniu podstaw działania osoby wspierającej, celów działania osoby wspierającej i wspieranej, tworzenia planów ich realizacji oraz wdrażania planów w codzienne działania osoby wspieranej w oparciu m.in. o innowacyjny model wspierania osób w procesie zmiany o nazwie FURIC.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Omawia terminologię z zakresu prowadzenia coachingu oraz rolę coacha i osoby wspieranej w procesie. | Kryteria weryfikacji 1. Identyfikuje i rozróżnia strony coachingu i formy pracy w coachingu.2. Charakteryzuje rolę i obowiązki coacha i osoby wspieranej. 3. Wskazuje korzyści płynące z realizacji coachingu. 4. Odróżnia coaching od innych form wsparcia. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się 2. Przedstawia standardy pracy i zasady etyczne w pracy Coacha. | Kryteria weryfikacji 1. Identyfikuje i omawia zasady etyczne w pracy Coacha / wspieracza/ki. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się 3. Formułuje i analizuje cele oraz znajduje drogi, ścieżki możliwe do ich osiągnięcia podczas sesji coachingowych / wspierających | Kryteria weryfikacji 1. Definiuje i analizuje cele. 2. Dobiera i wdraża optymalne metody osiągania celów oparte za zasobach osoby wspieranej. 3. Przestrzega tajemnicy zawodowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się 4. Zwiększa świadomość siebie i swojego ciała, głosu oraz autoprezentacji siebie. | Kryteria weryfikacji 1. Rozwija świadomość siebie, swojego ciała, głosu, korzystania ze swoich zasobów w pracy z osobą wspieraną.2. Radzi sobie ze stresem. 3. Świadomie używa technik autoprezentacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się 5. Opisuje podstawowe zasady budowania relacji z innymi osobami. | Kryteria weryfikacji 1. Identyfikuje potrzeby osoby wspieranej, jej cele i zasoby i dobiera techniki skutecznej komunikacji i pracy z nią.2. Udziela w sposób kompetentny informacji zwrotnej. 3. Współpracuje z osobą wspieraną na każdym poziomie realizacji jej celów i potrzeb z tym związanych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się 6. Omawia zasady definiowania poszczególnych elementów wsparcia, w tym celów. | Kryteria weryfikacji 6. Omawia zasady definiowania poszczególnych elementów wsparcia, w tym celów. 1. Określa determinanty dobrze postawionego celu.2. Formułuje cele procesu wsparcia i świadomej zmiany. Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się 7. Zarządza sobą i procesem coachingowym, za który odpowiada. | Kryteria weryfikacji 1. Projektuje i określa plan sesji cochingowych.2. Zarządza czasem w obszarze prowadzenia sesji. 3. Prowadzi ewaluację własnej pracy zawodowej oraz pracy osoby wspieranej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się 8. Charakteryzuje etapy przygotowania programu coachingowego / wspierającego oraz prowadzi ewaluację działań | Kryteria weryfikacji 1. Identyfikuje kulturę organizacyjną mająca wpływ na proces wsparcia zarówno w pracy indywidualnej jak i grupowej / organizacji, 2. Identyfikuje kluczowe obszary luk kompetencyjnych i rozwoju osobistego oraz w rozwoju organizacji, buduje agendę do wprowadzenia i realizacji planu wsparcia indywidualnego oraz wsparcia organizacji, wprowadza arkusze i procesy ewaluacji coachingu w organizacji oraz w pracy indywidualnej | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się 9. Wykorzystuje własne zasoby, kompetencje oraz w razie konieczności projektuje narzędzia pracy coacha | Kryteria weryfikacji 1. Stosuje narzędzia, modele pracy coacha wykorzystywane w procesie takie jak informacja zwrotna,narzędzia motywacji, mapowanie i wizualizacja, FURIC 2. Charakteryzuje cechy kluczowe procesu 3. Tworzy własne narzędzia do prowadzenia procesu coachingowego | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia:
Akademia Certyfikowanego Coacha CCA BASE.
Przygotowujemy uczestników/czki do pracy w roli osoby wspierającej innych w poszerzaniu ich kompetencji zawodowych oraz życiowych. Szkolenie to daje możliwość zdobycia kompetencji na minimum podstawowym poziomie kompetencyjnym. Poziom BASE skupia się na przekazaniu wiedzy oraz umiejętności zarzadzania sobą i relacjami w kontekście wspierania innych – osób indywidualnych oraz organizacji.
Program CCA BASE różni się od innych naszych programów CCA przede wszystkim liczbą godzin praktycznej nauki wspierania innych na poziomie prowadzenia sesji coachingowych / wspierających pod okiem osoby prowadzącej szkolenie (18 godzin sesji coachingowych / wspierających).
Osoby uczestniczące otrzymają solidną wiedzę z zakresu wspierania innych oraz zdobędą umiejętności skutecznego towarzyszenia w rozwoju.
Program kursu jest podzielony na cztery moduły szkoleniowe, z których każdy podporządkowany jest wybranemu aspektowi coachingu i prezentuje związane z nim zagadnienia i narzędzia.
- Buduje podstawy dla rozpoczynania rozmów coachingowych / wspierających, skupiając się na zagadnieniu inspiracji i wspieraniu klientów w budowaniu motywującej do działania wizji celów oraz postawy.
- Koncentruje uwagę na planowaniu i wdrożeniu działań zmierzających do wyznaczonego przez klienta celu.
- Odwołuje się do systemów wartości oraz do wyzwania, jakim jest utrzymanie koncentracji na celu, pomimo pojawiających się przeciwności.
- Integruje zdobyte dotychczas umiejętności, przenosząc uwagę klienta na zagadnienia związane z osiąganiem „sukcesu”, domykaniem realizacji projektów i czerpaniem satysfakcji z własnych osiągnięć.
Realizacja programu CCA BASE to głównie zdobywanie wiedzy i doświadczenia na poziomie co najmniej podstawowym - uczestnicy prowadzą rozmowy coachingowe już od pierwszych dni kursu. W trakcie jego trwania mogą się spodziewać:
- interaktywnych miniwykładów i dyskusji wprowadzających w zagadnienie
- realizowanych na forum grupy demonstracji sesji coachingowych oraz zastosowania wybranych narzędzi
- samodzielnego prowadzenia sesji coachingowych w parach i trójkach, z dostępnym wsparciem trenerów/coachów
- nauki udzielania sobie konstruktywnej informacji zwrotnej, z zaangażowaniem perspektywy klienta i przysłuchującego się sesji obserwatora/ki
- uzupełniających umiejętności coachingowe / wspierające, ćwiczeń realizowanych na forum i w mniejszych grupach
- dostępu do autorskich rozwiązań (przygotowanych w oparciu o solidną podbudowę empiryczną, eksperymenty i doświadczenia autorów) wspierających klientów
Akademia Coacha CCA BASE – to ścieżka rozwoju osobistego prowadząca do nabycia kompetencji w zakresie wspierania innych oraz siebie, na poziomie co najmniej podstawowym.
„Mogę zmienić tylko siebie, reszta jest konsekwencją tej zmiany” RJ.
Moduł I
Budujemy podstawy dla rozpoczynania rozmów coachingowych / wspierających, skupiając się na zagadnieniu inspiracji i wspieraniu klientów w budowaniu motywującej do działania wizji celów oraz postawy. To pierwszy krok na drodze do rozumienia i budowania roli coacha / wspieracza w odróżnieniu od innych ról związanych z poszerzaniem kompetencji. Uczestnicy kończący moduł I dysponują umiejętnościami wystarczającymi do przeprowadzenia wstępnej/podstawowej rozmowy coachingowej.
Moduł II
Koncentrujemy uwagę na planowaniu i wdrożeniu działań zmierzających do wyznaczonego przez klienta celu. Wyposaża uczestników w umiejętności i narzędzia pomocne we wspieraniu klientów w generowaniu rozwiązań, określaniu strategii i wyznaczeniu priorytetów, określaniu własnych zasobów i wykorzystaniu ich w realizacji celów. Tutaj także następuję weryfikacja celów klienta.
Moduł III
Odwołujemy się do systemów wartości oraz do wyzwania, jakim jest utrzymanie koncentracji na celu, pomimo pojawiających się przeciwności. Uczestnicy uczą się wspierać klientów w zwiększaniu samoświadomości i wykorzystywaniu jej do wzmacniania wytrwałości podążaniu w zgodzie ze sobą w procesie zmiany.
Moduł IV
Integrujemy zdobyte dotychczas umiejętności, przenosząc uwagę klienta na zagadnienia związane z osiąganiem „sukcesu”, domykaniem realizacji projektów i czerpaniem satysfakcji z własnych osiągnięć. Uczestnicy mają okazję podsumować i sprawdzić własną wiedzę w trakcie wspólnie zajęć, a także zademonstrować zdobyte umiejętności prowadząc sesje coachingowe.
Szkolenie prowadzone będzie z wykorzystaniem formuły treningu zadaniowego.
Pomiędzy poszczególnymi zjazdami osoby uczestniczące będą otrzymywały zadania do wykonania. Uczestnicy tworzą trzyosobowe zespoły, które regularnie ćwiczą prowadzenie rozmów coachingowych, spotykając się osobiście lub pracując na odległość. Pozwala to na znacznie większą płynność i pewność siebie w prowadzeniu rozmów coachingowych, a jednocześnie zapewnia warunki do uzyskiwania informacji zwrotnej.
Tematyka i liczba godzin (razem 82 h dydaktyczne)
Czas trwania przerw nie wlicza się do ogólnej liczby godzin trwania usługi.
Trener ma możliwość przesunięcia przerw, tak aby dostosować harmonogram do potrzeb uczestników.
- Coaching - warunki jego efektywności. Case study, pierwsze sesje. - 8 h M1
- Coach - kompetencje. - 8 h M1
- Rola komunikacji w coachingu. - 8 h M1
- Narzędzia pracy Coacha. cz 1 - 8 H M2
- Sesje coachingowe cz I - 4 h M2
- Postawy coacha (w tym postawa asertywna). - 8 h M2
- Projektowanie programu i przeprowadzenie sesji coachingowej. - 2 h M2
- Wybrane modele wsparcia coachingowego. - 8 h M3
- Narzędzia pracy Coacha. cz 2 - 12 h M3
- Umiejętność rozpoznawania stanu wyjściowego – kotwice. - 2 h M4
- Sesje coachingowe. cz II - 4 h M4
- Zwiększanie efektywności zespołu poprzez wykorzystanie coachingu jako stylu zarządzania. - 2 h M4
- Trudne sytuacje w pracy coacha. Case study, sesje. - 4 h M4
- Sesje coachingowe. cz III - 4 h M4
Szkolenie kończy się walidacją prowadzoną przez walidatora (rozdzielczość funkcji z osobą trenera).
Na zakończenie szkolenia uczestnik otrzyma Certyfikat - warunkiem uzyskania Certyfikatu jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie wszystkich testów.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 72 Coaching - warunki jego efektywności. Case study, pierwsze sesje. | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 72 Przerwa | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 72 Coaching - warunki jego efektywności. Case study, pierwsze sesje. | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 72 Przerwa | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 72 Coaching - warunki jego efektywności. Case study, pierwsze sesje. | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 72 Przerwa | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 72 Coaching - warunki jego efektywności. Case study, pierwsze sesje. | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 72 Coach - kompetencje | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 72 Przerwa | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 72 Coach - kompetencje | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 72 Przerwa | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 72 Coach - kompetencje | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 72 Przerwa | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 72 Coach - kompetencje | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 72 Rola komunikacji w coachingu | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 72 Przerwa | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 72 Rola komunikacji w coachingu | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 72 Przerwa | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 72 Rola komunikacji w coachingu | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 72 Przerwa | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 72 Rola komunikacji w coachingu | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 72 Narzędzia pracy Coacha cz 1 | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 72 Przerwa | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 72 Narzędzia pracy Coacha cz 1 | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 72 Przerwa | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 72 Narzędzia pracy Coacha cz 1 | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 72 Przerwa | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 72 Narzędzia pracy Coacha cz 1 | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 72 Sesje coachingowe cz I | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 72 Przerwa | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 72 Sesje coachingowe cz I | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 72 Przerwa | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 72 Postawy coacha (w tym postawa asertywna) | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 72 Przerwa | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 72 Postawy coacha (w tym postawa asertywna) | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 72 Postawy coacha (w tym postawa asertywna) | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 72 Przerwa | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 72 Postawy coacha (w tym postawa asertywna) | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 72 Przerwa | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 72 Projektowanie programu i przeprowadzenie sesji coachingowej | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 72 Wybrane modele wsparcia coachingowego cz. 1 | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 72 Przerwa | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 72 Wybrane modele wsparcia coachingowego cz. 1 | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 72 Przerwa | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 72 Wybrane modele wsparcia coachingowego cz. 2 | Prowadzący Kamila Skrobek | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 72 Przerwa | Prowadzący Kamila Skrobek | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 72 Wybrane modele wsparcia coachingowego cz. 3 | Prowadzący Marcin Rokitka | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 72 Narzędzia pracy Coacha cz. 2 | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 72 Przerwa | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 72 Narzędzia pracy Coacha cz. 2 | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 72 Przerwa | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 72 Narzędzia pracy Coacha cz. 2 | Prowadzący Kamila Skrobek | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 72 Przerwa | Prowadzący Kamila Skrobek | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 72 Narzędzia pracy Coacha cz. 2 | Prowadzący Kamila Skrobek | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 72 Narzędzia pracy Coacha cz. 2 | Prowadzący Marcin Rokitka | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 72 Przerwa | Prowadzący Marcin Rokitka | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 72 Narzędzia pracy Coacha cz. 2 | Prowadzący Marcin Rokitka | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 72 Przerwa | Prowadzący Marcin Rokitka | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 59 z 72 Umiejętność rozpoznawania stanu wyjściowego | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 60 z 72 Sesje coachingowe cz II | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 61 z 72 Przerwa | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 62 z 72 Sesje coachingowe cz II | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 63 z 72 Przerwa | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 64 z 72 Zwiększanie efektywności zespołu poprzez wykorzystanie coachingu jako stylu zarządzania | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 65 z 72 Trudne sytuacje w pracy coacha. Case study, sesje. | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 66 z 72 Przerwa | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 67 z 72 Trudne sytuacje w pracy coacha. Case study, sesje. | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 68 z 72 Przerwa | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 69 z 72 Trudne sytuacje w pracy coacha. Case study, sesje. | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 70 z 72 Przerwa | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 71 z 72 Trudne sytuacje w pracy coacha. Case study, sesje. | Prowadzący Robert Jaworski | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 72 z 72 Walidacja - test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 8 399,67 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 829,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 102,44 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 83,28 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Robert Jaworski
Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju osobistego, budowania i podtrzymywania relacji w tym relacji z klientem, budowania zespołów, jasnego komunikowania się i udzielania informacji zwrotnej. Posiada doświadczenie ponad 16 000 godz. szkoleniowych i ponad 500 godz. wsparcia indywidualnego w tym coachingu dla łącznie ponad 16 000 osób. Pracował z przedsiębiorcami, dyrektorami, menadżerami.
Autor ponad 20 programów szkoleniowych oraz dwóch innowacyjnych narzędzi do zarządzania i komunikacji oraz ponad 50 projektów edukacyjnych. W swojej pracy wykorzystuje sprawdzone narzędzia i kieruje się przekonaniem: „poczujesz / doświadczysz – uwierzysz”. Na przestrzeni ostatnich 15 lat przygotował i zrealizował z sukcesem minimum 20 projektów edukacyjnych.
Pełnił funkcje m.in.: Wiceprzewodniczącego Zarządu TPD Koła Pomocy Dzieciom i Młodzieży Niepełnosprawnej, współzałożyciel i Wiceprezes Zarządu Fundacji „Razem”, Członek Rady Reprezentantów i współzałożyciel Wałbrzyskiej Koalicji Organizacji Pozarządowych, reprezentant z ramienia NGO’s w zespole konsultacyjnym Regionalnego Programu Operacyjnego dla Dolnego Śląska, Prezes Zarządu Fundacji JAWOR. Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia danych usługi.
Marcin Rokitka
Od ponad 20 lat związany z dziedziną bezpieczeństwa oraz rozwoju osobistego.
Doświadczenie zawodowe i osiągnięcia: Instruktor systemów walki Krav Maga i Defendo. Instruktor walki wręcz oraz technik i taktyk interwencyjnych. Założyciel klubu walki Rclub. Instruktor IronMan Kickboxing oraz IronMan MMA. Mistrz Europy WKF w walce nożem. Działalność edukacyjna: Wykładowca w Wyższej Szkole Medycznej w Kłodzku. Wykładowca w Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych.
Certyfikacje i projekty: Certyfikowany hipnoterapeuta Omni. Współzałożyciel Projektu Ewolucja Umysłu, który koncentruje się na rozwijaniu potencjału ludzkiego. Ekspert łączy wiedzę z zakresu sztuk walki, hipnoterapii i rozwoju mentalnego, oferując holistyczne podejście do doskonalenia umiejętności osobistych i zawodowych. Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia danych usługi.
Kamila Skrobek
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kursanci otrzymują materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej (pdf.), zawierające teksty rozszerzające rozumienie treści szkolenia, scenariusze ćwiczeń coachingowych.
Informacje dodatkowe
Istnieje możliwość zastosowania zwolnienia z podatku VAT dla szkoleń mających charakter kształcenia zawodowego lub służących przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników, których poziom dofinansowania ze środków publicznych wynosi co najmniej 70% (na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2013 r. poz. 1722 ze zm.)
UWAGA! Przed dokonaniem zgłoszenia / złożeniem wniosku o dofinansowanie prosimy o kontakt z SOFTRONIC w celu potwierdzenia terminu szkolenia oraz dostępności miejsc: e-mail: softronic@softronic.pl
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi