AKADEMIA PŁACOWA 2025
AKADEMIA PŁACOWA 2025
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Prawo pracy
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie adresowane jest do pracowników działów kadrowych, działów płacowych, działów zarządzania zasobami ludzkimi, samodzielnych księgowych, specjalistów ds. kadr i płac, osoby zatrudniające pracowników, a także właścicieli i pracowników biur rachunkowych. Zapraszamy również przedsiębiorców prowadzących firmy, członków zarządów odpowiedzialnych za zatrudnianie pracowników. Usługa adresowana jest także dla Uczestników Projektu Kierunek - Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji04-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi42
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
W ramach szkolenia będą omawiane zasady rozliczeń-płacowych m.in. w zakresie rozliczeń z pracownikami, zarządzania dokumentacją pracowniczą, wypełniania obowiązków prawnych nałożonych na pracodawców. Na zajęciach zostaną także przytoczone interpretacja podatkowe wydawane przez Krajową Administrację Sądową, interpretacje Ministerstwa Finansów, interpretacje i wyjaśnienia ZUS i PIP oraz orzecznictwo sądowe.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Efektem uczestnictwa w szkoleniu będzie nabycie wiedzy w zakresie:- naliczania wynagrodzeń z tytułu umowy o pracę i umów cywilnoprawnych, - naliczania i rozliczania podatku dochodowego od osób fizycznych i składek ZUS, - rozliczania delegacji krajowych i zagranicznych podróży służbowych pracowników i osób niebędących pracownikami, | Kryteria weryfikacji Uczestnicy rozwiążą zestaw pytań testowych, zawierających elementy sprawdzające czy uczestnik nabył umiejętności w zakresie założonych efektów kształcenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - naliczania zasiłków i świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa,- wdrażania procedury zatrudniania obcokrajowców, | Kryteria weryfikacji Uczestnicy rozwiążą zestaw pytań testowych, zawierających elementy sprawdzające czy uczestnik nabył umiejętności w zakresie założonych efektów kształcenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1.Zasiłki i świadczenia pieniężne w razie choroby i macierzyństwa.
2.Korekty wynagrodzeń i konsekwencje dla rozliczeń z ZUS i US w 2025 r.
3. Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych w 2025r. oraz benefity pracownicze – aspekt prawny i podatkowy.
4.. Podatek dochodowy od osób fizycznych i składki ZUS w 2025 roku - rozliczenia i świadczenia z tytułu płatnika wynagrodzeń cz. I.
4.. Podatek dochodowy od osób fizycznych i składki ZUS w 2025 roku - rozliczenia i świadczenia z tytułu płatnika wynagrodzeń cz. II.
8. Delegowanie pracowników za granicę i zatrudnianie cudzoziemców 2025.
Szkolenie jest realizowane w godzinach dydaktycznych. ,,AKADEMIA PŁACOWA 2025” obejmuje swoim programem
42 godz. dydaktyczne zajęć.
Każdego dnia, w czas szkolenia są wliczone trzy 10 minutowe przerwy. W ostatnim dniu szkolenia zostanie przeprowadzona walidacja nabytych efektów uczenia się (test teoretyczny przeprowadzony za pomocą narzędzi cyfrowych). Wymagany poziom obecności na zajęciach to min. 80 % frekwencji. Do udziału w usłudze wymagane jest posiadanie elementarnej wiedzy ogólnoekonomicznej.
Ramowy harmonogram zajęć:
- 8.45 - 10.15 - I cześć szkolenia (1,5 godz.)
- przerwa 10 min
- 10.25 - 11.55 - II część szkolenia (1,5 godz.)
- przerwa 10 min
- 12.05 - 13.35 - III część szkolenia (1,5 godz.)
- przerwa 10 min
- 13.45 - 14.30 - IV część szkolenia (45 min)
Czas trwania szkolenia:
Dzień szkoleniowy obejmuje 7 godz. dydaktycznych (godz. dydaktyczna to 45 min zajęć)
Łącznie czas trwania szkolenia online: 5 godz. zegarowych i 15 min zajęć. + 30 min przerw
W polu "liczba godzin usługi" wymiar czasu szkolenia jest podany w godzinach dydaktycznych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 952,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto70,29 PLN
- Koszt osobogodziny netto57,14 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Aleksander Gniłka
Anna Kędzierska-Adamczyk
Iwona Hendel
Mariusz Makowski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy każdorazowo przed rozpoczęciem szkolenia otrzymują drogą mailową przygotowane materiały szkoleniowe.
Warunki uczestnictwa
Informacja dotycząca szkoleń dofinansowanych !!!
Konieczne jest spełnienie warunków określonych w regulaminie przez Operatora do którego wnioskują Państwo o dofinansowanie do usługi rozwojowej (kursu, szkolenia, itp.).
Najważniejsze kroki:
1. Wypełnienie i złożenie dokumentów u Operatora projektu zgodnie z warunkami konkursu na dofinansowanie szkoleń wybranych ze strony BUR.
2. Wstępna rezerwacja miejsca na szkolenie w ISEP-Opole poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie
www.isepszkolenia.pl
3. Podpisanie umowy szkoleniowej z Operatorem projektu oraz Organizatorem szkolenia (równoczesne otrzymanie numer ID wsparcia dotyczącego dofinansowanego szkolenia).
4. Zarejestrowanie konta firmowego/indywidualnego w Bazie Usług Rozwojowych (jeśli nie zostało już wcześniej utworzone).
5. Zapisna wybrane szkolenie za pośrednictwem strony BUR z podaniem numeru ID (w niektórych projektach realizacja kroku rejestracji i zapisu na szkolenie może być wymagana szybciej).
Informacje dodatkowe
UWAGA !!!
W przypadku szkoleń sfinansowanych w co najmniej 70% ze środków publicznych do ceny nie doliczamy podatku VAT.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie prowadzone w formule online z wykorzystaniem platformy ClickMeeting. Link umożliwiający uczestnictwo w szkoleniu jest ważny od dnia przesłania go do uczestnika, najczęściej jest to dzień poprzedzający wybrany termin zajęć, do dnia zakończenia zajęć.
Wymagania systemowe:
Rodzaj połączenia | Uczestnik (prędkość pobierania) | Prezenter (prędkość nadawania) |
Dźwięk | 512 kbps | 512 kbps |
Dźwięk + obraz SD | 512 kbps + 1 Mbps | 512 kbps + 1 Mbps |
Dźwięk + obraz HD | 512 kbps + 2 Mbps | 512 kbps + 2 Mbps |
Współdzielenie ekranu (Tryb LiteQ) | 2 Mbps | 2 Mbps |
Współdzielenie ekranu (Tryb HighQ) | 2 – 5 Mbps | 2 – 5 Mbps |
Współdzielenie ekranu (oparte na przeglądarce) | 1 – 4 Mbps | 1 – 4 Mbps |
Aby uzyskać jak najlepszą jakość wideo należy się upewnić, że ma się dobre i stabilne łącze – najlepiej gdy się korzysta z prywatnego wifi lub połączenia kablowego i ma się minimum uruchomionych zakładek przeglądarki oraz aplikacji w tle. Nie należy pobierać i wysyłać dużych plików ani pobierać aktualizacji w trakcie wydarzenia.
Wymagania sprzętowe i oprogramowania:
Wymagania, które muszą zostać spełnione:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z najaktualniejszej oficjalnej wersji wybranej z przeglądarki: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera.
Uczestnicy mogą także skorzystać z testera audio i video platformy ClickMeeting dostępnego w wysyłanych zaproszeniach dla uczestników.
Sugestie organizatora kształcenia:
- W przypadku problemów z zawieszaniem się/ opóźnieniami można spróbować przycisku odświeżenia/ lub F5.
- Ze szkolenia można korzystać na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu (komputer stacjonarny, laptop, tablet, smartfon), spełniającym powyższej opisane wymagania.
- Spotkanie online na żywo jest nagrywane na platformie przez organizatora szkolenia. W przypadku zaistnienia potrzeby ponownego odsłuchania szkolenia uczestnik ma możliwość otrzymania linku do ponownego odsłuchania.