Nowoczesna komunikacja PR i budowanie wizerunku w erze cyfrowej.
Nowoczesna komunikacja PR i budowanie wizerunku w erze cyfrowej.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / PR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową szkolenia są osoby dorosłe, które są mieszkańcami województwa dolnośląskiego oraz chcą z własnej inicjatywy podnieść swoje kwalifikacje/kompetencje lub przekwalifikować się.
Szkolenie jest skierowane do osób, które chcą skutecznie budować wizerunek swój oraz firmy i profesjonalnie komunikować się w przestrzeni cyfrowej z różnymi grupami.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji29-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników do skutecznego zarządzania komunikacją i wizerunkiem w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości cyfrowej. Uczestnicy poznają nowoczesne strategie PR, które pozwolą im budować autentyczny i profesjonalny wizerunek zarówno indywidualny, jak i organizacyjny. Dowiedzą się, jak wykorzystać narzędzia cyfrowe do efektywnego prowadzenia komunikacji, kreowania marki osobistej oraz wzmacniania relacji z odbiorcami i klientami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wykorzystuje zasady nowoczesnej komunikacji, uwzględniającej dynamiczny rozwój technologii. | Kryteria weryfikacji Dostosowuje przekaz do różnych kanałów cyfrowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Komunikuje się online i offline w oparciu o dobre praktyki PR. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Przygotowuje i moderuje spotkania, wykorzystując skuteczną argumentację | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Buduje wizerunek w świecie cyfrowym. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje social media jako narzędzie PR, w tym budowanie społeczności wokół marki i zarządzanie komunikacją online. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Kształtuje autentyczny i spójny wizerunek online i offline w oparciu o strategie PR. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Tworzy silną markę osobistą | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje czym jest personal branding | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Określa osobiste wartości i wyróżniki w kontekście zawodowym | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1 godzina szkoleniowa to 45 min. Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi. 1 moduł przypada na jeden dzień szkoleniowy. Zaplanowane moduły szkoleniowe odbywają się w warunkach odpowiadającym charakterystyce szkolenia.
Moduł 1: Podstawy skutecznej komunikacji w erze cyfrowej
- Elementy PR wpływające na budowanie profesjonalnego wizerunku
- Rola komunikacji w budowaniu profesjonalnego wizerunku
- Kanały komunikacyjne – jak dostosować przekaz do odbiorcy
- Sztuka jasnego i precyzyjnego formułowania myśli
- Komunikacja niewerbalna i jej wpływ na odbiór przekazu
Moduł 2: Kreowanie wizerunku w świecie cyfrowym
- Autentyczność vs. strategia – jak świadomie budować wizerunek zgodnie ze strategią PR
- Social media jako narzędzie budowania marki osobistej
- Spójność komunikacji PR online i offline
- Rola opinii i rekomendacji w budowaniu reputacji
Moduł 3: Personal branding – jak budować silną markę osobistą
- Kluczowe elementy skutecznego personal brandingu
- Jak określić swoje wartości i wyróżniki?
- Budowanie sieci kontaktów
- Zarządzanie kryzysami wizerunkowymi
Moduł 4: Efektywne prowadzenie spotkań i dyskusji
- Jak przygotować i moderować skuteczne spotkanie?
- Sztuka argumentacji i przekonywania
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami i emocjami w rozmowach
- Współpraca i aktywne słuchanie w komunikacji zespołowej
Moduł 5: Rola PR wewnętrznego w budowaniu silnej organizacji
- Czym jest PR wewnętrzny i dlaczego jest kluczowy dla firmy?
- Komunikacja wewnętrzna jako narzędzie kształtowania wizerunku organizacji
- Jak angażować pracowników w misję i wartości firmy?
- Przykłady skutecznych działań PR wewnętrznego
Moduł 6: Employer branding – jak budować markę pracodawcy?
- Czym jest employer branding i jak wpływa na wizerunek firmy?
- PR-owa strategia budowania atrakcyjnej marki pracodawcy
- Wykorzystanie employer brandingu w praktyce
- Rola liderów i ambasadorów marki w organizacji
Moduł 7: Komunikacja kryzysowa w organizacji
- Identyfikacja i zapobieganie kryzysom wewnętrznym
- Jak skutecznie reagować na trudne sytuacje w firmie?
- Wewnętrzne strategie zarządzania kryzysem a reputacja firmy
- Rola transparentności i autentyczności w komunikacji kryzysowej
Moduł 8: Budowanie relacji i zaangażowania pracowników
- Jak skutecznie komunikować się z zespołem?
- Feedback i kultura otwartej komunikacji
- Eventy firmowe i działania integracyjne jako element PR wewnętrznego
- Długoterminowe strategie utrzymywania lojalności i motywacji pracowników
Walidacja usługi - test teoretyczny online
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Opis warunków organizacyjnych dla przeprowadzenia usługi:
- Szkolenie odbywa się zdalnie, na żywo, za pośrednictwem platformy online (Google Meet).
- 1 godzina szkoleniowa = 45 minut. Przerwy nie są wliczane w czas usługi.
- Każdy moduł to osobny dzień szkoleniowy.
- Moduły realizowane są w warunkach dostosowanych do ich charakteru (prezentacje, ćwiczenia, dyskusje).
- Uczestnicy powinni mieć dostęp do stabilnego łącza internetowego, kamery i mikrofonu.
- Na zakończenie całego cyklu przewidziany jest test teoretyczny online (walidacja usługi).
- Warunkiem uczestnictwa jest samodzielne zapisanie się na usługę szkoleniową za pośrednictwem BUR. Minimalna ilość uczestników to 2 osoby.
- Kod dostępu do spotkania online zostanie przekazany uczestnikowi szkolenia nie później niż 1 dzień przed rozpoczęciem usługi.
- Usługa kończy się nabyciem kwalifikacji/ kompetencji w obszarach cyfrowej transformacji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto11 170,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto11 170,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto349,06 PLN
- Koszt osobogodziny netto349,06 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Natalia Kosińska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- pliki dokumentów przygotowanych w formacie .doc, .pdf,
- prezentacja multimedialna,
- autorskie materiały szkoleniowe - karty pracy, case study itp
Warunki uczestnictwa
Uczestnik otrzymuje dofinansowanie na szkolenie w wysokości minimum 70% jego kosztów.
Informacje dodatkowe
Przepis na podstawie którego stosowane jest zwolnienie od podatku (stawka VAT zw.): Szkolenie jest finansowane w minimum 70% ze środków publicznych zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy z dnia 11.03.2004 o podatku od towarów i usług (Dz.U. Nr 54, poz. 535 ze zm.) oraz par. 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2013 r. poz. 1722 z późn. zm.) ustawy o podatku VAT: art. 113 ust. 1 albo art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a lub lit. b albo art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. a lub lit. b lub lit. c, albo Rozporządzenie MF z 20.12.2013 r. §3 ust. 1 pkt 14);
Usługa kończy się nabyciem kwalifikacji/ kompetencji w obszarach cyfrowej transformacji,
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
a) platformę /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa - Microsoft Teams, www.microsoft.com/pl pl/microsoft-teams
b) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji - przeglądarka internetowa Google Chrome (preferowana) lub Mozilla Firefox w najnowszych wersjach. Mikrofon, głośnik lub zestaw słuchawkowy
c) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: łącze inernetowe: min download: 768 Mb/s, min upload: 384 Mb/s.
d) niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: komputer PC z systemem Operacyjnym Windows 7/8.x/10 (za wyjątkiem Windows 10 S) albo komputer MacBook z systemem Mac OS X 10.5 lub wyższy.
e) okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: link jest ważny od pół godziny przed rozpoczęciem usługi do momentu jej zakończenia