Digital Marketing Manager - studia podyplomowe
Digital Marketing Manager - studia podyplomowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Adresatami studiów są osoby zainteresowane nowoczesnymi technologiami, komunikacją internetową oraz promocją online.
Program skierowany jest do::
- Absolwentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem, komunikacją społeczną lub informatyką, którzy chcą specjalizować się w obszarze marketingu internetowego i mediów społecznościowych.
- Pracowników działów marketingu i reklamy, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę o narzędzia i strategie wykorzystywane w internecie oraz na platformach społecznościowych.
- Osób prowadzących własną działalność gospodarczą, które chcą skuteczniej promować swoje produkty lub usługi w internecie.
- Specjalistów ds. komunikacji online, copywriterów, grafików oraz innych profesjonalistów związanych z branżą internetową, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje o obszar e-marketingu i social media
Usługa rozwojowa adresowana również dla Uczestników projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników28
- Data zakończenia rekrutacji16-10-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi150
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńkształcenie na studiach podyplomowych prowadzonych przez uczelnie
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów na kierunku "Digital Marketing Manager" jest przygotowanie uczestników do profesjonalnej pracy w obszarze marketingu cyfrowego, e-commerce i mediów społecznościowych. Poprzez zdobycie aktualnej wiedzy, praktycznych umiejętności oraz rozwinięcie kompetencji społecznych, studenci będą w stanie efektywnie planować, wdrażać i monitorować strategie marketingowe online. Głównym celem jest wyposażenie absolwentów w narzędzia i techniki niezbędne do skutecznej promocji marek i produktów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Konceptualizacja strategii marketingowych | Kryteria weryfikacji Zgodnie z ZRK | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | ||
Efekty uczenia się Zarządzanie działaniami marketingowymi | Kryteria weryfikacji Zgodnie z ZRK | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | ||
Efekty uczenia się Analiza danych związanych z kampaniami marketingowymi | Kryteria weryfikacji Zgodnie z ZRK | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kwalifikacje zarejestrowane w Zintegrowanym Rejestrze Kwalifikacji
- KwalifikacjeDigital Marketing Manager
- Kod kwalifikacji w Zintegrowanym Rejestrze Kwalifikacji
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęKwalifikacja zatwierdzona przez Radę Interesariuszy ZRK. Walidacja prowadzona przez uczelnię.
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoZachodniopomorska Szkoła Biznesu - Akademia Nauk Stosowanych
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Poniżej przedstawiony został dokładny program studiów podyplomowych na kierunku Digital Marketing Manager w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu - Akademii Nauk Stosowanych:
BLOK WPROWADZAJĄCY 15 godz.
Wprowadzenie do e-marketingu - wprowadzeniem do kanałów komunikacji e-marketingowej, wskazującym na różnorodność platform (np. TikTok, LinkedIn), kanałów, synergii - osadzeniu na lejku oraz ich znaczenie dla różnych grup docelowych,
Digital Marketing Strategy - Omówienie, jakie cele biznesowe mogą realizować firmy w e-marketingu, z zaznaczeniem, że obecność na każdej platformie powinna być strategiczną decyzją, zależną od celu, budżetu, grupy odbiorców oraz bolączek i korzyści klientów, value proposition,
archetypu marki, stylu komunikacji i jak te elementy przykładać na działania organiczne, podejmowanie decyzji, który kanał wybrać, a który nie.
BLOK I. STRATEGIA OBECNOŚCI MARKI W INTERNECIE 10 godz.
Planowanie i realizacja strategii e-marketingowej -
Segmentacja i docieranie do grup docelowych
BLOK II. CONTENT DESIGN 35 godz.
Psychologia w komunikacji marketingowej
Storytelling i content marketing
Kreatywność w content marketingu
Warsztaty z content marketingu - Praktyczne zajęcia z tworzenia i dystrybucji treści w różnych kanałach
Jak czerpać informacje z narzędzi biznesowych jak: business model canvas, empathy model cavnas, value proposition model canvas,
lejki sprzedażowe, itd. - do tworzenia contentu
Jak używać narzędzi typu: answer the public, similar web - do tworzenia narzędzi biznesowych
BLOK III. WYBRANE NARZĘDZIA MARKETINGU INTERNETOWEGO - 40 godz.
SEO i optymalizacja treści - blogi, ahrefs, linkowanie, tworzenie treści oraz jak seo pomaga robić social media
Google Ads - od teorii do praktyki - budowanie skutecznych kampanii w oparciu o lejek sprzedażowy - jak lejek i karty person przekąłdaja się na google ads czy meta ads, tik tok ads.
Kampanie reklamowe w social media - ogólna strategia synergii kanał.
Analiza danych i mierzenie skuteczności kampanii - KPI, jak je czytać, co z nich wyciągać, jak poprawiać wyniki. Wprowadzenie do analityki internetowej i narzędzi typu Google Analytics
BLOK IV. WIZERUNEK MARKI W INTERNECIE - 15 godz.
PR online i zarządzanie wizerunkiem
Komunikacja kryzysowa w internecie
Copywriting i content marketing
BLOK V. WSPÓŁPRACA Z INFLUENCERAMI - 10 godz.
Wprowadzenie do marketingu influencerów - Omówienie strategii i najlepszych praktyk, jak zbriefować, jak mierzyć, jak sprawdzać, który influencer będzie najlepszy dla Twojej marki, mikro czy makro influencer?
Praktyczne aspekty współpracy z influencerami - jak lokować kampanie z influenc erem w całej strategii marki
BLOK VI. BUDOWA STRON INTERNETOWYCH I UX/UI - 20 godz.
Projektowanie i rozwój stron internetowych - Wprowadzenie do podstawowych technologii i zasad projektowania użytkowego
UX/UI i optymalizacja stron pod kątem użytkownika - Narzędzia typu HotJA
Łączna liczba godzin dydaktycznych: 145 godz.
Uczelnia zastrzega prawo do możliwości wprowadzenia do 15% zmian w programie kierunku.
Harmonogram zajęć zostanie opublikowany w październiku.
W razie braku możliwości organizowania zajęć stacjonarnych z powodów niezależnych od Uczelni, wszystkie kierunki studiów podyplomowych w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu - Akademii Nauk Stosowanych mogą być realizowane w całości w formie online.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 140,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 7 140,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 47,60 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 47,60 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 0,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 0,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 0,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 0,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Grad
Interim Head of Marketing Stoprocent & Evenema,
Ex: Brand Manager CPK w Akademii Sztuki, Brand Manager Semcore,
Online Marketing Manager w Unity Line i WiniWizja
Konsultant Marketingu I Biznesu | Wykładowca | Menadżer Roku kategoria Wsparcie innowacyjności i start-upów.
| Nagrody: Invest Cuff, semKRK, Performance Marketing Diamonds
Rozumiem biznes z helicopter view dzięki studiom MBA i doświadczeniu z pracą z liderami branży e-commerce. Najważniejsze przestrzenie mojej codziennej pracy to: komunikacja, strategie biznesu i marketingu, digital marketing, model 5-awarness, social commerce i influencing.
Od ponad 14 lat łącze swoje doświadczenia
z branży IT i artystycznej z wiedzą o ekonomii i zarządzaniu. Współpracowałem dotychczas między innymi z: Unity Line, Stoprocent, Semcore, Hotel Radisson, AXN, Akademią Pana Kleksa, Vito Team, Akademią Sztuki, Odra & Peene Queen, Mania Studio, Czesławem Mozilem, Winim, czy aktorem Mirosławem Kropielnickim.
Doświadczenie zawodowe od 2010 r. do chwili obecnej (w tym także zdobywane w ostatnich 5 latach).
Adam Romanowski
mgr Mariusz Kowalczyk
Kamil Kuklewski
Tworzy strony internetowe skoncentrowane na użytkowniku, które są zarówno wizualnie, jak i funkcjonalnie doskonałe, z interakcjami wykorzystującymi na przykład bibliotekę JavaScript GSAP. Jako twórca filmów i montażysta wideo zdobył solidne podstawy w rozwoju UI. Kilkuletnie doświadczenie zawodowe do chwili obecnej (w tym ostatnie 5 lat).
Celina Skrobisz
Jednym z jej kluczowych obszarów kompetencji jest zarządzanie zespołami oraz ich budowanie. Celina Skrobisz potrafi nie tylko rozwijać skuteczne zespoły, ale także prowadzić je przez złożone projekty marketingowe, zapewniając synergiczną współpracę i doskonałe rezultaty. Ponadto, w ramach swojej działalności wdraża nowoczesne strategie komunikacyjne, które łączą tradycyjne formy marketingu z nowoczesnymi technologiami.
Przed rozpoczęciem kariery w marketingu, przez kilka lat zdobywała doświadczenie w szczecińskich rozgłośniach radiowych, co wzbogaciło jej umiejętności w zakresie medialnej komunikacji i pracy w dynamicznym środowisku. Celina Skrobisz została wielokrotnie nagrodzona, w tym tytułem "Menedżer Roku" oraz wyróżnieniem "Kobieta w Koronie" od Fundacji Class Ladies, za osiągnięcia w zarządzaniu oraz wsparcie rozwoju kobiet w biznesie. Pasjonatka sztuki, jogi. Kilku letnie doświadczenie zawodowe w obszarze prowadzonych zajęć do chwili obecnej (w tym także zdobywane w ostatnich 5 latach)
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Studia podyplomowe w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu - Akademii Nauk Stosowanych na kierunku Digital Marketing Manager niosą za sobą wiele korzyści dla uczestników m.in.:
- Bezpłatny dostęp do bibliotek cyfrowych ibuk Libra oraz Biblio Ebookpoint (dawniej NASBI).
- Stały dostęp do materiałów szkoleniowych na platformie e-learningowej Uczelni oraz platformie z kursami otwartymi Navoica.pl.
- Możliwość nawiązania wartościowych kontaktów ze specjalistami dzięki uczestnictwu w licznych spotkaniach branżowych.
- Bezpłatny dostęp do pełnego pakietu Microsoft Office 365 (dostęp do skrzynki pocztowej o pojemności 100 GB, najnowsze wersje programów z pakietu MS Office: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Teams, Forms itp., możliwość instalacji na 5 komputerach PC lub Mac, 5 tabletach lub smartfonach, edycję i współdzielenie dokumentów dzięki aplikacjom Office Online oraz Microsoft SharePoint, przechowywanie i udostępnianie plików dzięki nieograniczonej przestrzeni dyskowej usługi OneDrive).
- Wygodny plan zajęć, który pozwala na swobodne łączenie nauki z życiem prywatnym i zawodowym.
Warunki uczestnictwa
Warunki przyjęcia na studia podyplomowe Digital Marketing Manager:
- wypełnienie elektronicznego formularza zgłoszeniowego na studia podyplomowe: Rekrutacja na studia w ZPSB
- podpisanie umowa edukacyjnej na studia podyplomowe z Zachodniopomorską Szkołą Biznesu - Akademią Nauk Stosowanych
- przedstawienie do wglądu dyplomu potwierdzającego ukończenia studiów wyższych
- dostarczenie 1 fotografii (może być w formie elektronicznej)
- potwierdzenie uiszczenia opłaty wpisowej (jeżeli opłata wpisowa ma zastosowanie)
W razie braku możliwości organizowania zajęć stacjonarnych z powodów niezależnych od Uczelni, wszystkie kierunki studiów podyplomowych w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu - Akademii Nauk Stosowanych mogą być realizowane w całości w formie online.
Informacje dodatkowe
Program studiów zawiera godziny szkoleniowe (45min).
Studia kończą się obroną pracy dyplomowej.
Tryb studiów: niestacjonarne
Zajęcia odbywają się w określone harmonogramem piątki oraz soboty.
W ramach programu walidacja będąca podstawą wystawienia dyplomu ukończenia studiów przeprowadzana jest na zakończenie programu i składa się z elementów: weryfikacji efektów uczenia osiągniętych w trakcie poszczególnych modułów, oceny pracy dyplomowej zgodnie z kryteriami określonymi dla programu oraz egzaminu dyplomowego przed Komisją Dyplomową.
Zawarto umowę z WUP w Szczecinie na świadczenie usług rozwojowych z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach Projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Program studiów zawiera godziny szkoleniowe (45min).
Harmonogram studiów przygotowany jest zgodnie ze standardami akademickimi (przerwy pomiędzy godzinami lekcyjnymi odbywają się co 2 godziny lekcyjne) tj.:
1. zajęcia w piątek odbywają się w godzinach 16:30 - 20.30 co oznacza 5 godzin lekcyjnych wraz z 15 minutową przerwą.
2. zajęcia w sobotę odbywają się w godzinach 9:00 - 13:00 co oznacza 5 godzin lekcyjnych wraz z 15 minutową przerwą oraz sporadycznie 13:15-17:15 co oznacza kolejne 5 godzin lekcyjnych wraz z 15 minutową przerwą. (co 2 godziny lekcyjne).
W razie braku możliwości organizowania zajęć stacjonarnych z powodów niezależnych od Uczelni, wszystkie kierunki studiów podyplomowych w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu - Akademii Nauk Stosowanych mogą być realizowane w całości w formie online (w przypadku lockdownu).
Aby ukończyć studia podyplomowe Uczestnicy powinni:
- być obecni na minimum 80% zajęć,
- uzyskać pozytywny wynik z prezentacji projektu dyplomowego
- uzyskać pozytywny wynik z testu wiedzy
Tryb studiów: niestacjonarne
Wybrane zajęcia realizowane w trybie online (do 40% liczby godzin) będą realizowane za pośrednictwem MS Teams. Uczestnik dostaje dostęp do platformy wraz z uzyskaniem statusu uczestnika studiów podyplomowych i otrzymaniem loginu do systemu uczelnianego.
Adres
Adres
Dojazd liniami tramwajowymi 5 i 7 oraz liniami autobusowymi 53, 60, 75, 80, 225, 227.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Winda, wejście dla osób z niepełnosprawnościami, defibrylator AED w budynku.